PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Kay



kay
05-12-08, 10:14
Hallo Allemaal,

Wij ( Karen en Kay ) willen in een bepaalde periode in 2010 ( waarschijnlijk mei/juni ) een maand naar florida gaan. Dit is onze eerste reis naar de USA.

We zijn inmiddels met wat voorbereidingen begonnen zoals welke plaatsen willen we naartoe en wat we perse willen doen wat in Nederland niet of moeilijk gaat.

Ik heb dit forum inmiddels al 2 maanden in de gaten gehouden en heb al veel informatie verzameld.

Alle tips en trucs zijn natuurlijk welkom.

Groeten kay

Ta2 Gerrit
05-12-08, 10:19
Welkom op dit mooie, en vrolijke, forum.

Als de reis wat duidelijker gaat worden, en je dat hier laat zien uiteraard, zullen met mij vele mede Floridajunks klaar staan om je te voorzien van velerlei tips en adviezen.

Tot dan, veel plezier met de voorbereidingen :-)

kay
05-12-08, 12:57
Hallo Gerrit,

bedankt voor de verwelkomende woorden.

Korte samenvatting van wat we willen doen:

We willen in ieder geval de volgende plaatsen aandoen: Miami - Key West - Sanibel Island - St Petersburg - Tampa - Orlando - Daytona - Cape Canaveral - Ft Lauderdale

We willen naar de volgende pretparken:

Disney Animal Kingdom/Magic Kingdom/Epcot/Hollywood Studios
Universal Studios
Island Of Adventure
Bush Gardens
Seaworld

Waterparken weten we nog niet

Ik wil in een dragster auto meerijden en we willen met manatees zwemmen en misschien een 3 daagse cruise doen. We weten niet of een cruise ons wel bevalt vandaar maar 3 dagen.

Uiteraard shoppen zoals overal op het forum te vinden is. en een aantal dagen gewoon op het strand liggen en relaxen.

Wil naar de speedway gaan omdat ik van autoracen hou en naar de paarden renbaan omdat Karen van paarden houdt.

Verder nog wat speciale winkels/restaurants aandoen.

een hele opsomming die we in 4 weken moeten plakken. Planning is nog niet gereed en we willen eigenlijk zo min mogelijk plannen op het nodige na natuurlijk.

Groeten kay