PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisschema Sandra1976: Miami-Miami



Sandra1976
24-12-08, 13:14
Hallo Allemaal

Wij willen een rondreis gaan maken door Florida eind mei/begin juni 2009.
Ik heb een voorlopig reisschema gemaakt:

Dusseldorf- Miami (South Beach) 3 nachten
Miami (SoBe)- Key West 2 nachten
Key West via Everglades naar Naples of Fort Myers 2 nachten
Naples/Fort Myers - Sarasota/St. Petersburg/ Tampa 2 nachten
Sarasota/etc - Orlando 5 nachten
Orlanda via Cape Canaveral naar Cocoa Beach 1 nacht
Cocoa Beach - Fort Lauderdale 3 nachten

Ben benieuwd naar jullie reacties!
Wat raden jullie aan?
Naples of Fort Myers?
Sarasota of St. Petersburg of Tampa? De bedoeling is om deze steden te bekijken en wat musea te bezoeken. Wat is het leukst?
En hoe vinden jullie dat ik de dagen ingedeeld? Niet te lang of te kort in een bepaalde plaats?

Oja nog 1 vraag; we landen om 18.00 in Miami is het dan nog te doen om diezelfde dag de auto op te halen en door te rijden naar South Beach? Of is het handiger om een hotel dichterbij de luchthaven te boeken. Zo ja: Tips?

Alvast hartstikke bedankt voor het meedenken!!:-o

groetjes Sandra

Teleton
24-12-08, 13:33
Wat is het leukst?

Tsja, je stelt wel gelijk de moeilijkste vraag. Gelukkig niet voor het eerst, want velen braken zich het hoofd over dit dilemma. Kijk hier maar eens http://floridaforum.nl/showthread.php?t=5991&highlight=Naples+Meyers. Als je zoekt op "Sarasota" of "Tampa" vind je vast ook al bestaande topics waar je informatie uit kunt halen of bij kunt aanhaken.

Direct naar South Beach is goed te doen hoor, ik zou zo min mogelijk verplaatsingen doen. Jullie hebben een mooi schema voor drie weken, maar het eist wel dat je vrijwel voordurend 'on the move' bent. Alternatief: Wanneer je Ft Lauderdale schrapt, kan je naar Miami vliegen en vanuit Orlando terugkomen. In de laatste week kan je daar dan een villa huren en van daaruit een dagje Cocoa Beach en Kennedy Space Center doen. Twee weken reizen en een week relaxen (nou ja relaxen in Orlando wordt meestal een overdaad aan parken en shoppen)

Mickey99
24-12-08, 14:11
In plaats van Fort Lauderdale schrappen zou je Fort Lauderdale ook nog direct na Miami kunnen doen. Dan blijft hij wel in de route maar eindig je de route toch in Orlando en dat scheelt je dan weer extra rijden.

Sandra1976
29-12-08, 13:20
Hallo
Bedankt voor jullie reacties.
Ik heb naar aanleiding hiervan weer eens zitten zoeken naar vluchten. We willen echter een directe vlucht en die zijn nauwelijks nog beschikbaar vanuit orlando of ze zijn erg duur. Vandaar dat we waarschijnlijk toch maar van en naar Miami vliegen.

gr. Sandra

Tips op mijn andere vragen zijn nog van harte welkom!