PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: maya



maya
13-12-08, 14:33
Hallo Luitjes,

Ik ben May en ga van 10 tot 26 -01-2009 naar Orlando.
Mijn ouders (60+) houden daar hun winterslaap en ik ga ze 2 weekjes bezoeken.
Er zijn een aantal dingen die ik daar graag wil ondernemen en ben me nu aan het orienteren welke dingen ik absoluut must have done als ik weer terug ga.
Ik heb afgelopen week pas geboekt, beetje laat, maar was in eerste instantie niet de bedoeling dat ik alleen zou gaan.
Mijn man en ik hadden de reis cadeau gekregen van mijn ouders maar ivm het openen van een eigen zaak zou de reis niet door gaan. ( je kunt niet na 2 maanden al gelijk 3 weken sluiten, dat kun je niet maken tov je klanten). We wisten 2 maanden geleden niet hoe de zaken zouden lopen en hebben toen dus besloten om de reis uit te stellen tot volgend jaar. ( ze overwinteren ieder jaar in de states). Maar de zaak loopt prima en mijn man KAN best 2 weken zonder mij inmiddels ( zakelijk gezien dan he, wel ff duidelijk blijven LOL). En tja......zo'n kans laat ik niet aan mijn neus voorbij gaan natuurlijk. Dussssssssssss.
Wat ik heel graag wil gaan doen, hoe kan t ook anders: zwemmen met de dolfijnen. Maar ik lees veel verschillende berichten hierover. Ik las al ergens op een gastenboek dat de dieren inmiddels weten wanneer ze gevoerd worden ( voer dat je moet kopen). Als het geen etenstijd is schijnen ze geen interesse in je te hebben en loop je de kans dat er niet of nauwelijks contact is. Andere berichten zijn weer overweldigend... Maar goed. Ik ga eens even rondsnuffelen op dit forum. Als er mensen zijn die tips hebben over dolfijnen of alle andere bezienswaardigheden dan hoor ik t natuurlijk graag.
Wie weet zijn er wel mensen in dezelfde periode in Orlando. Zou leuk zijn!
Nou, ik hoor t wel!

mafo
13-12-08, 14:35
Heerlijk lijkt het me om daar een winterslaap te houden :).