PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: waltraud



waltraud
05-12-08, 15:26
Hallo, ik ben waltraud. ik ben in augustus voor het eerst naar amerika geweest en wel in Florida, Debary. Daar woont mijn broer die ik na een aantal jaren zoeken eindelijk heb gevonden. Hij is bij zijn geboorte geadopteerd en is vandaag 40 jaar geworden!! En ik heb hem dus in augustus voor het eerst gezien!! Nu gaan wij in februari of maart weer daarheen want je wilt elkaar natuurlijk zo veel mogelijk zien!!:D
Ik zoek dus goedkope vliegtickets daarheen en tips welke vliegmaatschappij goed is en dergelijke. wij zijn vorige keer met delta airlines gevlogen en dit beviel erg goed.
Maar het liefste zou ik zonder tussenstop vliegen, maar ik geloof dat dit niet meer mogelijk is?? en heb ook vragen zoals wat je in mag voeren enz.
Ik zal dus wel regelmatig op dit forum te vinden zijn. Groetjes waltraud

Njit
05-12-08, 15:46
Welkom op dit gezellige Forum.
Dit topic helpt je denk ik een heel eind op weg: Betaalbare Tickets voor 2009? (http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=6670) ‎

Teleton
05-12-08, 15:47
Van harte welkom op dit vrolijke Forum vol verschrikkelijk verwende Floridagangers. En proficiat met de verjaardag van je broer. Mooi verhaal en fijn dat jullie elkaar eindelijk hebben gevonden.

Er is hier al heel veel informatie over Florida. Met onze wereldberoemde zoekfunctie in de blauwe balk boven aan iedere pagina, is die informatie over het algemeen vrij gemakkelijk te vinden. Lukt het een keertje niet, stel dan gerust je vraag!

Deze week heeft een Forumlid toevallig voor slechts 378 euro (give or take...) een ticket gekocht voor vluchten in maart. En op connections.be vind je ook mooie aanbiedingen vanaf 327 euro! Zo voordelig hebben we in jaren niet gezien. Probeer maar op USAirways.com en klik op het Nederlandse vlaggetje onder in het scherm. Snel beslissen want dergelijke aanbiedingen duren nooit lang. Voor directe vluchten naar Orlando moet je uit Duitsland of Belgie vertrekken. Martinair vliegt wel direct naar Miami. Maar met Delta is het toch ook gelukt?

Voor prijsvergelijkingen van de tickets ga je het best naar de bekende sites Kayak, Cheaptickets, Supersaver of vraag offerte op bij 'onze' hofleveranciers USAfunvacanties of American Estates.

Wat bedoel je met 'invoeren'? Meenemen van of juist naar Amerika?

waltraud
06-12-08, 14:24
Hoi, met invoeren bedoelde ik welke producten je mee mag nemen naar Florida, zo dacht ik dat je geen kaas mee mag nemen maar kwam ik er achter dat dit wel mag als het vacuum verpakt is!! En onze kaas vinden ze natuurlijk heerlijk daar!!:D

ietie
06-12-08, 21:05
Leuk voor je dat je je broer gevonden hebt, een kennis van mij woont toevallig ook in debary, ben dit jaar alleen in orange city geweest dat ligt vlak bij debary, echt wat anders als orlando maar daarom niet minder mooi.
Je mag best wel veel invoeren volgens mij staat er ook wel iets op de site van de douane over wat wel en niet mag.

Teleton
07-12-08, 09:41
Hoi, met invoeren bedoelde ik welke producten je mee mag nemen naar Florida,

Op de site van Customs & Immigrations vind je antwoord op alle vragen, van kaas tot kanonnen..... http://cbp.gov/xp/cgov/travel/

maya
13-12-08, 14:55
Hoi,

Ik ga over 4 weken voor de eerste keer naar Florida.
Mn ouders zijn er al vaker geweest en vliegen altijd met Delta vanaf Dusseldorf.
Ik heb vorige week ook ticket geboekt bij Delta. Was betaalbaar ticket. €486,-. IDD met tussenstop. (atlanta) maar dat sluit prima op elkaar aan. Volgens mij 1 uur en 40 minuten. Dat is precies genoeg, niet te lang en niet te kort.
Succes