PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisschema Paula: 10 dagen Orlando



paula
06-12-08, 16:24
Wij hebben vorige week tijdens een impulsieve actie tickets gekocht voor een 10 daags reisje naar Orlando.
We zijn hier in 2006 eerder geweest in combinatie met Miami en een cruise in het Car. gebied.
Ook waren we toen met z'n vieren en nu laten we de kinderen thuis en willen met z'n tweeën even de bloemetjes buiten zetten.:smile:

We vliegen voor € 378,00 pp all in. en konden dat niet laten lopen uiteraard. We gaan van 15 tot 24 maart.
Omdat we volgend jaar ook nog 3,5 week naar het zuidwesten gaan was 10 dagen toch wel de top.

We zitten nog wel een beetje te dubben of we nu 10 dagen een villa willen huren of eerst nog een paar dagen ergens anders heen. 2 jaar geleden hebben we Key West over moeten slaan en lijkt ons ook wel erg leuk maar misschien is dat wel een beetje te ver voor zo'n korte tijd en houden we die maar in het achterhoofd voor een eventuele volgende keer.

Verder hebben we niet speciale plannen en zien wel als we daar zijn, we hebben de Disneyparken al gedaan maar een dagje Disney zal er zeker wel bij zitten.

Alle tips zijn uiteraard welkom.:-)

Teleton
06-12-08, 16:41
Wij hebben vorige week tijdens een impulsieve actie tickets gekocht voor een 10 daags reisje naar Orlando.

Tsja en nu zit je met de gebakken peren.....;-). Ik zou de Keys lekker in het achterhoofd houden, zit daar goed! Misschien lekker een paar dagen naar een hotel aan de Gulf Coast? Vergeet niet dat de meeste villa's minimaal zeven dagen gehuurd moeten worden. Wil je eigenlijk beslist een villa? Qua kosten is een condo aantrekkelijker. Qua comfort doet het er niet voor onder, op de pool na natuurlijk. Maar een community pool heeft ook wel wat. (Je hebt er meestal het rijk alleen......:-\")

Susie One
06-12-08, 17:36
Heerlijk vooruitzicht 10 dagen Florida.

Lastige keuze, Villa heeft zijn voordelen. Key West is super, maar dan krijg je meer een rondreis en kan je misschien alleen de eerste en de laatste nacht in Orlando verblijven.

Succes en veel plezier met de reisvoorbereidingen.

Susie One

sonja
06-12-08, 18:09
We vliegen voor € 378,00 pp all in. en konden dat niet laten lopen uiteraard. We gaan van 15 tot 24 maart.


Hallo Paula,

Waar heb je de vliegreis zo voordelig kunnen boeken?

Teleton
06-12-08, 18:49
Waar heb je de vliegreis zo voordelig kunnen boeken?

http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=6670
Misschien even in dit topic kijken? Waarschuwing: Als je niet stevig in je schoenen staat, niet doen! Het kan namelijk nog goedkoper.........

Maar, mooie prijs Paula. 'k Had het er ook voor gedaan:wink:

paula
06-12-08, 19:08
Waarschuwing: Als je niet stevig in je schoenen staat, niet doen! Het kan namelijk nog goedkoper.........

Maar, mooie prijs Paula. 'k Had het er ook voor gedaan:wink:
Maar ik wil niet vanuit Brussel vliegen dan ben ik een stuk duurder uit als ik ook nog daarheen moet en ik was zeer tevreden over deze prijs.

Geboekt op de site van US Airways.

Ik denk dat we de Keys maar laten vallen en gewoon 10 dagen in een villa gaan zitten en vandaaruit het één en ander gaan ondernemen.

Een villa leek me wel eens wat anders en ik weet dat het goedkoper kan maar dan had ik Priceline wel weer in het leven geroepen.
Dus vandaar de villa.

Teleton
06-12-08, 19:22
Dus vandaar de villa.
Heerlijk vooruitzicht!

Ik heb overigens even naar het topic 'Voordelige tickets' verwezen omdat beide opties daar in genoemd staan. Voor jou is Brussel geen optie, maar ik was er zelf bijvoorbeeld heel blij met de tip. Misschien Sonja ook wel. Stond overigens op het punt om US Airways te boeken.......was ik ook echt heel blij mee geweest.

lelie
06-12-08, 21:44
Lekker vooruitzicht he, Paula.
Misschien is het inderdaad beter om die 10 dagen een villa te huren. Geeft ook meer rust. En de Keys liggen niet om de hoek helaas.

Misschien kunnen we een keertje samen uit eten gaan, nu we toch tegelijk in Florida zitten \\:D/

Verder heel veel plezier met de planning.

Groetjes van Marloes

rembrandt
08-12-08, 17:01
Leuk tussendoortripje :D
Een villa brengt je inderdaad veel meer rust dan een trip naar de Keys. En er is genoeg te zien daar.

pyca
10-12-08, 09:45
Hmmmm, heerlijk Florida zo even tussendoor, dat is dan toch wel weer een voordeel als de kinderen wat ouder zijn en zij thuis kunnen blijven (ook goedkoper:mrgreen:), zo even buiten de schoolvakanties er tussenuit.

Dr. Phlox
10-12-08, 15:30
Dat is inderdaad vrij goedkoop Paula. geniet er maar weer lekker van.
Grz
Ton

paula
21-12-08, 20:59
We hebben de villa net geboekt.
http://www.killervilla.com/Berkley/index.htm en ook de auto is besproken via usareisen.de
Dus eigenlijk zijn we er gewoon klaar voor.:-D

gr. Paula

Njit
21-12-08, 21:30
Lekker hoor! Mooi op tijd alles geregeld :)

mattrob
21-12-08, 23:17
Lekker, mooi geregeld. Wat voor auto hebben jullie gehuurd ? Mooie Equinox via usareisen ?

En prima villa, goede locatie, en ik neem aan dat jullie saampjes gaan slapen in de 'Themed Kids bedroom' :mrgreen: !

paula
22-12-08, 10:58
Lekker, mooi geregeld. Wat voor auto hebben jullie gehuurd ? Mooie Equinox via usareisen ?

ik neem aan dat jullie saampjes gaan slapen in de 'Themed Kids bedroom' :mrgreen: !
Dat gaf uiteraard de doorslag, slapen onder een SpongeBob dekbed \\:D/

We hebben de Equinox genomen alleen hebben ze die niet daar dus die zouden ze aanvragen en hoor over een paar dagen meer.

rembrandt
22-12-08, 18:50
Slapen onder een spongebob dekbed???? Hoe oud zijn jullie :twisted: ;)

paula
22-12-08, 19:11
Slapen onder een spongebob dekbed???? Hoe oud zijn jullie :twisted: ;)
eehhhh ik word zaterdag 50 en Jos in april 60 :roll:
Je moet alles in je leven toch een keer meemaken? :D

Marjol
22-12-08, 19:16
Ach, wij slapen hier ook onder een Mickey Mouse dekbed, wat is daar mis mee? :P