PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisschema Tinkerbell: 2009



Tinkerbell
11-12-08, 17:45
Deze week kreeg ik definitief groen licht van het ziekenhuis.
We kunnen officieel onze reis naar Florida gaan boeken.

De vlucht hadden we al geboekt en nu begint de pret van het snuffelen en uitzoeken weer.
Globaal zien onze planner er zo uit:

26 april vertrekken we vanaf Duesseldorf met een rechtstreekse vlucht naar Miami.
De eerste nacht slapen we ergens in de buurt van het vliegveld.
Auto huren we van Hertz.

De rest van de dagen moeten we nog even bekijken maar vast staat dat we vanaf de 8 mei tot 15 mei in het Grand Floridian in WDW verblijven.

Misschien wippen we ook wel even over de grens om Georgia te bezoeken.
Alle opties zijn nog open :razz:

We nemen de lap top mee en zullen een live dagboek bij houden.

Zodra de route definitief vast staat zal ik er een kaartje van plaatsen hier.

Teleton
11-12-08, 18:22
Dat is echt goed nieuws, proficiat. Eerst maar eens volop genieten van Parijs met de Kerst, toch? En dan is het zo april.....\\:D/

Mickey99
11-12-08, 18:33
Wat een goed nieuws zeg :-)

Ik heb je reisschema toegevoegd aan het rijtje wie wanneer gaat in 2009. Als je een link hebt naar je reisverslag wil ik die er ook nog bijzetten.

Veel plezier met de planning!

pyca
11-12-08, 19:53
Wat fijn dat je groen licht kreeg, dat is mooi nieuws. Veel plezier met plannen verder.

rembrandt
11-12-08, 22:00
Goed nieuws, mijn vrouw hoort als het goed is volgende week wanner haar zomervakantie is. Ook zij werkt in het ziekenhuis. Dan weten wijk ook zeker dat we kunnen gaan :mrgreen:
Jij al vast goede reis.

maudluuk
18-12-08, 19:24
fijn om te lezen tinkerbell !! Ik heb vaak aan je gedacht omdat ik je niet meer op het allesamerika forum "zag". Daar heet ik jokaluma.
Ontzettend veel plezier met plannen !!!!!

Karin17
18-12-08, 19:54
Super Tinkerbell!!!
Ik wens je alvast heel veel plezier met plannen en ook een geweldige tijd in Parijs.
Groetjes,
Karin

Tinkerbell
19-12-08, 06:33
Allemaal bedankt voor de steunende woorden.

Het was een lange en harde strijd.

We durven nu echt weer naar de toekomst te kijken.

We gaan zo snel mogelijk de rest ven de reis plannen maar aangezien we op dit moment in België zijn en mobiel internet schijnbaar gemaakt wordt in Badrock door Fred en Barny zal ik geduldig moeten wachten tot we in Nederland zijn voor een snelle verbinding. :razz:

rembrandt
19-12-08, 17:39
Succes met boeken.
Wij hebben nog steeds geen zekerheid of mijn vrouw uberhaupt vrij in de vakantie van onze kinderen :-& . De kans bestaat dat ze dit jaar maar 1 week in de kindervakantie krijgt en dan twee weken in oktober.
Als dat zo is zullen we vrij moeten vragen voor de kinderen en gaan we in oktober :-P

Petra/VS
21-12-08, 17:59
Fijn te lezen, dat het beter met je gaat, Tinkerbell! Een heerlijk vooruitzicht nu een reis naar Florida te plannen. Op het andere forum werd er toevallig net ook naar je gevraagd.