PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Sharon



Sharon
12-12-08, 21:32
Hallo,

Heeft iemand ervaring met een boeking gemaakt via webholiday. Is het een betrouwbare organisatie.Wij willen namelijk 16 janurai via deze organisatie naar Orlando.

gr. Sharon

Ta2 Gerrit
12-12-08, 22:47
Ik had me bij "Voorstellen" iets anders voorgesteld :-)
Als je webholliday bij de zoekfunctie intikt zul je 2 berichten vinden, beide waarin Karin17 aangeeft daar geboekt te hebben, meer niet.

Verder komen ze hier niet voorbij, dus dat kan inhouden dat ze of te duur zijn, of misschien wel onbetrouwbaar, maar vrijwel zeker onbekend.
Als je al op zo korte termijn gaat, en qua betrouwbaarheid op zeker wil gaan, kun je misschien beter naar één van de aanbieders gaan die hier vaak voorbijkomen.

Sharon
13-12-08, 00:08
Ze zijn zo te lezen onbekend. Het is toch wel even eng om zomaar je geld over te maken. Ik hoop maar dat ik toch wel wat positieve reacties zal krijgen over deze organisatie want aan mij is een hele aantrekkelijke offerte geboden

Susie One
13-12-08, 09:21
Hoi Sharon,

Welkom op het gezellige floridaforum.

Wat zijn je plannen in Orlando en reis je met of zonder kinderen?

Al met al heel veel plezier met de reisvoorbereidinen.

Susie One

Teleton
13-12-08, 10:02
..mij is een hele aantrekkelijke offerte geboden

We zien regelmatig dat forumleden die 'een hele aantrekkelijke aanbieding" krijgen van een relatief onbekende aanbieder, nadat deze is vergeleken met andere "aantrekkelijke aanbiedingen", alsnog een andere keuze maken.

Tip: Hou de "aantrekklijke aanbieding" niet voor je zelf maar leg deze eens voor aan het Forum.


, en qua betrouwbaarheid op zeker wil gaan, kun je misschien beter naar één van de aanbieders gaan die hier vaak voorbijkomen.

Waarvan akte! Verder vind ik het vreemd dat zij op hun site aangeven dat Webholidays onderdeel is van DHW (wie kent ze niet...???) DHW zou volgens hun site aangesloten zijn bij SGR. SGR kent DHW echter niet. Webholidays daarentegen is weer wel aangesloten. De vraag is dan: Met welke organisatie sluit je een overeenkomst; Webholidays of DHW. Dit soort gegoochel zou mij onrustig maken......