PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: nicole216216



Nicole216216
02-12-08, 14:26
Goede middag allemaal!

Mijn naam is Nicole en ik ben sinds vandaag lid van het forum. Ik ga vanaf 18 december 2 weekjes naar Florida en ik dacht ik ga me even inlezen. Misschien zijn er tips voor echte plekker waar je moet zijn geweest of hotels die jullie aanraden.

Alvast bedankt.

Groetjes Nicole

Dr. Phlox
02-12-08, 14:28
Hoi Nicole,
Welkom op het forum. Lees vooral de reisverslagen door. En wil je wat specifiek weten, geef het dan aan. Heb je al een reisschema gepland staan of ga je op de bonnefooi?
Grz
Ton

corrus
02-12-08, 14:30
Welkom op het Florida Forum Nicole...

Ik begrijp uit je berichtje dat je nog geen accommodatie hebt geboekt?

Teleton
02-12-08, 14:38
Welkom op dit Vrolijke Florida Vakantie Forum vol verslaafde vakantiegangers. Je hebt leuke vooruitzichten, december is een prachtmaand. Niet voor niets vraagt Corrus naar de plannen en de bijbehorende accomodatie. Meer mensen vinden Florida in deze periode aantrekkelijk, dus kan het nuttig zijn om een aantal zaken te regelen als dat nog niet is gebeurd. Zo is het handig om hotels en restaurants vooraf te boeken en rekening te houden met enorme drukt bij de bekende attracties. Maar daar kom je wel achter tijdens het inlezen, veel voorpret gewenst en voor straks een hele fijne reis!