Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Our Dream
Wij zijn Nancy en Diana en willen heel graag naar Amerika op een dag met onze kindertjes :D ben vast wat voorbereidend onderzoek aan het doen naar dit enorme gebeuren. Het is ook zo groot daar en zoveel te zien. Mijn vrouw Nancy is er al eens geweest en wil ook dolgraag terug ik ben er nog nooit geweest en het is wel een droom van mij. Kan niet wachten tot we gaan maar dat duurt nog wel even :smile:
Vragen stellen mag altijd.
Welkom op dit forum, Op een dag is een ruim begrip. Kun je wat specifieker zijn. Het voorbereiden moet zeker lukken als je hier gaat spitten.
Natuurlijk wil ik ook een vraag stellen:oops::
Nancy, Diana, onze kinderen, mijn vrouw????? Klinkt als getrouwd en....;)
Bedankt vcoor het welkom heten :wink: en geloof me die dag duurt echt nog wel even zit niet voor volgend jaar in de planning :-D Het is meer dat ik wil begrijpen wat er allemaal te zien is en wat is echt geschikt voor een 5 en 6 jarige want achtbanen vallen daar buiten natuurlijk.
De vraag die je had gesteld was wel duidelijk neem ik aan :wink:
Nancy en ik zijn in febr.2009 3 jaar samen en in dat zelfde jaar 2 jaar getrouwd. We hebben sinds 7 maanden een wolk van een dochter en de volgende spruit is onderweg Nancy is nu 14 weken zwanger :-D