PDA

Bekijk Volledige Versie : Disney tickets: Alles over bestellen/kopen en gebruiken



Pagina's : 1 [2] 3 4 5

Nom en San
15-11-06, 20:50
Sorry ik wordt er nog niet echt wijs uit :-(

Hoe zit dat nou dan met die kaart van 4=10 en kan je die nu al bestellen???? ( zijn die er nog ?) en zijn die dan nog geldig???

Njit
15-11-06, 21:29
Die aanbieding kun je niet meer krijgen....

Nom en San
16-11-06, 14:24
Ok dat is duidelijk. dat wilde ik even weten.

Maar is het nu slimmer om daar je kaarten te kopen of moet ik dat al in nederland doen?

en als je 4 a 5 dagen naar parken wil wat kan ik dan het betse nemen???

Yvet
16-11-06, 14:26
Die aanbieding kun je niet meer krijgen....
Die aanbieding 4=10 niet nee.

Maar bij AE (american Eastates) nog wel, daar betaal je €159 voor de base tickets, je hebt dan 10=6. Deze aanbieding loopt nog t/m 30 november.

Nom en San, lees eens rustig alle info over toegangskaarten door, moeilijk is het niet maar wel goed lezen.
Neem geen overhaaste beslissingen, maar lees jezelf goed en en bedenk erg goed wat je zelf nu precies wilt.
Extra uitleg: 10=4 of 10=6 betekend gewoon de aanbieding, 10 dagen halen er maar 4 betalen en dus ook 10 dagen halen 6 dagen betalen.
Je kan alleen maar naar de parken met dit ticket, je mag maar 1 park per dag dus geen hoppen.
Het ticket is na de 1e gebruiksdag nog 14 dagen geldig.
En tot je 1e gebruiksdag maakt het niet uit, al is die 1e dag in 2010.

Nom en San
17-11-06, 09:03
Dankje Yvet,

Wij gaan zeker even op die site kijken en er rustig over lezen.

Nom en San
20-11-06, 13:48
Nou we hebben onze 4 daagse hopper pas besteld en dan 1 dag gratis erbij !!!!

Nogmaals bedankt voor de tip Yvet.

Yvet
20-11-06, 15:03
geen dank, graag gedaan.... (liever fooi;))

Marjol
03-12-06, 18:16
Hm, dit is niet zo best... ik dacht dus gelezen te hebben dat je met een basic ticket wél kon hoppen (maar dan dus 2 dagen zou inleveren) en daarom hebben wij een basic ticket genomen. Nu lees ik dus dat dat helemaal niet meer kan... en wij waren eigenlijk wel van plan om sowieso op twee dagen te gaan hoppen :(
Nou ja, niks meer aan te doen natuurlijk, maar het beperkt ons wel wat in de mogelijkheden! Ik heb mn tickets nog niet binnen, misschien kunnen we nog omboeken... ff over nadenken!

Eric
03-12-06, 22:29
Ik heb ook altijd hopperpassen gekocht, maar eigenlijk maar zelden van de hopperfunctie gebruik gemaakt.
Dit keer dus maar een base ticket gekocht.
Overigens kun je ter plaatse bij de kassa je ticket nog opwaarderen met een hopperfunctie, dus ik zou gewoon afwachten of je het inderdaad gaat doen.
Zelfs als je ticket al geactiveerd is, dus als het aantal dagen al is gaan lopen, kun je het ticket gewoon veranderen !!!
Eric

2lingmams
03-12-06, 22:33
Goeie tip.

Ik heb hem weer opgeslagen:-D

Groetjes Patries

Marjol
05-12-06, 18:36
Ik heb voor de zekerheid onze tickets toch maar omgezet naar 7 daagse hoppertickets. Kost 21 euro meer per persoon, dat vind ik nog wel meevallen :)

Njit
05-12-06, 23:07
Da's wel te overzien ja. Heb je dan ook Water and Fun options?

Marjol
07-12-06, 20:50
Da's wel te overzien ja. Heb je dan ook Water and Fun options?


Ja, alles erop en eraan :) Behalve de never expire optie dan :)

Mickey99
08-12-06, 07:38
Valt inderdaad erg mee, ik dacht dat het duurder zou zijn. Nu heb je tenminste de mogelijkheid en hoef je er niet meer over na te denken als je een keer wilt hoppen.

ilssse
14-12-06, 16:39
misschien een domme vraag...
maar wat is AV???
waarschijnlijk een afkorting.. tell me waarvan??!!!

Njit
14-12-06, 17:28
Niet zo heel dom hoor. Kijk eens op pagina 2 van dit topic :)

calypso
06-01-07, 13:00
Aangezien ik nog steeds een het rondkijken ben voor tickets van Disney World zag ik net het volgende bij American Vacations staan ;
"De tarieven van Walt Disney World 2007 worden momenteel bijgewerkt. Ook zullen er nieuwe acties worden toegevoegd!"

Weet iemand wat dit kan betekenen?

Betekend dit dat de prijzen gaan stijgen, ik heb hierover nog niks gelezen bij Disney, dus nu vraag ik me af of ik misschien toch niet beter nu tickets kan bestellen i.p.v. wachten?

pascalbrouwers
06-01-07, 13:07
Normaal gesproken heeft AV en AE toch altijd goede prijzen.
Normaliter toch iets beter dan Disney zelf.

AV = officiele Disney dealer, dus hij zal wel een goede aanbieding krijgen.

Je kunt natuurlijk ook even belen.
Teo zal je wellicht iets meer kunnen zeggen.

Ik heb ieder geval heel goede ervaringen met AE.

Groet,
Pascal

pascalbrouwers
15-01-07, 10:21
3 dagen betekend dat je iedere dag naar en ander park kunt
Hoppen bij base ticket is niet mogelijk.


ACTIE! Bestel nu een 5 dagen PARK HOPPER Ticket en u krijgt een 7 dagen PARK HOPPER Ticket!

1 vd mogelijkheden. wij hebben een 10 daags ticket met hoppen en waterfun

calypso
02-02-07, 21:34
Weet iemand of je als je bv. een 6=10 dagen MYW ticket met Hopper functie koopt, en wilt dan achteraf toch nog naar een water park gaan je dit gewoon kunt bijbetalen of moet je dan een apart ticket kopen?

Eric
02-02-07, 22:22
Volgens mij kun je een ticket altijd upgraden, maar als je een keer wilt gaan lijkt mij een los ticket voordeliger.
Eric

Michael66
11-02-07, 11:25
Goede prijzen, dat zeker. Undercovertourist (http://www.undercovertourist.com/united-states/florida/orlando/attractions/tickets/?curr=eur) komt (zelfs via de Mousesaver-link) iets ongunstiger uit bij de kaarten zonder de non-expiration optie. Vooral de 6=10 dagen maakt het gunstig. Als je non-expiration wil, dan zijn AE en AV enkele tientjes duurder.

Vergeet alleen niet de verzend- en administratiekosten mee te rekenen bij AE (altijd €5 per bestelling) en AV (€15 als je ze niet meteen bij een reis besteld). Bij UTC zijn die kosten inclusief.

heleen
11-02-07, 19:54
ik heb de kaarten via mijn reisbureau besteld en ik heb 7 dagen hopper voor de prijs van 4 dagen. Kost 200 euro. Dus heb ik dacht ik een goede deal.
We wilden eerst een reis bij AE boeken en hadden ook al een offerte klaar, maar op 1 februari ging de prijs van het hotel ineens omhoog, flink hoor dus hebben we besloten om stukjes te boeken via een reisorganisatie.
Kwamen we nog goedkoper uit. Later bleek dat de hotelprijs bij AE weer naar beneden was gegaan, maar toen hadden we al geboekt en hebben we een super disney deal.
Maar vergelijken en vergelijken is gewoon heel belangrijk.

Heleen

Michael66
11-02-07, 21:45
ik heb de kaarten via mijn reisbureau besteld en ik heb 7 dagen hopper voor de prijs van 4 dagen. Kost 200 euro.
Goeie deal. Had een eurootje of 4 goedkoper gekund via een internetaanbieder, maar da's niet echt de moeite. Heb je helemaal goed gedaan!!

stephie
13-02-07, 21:49
Hoi!

Ik heb toch even een vraag over de pretparktickets. Mijn vriend en ik gaan in mei, twee weken naar Florida en willen dan maar twee dagen een pretpark bezoeken. We willen Disney's Magic Kingdom en Universal studio's bezoeken. Hebben jullie enig idee hoeveel een dagticket kost? Ik wil graag ongeveer een prijs weten.

Alvast bedankt.

Njit
13-02-07, 22:03
Enkele tickets zijn gewoonlijk erg duur. Voor iets meer koop je een 7-daagse pas.. Maar goed, dan moet je daar ook wel de tijd voor hebben.

- Universal (Link (http://www.universalorlando.com/tickets.html)):
1 dag / 1 park = $67 (online $63)

- Disneyworld (Link (http://disneyworld.disney.go.com/wdw/tickets/ticketsLandingPage?id=TicketsLandingPage))
1 dags ticket: $67

calypso
14-02-07, 19:11
Wat zouden jullie de voorkeur aan geven je auto parkeren bij 1 park en dan de hele dag met het Disney vervoer naar andere parken hoppen, of zelf met de auto naar het andere park gaan.

Tot nu toe heb ik altijd mijn auto op een parkeer plaats gezet en met het Disney vervoer naar de parken gegaan, maar nu las ik net in het inmiddels beruchte boek, dat je ook met de parkeer kaart van een park naar een ander park kunt rijden (ja wist dit echt nog niet!).:oops:

Maar is dit beter, vlugger, makkelijker??

Wat is jullie ervaring hiermee :?:

marisca
14-02-07, 19:23
Wij hebben altijd als we in disney waren geen auto gehad omdat we de bussen gebruikte en de monorail.
Maar dit jaar hebben we gekozen voor continu een auto te hebben.
Wij verbliven dit jaar ook niet in een disney hotel maar in een villa maar als we naar disney gaan dan gaan we denk ik voor het gemak toch hoppen met auto want je hoeft dan niet de hele tijd te wachten op het vervoer alhoewel het best vlot gaat met het disney vervoer.
Ik denk zelf dat het elkaar niet zoveel uitmaakt!
Meer het gevoel wat je zelf wilt.

gr maris:wink:

pascalbrouwers
14-02-07, 19:25
Mijn ervaring = dat het transport systeem leuker is.
Monorail, bootje, treintje --> heeft toch iets meer dan de auto.

Ik heb tevens met de auto tussen de parken heen "gehopt".

Ook dit kan snel gaan, is natuurlijk ook een beetje afhankelijk waar je de auto geparkeerd hebt (kort bij de ingang).

Mijn vrouw is vorig jaar ziek geworden, toen was ik genoodzaakt om met de auto tussen de parken en hotel te rijden.
Ging naar mijn idee snel en gemakkelijk.

Zal dit jaar wederom iedere dag met de auto gaan, ondanks de 10 Dollar parkeerkosten.
Alleen het gemak al.
Ga je met de bus vanaf het hotel, ben je helemaal afhankelijk hiervan.

Mickey99
14-02-07, 19:42
Het ligt er een beetje aan tussen welke parken je wilt gaan hoppen. Wij hoppen meestal met de auto.

Alleen tussen Magic Kingdom & Epcot nemen we de monorail en tussen Epcot & MGM gaan we met de boot. Je kunt dus afhankelijk tussen welke parken je gaat hoppen beslissen of je met de auto gaat.

Is ook wel zo leuk voor de afwisseling.

Nog een tip: vergeet niet waar je je auto parkeert! Als je 's morgens aankomt bij een park staan er nog niet zoveel auto's maar als je 's middags of 's avonds weggaat.... :shock:

nahnah9
14-02-07, 21:22
Hallo,
Het klinkt onlogisch ](*,) , maar weet iemand of het mogelijk is 2 parken te bezoeken zonder dat je een hopoptie bij je passen hebt?? #-o
Lijkt mij wel....
Ik zie op AR dat een 4+4 (waterfun)kaart 191,- kost.
Ik heb echter 3 dagen Disney gepland, waaronder 1 dag Epcot of Magic Kingdom. Misschien kunnen we dan beide parken op 1 dag pakken :-\" .

Groeten,
Hans

pascalbrouwers
14-02-07, 21:25
Hallo,
Het klinkt onlogisch ](*,) , maar weet iemand of het mogelijk is 2 parken te bezoeken zonder dat je een hopoptie bij je passen hebt?? #-o
Lijkt mij wel....
Ik zie op AR dat een 4+4 (waterfun)kaart 191,- kost.
Ik heb echter 3 dagen Disney gepland, waaronder 1 dag Epcot of Magic Kingdom. Misschien kunnen we dan beide parken op 1 dag pakken :-\" .

Groeten,
Hans


Je kunt zonder hopper functie NIET hoppen tussen MK,Epcot,MGM of AK.
Wel kun op dezelfde dag naar een pretpark en waterpark.
M.a.w. je zou s'morgens naar Typhoon Lagoon kunnen gaan en s'middags naar MGM.


En Epcot en MK op 1 dag doen, lijkt mij bijna onmogelijk.
Zeker als je Epcot goed wilt zien heb je naar mijn idee al meer dan 1 dag nodig.
En voor Mk zou ik ook 1 dag uittrekken.
Samen 2 dagen.

Groet,
Pascal

corrus
14-02-07, 21:29
Hallo,
Het klinkt onlogisch ](*,) , maar weet iemand of het mogelijk is 2 parken te bezoeken zonder dat je een hopoptie bij je passen hebt?? #-o
Lijkt mij wel....
Ik zie op AR dat een 4+4 (waterfun)kaart 191,- kost.
Ik heb echter 3 dagen Disney gepland, waaronder 1 dag Epcot of Magic Kingdom. Misschien kunnen we dan beide parken op 1 dag pakken :-\" .

Groeten,
HansDan doe je op je 3de dag een upgrade bij de kassa naar hopper... dan betaal je hier maar 1 dag hoppen extra... ik dacht $15,-...

nahnah9
14-02-07, 21:50
Hoi Pascal,
Het gaat om het volgende :
Mijn vrouw en ik hebben Epcot in 1988 gezien. De kinderen en wij zijn 2x in EuroDisney geweest. Nu dacht ik zo:
Als ik naar 3 parken ga, verlies ik 1 van mijn 4 dagen (4+4 water).
Ga ik eerst naar Epcot en we blijken er toch niet zoveel aan te vinden, verbruiken ons 4e kaartje en gaan naar MK. Als we het wel leuk vinden, blijven we gewoon in Epcot. Het lijkt mij toch mogelijk 2 parken op 1 dag te bezoeken als ik daar maar 2x voor betaal?

Groeten,
Hans

calypso
14-02-07, 22:30
Dank allemaal voor jullie reactie's.

Zelf ben ik ook meer een favoriet van het Disney vervoer, gewoon om de sfeer die je er toch bij krijgt.
Auto is natuurlijk wel makkelijker denk ik persoonlijk omdat je meer vrijheid hebt. Bij het Disney vervoer ben je toch gebonden een hun reis tijden en schema's. Denk dat ik het wel eens ga uitproberen dit jaar gewoon om eens te zien of de auto nu sneller is bv.

Oja Pascal, vanaf het hotel neem ik zo wie zo geen bus, bedoelde meer als je eenmaal daar bent, was ik vergeten te zeggen.



Nog een tip: vergeet niet waar je je auto parkeert! Als je 's morgens aankomt bij een park staan er nog niet zoveel auto's maar als je 's middags of 's avonds weggaat.... :shock:

Nee die tip zal ik zeker niet vergeten, is mij al een keer gebeurt, was op de laatste dag van mijn vakantie, nog snel effe een mall in en dan de auto niet meer terug vinden!!!
Dan raak je ligtjes in paniek. maar gelukkig toch na een uur zoeken gevonden!

Nu schrijf ik altijd even op waar ik sta geparkeerd, en in Disney is dat zeker goed te doen met al die leuke borden die ze daar geplaatst hebben.

pascalbrouwers
14-02-07, 22:31
Hoi Pascal,
Het gaat om het volgende :
Mijn vrouw en ik hebben Epcot in 1988 gezien. De kinderen en wij zijn 2x in EuroDisney geweest. Nu dacht ik zo:
Als ik naar 3 parken ga, verlies ik 1 van mijn 4 dagen (4+4 water).

Ga ik eerst naar Epcot en we blijken er toch niet zoveel aan te vinden, verbruiken ons 4e kaartje en gaan naar MK. Als we het wel leuk vinden, blijven we gewoon in Epcot. Het lijkt mij toch mogelijk 2 parken op 1 dag te bezoeken als ik daar maar 2x voor betaal? Hier ligt nu net het probleem. zonder hopperfunctie mag en kun je niet hoppen.
Zoals Corrus schrijft kun je wel je ticket upgraden in het park om er een hopperfunctie van te maken. Of dit voor 1 dag kan weet ik niet.

Groeten,
Hans

Hoi Hans,

Wanneer was de laatste keer, uh in 1988.
Wauw das lang geleden.
Inmiddels is er toch wel heel veel veranderd, zeker wat betreft attracties.
Ik zou de gok nemen en inderdaad beginnen met Epcot en kijken hoe je de dag doorkomt.
Ik (wij) komen ieder geval altijd ogen en tijd te kort.
Wil je die dag dan alsnog weg kun je proberen om je ticket om te laten zetten naar Hoppen.

Als je al meerdere keren in Parijs bent geweest, sla die dan eventueel over. of combineer deze met een waterpark.
S'morgens vroeg zwemmen en in de namiddag naar Magic Kingdom.
Dit zou je natuurlijk ook met Epcot kunnen doen.

groet,
Pascal

calypso
14-02-07, 22:42
Ik heb er vorig jaar eens over gedacht om vanuit het hotel de bus te nemen en mijn auto achter te laten, maar toen ik hoorde dat de bus maar om het uur ging, en de laatste bus vanaf Disney al om 19;00uur vertrok heb ik dat maar niet gedaan. Dan ga ik net als jij liever met de auto betaal die 11 dollar en ben zo vrij als een vogel.

corrus
14-02-07, 22:47
Hoi Hans,

Wanneer was de laatste keer, uh in 1988.
Wauw das lang geleden.
Inmiddels is er toch wel heel veel veranderd, zeker wat betreft attracties.
Ik zou de gok nemen en inderdaad beginnen met Epcot en kijken hoe je de dag doorkomt.
Ik (wij) komen ieder geval altijd ogen en tijd te kort.
Wil je die dag dan alsnog weg kun je proberen om je ticket om te laten zetten naar Hoppen.

Als je al meerdere keren in Parijs bent geweest, sla die dan eventueel over. of combineer deze met een waterpark.
S'morgens vroeg zwemmen en in de namiddag naar Magic Kingdom.
Dit zou je natuurlijk ook met Epcot kunnen doen.

groet,
Pascal
Disney zegt, you may upgrade your MYW tickets at any time to anything you want, as long it's still valid...

Jasmino
14-02-07, 23:13
Om even terug te komen op je oorspronkelijk vraag: als je kaartjes hebt zonder hopper-optie, en je wil 2 parken bezoeken op 1 dag, ben je gewoon 2 dagen kwijt van je ticket. It's as simple as that. Het is dus wel mogelijk!

pascalbrouwers
14-02-07, 23:35
Om even terug te komen op je oorspronkelijk vraag: als je kaartjes hebt zonder hopper-optie, en je wil 2 parken bezoeken op 1 dag, ben je gewoon 2 dagen kwijt van je ticket. It's as simple as that. Het is dus wel mogelijk!

NEE dat klopt niet.
Dat was voorheen, maar dat is ergens vorig jaar veranderd.

Je kunt per dag maar naar 1 park gaan zonder hopperfunctie.
Waarom zou je anders een hopperpas moeten aanschaffen die ook nog duurder is.

pascalbrouwers
14-02-07, 23:45
Ik heb nog even voor je gezocht.
en de volgende info gevonden uit een eerder bericht, en het staat ook hier:
http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=2145&page=2&highlight=disney+tickets

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door EllenM http://www.floridaforum.nl/images/buttons_NL/viewpost.gif (http://www.floridaforum.nl/showthread.php?p=23833#post23833)
wij hebben ook zo'n 4=10 gekocht. ben benieuwd hoe dit gaat over 2,5 week. kan ik deze tickets eigenlijk dan ook gebruiken voor entree pleasure island en disney interactive?

Beste Ellen,
Ik heb hetzelfde ticket gekocht als wat jij hebt.
Destijds is mij door Teo van AV mede gedeeld dat je kunt hoppen met deze passen.
Dit was ook zo, echter Disney heeft dit afgelopen maand terug gedraaid.

Met andere woorden!!!!
Je kunt niet hoppen met een basic ticket (10 dagen 4 betalen+waterfun).

op dezelfde dag mag je maar naar 1 pretpark.

Wil je dezelfde dag naar meerdere parken moet je een hopper toevoegen aan het ticket.

Bij mijn weten kun je deze tickets ook gebruiken om naar Pleasure island en Disney Quest te gaan.
Ik weet alleen niet of Pleasure Island nou zo geweldig is.
Afgelopen voorjaar stond een groot gedeelte in de stijgers.
Om er overheen te lopen en te combineren met Down Town is natuurlijk wel aan te bevelen

Mijn voorkeur gaat dan uit naar City walk bij Universal

Ik heb de tickets omgeruild met hopper functie, daar wij gek zijn van Epcot en daar meerdere keren heen willen.

Ga je naar een waterpark, kun je natuurlijk wel naar 1 vd pretparken.



Groet,
Pascal

Michael66
15-02-07, 01:43
Dan doe je op je 3de dag een upgrade bij de kassa naar hopper... dan betaal je hier maar 1 dag hoppen extra... ik dacht $15,-...
MouseSavers geeft aan:
(Upgrade cost is based on the total number of days you originally purchased, not on the number of days remaining.)
Dus upgraden van een 4-daagse base kost (volgens de website van Disney (http://tickets.disney.go.com/buy/TicketTrans?storeID=DRD&tktFitterDefaultQty=ADULT=1|CHILD=0|ALL=1&lengthOfStay=1&tokens=Gcgv3pIdZplY7FQg79ZSQ1H5MnOeNrw2tpWy6Fpxjr1 x1aideDi%2BIAOORPNKB%2FHAst7ndyzcAbAuchhjJogRzgHO3 IX3qmXy97Fb%2BbENCrPG69wDATJZgsk%2FxoYKeFQfhMl4Xht HMZXSUJWUB7tbYvHB%2B1zz3s7h65xXOBpAc%2B%2FVRnmlv67 B1XT20T392vFhYUI%2FqhjKxkMGBi4QkoKFQAVY7CiN01WCBs5 WMIPCSL81%2FDNis14mVsdULXP3dCSwjX9u6sppQJwuU2J79Mc UYVwgpZYeXHj2BGdi6bjoF4iI7hUlZRIZTNqJYv0LBC2Vkg1xO CIDvPfsA3NajJu%2B52nLdPuBlJlV76lnB9FHPRnz0fyXTSZys e%2FOGUowzJpSDIAYsehx%2BS8R7qy5kR7FWycByaH4L5FPDIA Ysehx%2BS%2FWUn%2FSL7KBhpJXZzP%2Bp7NkmLTZT7SNkocud UzsVkyocsPTPUkcmhVlt5DrhIoMtKTGzwSNV03XsMbY6i7bgOe %2BeLB9%2B4RxljsrUJ9d%2FBJJd8wEv976NUsd%2BqnnqjLCm k1RnOnJiDD8i76xOGSmZvxZEMdHYDDVfsraOWq9s%2BS0ExDHR 2Aw1X7KpzIXl%2B%2Fbw161a9%2B3bTKMJAchf%2FdXMpGOEtE KQjTF5h7VGU%2F1C%2B3b2jqLSHtqObJcG5suGzVl3lZEFsC9e 9RNbHpVvsZ5sxYhXpkdzqlFpMuu%2Fy9sqKPsO7fAa1V%2Fr2V cFeIoxqr1FQg%3D&drnid=9231676)) $ 43+tax, of je dat nou op de eerste of laatste dag van gebruik doet.

Eric
15-02-07, 03:56
Om even terug te komen op je oorspronkelijk vraag: als je kaartjes hebt zonder hopper-optie, en je wil 2 parken bezoeken op 1 dag, ben je gewoon 2 dagen kwijt van je ticket. It's as simple as that. Het is dus wel mogelijk!
Foutje.....
Je mag NIET op dezelfde dag een ander park bezoeken, ook niet tegen inlevering van een dag !!!
Je kunt uiteraard wel een los ticket bij de ingang kopen, maar dat is nog duurder dan de hopperfunctie.
Dus helaas: Zonder hopperfunctie slechts één park per dag !!
Eric

nahnah9
15-02-07, 06:56
Iedereen bedankt.
Ik weet nu wat we gaan doen (denk ik) ](*,) .
Ach, zoals eerder geschreven. We kopen hier het 4+4 ticket en zien daar wel. Als er in Orlando maar (water)pretparken en malls bezocht kunnen worden....
En dat kan!!!! =D> =D> =D>

Mickey99
15-02-07, 07:34
Hoi Pascal,
Het gaat om het volgende :
Mijn vrouw en ik hebben Epcot in 1988 gezien. De kinderen en wij zijn 2x in EuroDisney geweest. Nu dacht ik zo:
Als ik naar 3 parken ga, verlies ik 1 van mijn 4 dagen (4+4 water).
Ga ik eerst naar Epcot en we blijken er toch niet zoveel aan te vinden, verbruiken ons 4e kaartje en gaan naar MK. Als we het wel leuk vinden, blijven we gewoon in Epcot.

Je kunt Magic Kingdom niet echt vergelijken met het park in Disneyland Parijs tenminste dat vind ik. Ja, er staan ook een mooi kasteel en er is ook een Mainstreet maar de sfeer.... die is het Magic Kingdom zó bijzonder.

Ik zou sowieso zeker 1 dag naar het Magic Kingdom gaan. Zeker voor de sfeer die daar hangt maar ook niet te missen; de Parade, Mickey's Toontown (met o.a. Mickey's huis en Minnie's huis), Splash Mountain, Mickey's Philharmagic, Jungle Cruise en niet te vergeten Wishes de mooie vuurwerkshow en nog zo véél meer!

pascalbrouwers
15-02-07, 09:07
Natuurlijk kun je MK en Parijs niet met elkaar vergelijken.
Of toch wel :!:

Als je gaat kijken naar alle parken in Orlando dan lijkt mk het meest op Parijs.
Gevolgd door MGM en de studios in Parijs.
Dit heeft natuurlijk niets met de sfeer te maken.

Ga je maar paar dagen, en moet je keuzes maken, kan ik mij voor stellen dat mensen gaan vergelijken.

En sfeer zoals in fl zul je nergens anders op deze aardbol tegen komen ( mischien in Anaheim).

Voor ons zijn keuzes iedergeval niet aan de orde wij doen ze allemaal, en sommige dubbel.

Pascal

Mytimothy
15-02-07, 11:25
Nou, dat is dan zeer fraai allemaal. Ik heb ook een 10 daagse pas en dacht, och wat maak het uit wanneer ik er twee dagen moet inleveren op dezelfde dag.. En nu blijk het helemaal niet te kunnen?? Damn, kan ik mijn schema helemaal overboord gooien en opnieuw beginnen met plannen. Niet netjes van Disney als je het mij vraagt!!

Njit
15-02-07, 11:41
Je kan moeilijk Disney de schuld geven voor iets wat je zelf ook had kunnen uitzoeken... Het staat ook ergens op het Forum beschreven.

Als je wilt hoppen kun je altijd nog je pas upgraden. Dit kost $45 (maakt niet uit hoeveel dagen pas je hebt).
Hier kun je alle details lezen: http://www.allearsnet.com/pl/ticket.htm

nahnah9
15-02-07, 18:05
Ik ga stoppen met dit forum :D :D :D :D .
Weer mijn schema veranderd. Nu neem ik een 2+2 kaartje.
We hebben nog tot Juli.

Gr,
Hans

Mickey99
15-02-07, 18:33
Je bent straks in ieder geval helemaal op de hoogte en goed geinformeerd ;)

Groetjes,
Sonja

Jasmino
15-02-07, 20:03
#-o ](*,) :oops: :-#

Sorry......... ik wist inderdaad niet dat dit net vorig jaar was veranderd. Ik heb het namelijk zelf wel een keer op die manier gedaan, maar dat was dus voor 2006.

Sorry voor de verkeerde informatie!

nahnah9
15-02-07, 20:13
Hoi Sonja,
Zo goed voorbereid als dit jaar ben ik nog nooit geweest ;-)
Bovendien hebben we op deze manier ontzettend veel voorpret.
Nog z'n 20 weken. Hoe vaak zal ons schema nog wijzigen?:p

Groeten,
Hans

bono
15-02-07, 21:15
Wat maakt dat uit, als je maar dubbel pret heb!!
Je zal iedereen dankbaar zijn achteraf!!!!!!:wink:
Omdat je uitgerust terug komt en toch heeeeeeel veeeeeel heb gedaan en dat dank zij je mede forum leden.....................is het niet geweldig!

gr. monique

nahnah9
16-02-07, 08:08
Je leest steeds weer van die leuke dingen hier op dit forum.
Eigenlijk willen we alles wel doen......
Als we de komende maand(en) nu eens de hoofdprijs in de Staatloterij winnen...:D

Gr,
Hans

Yvet
16-02-07, 08:42
Niet netjes van Disney als je het mij vraagt!!

Euhm ben jij niet degene die hier niet netjes is????

Het zit zo:
Disney heeft 3 soorten kaartjes.
1) Base tickets (niks erop of eraan)
2) Ticktets met Hopperfunctie of waterpark en fun optie.
3) Tickets met hopperfunctie én waterpark en fun optie.

Héél simpel en héél logisch.
Wil je meerdere parken per dag bezoeken dan neem je een hopperfunctie, niet meer niet minder.
Dus wie wil er nu voor een dubbeltje op de 1e rang zitten.

nahnah9
16-02-07, 09:04
Toch blijf ik me afvragen....
Bijvoorbeeld:
Een gewoon 3 dagen ticket kost iets van 152 euro. Dus iets van 50 euro per dag.
Een 3 dagen hopper-ticket kost 187 euro.
Wat ik nu bedoel is het volgende:
Ik ga vandaag naar park-1, kost mij 50 euro. Vervolgens ga ik naar park-2 op dezelfde dag en ik lever mijn 2e dag in. Dat ik zo dom ben 2 kaartjes op 1 dag in te leveren is mijn pakkie an.

Dit is dan toch duurder voor mij (en dus beter voor Disney) dan een hopperticket??

Groeten,
Hans

Yvet
16-02-07, 09:09
Heel leuk bedacht maar het kan dus niet.

Disney heeft nu éénmaal deze constructie bedacht voor hun kaartjes en daar hebben wij ons maar aan te houden.
Tuurlijk snap ik jouw beredenatie, want ja met deze berekening is de hopperoptie goedkoper.
Dat is misschien ook wel gewoon wat ze willen, misschien is het nu te controleren hoeveel er gehopt wordt en met 2 dagen op 1 dag weg te schrijven niet.....

Wie weet.....

pascalbrouwers
16-02-07, 09:25
Toch blijf ik me afvragen....
Bijvoorbeeld:
Een gewoon 3 dagen ticket kost iets van 152 euro. Dus iets van 50 euro per dag.
Een 3 dagen hopper-ticket kost 187 euro.
Wat ik nu bedoel is het volgende:
Ik ga vandaag naar park-1, kost mij 50 euro. Vervolgens ga ik naar park-2 op dezelfde dag en ik lever mijn 2e dag in. Dat ik zo dom ben 2 kaartjes op 1 dag in te leveren is mijn pakkie an.

Dit is dan toch duurder voor mij (en dus beter voor Disney) dan een hopperticket??

Groeten,
Hans

Zoveel mensen zoveel wensen.

Het kan natuurlijk niet dat disney met iedereen rekening gaat houden. Per slot van rekening is het geen non profit organisatie.

De bedoeling van een base ticket is 1 park per dag en met een hopper meerdere op een dag.
Ik zou het ook zo willen, als je dit ziet.
Maar dit is niet de opzet van een base ticket.


De meeste mensen zul je niet horen klagen over die extra kosten die ze moeten maken.

Waarschijnlijk weten die dit niet eens.

Dat wij dagelijks op en forum zitten en meningen delen, voordelen proberen te halen, etc.
Veroorzaakt ook dit soort reacties. = best begrijpelijk maar het is nu éénmaal anders.


Groet,
Pascal

nahnah9
16-02-07, 09:36
Ik snap ook wel dat Disney niet met iedereen rekening kan houden. :-o
Zeker niet met die domme Nederlanders :-s
Ik was alleen benieuwd, en dit forum is hier heeeel geschikt voor.\\:D/
Mede vanwege andere ideetjes op dit forum, heb ik mijn schema aangepast en ga, denk ik, nu 2+2 tickets kopen.

Groet,
Hans

Njit
16-02-07, 09:44
Ik ga vandaag naar park-1, kost mij 50 euro. Vervolgens ga ik naar park-2 op dezelfde dag en ik lever mijn 2e dag in. Dat ik zo dom ben 2 kaartjes op 1 dag in te leveren is mijn pakkie an.

Dit is dan toch duurder voor mij (en dus beter voor Disney) dan een hopperticket??

Je krijgt maar 1 kaartje. De magneetstrip op dit kaartje bepaald wat voor een type kaartje je hebt. Als je geen Hopper functie op je kaartje hebt dan kom je er bij park 2 gewoon niet in. Je kaartje wordt dan gewoon geweigerd.

Voor 'Magic Your Way' kon dit allemaal wel. Toen had je ook nog de 'Fun in the Sun' pas. Dat waren pas tijden!

nahnah9
16-02-07, 11:06
Ha Njit,
Duidelijk!! Ik dacht steeds dat je 3 losse kaartjes kreeg....
Als ik nu een 2+2 kaartje neem, dan dan ik toch op bijv. dag 1 en 4 naar een park en op dag 3 en 8 naar een waterpark?#-o
Ik kan toch ook op dag 1 naar een park en een waterpark en op dag 3 naar een park en op dag 7 naar een waterpark?#-o
Mits binnen de geldigheidstermijn.

Groet,
Hans

Njit
16-02-07, 11:16
Die plus-opties zijn naast je normale toegang. Dus ja, dat kan.

Van AllEars (http://www.allearsnet.com/pl/ticket.htm):



What are these Plus Visits I see included on some passes?
It depends on what ticket they are on. If it is a plus visit (option) from one of the old Park Hopper Plus tickets, it is one valid admission for one person to your choice of any one of the following: Typhoon Lagoon, Blizzard Beach, Pleasure Island or Wide World of Sports. If it is a plus option from one of the Magic Your Way tickets, it includes DisneyQuest as well as the places listed for the PHP plus options.
Using a Water Park Fun & More option does not use up a major park day from your pass. But unlike the major park admissions on these tickets, you can only visit one place per WPF&M visit. No hopping is allowed on these visits. You are allowed to visit multiple "WPF&M locations" on any one day but if you do, you will use up a WPF&M option for each place you visit.

bono
16-02-07, 11:39
Hoi,

Nou weet ik dat ik een leek ben in tickets voor Disney maar.......................
Als je nu bij de kassa een ticket koopt om 10.00 uur in de ochtend en om 13.00uur bij een ander park bij de kassa een los ticket koopt, dan kan de theorie van nahnah9 wel.........................toch??????????????
Maar dan ben je duurder uit dat snap ik wel!!!(goed hé):oops:
Durf het bijna niet te stellen/vragen.
(Maar ja dan vervloek je me maar hoor, noem me maar dom konijn of zo)

Groetjes Monique

nahnah9
16-02-07, 11:56
Hallo Monique,
Seker blont? :D :D :D :D :D :D
GRAPJE!!!!!!
Dat is ook nog een mogelijkheid, maar dan ben ik wel veel geld kwijt. Toch??
Ik ga nu toch maar voor de 2+2 optie. Anders wordt ons schema toch wel heel vol. We willen zowiezo naar DiscoveryCove, Seaworld, CapeCanaveral en zwemmen met Manatees. De dames willen nog shoppen.[-o<
Waarschijnlijk wordt het MGM en AnimalKingdom (of Epcot).
Bij het kaartje (als je de prijs ziet...zeg maar KAART) van DiscoveryCove hebben wij de Seaworld en BushGardens-optie genomen. Volgens mij mag ik dan zoveel mogelijk naar Seaworld en BG, binnen 14 dagen.

Groeten,
Hans

bono
16-02-07, 12:15
Nou ben inderdaad donker blond! en daar ben ik trots op;)
Maar het was ook maar een thoerietje!

gr. monique

Eric
16-02-07, 12:16
als je de prijs ziet...zeg maar KAART

Hou het maar op kaartje, want het is een minuscuul stukje karton ter grote van een creditcard.
Het is eigenlijk precies hetzelfde kaartje als wat je hier in een parkeergarage krijgt !!!
Eric

nahnah9
16-02-07, 12:45
Hoi Monique,
Het was wel een inkoppertje van je....:wink:
Zo helpen we elkaar in ieder geval aan ideetjes om zo goedkoop mogelijk de vakantie door te komen (en zoveel mogelijk LOL te hebben). Toch??

Groeten,
Hans

bono
16-02-07, 12:49
Hoi Monique,
Het was wel een inkoppertje van je....:wink:
Zo helpen we elkaar in ieder geval aan ideetjes om zo goedkoop mogelijk de vakantie door te komen (en zoveel mogelijk LOL te hebben). Toch??

Groeten,
Hans

Juist en daar gaat het ons toch om.............
Goedkoop, lol en een goede vakantie!!!!!8-[

gr. monique

pascalbrouwers
16-02-07, 13:16
Hallo Monique,
Waarschijnlijk wordt het MGM en AnimalKingdom (of Epcot).

Groeten,
Hans

Je kunt toch ook naar AnimalKingdom en Epcot.
Ga je toch gewoon hopppppen.:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

nahnah9
16-02-07, 13:19
Hoi Pascal,
Volgens mij ben jij degene die mij adviseerde een hele dag voor Epcot uit te trekken....... :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Hans

Njit
16-02-07, 13:26
Gewoon wat sneller lopen...

nahnah9
16-02-07, 13:52
Zeg dat eens tegen mijn vrouw en dochter....:D

pascalbrouwers
16-02-07, 14:33
Zeg dat eens tegen mijn vrouw en dochter....:D


huur daar zo'n scootmobiel ;-)

nahnah9
16-02-07, 14:37
Mag je met een scootmobiel in de achtbanen? #-o :-\" O:) :lol:

Lijkt me spannend.... met een scootmobiel in Sheikra (floorless).
Oh nee, dat is BushGardens....

bono
18-02-07, 01:01
Hoi,

Heel veel forumleden kopen de tickets of bij AV( www.americanvac.nl (http://www.americanvac.nl)) of bij AE ( www.americanestates.nl (http://www.americanestates.nl) )en zo.
Voor de rest van de info moet ik je door verwijzen naar andere leden of via het zoekforum kan je heel veel vinden betreffende dit onderwerp, even proberen en anders dan helpen ze je graag hoor!!

gr. monique

Michael66
18-02-07, 20:24
Denk dat ze aan de poort beginnen vanaf zo 50 US Dollars voor een basis ticket.
Niet te veel denken, iets meer googelen. MouseSavers (http://www.mousesavers.com/wdwticketprices.html) geeft aan:



Magic Your Way Base Ticket
(gate price for admission to one theme park per day, including tax)
# Days / Adult (ages 10 and up) / Child (ages 3-9)
1 / $71.36 / $59.64
2 / $140.58 / $117.15
3 / $204.48 / $170.40
4 / $215.13 / $178.92
5 / $219.39 / $179.99
6 / $221.52 / $182.12
7 / $223.65 / $184.25
8 / $225.78 / $186.38
9 / $227.91 / $187.44
10 / $230.04 / $188.51

brutus
18-02-07, 20:46
als die prijzen kloppen is het daar maar 10 euro duurder dan vanuit hier.

koop ik ze toch liever daar misschien kom ik dan in het hotel nog wel goedkoper uit.

Njit
18-02-07, 20:51
Een poosje terug waren er wel wat aanbiedingen. Dat je 6 dagen kocht en 10 dagen kreeg. Toen scheelde het wel iets meer..

RoyFamily
18-02-07, 22:44
Zo is het mar net. Afgelopen oktober alvast mijn Disney tickets gekocht, MYW + hopper voor 10 dagen, 185 euries p.p. voor ons en 155 euries p.p. voor de kids.
De ticketprijzen aan de poort zullen niet lager worden maar er zullen ongetwijfeld nog wel acties komen van diverse aanbieders via internet.
Even goed in de gaten houden dus en op het juiste moment toeslaan.

Groet,
Alain

calypso
18-02-07, 23:00
Niet te veel denken, iets meer googelen. MouseSavers (http://www.mousesavers.com/wdwticketprices.html) geeft aan:


Ja je hebt gelijk want dat denken was van de prijs die ik zo rond december 2005 betaald heb.
Maar goed heb je raad op gevolgd en eens gegoogled naar de Disney site en dit is het resultaat;


Days http://images.tickets.com/images/wdpro/spc.gif Price Per Day http://images.tickets.com/images/wdpro/spc.gif Ages 10+ http://images.tickets.com/images/wdpro/spc.gif Ages 3-9 http://images.tickets.com/images/wdpro/spc.gif Total Price* http://images.tickets.com/images/wdpro/spc.gif http://images.tickets.com/images/wdpro/spc.gif http://images.tickets.com/images/wdpro/spc.gif
1 Day Ticket http://images.tickets.com/images/wdpro/spc.gif $67.00 http://images.tickets.com/images/wdpro/spc.gif $56.00 http://images.tickets.com/images/wdpro/spc.gif $67.00
10 Day Ticket http://images.tickets.com/images/wdpro/spc.gif $21.60 http://images.tickets.com/images/wdpro/spc.gif $17.70 http://images.tickets.com/images/wdpro/spc.gif $216.00
Dat is dus zelfs nog iets goedkoper dan mousesavers.

En als ik dat vergelijk met AE, daar kost een basis ticket (10=6) als hierboven maar 163,00 euro, dat is dus $214,00
Dan hebben we dus maar een verschil van 2 euro op dit moment.

Njit
18-02-07, 23:06
Calypso, de prijzen bij Disney zijn ZONDER Tax. Die bij Mousesavers MET.
Daar zit je verschil in..

Op Mousesavers staat dit ook duidelijk:

Prices on this page include tax!
Note that ticket prices quoted at disneyworld.com (http://www.disneyworld.com/) do not include tax (it is added to the price during the ordering process) which is why the prices look lower than the prices below. The sales tax rate in Orange County, where Walt Disney World is located, is 6.5%. The 6.5% rate is charged at any of the advance purchase locations (http://www.mousesavers.com/wdwtixdiscounts.html#advance) (including locations outside of Florida).

Michael66
19-02-07, 07:22
Calypso, de prijzen bij Disney zijn ZONDER Tax. Die bij Mousesavers MET. Daar zit je verschil in..
En zo komen de misverstanden de Disney-wereld in ....:sad:

Hieronder een overzicht van de prijzen bij verschillende aanbieders, allemaal omgerekend naar euro's (koers: €1=$1,30) en inclusief tax (6,5&#37;). Oftewel: dit is wat je er daadwerkelijk voor betaald.

10 dagen Base ticket, 1 volw.+1 kid, "verzendkosten" zijn alle bijkomende kosten, kan ook administratie- of boekingskosten worden genoemd, afgerond op hele dollars en hele euro's (dus als je het zelf uitrekent kun je wel eens een eurootje hoger of lager uitkomen).

http://img518.imageshack.us/img518/5554/tixqu8.jpg


Ik heb een bestand waar de prijzen van alle Disney tickets bij deze aanbieders instaan en kan allerlei combinaties laten berekenen. Dus als je vragen hierover hebt of voor jouw situatie wilt zien wat het goedkoopste is, laat me maar weten..

Njit
19-02-07, 08:53
Het belangrijkste is gewoon om de aanbiedingen in de gaten te houden. Hier boek je de echte winst mee!

Njit
16-03-07, 20:41
Moderator:
Actuele versie is hier te vinden: Link (http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=3112)

Faye
21-03-07, 17:54
Wij hebben tickets besteld bij Undercover Tourist voor in de maand juli. Nu hebben we de tickets ontvangen en op de tickets staat de datum: 03/15/07 Dit komt dus niet overeen met onze vakantiedata, maar maakt dat dan iets uit; zijn deze kaartjes dan ook geldig in juli? Er staat namelijk bij: EXPIRES 14 DAYS FROM FIRST USE.

Heeft iemand hier ervaring mee?
Alvast bedankt!

Goh, hoe openen we eigenlijk een nieuwe discussie? Ik kan het niet vinden! :(

Njit
21-03-07, 18:08
De kaartjes zijn 14 dagen geldig vanaf dag eerste gebruik. Simpeler kan het niet :)

En je voegt een nieuwe discussie toe met de knop http://www.floridaforum.nl/images/buttons_NL/newthread.gif.
Deze staat boven- en onderaan de pagina met onderwerpen.

Michael66
21-03-07, 18:21
Die datum is de afgiftedatum van de tickets (maart, 15, 2007). Heeft niets te maken met de geldigheidsduur. Die kaartjes zijn onbeperkt houdbaar, maar zodra je ze voor de eerste keer gebruikt gaat de periode van 14 dagen in waarbinnen je het aantal gekochte entreedagen kunt gebruiken. Na die 14 dagen is het kaartje niet meer geldig.

Dus als je ze dit jaar om wat voor reden niet helemaal niet gebruikt, dan kun je ze bij je volgende bezoek aan Florida gebruiken, al is dat bijv. pas in 2015 of nog later .... (Als je zolang kunt wachten om weer te gaan ....:grin: )

VinMor
22-03-07, 16:11
Waar is het het goedkoopst als je voor 2 dagen wil gaan?(eene dag MGM, andere Magic Kingdom)?
Want de meeste sites bieden volgens mij pas iets aan vanaf de 3 dagen...

Alvast bedankt

Njit
22-03-07, 16:14
Daar zijn geen goedkopere tickets voor. Voor 2 dagen betaal je gewoon de hoofdprijs..

VinMor
22-03-07, 16:17
Tja oke, niets aan te doen! Kan alleen kijken in het marktplaats gedeelte of iemand nog wat aan te bieden heeft...

Eric
22-03-07, 16:58
Ja, en dan het risico lopen dat je er niet inkomt.
Disney tickets zijn persoonsgebonden, dus als je een ticket van iemand overneemt, wordt ie bij de ingang geweigerd.
Gewoon de volle mep (of misschien iets korting bij een kiosk) betalen.
Eric

marisca
27-03-07, 23:04
Vraagje, ik wil op dit moment de disney tickets bestellen via undercover tourist en het lukt niet omdat je geen nederland in kan typen, en daar moeten de tickets toch echt heen geshipt worden:(](*,)

gr maris

heijmansi
27-03-07, 23:11
Hallo

Fantastisch gedaan die prijsvergelijking,
Maar waar vind ik nou die speciale link en de MouseSaver newsletter?
Ik heb op de site van UnderCoverTourist gekeken, maar zie 'm niet!

De prijzen van UnderCoverTourist gelden via de speciale link die in de MouseSaver newsletter staat.

groetjes
heijmansi

Michael66
28-03-07, 02:05
Vraagje, ik wil op dit moment de disney tickets bestellen via undercover tourist en het lukt niet omdat je geen nederland in kan typen, en daar moeten de tickets toch echt heen geshipt worden.
Hoi Marisca,
Je bent te laat voor het laten shippen van e UCT-tickets naar Nederland, want dat doen ze sinds kort niet meer. Ik heb ze een mail hierover gestuurd en kreeg dit antwoord:


We used to ship Worldwide but we had to reduce where we shipped for security reasons and fraud.
We can offer you an Orlando Pick Up option: http://www.undercovertourist.com/united-states/florida/orlando/attractions/tickets/pickup.html (http://www.undercovertourist.com/united-states/florida/orlando/attractions/tickets/pickup.html)
Thank you for your interest and apologies for the inconvenience.

Ian
Customer Service

foetsie
28-03-07, 14:52
Vincent,

dagkaarten bij AAA kosten 67 usd

globetrottertjes
20-04-07, 14:00
wie kan mij heel even helpen, wat is nou de prijs voor 1 dag animal kingdom en niets erbij alleen dit park, zag ik het nou echt goed usd 70-80 dollar per volwassene. Wat een geld zijn alle parken zo duur voor 1 dag entree?

Yvet
20-04-07, 14:17
Ja 1 dag is heel duur....
Vanaf de 3e dag worden de tickets pas goedkooper (per losse dag gezien).

Kijk eensop de site van disney voor alle prijzen.
Deze link is voor 1 dag prijs volwassene...

disneyticketprijzen. (http://tickets.disney.go.com/buy/TicketTrans?storeID=DRD&tktFitterDefaultQty=ADULT=1%7CCHILD=0%7CALL=1&lengthOfStay=1&tokens=KMsDpp1Fq%2FtvQwf2SKFwodGhBwe%2FsKRhvPTwO97 1MIkuC4AG1tRayQqZxsNnrIO7st7ndyzcAbAuchhjJogRzgHO3 IX3qmXy97Fb%2BbENCrPG69wDATJZgsk%2FxoYKeFQfhMl4Xht HMZXSUJWUB7tbYvHB%2B1zz3s7h65xXOBpAc%2B%2FVRnmlv67 B1XT20T392vFhYUI%2FqhjKxkMGBi4QkoKFQMIZHrsaX7Kh9R2 yfD0%2BivY1%2FDNis14mVsdULXP3dCSwjX9u6sppQJwuU2J79 McUYVwgpZYeXHj2BGdi6bjoF4iI7hUlZRIZTNqJYv0LBC2Vkg1 xOCIDvPfsA3NajJu%2B52nLdPuBlJlV76lnB9FHPRnz0fyXTSZ yse%2FOGUowzJpSDIAYsehx%2BS8R7qy5kR7FWycByaH4L5FPD IAYsehx%2BS%2FWUn%2FSL7KBhpJXZzP%2Bp7NkmLTZT7SNkoc udUzsVkyocsPTPUkcmhVlt5DrhIoMtKTGzwSNV03XsMbY6i7bg Oe%2BeLB9%2B4RxljsrUJ9d%2FBJJd8wEv976NUsd%2BqnnqjL Cmk1RnOnJiDD8i76xOGSmZvxZEMdHYDDVfsraOWq9s%2BS0ExD HR2Aw1X7KpzIXl%2B%2Fbw161a9%2B3bTKMJAchf%2FdXMpGOE tEKQjTF5h7VGU%2F1C%2B3b2jqLSHtqObJcG5suGzVl3lZEFsC 9e9RNbHpVvsZ5sxYhXpkdzqlFpMuu%2Fy9sqKPsO7fAa1V%2Fr 2VcFeIoxqr1FQg%3D&drnid=7597305)

globetrottertjes
20-04-07, 14:23
dan heb ik toch goed gekeken bedankt. wat een geld zeg he en dat voor 1 dag.

Yvet
20-04-07, 14:28
dan heb ik toch goed gekeken bedankt. wat een geld zeg he en dat voor 1 dag.

Hahahahahaha dat is ook dé reden waarom ik het voor elkaar heb gekregen om de 10 daagse passen te kopen...
Heey schat 1 dag is wel heel duur 10 niet dus...:wink:
(haha was dat maar zo, alleen is dit vrouwenlogica en daar trapt mijn man niet in).

Ja 1 dag is heel duur maar vaak gaan mensen ook niet alleen maar 1 dagje en is het dus logisch dat het omslagpunt ligt bij de 3 naar 4 dagen want veel mensen gaan 3 of 4 dagen naar Disney.

Eric
21-04-07, 22:53
Het lijkt erg duur, maar met de huidige koers van de dollar krijg je veel meer waar voor je geld, dan een dagje Nederlandse pretparken.
Dus het is echt in verhouding, je kunt in een park je de hele dag + avond vermaken, er zijn shows, er is groots vuurwerk etc.
Het is iets anders in AK, dat is in verhouding dus wel wat duurder, omdat het 's avonds gesloten is, en er uiteraard geen vuurwerkshow is.
Ik vind AK een geweldig park, maar alleen als ik een meerdaagse pas heb, om nu een eendagse pas te kopen is het wel duur. (maar de moeite waard).
Eric

dejo
03-05-07, 22:34
Hi Floridagangers,

3 dagen Ticket met 3 Waterpark Fun and More OPTIES ACTIE! Bestel nu een 3 dagen Ticket met 3 WATERPARK FUN and More OPTIES Ticket en u krijgt een 4 dagen Ticket met 4 Waterpark Fun and More OPTIES!</B> voor 188 euro
deze actie is nu bij American Estate. ;-)

Betekend dit nu dat ik naast de 4 disney parken ook nog 4 X naar de overige parken mag? Wie kan mij helpen.#-o
Is het misschien handiger om een parkhopper ticket te nemen we blijven maar 5 dagen in Orlando.
Het lijkt me zo een om van het ene park naar het andere park te hoppen. Moet je trouwens voor de fast pass extra betelen.

Wie heeft hier ervaring mee??

groetjes Dejo.

Eric
03-05-07, 22:43
Ik ken dit kaartje helemaal niet, maar waarom bel je niet even met AE?
Ze zijn zeker bereid om het uit te leggen.
Overigens gebruik je het hoppen bijna nooit, je hebt aan één dag eigenlijk al niet voldoende per park, laat staan dat je er twee op een dag kunt doen.
Het is alleen handig als je veel langer blijft, en bv. na een ochtend AK 's avonds bij Epcot wil eten of zo.
De fastpassen zijn altijd gratis.
Succes, Eric

calypso
03-05-07, 22:44
Wow sorry dat ik het zeg maar die letters zijn wel erg klein om te lezen, of ligt dit aan mij??

Je krijgt dus toegang voor 4 dagen Disney met daarbij nog eens 4 & toegang tot een van deze parken;
Disney's Blizzard Beach Water Park
Disney's Typhoon Lagoon Water Park
Pleasure Island in the Downtown Disney&#174; area
Disney Quest Indoor Interactive Park
Disney's Wide World Of Sports&#174; CompleX

Dus bv. een 4 dagen MAGIC BASE Ticket met FUN AND MORE OPTION geeft dus 8 dagen (4+4) Disney FUN!

Voor een Fast pass hoef je niet extra te betalen zit in het ticket.

Met een park hopper kun je dus van het ene park naar het andere gaan op dezelfde dag, maar niet naar de waterparken!!

calypso
03-05-07, 22:50
Overigens gebruik je het hoppen bijna nooit, je hebt aan één dag eigenlijk al niet voldoende per park, laat staan dat je er twee op een dag kunt doen.
Het is alleen handig als je veel langer blijft, en bv. na een ochtend AK 's avonds bij Epcot wil eten of zo.
Succes, Eric
Ehh ik heb altijd een hopper ticket en gebruik het ook altijd dus dat ben ik niet met je eens Eric.

Als het dan eens drukker is in een park kun je lekker naar een ander park toe waar het minder druk is. maar goed als je maar 5 dagen blijft is het misschien niet echt handig om te doen dan zou ik misschien inderdaad een hele dag in een park blijven.


Denk dat dit erg persoonlijk is!

Eric
03-05-07, 23:05
Ik begrijp je, en heb eigenlijk ook altijd een hopper kaartje, maar ben dan minimaal 10 dagen in Orlando.
AS Augustus ga ik maar 3 volle dagen (met iemand die er nog nooit is geweest) en heb dus ook zitten denken wat ik moest doen, maar voor mezelf besloten om niet te hopperen, omdat je dan gewoon niets volledig kan zien.
Het is inderdaad iets zeer persoonlijks, en als je er niet tegen op ziet lange dagen te maken, kun je inderdaad voordeel uit de hopper functie halen.
Maar ja, dat zijn keuzes die ieder voor zich moet maken.
Moeilijk dus om iemand een goede raad te geven.
Eric

MvE
04-05-07, 10:17
Ik heb een vraagje: Kan je een 10 dagen ticket voor de prijs van 6 met 2 personen gebruiken?

Njit
04-05-07, 10:26
Nee. Het is geen strippenkaart. Beide een kaartje kopen dus..

Michael66
18-05-07, 20:31
Het bestand is weer helemaal aangepast op de huidige prijzen en dollarkoersen. En als extraatje: een aantal aanbieders waarbij je je tickets in Orlando/Kissimmee kunt ophalen.

Klik (http://floridaforum.nl/showpost.php?p=33208&postcount=1).

rolthof
23-05-07, 11:03
Hoi,

We gaan volgend jaar (weer) naar Orlando, nu vroeg ik me hetvolgende af.

Een 10 daags base ticket is goedkoper dan een 7 daags hopper ticket (bijvoorbeeld).

Als ik nu maar 7 dagen naar disney wil, kan ik dan die extra 3 dagen gebruiken om eenmalig te hoppen naar een ander park ?

Maw , is het mogelijk om met een base ticket voor meerdere dagen, op dezelfde dag 2 parken te bezoeken, waarvoor er dan 2 dagen worden afgeschreven (wat ik niet erg vind) .

Alvast bedankt,

Roy.

Eric
23-05-07, 11:48
Kortt en bondig antwoord: Nee, dat mag (helaas) niet, en kan ook niet, bij het poortje wordt je ticket geweigerd.
Eric

rolthof
23-05-07, 13:13
Bedankt voor de info. Niet wat ik wilde horen , maar ja ;-)

Ik vind het verschil nogal fors, en dus is de optie om dan maar een half dagje park te doen en dan te gaan shoppen en dan de volgende dag weer een half dagje park enz enz wel interessant.

Mvg,

Roy.

Sandratje
24-05-07, 11:28
Is het goedkoper om via internet kaartjes te kopen of ter plaatse met American Express?
En hoe zit het met de wachtrijen bij de kassa?

calypso
24-05-07, 16:29
Ben het met Eric wel eens met de huidige Dollars koers en het aanbod in de parken is het kwa verhouding best een redelijke prijs. Zeker als je dat gaat vergelijken met parken in Nederland.

@Sandratje, tickets zijn meestal wel goedkoper als je ze hier online koopt, dan als je ze ter plekke koopt, plus je hoeft dus niet voor een kassa gaan staan wachten want je kunt meteen doorlopen.

boyke
24-05-07, 21:49
Hoi,

Ik heb op verschillende sites gekeken voor entree kaartjes maar ik vind de site van disney toch het goedkoopst en je kunt daar ook al de kaarten vooraf bestellen.Is er trouwens al iemand die heeft gedaan?

groetjes boyke

Michael66
25-05-07, 00:50
Vreemde reactie, boyke.
Ik weet niet naar wat voor kaartjes je hebt gekeken, of hoe je hebt gekeken, maar via Disney is het bijna nooit het goedkoopst. Alleen de 1- en 2-daagse tickets.

De website van Disney is één van de weinigen die de sales-tax niet in de gepubliceerde prijzen heeft zitten. Dus overal moet je nog 6,5% bij optellen.

En wat betreft "vooraf bestellen": dat kan bij alle genoemde leveranciers. En er zijn al heel veel mensen die dat hebben gedaan, waaronder ikzelf.

Michael66
25-05-07, 01:08
Is het goedkoper om via internet kaartjes te kopen of ter plaatse met American Express?
En hoe zit het met de wachtrijen bij de kassa?
Alleen (en voooral) de 1- en 2-daagse tickets zijn het goedkoopst als je ze aan de kassa van de Disney-parken koopt. Meerdaagse passen zijn goedkoper via andere leveranciers. Zie het topic m.b.t. de vergelijking van leveranciers.

Syllvia
25-05-07, 14:00
Hallo,

Iemand wel eens kaartjes besteld bij orlando Fun Tickets?

is dat handig en betrouwbaar?

groetjes Sylvia

patrickB
01-07-07, 12:16
Hallo,
Is het mogelijk ( en goedkoper ) om online dagtickets te kopen voor de disney parken?
Ik zie alleen maar aanbiedingen voor meerdaagse tickets.
Of zijn er plaatsen in florida waar je ze op voorhand kan kopen?

Mvg
Patrick

delphine
13-07-07, 17:54
Mijn ex is op dit moment in Orlando met kids en heeft net 4 kaartjes gekocht (in het hotel[-X ) voor Epcot, morgen gaan ze. Hij heeft hier $285 voor betaald.[-o<
Ik ga over 2weken naar Orlando:p en wil dan ook naar Disney.
Is het nou handig/voordelig/mogelijk om de kaartjes van mijn ex aan de gate bij Epcot om te zetten naar een meerdere dagen pas? Ik kom er niet uit...help!

Sandy
19-07-07, 10:48
Wij hebben dagtickets besteld rechtstreeks bij WaltDisneyWorld .. Vrijdag of Zaterdag besteld en gisteren waren ze al binnen. Voordeel is dat we niet meer in de rij hoeven te staan voor kaartverkoop ..

Hele leuke tickets!

Sandy
19-07-07, 11:03
De Disney World Tickets die we rechtstreeks bij Walt Disney World hebben besteld zijn binnen.
Dat hebben ze heel snel gedaan, want wij hebben ze vrijdag of zaterdag besteld! :)

Ik vind ze erg leuk en de kinderen ook .. nu vraag ik me af:
Zijn de tickets ieder jaar anders en hoeveel verschillende tickets zijn er.
Of zouden wij ze allemaal hebben van dit seizoen, aangezien de incredibles de enige is die dubbel is ..

http://i149.photobucket.com/albums/s57/sandra_voogt/ticketsdisney1.jpg
http://i149.photobucket.com/albums/s57/sandra_voogt/ticketsdisney2.jpg
http://i149.photobucket.com/albums/s57/sandra_voogt/ticketsdisney3.jpg

Mickey99
19-07-07, 12:31
Het zijn inderdaad hele leuke tickets! Ik denk ook dat je alle uitvoeringen hebt want ze draaien ze achter elkaar uit en je hebt maar 1 dubbele.

Volgens mij wisselen ze niet per jaar maar per thema.

Het thema in Walt Disneyworld is nu "Year of a million dreams" en deze tickets zijn dus in dit thema.

"Year of a million dreams" is gestart in oktober 2006 en duurt 15 maanden. Na afloop zullen ze weer een nieuw thema verzinnen en zullen de afbeeldingen op de tickets weer aangepast worden.

Sandy
19-07-07, 12:36
Leuk om te sparen ..

Jannie jij zegt dat je zo nog nooit heb gehad; is dit nieuw dan? Of is dat omdat we ze bij WaltDisney hebben besteld? Het zijn mooie dikke kaartjes, net zoals een bankpas of credit card ..

Mickey99
19-07-07, 12:41
Inderdaad leuk om te bewaren/sparen! Wij hebben inmiddels al een heleboel verschillende gehad. Trouwens erg mooi dat die van jou van hard plastic zijn. Wij hadden vorig jaar een jaarkaart (en in 2003 ook) en die waren van papier...

De hotelpasjes van Disney zijn daarintegen wel van dat harde plastic en hebben ook elke keer weer een andere afbeelding dus ook leuk om te bewaren :wink:

calypso
19-07-07, 17:33
De tickets die je bij Disney rechtstreeks besteld zijn normaal altijd wel van plastic. De mijne waren ook van Plastic toen ik ze van Disney bestelde, maar dei van AE zijn dat dus niet.
EN ook ik had ze heel snel in mijn bezit geloof iets van 3 dagen na betaling, per expres gestuurd. Goeie service vind ik zo van Disney.
Had trouwens die op de 2 foto, maar die zijn dus voor Mickey's Halloween party ;-)

calypso
19-07-07, 17:41
Als je bij Disney rechtstreeks besteld is de verzendkosten erbij, tenminste dat word erbij gerekend als je ze besteld. heb toen zelf naar Disney gebeld en leuke dame aan de lijn gehad die alles uitlegde en zo.
Trouwens met de huidige dollar prijs ben je nog lekker goedkoop uit ook nog eens! ;-)

Jannie
19-07-07, 17:53
Wij hadden vorig jaar papieren kaartjes, en de andere jaren kwam je binnen met je hotel kaartje Dat was dus je kamersleutel je kon er mee betalen en entree tickets, erg handig was dat.

Groetjes van Jannie

bono
19-07-07, 18:02
Vraagje:

Als je de kaartjes bij Disney besteld of Seaworld, zijn dat dan "open"tickets??

Gr. Monique

Sandy
20-07-07, 12:46
@ Silvia: 8 kaartjes (4 volwassenen/4 kinderen) totaal: 502.00 dollar + 32 dollar tax = 534.00 dollar

1 kaartje (volwassene) 67 Base + 4,36 Tax = 71.36 Total
1 kaartje (Ages 3-9) 56 Base + 3,64 Tax = 59.64 Total

Er kwam volgens mij iets van 10 dollar verzendkosten bij, omdat het een internationale shipping is.

@ Monique: Open tickets voor 1 dag; we zitten niet vast aan een vaste dag! Ze zijn wel specifiek voor Magic Kingdom.

Sandy
20-07-07, 12:49
Het zijn ook leuke tickets van hard plastic, zoals een bankpasje, zie ook mijn draadje hier (http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=3800)
Die krijg je volgens mij alleen als je rechtstreeks bij WaltDisneyWorld besteld ... Leuk om te bewaren : ))

Petr@
21-07-07, 22:43
Volgens mij krijg je die plastic tickets alleen als je ze rechtstreeks besteld (hadden wij nl ook) en niet via touroperator of aan de kassa. Mijn eigen (complimentary) ticket die ik aan de kassa kon ophalen was ook gewoon van papier!
Sandy, wij hadden dezelfde afbeeldingen in april, dus zal het hele jaar hetzelfde zijn. Leuk zijn ze, he! Ze zitten hier al in het fotoalbum!!

Hannah
24-07-07, 11:30
Hoi Allemaal,

Mijn laatste domme vraag aan jullie, daarna stel ik alleen nog maar intelligente [-( ..hahah!

Als ik op de site van disney probeer te boeken, selecteer ik de datum, het resort en het aantal personen (2). Ik krijg dan een prijsopgave en dan kan ik nog wat dingen veranderen en opties toevoegen. De prijs die dan bovenaan en onderaan staat: Is dit de prijs per persoon of totaal voor het aantal personen dat je hebt opgegeven???

FrankS
24-07-07, 11:47
Dit is de totaal prijs, dus inclusief toegangspassen voor alle personen die je opgegeven hebt, mits je natuurlijk hebt aangegeven dat je toegangspassen wil hebben. De hotelprijzen zijn altijd per kamer.

Hannah
24-07-07, 12:16
Begrijp ik het dan goed dat als ik een 'package' boek, het de totaalprijs is??

FrankS
24-07-07, 12:47
Ja. Een package kan overigens wel diverse onderdelen bevatten, maar er zit altijd minstens 1 overnachting en 1 toegangsdag in.

calypso
04-08-07, 14:03
Vond dit bericht net op Orlando Sentinel.com (http://www.orlandosentinel.com/business/custom/tourism/orl-disney0407aug04,0,3555338.story?coll=orl_tab01_lay out)

Bring more money if you visit Disney

Scott Powers | Sentinel Staff Writer August 4, 2007 http://m1.2mdn.net/viewad/817-grey.gif (http://ad.doubleclick.net/click;h=v8/35a4/0/0/%2a/t;44306;0-0;0;12928100;21-88/31;0/0/0;;%7Esscs=%3f)

The price of magic goes up this weekend at Walt Disney World, where the basic adult ticket is climbing 6 percent to a record $71.

Disney announced Friday that the new ticket prices would take effect Sunday. The changes also affect discount packages that still can push the per-day cost below $23 for adults who want to commit to as much as a 10-day run at Disney's four theme parks.

An adult, one-day, one-park pass that now costs $67 will go up to $71. Price increases of 3 percent to 6 percent were tacked on to most of Disney's "Magic Your Way," Florida discount and annual-pass deals.


There was no word Friday out of either Universal Orlando or SeaWorld Orlando about whether they, too, expect to raise prices soon. Both said they make those decisions independently. Yet Central Florida's theme-park resorts have a history of raising ticket prices at about the same time to about the same amounts.

Disney World's increase came just two days after corporate parent Walt Disney Co. announced a $1.1 billion third-quarter profit and another good season at the company's theme parks, where profit margins topped 20 percent.

Disney officials said the timing of the price increase had nothing to do with the corporate earnings; rather, it was tied to the annual planning cycles of travel wholesalers, tour organizers and commercial publications. They need their 2008 resort information soon.

There was no indication that anyone expects Disney's price to scare away customers.

"We strongly believe that Walt Disney World represents a great entertainment value. Our guests agree," spokesman Rick Sylvain said. "In our guest surveys, nine out of 10 rate their theme-park experience from good to excellent."

Because Disney is the recognized leader in the theme-park industry, the company can continue to raise prices as long as people keep coming because Disney will define the level that the market will bear, said theme-park professor Ady Milman of the University of Central Florida's Rosen College of Hospitality Management.

Milman said he does not think Disney is pricing itself out of the average family's budget, because the average out-of-state family saves for about five years to pay for a Disney vacation.

"Disney has the capacity to distinguish itself as a good brand with a guaranteed experience, so people will pay," he said. "But it's amazing," he added, referring to the new single-day price.

For years, the area's Big Three theme parks waited until December or January to announce price increases. But Disney bucked that trend last year, raising its basic ticket from $63 to $67 almost exactly a year ago. Universal quickly followed to $67, though SeaWorld waited until January and went up only to $64.95.

Most of the industry has gotten away from thinking in terms of annual price increases, said Dennis Speigel, a private consultant and president of International Theme Park Services in Cincinnati.

"Really, what they've been doing is taking them as they feel they can," he said. "I think what Disney is doing is putting fat on the fat hog. It's probably a good time to do it, while trends are up and people are coming. With the season they're having and the good quarter they just reported, it's probably a good time to do it."

In the past three years, Disney World has followed a trend begun at other theme parks of moving away from one-day, one-park tickets and toward various ticket packages that cost more but offer more, including steep per-day discounts. Last year, Disney officials said that fewer than half their visitors were still buying one-day, one-park tickets.

Among other changes:

The basic ticket for children ages 3 to 9 will start at $60, up from $56.

"Magic Your Way" tickets add multiple days at decreasing per-day rates; an adult two-day, one-park ticket will cost $139, up from $132, while a 10-day ticket will cost $225, up from $216.

Disney's "Park Hopper" feature was not changed: For $45 extra, Disney visitors can turn any one-park ticket into a multipark ticket.

Florida residents will continue to receive a 10 percent discount on base-price tickets purchased in advance, with an adult ticket starting at $63.90.

A basic one-day water-park ticket (for either Blizzard Beach or Typhoon Lagoon) will cost $39, up from $36.

Tomzie
01-09-07, 20:38
Nog een vraagje:

Ik heb een hopper met waterpark fun and more ticket. Mag ik dan in de voormiddag eerst een waterpark doen en nadien nog een pretpark?

Michael66
01-09-07, 20:46
Ik heb een hopper met waterpark fun and more ticket. Mag ik dan in de voormiddag eerst een waterpark doen en nadien nog een pretpark?
Simpel gezegd: Ja!

FrankS
02-09-07, 14:34
Nog een vraagje:

Ik heb een hopper met waterpark fun and more ticket. Mag ik dan in de voormiddag eerst een waterpark doen en nadien nog een pretpark?

Het kost je wel 2 dagen toegang, n.l. 1x voor het attractiepark en 1x voor het waterpark. Als je bijv. op 1 dag zowel Magic Kingdom als Epcot bezoekt dan kost het je maar 1 dag (aangezien je dan je hopper-functie gebruikt).

Michael66
02-09-07, 23:27
Da's nou zo leuk aan deze tickets, en ook de bedoeling: Park + zwempark op één dag.

Life is so easy!!

funkie
11-09-07, 01:28
Beste mensen,

Ik kwam onderstaande page tegen. Heeft iemand wel eens via deze site kaarten voor disney gekocht? Kwam op $410,- uit voor 2 pers. 5 dagen
'magic your way base' tickets. Dat is dus in euro's 278,-...en volgens mij dus wel een goede deal!?

http://www.kgstickets.com/disneyworld.php?step=2

Greetz

Michael66
11-09-07, 07:03
Vergelijking van deze prijs is lastig, aangezien er op de website helemaal niets wordt gezegd over de sales-tax die er waarschijnlijk nog bijkomt. Ik houd persoonlijk niet zo van aanbieders die hier zo ontzettend onduidelijk over zijn.
Als er nog tax bij komt (6,5%) wordt het $ 437.

Undercovertourist biedt op dit moment geen 5-daagse Base-tickets aan, maar heeft een 6-daagse tickets voor $ 216, dus $ 432 voor 2 tickets. En dat is gegarandeerd inclusief salestax en verzendkosten.

Njit
11-09-07, 11:45
Helemaal gelijk Michael. Je ziet het pas bij de Checkout (ik heb een fake account aangemaakt):

http://xs119.xs.to/xs119/07372/sales.png (http://xs.to)

(verzendkosten is hier trouwens $25)

Michael66
11-09-07, 21:43
Ja Njit, bedankt voor de bevestiging van mijn (sterke) vermoedens. Er zijn helaas nog steeds veel aanbieder van tickets met veel verborgen kosten. Dit bewijst het maar weer eens.

Ik zal binnenkort weer eens het vergelijkingsbestand updaten. Laatste tijd wat andere dingen aan m'n hoofd gehad.

Iemand nog tips m.b.t. nieuwe goedkope aanbieders van Disney-tickets?

Leentje
12-09-07, 23:37
Ok, nu een echt moeilijke vraag :wink: Als je een ticket hebt zonder hopper optie maar wel met waterpark fun and more optie, kan je dan op dezelfde dag zowel naar een waterpark als een "gewoon" park? Of kan dit niet zonder de hopper optie? :-k We gaan een dikke week naar Orlando, en willen buiten de Disney-parken ook nog een aantal andere parken bezoeken + nog een aantal tripjes met de auto maken. Eerst dachten we een Disney-ticket voor 2d te nemen, met hopper optie, maar voor maar 30$ meer heb je een ticket zonder hopper optie voor 7d. Zo kunnen we na sluitingtijd van vb. Universal nog naar een Disney-park met Extra Magic Hours. We willen ook naar de waterparken maar vragen ons nu af of we dan best de "waterpark fun and more" optie nemen of gewoon een ticket apart kopen.
Aan het aftellen... nog 9 dagen... \\:D/

Michael66
13-09-07, 04:55
Ok, nu een echt moeilijke vraag :wink: Als je een ticket hebt zonder hopper optie maar wel met waterpark fun and more optie, kan je dan op dezelfde dag zowel naar een waterpark als een "gewoon" park? Of kan dit niet zonder de hopper optie? :-k We gaan een dikke week naar Orlando, en willen buiten de Disney-parken ook nog een aantal andere parken bezoeken + nog een aantal tripjes met de auto maken. Eerst dachten we een Disney-ticket voor 2d te nemen, met hopper optie, maar voor maar 30$ meer heb je een ticket zonder hopper optie voor 7d. Zo kunnen we na sluitingtijd van vb. Universal nog naar een Disney-park met Extra Magic Hours. We willen ook naar de waterparken maar vragen ons nu af of we dan best de "waterpark fun and more" optie nemen of gewoon een ticket apart kopen.
Da's geen moeilijke vraag, maa gewoon dezelfde vraag. Want met of zonder hopper geldt hetzelfde voor de waterpark&more optie. Dus lees de antwoorden hieronder en met name de laatste opmerking van Zonnestraaltje:


Nog een vraagje:

Ik heb een hopper met waterpark fun and more ticket. Mag ik dan in de voormiddag eerst een waterpark doen en nadien nog een pretpark?


Simpel gezegd: Ja!


Ok bedankt 8-)


Dat is nou net het fijne van deze tickets.
S'morgens lekker zwemmen, en vervolgens de parken bezoeken....
Is super relaxed :smile:

greetz,
Pascal


Het kost je wel 2 dagen toegang, n.l. 1x voor het attractiepark en 1x voor het waterpark. Als je bijv. op 1 dag zowel Magic Kingdom als Epcot bezoekt dan kost het je maar 1 dag (aangezien je dan je hopper-functie gebruikt).


Da's nou zo leuk aan deze tickets, en ook de bedoeling: Park + zwempark op &#233;&#233;n dag.

Life is so easy!!


Ja, en dat mag ook zonder hopper!

FrankS
13-09-07, 13:05
De "hopper-functie" heeft ALLEEN betrekking op de 4 attractieparken. Als je de hopper-functie hebt, dan kun je op 1 dag in principe zo vaak je wil naar deze 4 parken. De waterparken staan daar helemaal los van; het kost je geen "dag-tegoed" van je attractieparken, maar van de "waterpark fun & more".

Njit
13-09-07, 13:08
Je kan dus ook niet Hoppen met je Extra's. Als je dus op 1 dag naar twee waterparken gaat dan gaan er 2 dagen van je 'Waterpark Fun & More' tegoed af.

Leentje
15-09-07, 00:24
Ok, nu begrijp ik het helemaal :) Enkele van de vorige posts zorgden voor verwarring bij mij, maar nu ben ik weer helemaal mee... Nog even voor alle zekerheid ;) Stel, ik neem een "Magic your way ticket" voor 7d, zonder "hopper" optie, maar met "waterparks & more fun", voor 7d, dan kan ik van zaterdag t.e.m. vrijdag naar 1 park per dag. Maar... kan ik dan op de 1e vrijdag bij aankomst al naar Pleasure Island of Disney Quest? Beginnen die 7d al te lopen vanaf dan? of beginnen die slechts te lopen vanaf het eerste bezoek aan een park? (ben een moeilijk geval hè ;))

Nog 7 keer slapen... \\:D/

Eric
15-09-07, 21:28
Ik weet op veel vragen antwoord, maar bij deze ben ik er niet zeker van.
Ik vermoed dat de 7 dagen ingaan bij de eerste dag dat je wat doet, dus ook als je naar DQ zou gaan als eerste, maar echt zeker weten doe ik het niet.
Het kan zelfs zo zijn, dat je pas nog niet eens geldig is, als je niet eerst een park hebt bezocht, maar dat lijkt me niet zo waarschijnlijk.
Eric

Marjol
15-09-07, 23:13
Kaarten voor Disneyworld zijn toch sowieso 14 dagen geldig? Wij hebben onze 7 daagse kaarten op 6 mei voor het eerst en op 16 mei voor 't laatst gebruikt.

FrankS
16-09-07, 13:21
Dit komt van de offici&#235;le DisneyWorld site:


Theme park tickets and Options must be used within 14 days of first use, unless the No Expiration Option is purchased.

Dus de teller begint te lopen op de eerste dag dat je je ticket gebruikt.

Leentje
17-09-07, 20:15
Ik wil via de site http://disneyworld.disney.go.com "Magic your way tickets" boeken voor 7d met waterpark&more fun option, maar nadat ik al m´n gegevens heb ingegeven, waaronder ook Visa-kaart nr., krijg ik de melding:
The following requested products are not available online given the billing information you have provided: 7 Day Magic Your Way Ticket with Water Park Fun & More (Ages 10 and Up). You will have to return to the shopping cart page to remove these from your cart in order to proceed with purchasing the remaining products.

Ik had de optie "will call" aangevinkt, waarmee ik aangeef de tickets bij aankomst op te halen. Wat ik ook raar vind is, dat als ik bij het begin als land "België" aangeef, ik geen mogelijkheid krijg om "magic your way tickets" in te geven... zucht... #-o Weet iemand hier raad mee? Heeft het misschien te maken met ´t feit dat we vrijdag al vertrekken en het te laat is om de tickets nog op te sturen? Maar ik geef toch aan dat ik ze ga ophalen? :???:

Michael66
18-09-07, 04:44
Zou op zich goed moeten gaan. Het beste kun je even bellen met Tickets
(407) 939-1289

Of je tickets elders halen, is nog goedkoper ook: Disney = $ 269+tax = $ 286.49, terwijl bijv. Maple Leaf Tickets (zit aan de 192 in Kissimmee) daar $ 279 voor vraagt.

Orlando2008
27-09-07, 18:56
Ontzettend bedankt voor het bestandje!!! Heel handig, heb alleen een vraagje ik wil 3 x 10 dagen Disney passen bestellen met hopper optie en met de no expiry optie. Het bestand geeft bij KnowBeforeUgo een bedrag aan van 549 EUR, daar werd ik natuurlijk helemaal blij van... echter bij nagaan op de site kom ik op 1300 USD uit.. doe ik iets fout? Of zijn de prijzen gewoon verdubbeld? Tnx alvast!!

Michael66
27-09-07, 19:25
Slip of the finger ...! :( Can happen. :???:
Ik heb het inmiddels hersteld. Gelukkig geef ik ook geen garantie dat alles goed is, het is pure amateur-liefhebberij ...
Maarruh ... als de andere aanbieders 900zoveel aangeven, dan is een goedkoopste van 500zoveel wel erg ongeloofwaardig ... toch?

Voor jouw optie is trouwens Undercovertourist de goedkoopste.

Orlando2008
27-09-07, 19:41
Tuurlijk kan ook gebeuren en het ging ook niet om de garantie of zo, vind het juist een super bestand! Beetje licht in de duisternis van de tickets. Is het verstandig om het nu te bestellen of te wachten?

Michael66
27-09-07, 19:45
Dank voor het begrip.

Nu bestellen of uitstellen? Tja, niemand weet wat echt het beste is, ik ook niet (m'n kristallen bol is net gesneuveld ...). Als de koers van de dollar nog positief wijzigt is het beter om te wachten, zo niet dan is wachten niet handig. Who knows ....?

Mijn idee: koop als je denkt dat je een goede deal hebt, en ben er dan tevreden mee. Als je daarna telkens weer gaat zoeken en een paar $$ goedkoper uit zou zijn .... big deal .... enjoy the moment!!

Orlando2008
27-09-07, 20:07
Net toch maar besloten niet voor de no-expiry te gaan (scheelt wel heel veel geld!! en op komen doen ze toch wel die dagen:-D) Ze gelijk maar even bij AE bestelt!! Zo weer iets om de voorpret te vergroten en naar uit te kijken :-D

iconbill
29-09-07, 11:17
Hallo allemaal,

na dagen onderzoeken en twijfels of de lijst Excel lijst wat hier staat wel klopt, kan ik concluderen dat die Excel-sheet nog beter is dan sommige website, want er was zelfs een website welke niet eens de koers conversie goed kon maken. Dus bedankt Michael voor het bijhouden van de prijslijst!! Omdat het maar enkele euro's scheelt heb ik bij American Estates hier in NL gekocht, en had het binnen 1 week de tickets. Netjes dus!

Groetjes
Marco

Boterletter
29-09-07, 18:33
Wij wachten tot begin 2008 met bestellen (we gaan eind april) vanwege de extra "plus admissions" :



"Please note - if you order these tickets directly from Disney (at an increased cost) you will receive extra "plus" admissions as follows:

5 day ticket = 5 "plus" admissions
7 day ticket = 7 "plus" admissions
10 day ticket = 10 "plus" admissions
These extra "plus" admissions will be available on tickets purchased through Undercover Tourist from 2008."

John

ietie
03-10-07, 19:18
wij gaan in mei 2008 naar orlando , de planning is om daar enkel magic kingdom, sea world en een water park te bezoeken, is het los kopen van een kaartje dan niet goedkoper als een pas ( 2 volwassenen, kind van 14,12 en 7) wie heeft ervaring?

Njit
03-10-07, 19:47
Disney-kaartjes worden pas veel goedkoper na 4 bezoeken. Dus dan is een los kaartje goedkoper. Zoals je kan zien zit de grootste sprong bij 4 en 5 kaartjes.

Prijs per dag vs aantal dagen

01 - $71
02 - $69.50
03 - $67.67
04 - $54
05 - $43
06 - $36.17
07 - $31.29
08 - $27.63
09 - $24.78
10 - $22.50

(Disney prijzen, zonder Tax)

Zie ook http://disneyworld.disney.go.com/wdw/tickets/ticketStore?categoryPass=RECOMMENDER&productPass=RECOMMENDER&country=USA

ellenenron
21-10-07, 18:06
Hallo allemaal,
wij gaan met de kerst voor de eerste keer naar Florida en vragen ons af of het voordeliger is om hier van die kombinatie tickets ( Disney) aan te schaffen of dat het goedkoper is om ze in Florida zelf te kopen. Hetzelfde geldt ook voor autohuur, is hier boeken goedkoper of direct in Florida???
Groetjes,
Ellen:-P

Saskiac1977
22-10-07, 06:43
Ik heb er een hele studie op los gelaten en ik heb ze uiteindelijk maar hier gekocht...koste mij voor een basis, hopper en waterpark fun and more ongeveer € 238 voor volwassene en € 208,- voor een kind , dit ticket is wel 8 dagen geldig....je moet maar even kijken wat het voordeligste is.
Ik vind het een groot voordeel dat als je ze hier boekt, ze al bij je reisbescheiden zitten.

Dennis the Menace
22-10-07, 13:27
Ik heb vorige week Disney tickets gekocht in Nederland en deze besteld bij AE. Zij bieden nu Disney Tickets aan bijvoorbeeld 4 dagen halen en 3 dagen betalen. Ik twijfelde in het begin een beetje of ik ze wel bij AE zou bestellen. Je plaatst namelijk een bestelling, dan moet je het geld overmaken naar hun rekening en dan krijg je de tickets toegestuurd.

Ik heb de bestelling op dinsdag avond geplaatst, direct geld overgemaakt en ik had de tickets op donderdag al in de bus. Echt super.

Voor prijsvergelijkingen in Disney tickets kun je ook hier (http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=3112) kijken. Dan kun je direct zien waar je de tickets het voordeligst kan kopen.

Het huren van een auto doe ik eigenlijk altijd van te voren in Nederland. Ik boek altijd een Fly & Drive. Dat is naar mijn idee altijd het voordeligst. Hotels boek ik altijd later, of in Nederland via internet of pas in Florida zelf.

Succes,

Groeten, Denis

Michael66
23-10-07, 07:47
Ik heb vorige week Disney tickets gekocht in Nederland en deze besteld bij AE. Zij bieden nu Disney Tickets aan bijvoorbeeld 4 dagen halen en 3 dagen betalen.Die actie voeren ze al een hele tijd. En ze zijn daar niet de enige in: ook bij UnderCoverTourist, TicketMania en de andere aanbieders kom je dat veelvuldig tegen. Is ook wel te doen voor ze, aangezien de normale prijzen van die tickets maar 1-2-3 dollar of euro verschilt.


Ik twijfelde in het begin een beetje of ik ze wel bij AE zou bestellen. Je plaatst namelijk een bestelling, dan moet je het geld overmaken naar hun rekening en dan krijg je de tickets toegestuurd.Vooruitbetaling is vrij gebruikelijk bij bestellingen via internet: eigen overboeking, creditcard, iDeal etc. Het blijft uiteraard altijd een kwestie van vertrouwen. En gezien het grote aantal positieve ervaringen die je hier op het forum kunt lezen is AE wel te vertrouwen. Mooi hé, zo'n forum!


Voor prijsvergelijkingen in Disney tickets kun je ook hier (http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=3112) kijken. Dan kun je direct zien waar je de tickets het voordeligst kan kopen.Ja, maar wel lastig als vlak na het plaatsen van de update (gisterenmiddag) AE ineens de prijzen verlaagd ......
Toeval?


Het huren van een auto doe ik eigenlijk altijd van te voren in Nederland. Ik boek altijd een Fly & Drive. Dat is naar mijn idee altijd het voordeligst.Zoals Njit al aangeeft: het kan altijd goedkoper. Vergelijken, vergelijken, vergelijken!!

Nadeel van de fly-drives vind ik dat de genoemde prijzen meestal op basis is van een x-aantal personen, een x-aantal dagen en afhangt van de beschikbaarheid van de goedkoopste boekingsklasse van de vlucht. O ja, en inclusief het meest beperkte pakket extra's (verzekeringen e.d.). Een aanbieding van bijv. Exit- of D-reizen van €395 p.p. komt al gauw op het dubbele uit als je uiteindelijk boekt ....

Ta2 Gerrit
23-10-07, 16:30
Hier (http://disneyworld.disney.go.com/wdw/tickets/ticketsLandingPage?id=TicketsLandingPage&bhcp=1) staan zo'n beetje de richtprijzen van Disney zelf en hier (http://www.americanvac.nl/index.php?option=content&task=view&id=204&Itemid=129) die van American Vacations.
Toch wel handig, zo'n Google machine ;-)

desteijntjes
25-10-07, 14:43
Citaat:


Ja, maar wel lastig als vlak na het plaatsen van de update (gisterenmiddag) AE ineens de prijzen verlaagd ......
Toeval?


Daar had ik dus ook last van. Ik dacht ze zeggen op de website dat AE nog de oude prijzen hantert. Wij gaan in de meivakantie, dus ik dacht ik schaf ze alvast aan want je zult zien dat tegen die tijd ze duurder zijn.

Kijk ik toevallig een aantal dagen later, zijn de tickets voor ons 4en ongeveer € 25 goedkoper. :?

Nu heb ik ze betaald en al ontvangen, dus het is zo als het is. Ze zijn in ieder geval goedkoper dan bij Disney of losse tickets. Maar een klein beetje balen is het wel.

Gr. Mariëlle

wimk
25-10-07, 22:04
Ik heb vandaag van iemand gehoord dat de prijzen voor de Disney parken volgend jaar flink omhoog gaan.

Ik heb ook gehoord dat als je nu kaartjes koopt ( oa hoppers ) dat die volgend jaar nog steeds geldig zijn.

Wat is waar en is het slim om nu al kaartjes te kopen??

Gr Wim

Saskiac1977
26-10-07, 08:32
Als je met zekerheid kan zeggen dat de prijzen...en omhoog gaan en dat de kaarten nog geldig zijn volgend jaar...dan zou ik toch ff kijken of het rendabel is om ze nu te kopen.....misschien ff kijken op de site van Disney zelf.....daar staat vast wel iets over de geldigheid van kaarten....succes

bluedolph1n
26-10-07, 09:25
Kaarten die je nu koopt, zijn volgend jaar gewoon geldig.

Johandiana
28-10-07, 10:49
waarom bestel je ze niet bij american estades uit apeldoorn lekker goedkoop.goede service en ze hebben nog een aanbieding ook,6 dagen pas kopen en een 10 dagen pas krijgen.

Michael66
28-10-07, 13:40
waarom bestel je ze niet bij american estades uit apeldoorn lekker goedkoop.goede service en ze hebben nog een aanbieding ook,6 dagen pas kopen en een 10 dagen pas krijgen.
Daar zijn ze niet de enige in. Het verschil in € en $ tussen de passen die je noemt is ook erg klein en kan door koerverschil nog wel eens voordeliger uitpakken als je die 10-daagse pas ergens anders koopt. Kwestie van blijven vergelijken en doen wat het beste bij je past.

vondutchga
30-10-07, 17:20
Yup net met iemand hier gesproken en kaarten zijn voor een onbepaalde tijd geldig. Als je de "no expiration option" koopt verlopen de kaarten niet nadat ze geactiveerd zijn, anders verlopen de kaarten 14 dagen na de eerste keer dat je ze gebruikt.

(en ik hoorde ook dat kaarten gemiddeld twee keer per jaar omhoog gaan)

Marjol
30-10-07, 18:24
Hm, ik vind twee keer per jaar wel erg vaak hoor. Wat is je bron? De vorige keer dat de prijzen behoorlijk omhoog gingen is nog niet zo lang geleden!

Ik wil eigenlijk wachten met kaartjes kopen tot volgend jaar, omdat ik graag andere kaartjes wil dan dit jaar, maar wie weet houden ze wel gewoon dezelfde, omdat the Year of a Million Dreams nog een jaartje doorgaat.

vondutchga
30-10-07, 19:19
Ik werk voor DIG (Disney Internet Group) heb met een van de QA (Quality Assurance) medewerkers gesproken. QA test de website voordat ie "live" gaat, en ja ik weet het, er gaat nogal iets live wat niet werkt zoals het moet.

wimk
30-10-07, 20:05
Yup net met iemand hier gesproken en kaarten zijn voor een onbepaalde tijd geldig. Als je de "no expiration option" koopt verlopen de kaarten niet nadat ze geactiveerd zijn, anders verlopen de kaarten 14 dagen na de eerste keer dat je ze gebruikt.

(en ik hoorde ook dat kaarten gemiddeld twee keer per jaar omhoog gaan)


Hoi weet je ook wanneer de prijs weer omhoog gaat, krijg in december mijn 13de maand, en die wou ik eigenlijk hiervoor gaan ge(mis)bruiken..

gr Wim

Dr. Phlox
01-11-07, 12:09
Teo van AV gaf ook al aan dat het verstandig is om dit jaar nog de hopperpassen of kaarten te kopen, omdat ze volgend jaar duurder worden. Dus advies is nu kopen.

Grz
Dr. Phlox

mattrob
01-11-07, 12:17
Tja, ze worden elk jaar duurder natuurlijk ... De vraag is of de dalende dollar dat compenseert ;) !

Eric
01-11-07, 13:11
Tsjaa, als je alles van te voren zou weten....
Eric

master
01-11-07, 15:03
hallo,

ik ga over een week(8-11-07)
naar florida.
waar kan ik online de disney tickets kopen die binnen een week te leveren zijn.
bij AE duurt het 2 weken zie ik.:-(

Mickey99
01-11-07, 15:11
Volgens mij kun je het beste even bellen met AE, ik heb wel eens gelezen dat iemand binnen enkele dagen de tickets in huis had via AE.

Verder had ik bij Disney zelf kaartjes besteld (voor Mickey's very merry christmas party) en deze kaartjes had ik binnen 1 week in huis. Wordt wel krap aan als je de 8e al vertrekt.

master
01-11-07, 16:47
is gelukt :p:p
ze hebben de kaartjes in vooraad en worden morgen verstuurd.:D.


Volgens mij kun je het beste even bellen met AE, ik heb wel eens gelezen dat iemand binnen enkele dagen de tickets in huis had via AE.

Verder had ik bij Disney zelf kaartjes besteld (voor Mickey's very merry christmas party) en deze kaartjes had ik binnen 1 week in huis. Wordt wel krap aan als je de 8e al vertrekt.

Mickey99
01-11-07, 18:54
is gelukt :p:p
ze hebben de kaartjes in vooraad en worden morgen verstuurd.:D.

Dat is mooi!
Alvast véél plezier maar dat gaat vast wel lukken ;)

sleepwalker
02-11-07, 17:29
precies nu betaal je 55 dollar tegen een koers van 1:1,45
volgend jaar 60 dollar tegen een koers van 1:2
Wie weet?? Kan ook andersom zijn.

p.debeer
13-11-07, 23:49
Hallo

Als je bij Disney Naar binnen wilt moet je de ticket in het poortje stoppen en een vingerafdruk maken.
Een paar jaar geleden moest dit ook al maar toen haperde het nog al eens, zodat er een fille stond bij de poortjes.
Dit jaar ging het echter allemaal perfect.
Bij iedereen wie er zijn vinger op legde ging het goed.
Ik dacht, dit hebben ze goed gemaakt.
Toen ik mijn kaartjes ging verwisselen en met het kaartje van mijn zoon naar binnen ging,werkte het nog allemaal perfect.
Nu begin ik toch te twijfelen of die vingerafdrukken wel werken,ofdat het alleen maar is om de mensen te laten denken dat ze alleen met hun eigen kaartje naar binnen kunnen.
Heeft iemand hier ook ervaring mee?

groetjes P. de Beer

doppy1973
16-11-07, 08:56
Hoi,
Wij heben dus grote problemen gehad met naar binnen komen. Wij zijn in oktober jl. naar Florida geweest. We waren met z'n zessen, en we waren er ons niet van bewust dat je hetzelfde kaartje iedere keer moest gebruiken (in 2003 was dit niet zo, maar ja toen had je ook geen vingerafdrukken). De eerste keer ging goed, de tweede keer ging bij 3 personen goed en de rest niet. Terwijl dat waarschijnlijk alle kaartjes waren gewisseld. En de 3 keer erna ging bij iedereen mis, het heeft best wat voeten in aarde gehad om naar binnen te kunnen. Instructies bij het krijgen van de kaartjes is wat mij betreft geen overbodige luxe.

Groetjes,
Christa.

hkonin02
25-11-07, 20:26
Ik heb het ook geprobeerd rechtstreeks bij disney. Internationaal verkopen ze niet, ook niet na een mailwisseling. Toen toch maar bij bekend adres in Nederland geshopt.

popbizzart
01-12-07, 22:13
Ik heb een practies probleempje.
We hebben enkele jaren geleden een aantal disney tickets gekocht die niet verlopen.
Nu zijn we weer wat bezoekjes verder en ik denk dat er op 1 kaart geen tegoed meer zit.
Is het mogelijk om bv ergens op een site de nummers van de tickets te checken ?
Natuurlijk kunnen we dat aan de ingang ook doen,
alleen moet ik dan vandaar weer naar een automaat om een los ticket te kopen.
Heeft iemand een idee ??

Alvast bedankt voor de moeite.

Marcel

Njit
01-12-07, 22:22
Dit staat er op AllEars:

"Currently, the only way you can check what you have remaining on a valid ticket is to take it to a Guest Relations or Ticket Sales office at the parks or Downtown Disney, or to the Lobby Concierge (formerly Guest Services) desk at your Disney resort. The best way I know of to keep track is to write the number of remaining days on the back of the ticket with a fine point permanent marker. IMPORTANT: Do not write over the index numbers at the bottom of the ticket or on the magnetic strip."

belinda680
16-12-07, 22:31
Hi ik had een vraagje over de Disneytickets als je nu een 6 dagen ticket koopt mag je dan in alle Disneyparken of maar in 1 park?

Eric
16-12-07, 22:36
Hangt ervanaf wat voor kaartje je precies koopt.
Een gewoon 6 daags kaartje is goed voor 6 x één dag in een Disneypark naar keuze (in Disneyworld Orlando uiteraard)
Als je een kaartje met een hopperfunctie hebt, mag je in die 6 dagen ook nog per dag verschillende parken bezoeken, bv, overdag naar Animal Kingdom, en dan 's avonds nog eens naar het MK voor de parade.
Eric

Michael66
17-12-07, 09:02
Disneytickets kun je met vele opties krijgen. Met de "base" tickets kun je elke dag één park in, elke dag wel een ander park, maar één park per dag. Met de "hopper" optie erbij kun je elke dag meerdere parken bezoeken, dus bijv. 's ochtends naar Magic Kingdom, 's middags naar MGM en 's avonds naar Epcot. En dan heb je nog de Water Fun & More optie waarmee je ook nog een aantal dagen toegang hebt tot de waterparken van Disney (Typhoon Lagoon en Blizzard Beach), Disney Quest en Pleasure Island.

Kijk ook eens hier (http://www.americanvac.nl/index.php?option=content&task=view&id=204&Itemid=129) voor de verschillende mogelijkheden van tickets.

Njit
19-12-07, 07:04
Zie hier: Disney-Tickets: Een prijsvergelijking (http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=3112)

kiamzo
21-12-07, 09:57
Hallo hier nog een vraagje.

Ik wil bij AE Disneytickets bestellen voor heel de familie.
Nu is mijn vraag.

Mijn zoon gaat met vrouw en kind een week vroeger dan wij.

Dus zijn tickets zijn 1 week vroeger geactiveert dan die van ons.

Geeft dat een probleem, daar de tickets maar 14 dagen geldig zijn.

Njit
21-12-07, 10:04
Je activeert ze ter plekke. Dus als hun apart gaan dan heb je samen nog maar 1 week als ze hem al eerder activeren.

kiamzo
21-12-07, 10:14
Ja maar ieder heeft toch zijn eigen tickets . En als wij een week later gaan dan activeer ik toch mijn eigen ticket pas , of ben ik verkeerd.

Ik wil voor 6 pers. en 3 kinderen bestellen ,dan heb ik toch 9 tickets

Waarvan er 3 een week vroeger geactiveert zijn

Ta2 Gerrit
21-12-07, 10:35
Als hun bij aankomst direct naar de parken gaan activeren ze hiermee (aan de poort) inderdaad hun tickets en zijn ze inderdaad nog maar een week geldig als jullie arriveren.
Als ze zich kunnen bedwingen ;-) en wachten tot de rest aankomt en jullie gezamenlijk de eerste stap in Disney wagen, worden de tickets dan pas geactiveerd.

Njit
21-12-07, 10:42
14 dagen geldig vanaf het eerste bezoek. Wat is daar zo moeilijk aan te begrijpen?

Eric
21-12-07, 10:50
Ik denk dat ik weet waar ze bang voor zijn, nl dat de overige tickets dan ook meteen worden geactiveerd.
Dat is NIET zo. Je activeerd per ticket, niet per groep.
Eric

kiamzo
21-12-07, 21:05
Heb nog een vraagje.
Wil juist mijn tickets bestellen bij American Estates,
maar telkens komt er bij land steeds Nederland.
Kan ik dan niet bestellen vanuit Belgie????

Njit
21-12-07, 21:22
Je kan het vakje waar Nederland in staat leegmaken en daar Belgie intikken.
Weet alleen niet zeker of AE ook naar Belgie opstuurt. Misschien eerst even bellen?

kiamzo
23-12-07, 19:53
Heb nog een vraag.
Heb juist 10 dagen tickets besteld bij A.E.,nu is mijn vraag,als ik op het laatst van mijn vakantie nog te veel dagen over heb,mag ik dan dezelfde dag voor twee dagen naar een ander park???

Njit
23-12-07, 20:06
Lees je vraag nog eens goed door. Echt duidelijk is het allemaal niet :)
Geef ook even aan wat voor een tickets je precies gekocht hebt (met Hopper?)

Ik gok trouwens dat je het volgende bedoeld:


Am I allowed to use two days off of my MYW Base ticket (non-hopping) if I decide I want to go to a second park on the same day as the first?
No you are not. The tickets are sold and the computer system is based on the number of days you have, not the number of park visits. Once you have used a non-park hopping ticket at any park, the computer system will not let you use it at another park on the same day. You are allowed to re-enter the same park you already went into later the same day.

http://www.allearsnet.com/pl/ticket.htm

Michael66
23-12-07, 20:15
Base-tickets zijn voor 1 park per dag.
Hopper-tickets zijn voor meerdere parken per dag.Uitzonderingen zijn er niet!

Dus afhankelijk van welke tickets je hebt kun je &#233;&#233;n of meerdere parken per dag in.

selma
28-12-07, 16:52
Hoe zit dat nou precies met die ultimate tickets?

Alle verkoopsites incl. de internationale pagina van waltdisneyworld.com zeggen 'alleen voor UK and Ireland residents', terwijl je ze als inwoner van veel andere Europese landen ook kunt bestellen. Voor ons zou het een stuk handiger zijn om deze tickets te gebruiken, maar we willen uiteraard niet het risico lopen om bij de gates te horen te krijgen dat wij als nederlanders deze tickets niet mogen gebruiken.

Eric
28-12-07, 23:34
Bij de gates wordt NIET gecontroleerd uit welk land je komt, ze kunnen wel naar je ID vragen, maar het maakt dus NIET uit waar je vandaan komt !!
Gewoon bestellen dus.
Eric

AlexFL
29-12-07, 00:48
Heb gisteren onze disney tickets ontvangen voor komende zomer, onderaan ieder kaartje staat echter onze achternaam. 2 kaartjes zijn echter voor vrienden die een andere achternaam hebben. Ik heb bij de bestelling echter niks op moeten geven op wiens naam de kaartjes moeten staan. Ik neem toch aan dat ze daar geen probleem van maken bij de ingang?

Njit
29-12-07, 10:20
Is volgens mij geen probleem. Je valideert de pas de eerste keer met je vingerafdruk.
Daarmee wordt hij aan een persoon gekoppeld.

kol
01-01-08, 15:04
Hey Marcel,

Misschien een tip. Wij hadden ook tickets (uit 2001) Hier zaten geen parkdagen meer op maar wel nog extra's (waterparken of Quest). De extra's konden ze niet zien bij Guest relations. Als er geen parkdagen meer op zitten zeggen ze daar dat de tickets leeg zijn. Misschien een punt om even op te letten want de extra's zijn natuurlijk ook altijd erg leuk om te doen.

Nicole

pverspeek
05-01-08, 04:38
Ik heb de zoekterm eens gebruikt; en bovenstaande topic gevonden.

En om het meteen voor iedereen duidelijk te maken. In Kissimmee zijn er meerdere winkels (supermarkten; bij de IHop, ...) die tickets terug opkopen.

We hadden 2 4-Flex tickets voor 14 dagen van Universal, en hebben er nog $ 50 voor terug gekregen. HIer waren we content mee. :)

Zij verkopen die tickets ook weer.

Het hele gedoe met controle is ver overroepen. De eerste dag nemen ze weer zogezegd je vingerafdruk; maar die stelt niets voor. Verder is er nooit controle geweest. We hadden zelfs geen handtekening op onze tickets gezet.

We hebben onze tickets gewoon in Kissimee; in een ticketverkoop stand in ons hotel gekocht. We hebben zelfs korting gekregen op de originele prijzen van Universal.

Ik heb wel gemerkt dat de opkopers liever Disney tickets opkopen, dan Universal; want die hebben ze veel meer op stock.

Maar je kan dus zelfs tickets bij hun kopen; zelfs voor de diner partys etc.

Pascal

Tinkerbell
05-01-08, 09:52
In tegenstelling tot het vorige bericht werden wij wel gecontroleerd in kwam ik niet door de controle. We hadden wel legale kaartjes die we onderling verwisseld hadden.

Het blijft natuurlijk de vraag of je het risico wilt lopen om twee keer kaartjes te moeten kopen.

Yvet
05-01-08, 11:31
Daarnaast is het illegaal om je tickets op te kopen van zo'n standje.
Tickets eraan evrkopen durf ik niet te zeggen of dat illegaal is, vast wel.

Betaal toch gewoon de prijs die je moet betalen, kijk eens bij wat kaartverkopers/aanbieders in Nederland een leuke prijs met korting voor 6 daagse tickets.....

Marjol
05-01-08, 12:43
Wij zagen in de buurt van ons hotel ook verschillende reclameborden voor dit soort dingen, het verkopen en inkopen van gebruikte tickets. Hoewel wij ook een dag over hadden op onze Disney tickets, hebben we hier geen gebruik van gemaakt. Het is gewoon illegaal en ik speel het liever eerlijk :)

pverspeek
06-01-08, 05:31
Moeten jullie weten. Wij hebben netjes $ 50 van zo een opkoper gekregen voor onze 2 ticketten. Wat hij er verder mee doet interesseert me bitter weinig.

We hebben onze ticketten dus wel in een officieel punt in een hotel gekocht. Met een voucher gelijk bij Universal. Maar nadat we deze ingewisseld hadden voor 2 ticketten, waar dus netjes de datum van eerste gebruikname op kwam staan, en we onze vinger op een vingerafdrukscanner moesten plaatsen, werd er verder niets gecontroleerd. We hadden zelfs geen idee welk kaartje van wie was, en iedere dag ging dat gewoon onder de scanner om de barcode te lezen; en waren we binnen.

Ik heb diverse mensen gezien die zo kaartjes kochten om een park te doen. Blijkbaar is dat toch dikke business.

P.

Corry
06-01-08, 18:24
Ik heb vorige week "gewoon" tickets voor 1 dag gekocht bij Disney zelf. Heb voor de "hopper" variant gekozen want wij willen op 1 dag Animal Kingdom en
Epcot doen(wij hebben gereserveerd bij Le Cellier in Epcot) en misschien zelfs HEEEEEEEEEEEEL even Magic Kingdom.

Ik heb voor deze tickets (2 pers) $ 247.08 betaald en volgens mijn creditcard is dat iets van € 173.- (de koers is nu nog beter dus het kan nog goedkoper zijn).

Tickets meteen geprint dus dat is ook al geregeld.

Succes!

Yvet
06-01-08, 22:46
1 daagse tickets kunnen alleen bij Disney zelf worden aangekocht, hetzij via internet anders bij de gate, verder nergens.

Michael66
07-01-08, 01:40
1 daagse tickets kunnen alleen bij Disney zelf worden aangekocht, hetzij via internet anders bij de gate, verder nergens.
Er zijn wel enkele aanbieders (o.a. TicketMania) die ook &#233;&#233;ndaagse tickets leveren, maar die doen dan een "service charge" van ca. $5 bovenop de reguliere prijs die je aan de kassa bij Disney betaald. Ze leveren ie tickets alleen maar als een soort extra service, ze verdienen er verder niets aan.

Voor de &#233;&#233;n- en tweedaagse tickets kan ik je dus alleen maar adviseren om ze gewoon bij Disney aan de kassa te halen.

Veel plezier!!

Ania
12-01-08, 22:16
Wij gaan 1 week naar orlando; wij willen niet alleen naar disney, maar ook naar universal studio's dus veel parken en weinig dagen.
In Orlanda heb je veel verkooppunten van disney tickets. Heeft iemand ervaring of het beter is de kaartjes ter plaatse te kopen of toch via internet? Bestaan er enige combinatie's van disney en universal?

Marjol
12-01-08, 23:31
Er bestaan geen combinaties tussen Disney en Universal, je zult dus losse tickets moeten kopen.

Je kunt je kaartjes het beste via internet kopen, is altijd goedkoper, tenzij je maar &#233;&#233;n dag naar Disney wil gaan.

kol
14-01-08, 11:16
Hey Michael (en natuurlijk alle anderen),

Wij waren gisteren op de vakantiebeurs in Utrecht en daat ben ik bij een stand geweest www.themeparkticketsdirect.com (http://www.themeparkticketsdirect.com) (ze stonden hier voor het eerst)
Ik heb daar een folder meegenomen en volgens mij zijn de prijzen voor de parken goed. Ze hebben niet alleen de Disneytickets maar ook zele andere zoals bijvoorbeeld Orlando flex tickets, Seaworld, Discovery Cove, Kennedy Space Dinner Shows, en ook tickets voor shows en parken in andere landen.
Ik heb nog geen tijd gehad om alles goed met elkaar te vergelijken maar ze geven wel een laagste prijs garantie.
Michael, misschien kun jij hier eens naar kijken? (voor de Disneytickets) volgens mij is het een goede aanbieder.

Nicole

Michael66
14-01-08, 11:55
Wij waren gisteren op de vakantiebeurs in Utrecht en daat ben ik bij een stand geweest www.themeparkticketsdirect.com (http://www.themeparkticketsdirect.com) (ze stonden hier voor het eerst).Altijd goed als er weer een nieuwe aanbieder bijkomt.

Ik heb daar een folder meegenomen en volgens mij zijn de prijzen voor de parken goed.Ben ik niet helemaal met je eens. Ik heb even naar de prijs van een 10-daags base-ticket gekeken en daarmee zijn ze (voor volwassenen) met hun € 165 al €10 duurder dan bijv. AE en bijna €20 duurder dan Undercovertourist (prijs in dollars tegen huidige koers van 1,48995.

Ze hebben niet alleen de Disneytickets maar ook zele andere zoals bijvoorbeeld Orlando flex tickets, Seaworld, Discovery Cove, Kennedy Space Dinner Shows, en ook tickets voor shows en parken in andere landen.Daar zijn ze niet de enige in. Bijna alle aanbieders die ik in het bestandje opgenomen heb bieden dit ook aan.

Ik heb nog geen tijd gehad om alles goed met elkaar te vergelijken maar ze geven wel een laagste prijs garantie.Heb even hun algemene voorwaarden bekeken en die prijsgarantie is beperkt tot aanbieders van tickets in de UK & Ireland". Tja, dan houd je alle aanbieders in de VS die ook naar NL versturen buiten de garantie ....
Met die garantie zijn ze overigens ook ze niet de enige. Bijv. AE biedt dit ook. En ik ben nooit zo voor zo'n laagste prijs garantie. Dat betekent namelijk dat je je voorwerk niet goed hebt gedaan, en het wordt je nog wel zo gemakkelijk gemaakt (door mij) met het vergelijkingsbestandje.

Michael, misschien kun jij hier eens naar kijken? (voor de Disneytickets) volgens mij is het een goede aanbieder.
Ik ben niet zo enthousiast over de website. Ik vind de website veel minder overzichtelijk dan die van de meeste andere aanbieders. Allereerst willen ze je reisdata weten (wat moeten ze daar mee?) en vervolgens is het lastig om een goed prijsoverzicht te krijgen. Zo is het lastig om zelf te vergelijken of het misschien gunstiger is om wat meer of minder dagen te nemen, of wat het kost als je al dan niet de hopper of WF&M optie erbij neemt.

Dan de Algemene voorwaarden nog een keer. Ze hebben wel een Nederlandstalige website, maar de voorwaarden zijn geheel in het Engels. Da's dan weer jammer. En ook dat er alleen maar wordt verwezen naar "UK & Ireland", terwijl ze blijkbaar ook de Nederlandse en Duitse markt willen aanboren.
Datzelfde "taalprobleem" geldt ook voor de onderdelen "Over ons".

Wat me ook opvalt is dat er geen adres in Nederland wordt opgegeven. Onder "contact" staat wel een Nederlands telefoonnummer (020- etc), maar niets. Via diverse websites heb ik geprobeerd te achterhalen wie er achter dit telefoonnummer zit, echter zonder resultaat.

Wat mij betreft dus (nog) geen doorslaand succes, maar zeker een aanbieder om in de gaten te houden als er verbeteringen op de website komen.

NB: Bovenstaande is mijn mening c.q. zijn mijn bevindingen op basis van toch een behoorlijke ervaring. Maar uiteraard kan iedereen hierover anders denken, lang leve de vrijheid!

kol
14-01-08, 12:24
Hey Michael,

Heel helder wat je hier schrijft. Een aantal punten ben ik het dan ook zeker met je eens. Website is inderdaad niet overzichtelijk en wat ze met de reisdatum willen snap ik ook niet helemaal (misschien dat dit standaard wordt gedaan omdat ze ook tickets verkopen waar je bij moet reseveren voor een bepaalde voorstelling). De folder die ik gekregen heb is dit wel (overzichtelijk). Ik wil wel een folder naar je opsturen als je dit prettig of overzichterlijker vindt.
Ik had alleen de 10 daagse hopper met fun en more (omdat ik hier zelf in ben geintresseerd) vergeleken en daar waren ze even duur als de goodkoopste van de andere aanbieders (€226,-) Het waren de nieuwe tickets (10+10)
Ik ben het ook met je eens dat ik graag wil zien wie (en welk adres) er achter een telefoonnummer zit.
Op de folder staat in het Nederland: (ik citeer)
Prijsgarantie: Als u dezelfde tickets op een andere website van een offici&#235;le ticketleverancier (touroperators uitgesloten) voor een lagere prijs vindt, e-mail of bel ons en we garanderen u een betere prijs.
Dit lijkt me toch wel duidelijk.

Nicole

Boterletter
14-01-08, 19:28
Opvallend:
Ik ben bezig het bestandje te updaten, en kom enkele opvallende zaken tegen:

Ticketmania levert de nieuwe WF&M-tickets voor de oude prijs! Vreemd: de 6-daagse Hopper+WF&M voor volwassenen is goedkoper dan de 3-, 4- en 5-daagse. Dat geldt ook voor het 7-daagse kinderkaartje, dat goedkoper is dan de tickets met minder dagen. En tijdelijk geen verzendkosten (normaal is dat $10).

Dat van de 6 daagse Hopper+WF&M was mij ook opgevallen. Wat ik vreemd vond is dat de "child" versie van dit ticket $ 35 duurder is dan de "adult" versie. Ik heb dan ook afgelopen week 4 "adult" tickets i.p.v. 3 + 1 besteld. Als ik beter had opgelet had ik nog $ 9 kunnen besparen door een 7 daags "child" ticket te bestellen :-).

Overigens was de middenkoers (b.v. NOS TT 502) op die dag n&#233;t onder de € 1.48 en werd er op mijn Postbank creditcard met € 1.45 gerekend, wat ik een schappelijke koers vind.


Heeft iemand al wel eens besteld bij Ticketmania? Het lijkt allemaal zo mooi... :)

Ik laat het je weten als ik ze ontvangen heb.

simoontje
15-01-08, 19:33
Graag willen wij toegangskaartjes via internet boeken (bijv. bij undercovertourist).

Weet iemand hoe dat in z'n werk gaat indien men moet annuleren?
Kan je dan er nog iets voor terug krijgen? (heb wel op hun site gekeken maar mijn engels is niet zo goed/ ik wil het zeker weten vandaar).:-k

Yvet
15-01-08, 20:14
Nee je krijgt van hun niks terug.
De kaartjes die je koopt hebben ook geen verloop datum ofzo dus mocht je moeten annuleren kun je altijd ze volgend jaar nog gebruiken.

De enige die misschien wat terug geeft is je annuleringsverzekering maar dat ligt aan de voorwaarden.

Michael66
16-01-08, 02:32
Nee je krijgt van hun niks terug.Da's niet juist Yvet. Net als de meeste andere aanbieders van tickets heeft Undercovertourist een Refund Policy, oftewel een geld-terug-regeling. Die staat onderaan de pagina met de ticketprijzen:
Refund Policy

Attraction ticket purchases are refundable (except Cirque du Soleil - La Nouba). Even if tickets have been shipped (only un-used tickets will be refunded).

The Best Refund Policy in the business
Common sense business practices are used when dealing with your request.
A re-stocking fee of 5% of the total order amount will be charged. This covers shipping, handling & the processing fees associated with accepting your credit card.
Expired tickets or any ticket not currently sold on our web site cannot be refunded.
Hurricane Guarantee
If your vacation is cancelled as a direct result of a hurricane then you can get a 100% refund on your returned and unused tickets.
Oftewel (zoals ze het zelf noemen):

de beste geld-terug-regeling (ik weet niet of dat echt zo is).
aanvragen worden met gezond verstand afgehandeld.
vanwege gemaakte kosten voor verzending, afhandeling en zo wordt 5% van de waarde van de tickets ingehouden, je krijgt dus 95% terug.
op verlopen tickets of tickets die niet (meer) worden verkocht krijg je geen geld terug.
als je je tickets annuleert vanwege een hurricane (een echte, dus niet de dreiging van of je eigen angst voor een hurricane) krijg je 100% terug.
Een behoorlijk goede regeling! De meeste andere aanbieders van tickets hebben een vergelijkbare regeling, waarbij de "restocking-fee" echter meestal iets hoger ligt, rond de 10% van het aankoopbedrag.

Het is overigens wel belangrijk om goed de voorwaarden te begrijpen als je iets via internet besteld. Als je Engels niet zo goed is, zorg dan liefst dat er iemand bij je is die de taal wel goed begrijpt op het moment dat je bestelt. Er kan namelijk altijd de een of andere melding komen m.b.t. de (latere?) levering of zo die misschien reden zijn om je beslissing om via hun te bestellen opnieuw te evalueren. Dat komt niet vaak voor, maar bij een bestelling voor behoorlijk wat dollartjes is die zekerheid wel goed!


De kaartjes die je koopt hebben ook geen verloop datum ofzo dus mocht je moeten annuleren kun je altijd ze volgend jaar nog gebruiken.Da's helemaal waar. Zolang de kaartjes nog niet zijn gebruikt blijven ze onbeperkt geldig.

De enige die misschien wat terug geeft is je annuleringsverzekering maar dat ligt aan de voorwaarden.Je annuleringsverzekering kun je alleen aanspreken voor de "restocking-fee" oftewel het deel van de ticketprijs dat je niet terug krijgt van de aanbieder. Of als je (vanwege een verzekerde reden) je vakantie moet afbreken en daardoor niet volledig gebruik kunt maken van de dagen waarvoor je ticket geldig is/was.

koigekken
16-01-08, 03:12
Waarom kopen jullie de kaartjes niet gewoon in Orlando? Er zijn hier genoeg plekken waar je ze kan kopen tegen een normale prijs en je weet zeker dat je ze gaat gebruiken dan.
Wij hebben ze zelf in Nederland gekocht en volgens mij konden we ze eventueel ongebruikt annuleren ( terug sturen ) en dan zou je 10% kwijt zijn.

weasel
16-01-08, 21:40
Ik heb eens eventjes voor ons gekeken via het bestandje door naar ticketmania.
Daar heb ik het volgende gevonden: 4* 314 USD = 1256 USD (7 Day Magic Your Way Hopper & Visits Expiration Adult) omgerekend 857.37 Euro. Klopt dit een beetje en is dus alles inbegrepen incl. verzending naar Belgie? Het is de eerste keer dat we gaan dus graag eventjes bevestiging door de ervaren leden :lol: Nog een vraagje om te eindigen, ik heb ook gekeken voor de kindjes maar daar staat bij van 3 tot 9. dus mag ik ervan uitgaan daar onze kindjes 2 en 1.5jr zijn dat ze nog gratis binnenmogen? Nog wat extra info we gaan van 09/03 tot 19/03 met 4 adults en 2 kindjes van 2 en 1.5 jaar. Zijn de temp. in die periode nog hoog genoeg om de waterparken te doen?

Michael66
17-01-08, 02:10
Ik heb eens eventjes voor ons gekeken via het bestandje door naar ticketmania.
Daar heb ik het volgende gevonden: 4* 314 USD = 1256 USD (7 Day Magic Your Way Hopper & Visits Expiration Adult) omgerekend 857.37 Euro. Klopt dit een beetje en is dus alles inbegrepen incl. verzending naar Belgie? Zie het bestandje. Voor het omrekenen naar Euro: het is maar net welke koers je opgeeft. Voor verzendkosten: zie mijn post van 14-1 hierover.

Het is de eerste keer dat we gaan dus graag eventjes bevestiging door de ervaren leden :lol: Daar is nou net het bestandje voor .... ](*,)Maar ja, ik ben dan ook nog niet zo ervaren.

Nog een vraagje om te eindigen, ik heb ook gekeken voor de kindjes maar daar staat bij van 3 tot 9. dus mag ik ervan uitgaan daar onze kindjes 2 en 1.5jr zijn dat ze nog gratis binnenmogen?
Ja.

Nog wat extra info we gaan van 09/03 tot 19/03 met 4 adults en 2 kindjes van 2 en 1.5 jaar. Zijn de temp. in die periode nog hoog genoeg om de waterparken te doen?Over het weer nu en gedurende het jaar vind je alles in de Florida FAQ op dit forum.

Boterletter
17-01-08, 15:57
Heeft iemand al wel eens besteld bij Ticketmania? Het lijkt allemaal zo mooi... :)

Woensdag (9/1) besteld, vandaag (17/1) ontvangen in een stevige kartonnen enveloppe inlcusief een stapel foldertjes van attracties.

Communicatie verliep perfect(bevestiging bestelling, bevestiging dat de tickets daadwerkelijk verzonden waren + mailtje van USPS dat er een enveloppe naar me onderweg was met trackingnummer).

weasel
18-01-08, 17:18
Ben nog even in het bestandje gaan kijken en de huidige koers ingegeven voor mijn bestelling. Daar loopt er volgens mij iets mis ik heb tickets besteld bij Ticketmania en het tarief voor 7 dagen klopt perfect maar als je in het bestandje ingeeft voor 6 dagen dan geeft hij een te goedkoop tarief want op de site bij ticketmania is een 6 daagse pas duurder dan een 7 daagse. Klopt dit een beetje of zit er weer naast.:^o

Het gaat hier over de Hopper + WaterFun&More

Michael66
18-01-08, 17:32
Of je het mis hebt .... :-?

In het bestandje heb ik het laagste bedrag gezet voor het aantal dagen dat je Disney wilt bezoeken, niet voor het x-aantal dagen dat een ticket geldig is. Dat wil dus niet altijd zeggen dat je een ticket met dat aantal dagen moet kopen, want - zoals ik al eerder/vaker in dit topic meldde - om een waarschijnlijk heel domme reden zijn de tickets met meer dagen soms goedkoper.

tanzer
21-01-08, 14:16
Hallo,
Je ziet in Kissimmee bij heel veel souveniersshops dat ze ook allerlei tickets voor o.a Disneyworld enzo verkopen(Volgens mij ook nog behoorlijk goedkoper dan in de parken zelf)Nou vraag ik me af of dit soort kaarten wel zo "veilig"zijn om aan te schaffen.Wel of juist absoluut niet doen???
Wie heeft hier ervaring mee????
Groetjes Fam.Tanzer die 27 april 2008 weer naar Orlando gaan.

FloridaVerslaafde
21-01-08, 18:28
Bij de meeste verkopers zit een addertje onder het Floridiaanse gras. Je moet namelijk eerst naar een timeshare bijeenkomst waar je veel tijd kwijt bent en waar ze op opdringerige irritante manier je een timeshare proberen aan te smeren.
Mijn advies.....niet doen. Alleen in hotels en appartementencomplexen is het "veilig". Als de prijs erg laag is, zit er iets achter.

Walter ::cool::

lindaatje
25-01-08, 11:27
Ik twijfel of ik de tickets bij ticketmania ga bestellen of gewoon bij Tui. Prijs maakt wel wat verschil maar niet heel veel. Ik vind het eng om zo via internet te bestellen maar ik lees toch goede berichten bij iedereen dus wellicht dat ik het ook maar eens ga doen.

Yvet
25-01-08, 12:47
Ja klopt via internet kan eng zijn
Maar dan hebben we het over ebay ed, koop daar nooit ik zeg nooit tickets.

Maar de sites hierboven beschreven en genoemd zijn allemaal stuk voor stuk bekenden zeg maar.
Veel mensen zijn je al voorgegaan en hebben goede ervaringen hiermee, daarnaast is het zo dat Michael je heus niet zomaar ergens heen stuurt.

Durf je nog steeds niet zo goed, kun je altijd zeggen ik doen AE of AV dat is wel via internet maar wel in nederland.....

lindaatje
25-01-08, 13:05
AV vind ik duurder . 196 euro voor magic + hopper 4 dagen . bij tui 185 euro en dan krijg ik 7 dagen
Seaworld en universal zijn ook enkele euro's duurder dan bij Tui.
Ik ga ticketmania nog maar eens berekenen en als dat dan minder dan 10 euro scheelt met tui dan boek ik gewoon vanuit nederland en anders bij ticketmania.

famdr
25-01-08, 14:33
hallo,
Ik zit nu te kijken hoe dat gaat met de disney tickets en bij ticketmania beland ,en zoals ik daar lees staat er 3 dgn kopen en 2 dgn extra krijgen bv bij de base ticket.
Ik zie door de bomen het bos niet meer zoveel tips en zo, het bestand van michael heb ik door hoe dat werkt [is erg handig trouwens].

Wij willen naar 3 disney parken en ook naar een waterpark en ook naar seaworld en gatorland leek ook leuk en naar het strand en een winkelcentrum [weet niet hoe dat heet daar] hoe kan ik dan het beste doen? is mijn vraag.

Gr astrid

Yvet
25-01-08, 15:33
Wil je hoppen of niet als je in Disney bent???
Wel hoopen is een 3 daagse MYW + Hopper
Niet hoppen is een 3 daagse MYW base ticket.
Los kopen 1 ticket voor een waterpark.

1 ticket voor Sea World

1 Ticket voor Gatorland

lindaatje
26-01-08, 10:05
Toch besloten om mijn tickets via internet te bestellen.
Bij ticketmaina het disney hopper ticket voor 4 dagen. (krijg je 6 dagen)
Via de seaworld officiele site goed aanbieding gezien . Dagticket ( tweede gratis zo als overal) 58 dollar.
Op de universal site 7 dagen entree tot beide parken 86 dollar.

Vond dit goede prijzen. Gaat dan via e tickets dus zal eens gaan bekijken hoe dat werkt. Via de officiele sites zal het wel veilig zijn dus ga het maar proberen!
Maar nu eerst naar het reisbureau en onze vakantie boeken \\:D/

Rosalin
29-01-08, 13:04
Hoi,
Net zoals iedereen die naar Disney wil gaan, ben ik ook naarstig op zoek op dit forum wat nu de beste oplossing is.

Wat ik mij afvraag waarom niemand het heeft over tickets in Orlando zelf te kopen en dan door de goede dollarkoers een goede deal te sluiten.
Is dit een fout idee? Ik hoop dat iemand daar wat over kan vertellen.

Anders denk ik dat de optie van AE met de gratis extra dagen zeker niet verkeerd is.

We gaan al over 3 weken dus er moet nu wel wat beslist worden ....

Michael66
29-01-08, 17:56
Wat ik mij afvraag waarom niemand het heeft over tickets in Orlando zelf te kopen en dan door de goede dollarkoers een goede deal te sluiten.
Is dit een fout idee?Wat mij betreft zijn ideeën nooit fout. Dat om te beginnen. Maar ik snap 't niet. Daarom twee kanttekeningen bij je opmerking:

Als je dit topic goed leest zul je zien dat een aantal van de genoemde aanbieders van Disney-tickets "ter plaatse" zijn. Het zijn wel aanbieders die hun waar aanbieden via internet, maar niet versturen naar Nederland of België. En ook de wordt de verkoop van tickets viqa Disney zelf meegenomen in de vergelijking. Dus er staan wel degelijk aanbieders van tickets aan "ter plaatse".
De goede dollarkoers wordt sowieso meegenomen in de vergelijking. Naast AE en AV zitten er alleen maar Amerikaanse aanbieders in de vergelijking, die hun prijzen in dollars publiceren. Het bestand rekent het alleen maar om naar €€ om e.e.a. te kunnen vergelijken.Gezien de bovenstaande argumenten snap ik je opmerking dus niet.

famdr
29-01-08, 23:06
hallo,
Mijn vraag is het hoppen in de parken hoe gaat dat , ik begrijp dat je 2 parken per dag kan bezoeken maar ga je dan met eigen vervoer naar een ander park? Of is er een mogelijkheid om met bus of trein van disney te gaan. Dat is nog niet erg duidelijk hoe dat gaat of hoe je dat het beste kan doen.

Gr astrid

Michael66
30-01-08, 05:52
Heel simpel: Ene park uit, andere park in. De parken liggen (helaas) niet op loopafstand van elkaar, je zult dus gebruik moeten maken van vervoer. Als je met de auto bent rijd je naar het andere park, parkeert daar weer (je betaalt maar 1x parkeergeld per dag) en gaat het andere park in. Tussen de parken is ook (gratis) busvervoer. En er is ook nog de Disney-monorail die Epcot en Magic Kingdom aandoet.

Als je ter plaatse bent zul je het zelf wel allemaal zien, het is allemaal erg simpel. Kijk ook maar eens op het plattegrondje (http://www.kingdom-travel.com/Walt_Disney_World_Resorts/Walt_Disney_World_Map.jpg) van Disney.

Rosalin
30-01-08, 13:44
Hi Michael,

Bedankt voor je commentaar en ik heb het gewoon niet goed gelezen..
Had gewoon niet door dat er al Amerikaanse aanbieders ter plaatse bij zaten...Sorry .:oops:

Ik blijf toch nog wel problemen zien en ben benieuwd wat jullie echte Florida gangers daarvan vinden.

De dollarkoers is heel gunstig maar doordat er een ongunstige koers berekent wordt door eigenlijk alle creditcardmaatschappijen plus een koersopslag van 2&#37; b.v bij VISA heb je toch eigenlijk helaas een minder goede deal gedaan.

Dit probleem hou je altijd ook als je in Florida bent en daar met je creditcard betaalt.
We kunnen ons rijk rekenen met de huidige dollarkoers maar dat is toch niet de koers die we berekent krijgen helaas.
Ik heb navraag gedaan bij een aantal creditcardmaatschappijen en daar zeggen ze dat er 10 dagen de tijd is om een transactie af te boeken en dat er dan gekeken wordt naar wat voor de bank de gunstigste koers is, ofwel niet de aankoop maar de verkoopkoers. Bij Visa rekenen ze momentheel 1.39 dat scheelt aanmerkelijk met de huidige dollarkoers!! Plus een opslag van 2%. Tel uit de winst.[-X

Ik denk daarom dat ik de tickets maar gewoon in euro's ga bestellen bij een bedrijf waar ik ook meteen in euro's betaal. Dat zal dan wel een Ned. bedrijf worden wat ik met jouw ontzettend makkelijke schema snel ga vinden.

Mijn hotel boekings heb ik mede door dit fantastische forum via price-line gedaan en daar heb ik dus minder profijt gehad van de gunstige dollarkoers dan ik had gehoopt. Desalniettemin wel megagoede deal gedaan dus dat compenseert zeker!!!:-o

Wat betreft alle uitgaven in Florida heb ik bedacht dat ter plekke pinnen en dan veel cash betalen misschien wel een goede optie is... Het scheelt in elk geval elke keer een koersopslag van 2 % en de "gewone"bank rekent toch wel een gunstigere koers dan de creditcardmaatschappij, .

Ik ben benieuwd wat jullie vinden...

Yvet
30-01-08, 19:16
Bovenstaand antwoord van Michael66 is geheel volledig.....


ik begrijp dat je 2 parken per dag kan bezoeken
Als je wilt kun je alle 4 de themeparks in 1 dag doen.....
Hoppen is meerdere parken op 1 dag dus net zoveel en vaak als jij dat wilt.

Boterletter
31-01-08, 18:46
Niet all CC maatschappijen hebben ongunstige koersen. Mijn ervaring van de afgelopen weken is dat Mastercard (heb ik via de Postbank) een cent of 2-3 van de middenkoers afzit en de kosten zijn hier dan al in berekend.

Wellicht alleen een probleem bij VISA en/of American Express?

Overigens kon ik al na een dag of 2-3 op mijn rekening zien wat de gehanteerde koers was. Die 10 dagen gaat dus voor Mastercard (in ieder geval bij de Postbank) niet op....

Chris71
01-02-08, 21:46
Is Keith Prowse veel duurder dan al de andere aanbieders? Ben wel benieuwd.....