PDA

Bekijk Volledige Versie : Hotelervaring: BW Movieland, Orlando



meisje
24-05-05, 18:23
Ik zou graag
willen weten waar ik informatie kan vinden over het Best Western hotel Movie World in Orlando. Is er ergens een site waarop ik info kan vinden? En dan vooral van andere gasten van dit hotel? de ervaringen die anderen met dit hotel hebben gehad.

Thanx,
meisje

Eric
24-05-05, 18:34
Kijk hier eens, krijg je een prima indruk:
http://www.worldexecutive.com/directory/usa/orlando/hotels/10312.html
http://www.tripadvisor.com/Hotel_Review-g34515-d274618-Reviews-Best_Western_MovieLand_Orlando-Orlando_Florida.html
Eric

Daniel24
25-05-05, 00:21
of hier http://www.vakantiereiswijzer.nl/vakantie/beoordeling/30855/best-western-movieland

marisca
27-05-06, 17:52
Vorig jaar in Best Western movie land gelogeerd, En waren dik tevreden.
Tegen over Wet'n Wild En op loop afstand van Universal studio's.
Aan de drukke kant van de I- Drive.
Het is dat ons reisbureau hem niet in de gidsen had staan in duitsland anders hadden wij hem wel weer geboekt!
Vlakbij Sports dominator, Pondarosa( Goekoop super buffet).
Groetjes Marisca :lol:


http://img90.imageshack.us/img90/234/day940sm16ta.th.jpg (http://img90.imageshack.us/my.php?image=day940sm16ta.jpg)

Het hotel met de blauwe daken aan de rechterkant is Best western movie land!
Superrrrrrrr!

meisje
27-05-06, 19:07
Wij zaten vorig jaar ook in Best bestern movie land, maar wij waren niet zo tevreden. Het was wel erg goedkoop dat is waar maar het was zo klam in het hotel. Al onze kleding ging heel erg muffig ruiken . Het personeel was vriendelijk en behulpzaam, dat moet ik wel zeggen.
De ligging is ook erg gunstig maar de volgende keer betalen we liever iets meer voor meer comfort.

Maar ieder zn eigen keuze :D

meisje

marisca
27-05-06, 19:14
O.K Ik ben best zeurderig over muffe plekken maar ik heb dat echt niet zo ervaren!
Ik ruik namelijk Altijd alle vreemde luchtjes!
Vreemd, misschien de periode of een ander gebouw geweest?
Ik vond het top!

meisje
27-05-06, 19:23
Wij zaten op de begaande grond. Zo'n beetje achter het zwembad. Het voelde de hele tijd klam, ook niet echt prettig als je onder de lakens kroop. Voelde dan net alsof de lakens niet helemaal droog waren.

Moet wel zeggen dat de zwembad heerlijk was, ook de prijs kwaliteit was redelijk. Maar zeker niet voor herhaling vatbaar, voor ons in iedergeval! :wink:

meisje

marisca
27-05-06, 19:29
Komt dat klamme niet doordat het zowiezo klam is in florida ( Zomer periode) Is de vochtigheids graad Wel 90 Procent! Erg hoog!!
Maar goed, Net wat je zegt ieder zijn mening.
Daar is dit forum ook voor natuurlijk.

Bye Bye Marisca. 8)

Ceetje
27-05-06, 21:47
In januari zal ik vertellen of het dan ook "klam" is; wij verblijven er 4 nachten. Hoop dat we wel van het zwembad gebruik kunnen maken oftewel dat het weer aangenaam is.

Tosca
03-08-06, 23:21
Wij zijn in 2003 en 2005 naar Orlando geweest en beide keren hebben wij geslapen Best Western Movieland. Wat ons betreft een zeer goede kwaliteit/prijsverhouding én gelegen op de International Drive tegenover Wet 'n Wild. Kijk maar eens op: http://www.bestwesternmovieland.com/

Tim 1974
14-09-06, 13:05
Graag ik wil ik weten of best western movieland en goed hotel is om daar te verblijven.
Of word er een ander hotel aangeraden aan de internationale drive
bedankt
Tim

meisje
14-09-06, 16:59
Hoi,
wij zijn er vorig jaar geweest en vonden het helemaal niets....het ligt heel centraal maar het was er erg klam/vochtig. We vonden de kamers niet echt schoon
http://www.tripadvisor.com/Hotel_Review-g34515-d274618-Reviews-Best_Western_MovieLand_Orlando-Orlando_Florida.html
Als je bovenstaande aanklikt kun je ervaringen van anderen lezen.

Als ik moest kiezen zou ik voor een ander hotel gaan, de prijs is wel erg gunstig maar ik zou liever iets erbij leggen en voor een ander hotel gaan.

Ik weet dat er mensen van het forum zijn die er ook zijn geweest en het wel een goed hotel vonden...

Tsja, soms is het moeilijk een keuze te maken er zijn ook zoveel hotels in Orlando.
In iedergeval succes met het maken van je keuze!

meisje

marisca
14-09-06, 19:28
Wij zijn er in 2005 geweest en vonden het geweldig, fijn personeel en wij hadden wel schone kamers hoor:)
De prijs was ook goed, wij zijn dit jaar in la quinta inn geweest( Kirckman road, zijstraat I-drive) en dat ligt schuin tegenover studio city sheraton hotel en dat was ook geweldig, Er zat zelfs ontbijt bij en niet duur.:-P
Deze lag ook centraal en zelfs op loopafstand van Universal ( scheelt weer 10 dollar parkeer geld):)
Nee zonder gekkigheid ons is het toen goed bevallen en vooral voor die prijs.:-P
Dus er zijn ook nog goede ervaringen met Best western movie land hotel.

nounou
20-09-06, 15:45
Wij hebben er een nacht verbleven in januari 2006 .
We vonden het ook niet zeer goed !
Er hangde een geurtje in de kamers ,waarschijnlijk vochtigheid ,maar voor een nacht kon hetnog gaan er zijn ook 2 aparte bedden dat is ook niet zo leuk. :sad: Ik zou ook uitkijken voor iets anders ?[-X :sad:

Eric
20-09-06, 23:08
In ieder (nou ja, ieder...) hotel in Amerika kun je kiezen uit kamers met een groot (King) of 2 middel (Queens) bedden.
Misschien waren de King kamers net uitverkocht toe jullie er zaten.
Eric

pyca
21-09-06, 02:38
Persoonlijk vind ik het stuk Int Drive vanaf W Sandlake Road tot aan het Peabody mooier, doordat het groener is. Hier ligt ook een BW hotel, en een Quality Inn. Wij hebben in beide overnacht en is, op zich goed bevallen. Volgende keer gaan we weer naar de Quality Inn.

Enne.... 2 aparte bedden, queens, vind ik juist weer hardstikke handig omdat we met kinderen zijn. En in de VS betaal je altijd per kamer en niet per persoon. Zo zie je maar alles afhankelijk van je situatie

Miami Vice
11-10-06, 14:33
Wij gaan er in april 4 nachtjes naar toe. ben benieuwd!

ilonakuijten
18-10-06, 20:19
Hey hey,

Wij zijn nu 2 keer (in totaal 5 weken) in het best western Movieland hotel geweest. Wij vonden het een goed hotel. We hoeven er toch alleen maar te slapen.
Het hotel is niet duur en ligt niet ver van alle pret parken.

groetjes Ilona

Tosca
25-10-06, 20:45
wij zijn er in 2003 en in 2005 geweest en vonden het Best Western Movieland een erg goed hotel. Goede prijs, service en schoon.
Volgend jaar februari / maart gaan we weer naar Orlando, maar konden helaas geen hotelkamer meer krijgen in Movieland en hebben hierom een ander hotel moeten kiezen. (best western lakeside in kissimee, ben benieuwd hoe het daar is ?)
Al met al waren wij zeer tevreden over Movieland, het enige nadeel vonden wij dat als je in de zomervakantie gaat, je te maken hebt met een hele drukke international drive. In het voorjaar vonden wij dit meevallen.
Nou succes in ieder geval.

Groetjes Tosca

pascalbrouwers
25-10-06, 20:58
Volgend jaar februari / maart gaan we weer naar Orlando,
(best western lakeside in kissimee, ben benieuwd hoe het daar is ?)

Groetjes Tosca

Tosca laat maar weten hoe het in lakeside is.
Ook wij hebben dit hotel geboekt via priceline voor 35 Dollar per nacht.
(tip Michael 66).
We blijven er 7 nachten.
Wat ik nu weet is dat het een mooi zwembad heeft en dat je s'morgens ontbijt krijgt.

Laat aub iets weten.

Groet,
Pascal

marjo
21-01-07, 11:44
We kunnen niet zo goed kiezen tussen deze 2 hotels . Wie kan ons hierbij helpen, welke zouden jullie kiezen?
Ze komen allebei goed uit bij tripadvisor.

thanks

pascalbrouwers
22-01-07, 12:27
Als ze allebei goed zijn, ga dan voor de goedkoopste of die het kortste bij de parken.

Wij gaan in mei naar lakeside.
Als je tot dan kunt wachten, zal ik er in ons reisverslag iets over vermelden.

Maar volgens mij kun je er gewoon 1 uitkiezen.
Wij hebben al regelmatig in Best Western Hotels geslapen, en nog nooit een slechte ervaring gehad.

Groet,
Pascal

p.debeer
27-01-07, 18:57
hallo
wij hebben een keer of 5 in movieland gelogeerd
het hotel is best wel goed en ook goedkoop
het licht erg centraal
langs het hotel kun je goed eten (black angelus)
ook als je de weg oversteekt bij sisler en ponderosa hier is het iets goedkoper
je zit ook vlak bij de op en afrit van de snelweg, en de universal studio's liggen er net achter
movieland heeft ook een flink zwembad
kortom een leuk hotel voor weinig geld.
tegenwoordig gaan wij veel naar la quinta inn dit is een hotel van hetzelfde soort alleen hier krijg je s'morgens een ontbijt het licht ook vlak bij movieland

groetjes p. de beer

orlando1991-1992-1993-1994-1995-1996-1997-1998-1999-2000-2001-2002-2003-2004-2005-2006- okt.2007

p.debeer
05-07-07, 20:36
hallo

In Movie Land heb ik verschillende keren gezeten.

Dit hotel vind ik redelijk goed, mooi zwembad en de ligging vind ik zeer goed.

Veel restaurants in de naaste omgeving, en snel op de snelweg als je ergens naar toe wilt.

groetjes P. de Beer
Orlando 1991 t/m 2006 okt 2007

calypso
17-08-07, 15:25
Wel als je nog 2 weken kunt wachten kan ik je precies zeggen hoe het Best Western Movieland is want ik verblijf er van 1-15 september :-)
Maar over het algemeen zijn de reacties van dit hotel positieve. kijk hier maar eens TripAdvisor (http://www.tripadvisor.com/Hotel_Review-g34515-d274618-Reviews-Best_Western_MovieLand_Orlando-Orlando_Florida.html)

Het best western International is hier al eens besproken, even zoeken met de zoekfunctie.

Njit
17-08-07, 16:11
Movieland zit op het drukke stuk van de International Drive. Ziet er aan de buitenkant verder prima uit.

calypso
17-08-07, 19:50
Ja klopt het zit tegenover Wet & Wild en op op 5 minuten van Universal Studios. Dus best een goeie locatie, en als ik het goed heb zit er in de korte nabijheid zelfs een grote mall

Ceetje
19-08-07, 12:31
Ik vond de baliemedewerkers in Movieland behoorlijk onbeschoft (ach ... een beetje Nederlands eigenlijk) in elk geval niet zoals gewend in Amerika, ook de wakeupcall van de laatste morgen is nooit gekomen, net zoals het excuus hiervoor. Maar het is wel goedkoop en ligt tussen allerlei souvenirwinkels (moet je van houden) en vlakbij allerlei buffetrestaurants. De Golden Corral is -voor het ontbijt- een absolute aanrader. Dus best ok.
Even vergeten (of verdrongen :-) ) de eerste dag is onze kamer niet gedaan.

calypso
19-08-07, 15:31
Buiten de onbeschofte baliemedewerkers hoe was het hotel zelf dan, bv de kamer en de douche, en wat betreft het schoonmaken. Ben benieuwd hoe je oordeel daarover is?

Pipo Chris
19-08-07, 18:43
Hoi,

Heb ook in Movie land gezeten. Ligt op een uitstekende lokatie.
Recht tegenover Wet 'n Wild.
Recht tegenover Sizzler. Ook leuk voor ontbijt. Hadden in juni aanbieding voor ontbijters.
Naast supermarkt.
Heel dicht bij Universal.
Leuke minigolf baan aan de overkant met krokodillen. Minigolven met prijsvraag. Zoek de objecten die op het papiertje staan en schrijf op bij welke baan je het gezien hebt.
3 x Outlet shopping in de buurt.
gratis draadloos internet
Eenvoudig zwembad.
Klein winkeltje in de lobby.
Ticket box in de lobby
Heb geen problemen gehad met onbeschoft personeel.
Goed onderhandelbaar voor korting. Zie hotel boekje dat je overal vindt.

Enfin, prima vermaakt.

Ceetje
21-08-07, 10:56
Buiten de onbeschofte baliemedewerkers hoe was het hotel zelf dan, bv de kamer en de douche, en wat betreft het schoonmaken. Ben benieuwd hoe je oordeel daarover is?

Ik vond het een heel standaard hotel, niks bijzonders qua kamers en douche. Alle waar is naar zijn geld. Wij zaten er met oud en nieuw en de prijs was erg laag, dus qua comfort en onderhoud verwacht ik dan niet veel.

calypso
02-09-07, 13:59
Ik zit momentueel in het Best Western Movieland en zover bevalt het goed. Mooie kamer met gratis internet (daarom kan ik nu reageren), goed onderhouden. Mooi zwembad, personeel erg behulpzaam met alles. Enig nadeel zover is dat er geen ijskastje is, maar goed de airco werkt goed op de kamer dus de drank blijft ook zo wel koud. En je kunt altijd ijs halen.

Kan het je aanbevelen. Ligt echt direct bij Wet & Wild en Universal Studios.
Zover ik gezien of gehoord heb van die verbouwing in ieder geval niks, zie nergens dat ze hier aan het bouwen zijn!

Kwa prijs is het het zeker waard, want uiteindelijk heb ik maar 37 euro per nacht betaald!! Hou wel rekening mee dat "no matter" wat je wel nog een resort fee van 2,50 per dag moet betalen bij aankomst

Ik hoop binnekort foto's van het hotel op mijn blog te zetten als ik ze geupload krijg.

calypso
30-09-07, 20:27
Aangezien ik de afgelopen 2 weken in Movieland heb gezeten kan ik zeggen dat het een goed hotel is uit eigen ervaring. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. de kamer is erg netjes en goed verzorgt. Beddengoed word elke 3 dagen verschoont en handdoeken worden elke dag zelfs!

Verder word elk probleem meteen aangepakt door het personeel, ze hebben een heleboel mensen werken om klusjes en dergelijk meteen op te lossen.
Enige nadeel dat ik vond was dat het geen ijskast had maar dat was niet noemenswaardig. het zwembad is goed verzorgt en wordt goed onderhouden. er liggen handdoeken en diverse speeltje voor de kinderen die ze vrij mogen gebruiken.

Ik vond het een echt goed hotel voor de prijs!

mafo
30-09-07, 21:29
Ik heb een keer in Movieland geslapen, een prima hotel zowieso is mijn ervaring met de meest hotels rondom Disney erg positief.

http://static.flickr.com/24/55700374_1b32addda2_m.jpg (http://www.flickr.com/photos/mafo/55700374/)

calypso
01-01-08, 00:36
Kan alleen spreken over Movieland omdat ik daar 2 weken in september heb gezeten. En moet zeggen een fantastisch goedkoop hotel. Erg vriendelijk personeel die alles voor je doen. Problemen worden meteen opgelost!
Je kunt zien dat het hotel echt is opgeknapt trouwens ze zijn nog bezig maar daar merk je niks van.

De kamer is erg netjes, met 2 ruime bedden, TV, Computer met internet verbinding, Douche/bad, en lakens en handdoeken worden elke dag verschoont. Er is ruime parkeer gelegeheid, en er zit naast het hotel een goed restaurant Black Angus Steak House. Naast het hotel ligt een kleine supermarkt waar je drank en dergelijk kunt halen tot laat is een 24hour shop!

Het hotel lig echt pal tegenover Wet & Wild (ligt aan de overkant van de weg) en zo'n 15 minuten rijden van Disney World. Universal Studios lig ook om de hoek, je kunt er bijna naar toe lopen.

Ik zou zo weer dit hotel boeken, en het is echt een aanrader als je een goedkoop maar toch net hotel zoekt. Ik had de kamer voor maar 37euro per nacht.
Als je wat foto's van de kamer wilt zeg het maar!

ilssse
20-01-08, 13:48
Ik ben opzoek naar een site waar in Best Western Movieland goedkoop kan boeken...
ben tot nu toe gekomen tot Hotelopia 5 nachten voor 227 euro...
Dit kan toch wel goedkoper dan 40 euro per nacht?

Wie kan mij helpen?
Ik ga in Juli...

groeten ilse

pascalbrouwers
20-01-08, 14:05
Lijkt mij op zich geen verkeerde prijs.
Kan mij herinneren dat Calypso daar geslapen heeft, voor een prijsje van 37 eurootjes per nacht.
En dat was vorig jaar.
Dus 40 eurootjes is niet zoveel.

Je kunt natuurlijk proberen een hotel te boeken via priceline (bieden).
Kans zit er in dat je best western krijgt, maar welk.......
Ik heb vorig jaar een paar dagen geslapen in best western lakeside
Prijs 25 euro per nacht..
Wil je goedkoop slapen is priceline een zeer goed optie, gaat je zeker lukken onder de 40 euro.
Ik boek meestal via priceline en betaal gem 28 euro voor een hotel (in Orlando)
Nadeel is je weet niet welk hotel je krijgt, maar in Orlando hoef je je eigelijk geen zorgen te maken.

Ik denk dat de prijs van 40 euro voor movieland niet verkeerd is.


Groet,Pascal

calypso
20-01-08, 17:49
Klopt helemaal was een zeer goeie prijs voor een goed hotel.
En gewoon via Nederland geboekt bij AE

calypso
14-03-08, 10:30
Best western movieland is een mooi goedkoop hotel heb er afgelopen september 2 weken geslapen, zal er dit jaar weer verblijven denk ik. Gunstige liggen als je naar Universal Studios wilt en Wet & Wild, liggen ale 2 zowat op loopafstand. Disney is 20 minutes ervan. Zie de link van Nijt hierboven voor meer info.

knaapje
04-08-08, 15:11
Heeft er iemand recente ervaring met dit hotel, aan de noordkant van I Drive ?
Ik kan hem momenteel voordelig voor oktober boeken $ 47 ex tax en kosten.
Ik vind echter nogal verdeelde ervaringen, maar het hotel schijnt in het afgelopen jaar gerenoveerd te zijn.

Wie weet wat meer voor mij?
Vast bedankt.

calypso
04-08-08, 20:09
Ik heb in september 2007 2 weken in Best Western Movieland gezeten, mooi hotel, goeie kamers en zeer goede service. Ligt echt recht tegenover Wet & Wild, je hoeft de straat maar over te steken. verder is Universal maar 5 minuten ervandaan.

De kamers zijn netjes en schoon, worden elke dag schoongemaakt. Verder is er een kleine winkel in het hotel en gratis internet op elke kamer. Er staat een computer op je kamer die je kunt gebruiken. Enige nadeel was misschien dat er geen ijskast was, maar op zich is dat nu ook weer geen probleem, is eenvoudig op te lossen.
Je hebt een kluisje, strijkplank, strijkijzer op je kamer. Uiteraard Airco en TV met genoeg channels.

Het zwembad is mooi en wordt ook goed onderhouden, elke dag wordt het netjes schoongehouden. Er ligt een kleine supermarkt naast het hotel voor je dagelijkse boodschappen zodat je eigenlijk niet het winkeltje in het hotel hoeft te gebruiken.

Ze waren toen nog bezig met het opknappen van verschillende kamers maar zelfs daar geen last van gehad. personeel is erg vriendelijk en behulpzaam.

heb een paar foto's gemaakt van de kamer (http://www.reindersh.smugmug.com/gallery/3645000_inoRz#207905961_kxqiD) als je een indruk wilt.

knaapje
04-08-08, 20:43
Calypso,
Bedankt. Hier heb ik wat aan.
Heb inmiddels via een PB ook van Orl. Metropolitan Expr. foto's en reactie gekregen.
Ben ook nog via Priceline op 3 sterren aan het bieden. Ik heb nog even de tijd.

Knaapje

ilssse
05-08-08, 12:03
IK ben net 2 weken terug en heb 10 dagen in het Best Western Movieland geslapen. Goed hotel! Mooie ligging en alles wat Calypso vertelt daar ben ik het helemaal mee eens!!

Wij mochten ook nog kiezen waar we onze kamer wilden. we hebben gekozen voor benede zodat je snel bij de auto bent en niet steeds trappen of liften op en af hoeft!

naomi84
07-06-09, 02:56
Hi ik zit op dit moment in dit hotel zaten eerst op de begane grond en dat was in 1woord verschikkelijk!heeeeel erg vochtig zo erg dat alles zeik nat was!en
Dat je zowat uitglijdt in de badkamer na 1nacht gevraagd naar een andere kamer en je merkt meteen verschil ze waren super met het omboeken van een andere kamer dus een tip van mij al ga je nu neem niet de begane grond want dan zit de kans er groot in dat je ziek wordt!lokatie is wel top kamers zijn voor de rest gewoon schoon!

Zit nu trouwens op de derde verdieping!

toyata
08-06-09, 15:32
He Naomi

Wij zitten ook op de derde verdieping 348

kamer ziet er goed uit alleen jammer dat je geen koelkast heb.
en de badkamer is iets aan de kleine kant.

naomi84
10-06-09, 16:38
Hi echt jammer dat ik het nu pas lees zit ook nu op de 3e verdieping kamer 303 haha maar gaan zo uitchecken om 1100 en richting miami biltmore hotel!kamer is op de 3e idd prima!hben jullie veel dingen gedaan echt een aanrader is met airflorida.com een helikopter vlucht doen!is maar 45 dollar en dan vlieg je ook boven ons hotel en de parken hebben we gisteren gedaan veel plezier nog !groetjes!

faluzi
16-06-09, 03:05
Wij hebben in 2007 gelogeerd in bw movieland en waren best wel tevreden. Ook lekker eten in de black angus waar je korting krijgt als motelgast.
groetjes faluzi

toyata
16-06-09, 21:52
Wij zijn inmiddels ook weer terug in Nederland en het is een goed midden klassen hotel.

Zoals ik al eerder aangaf waren er een paar min punten:
- er zijn geen koelkasten op de kamers
- de badkamers zijn vrij klein
Plus punten:
- ligging op de I-drive op loop afstand van diverse restaurants.
- ligging in het algemeen op 5 minuten rijden vanaf Universal, ongeveer 10 minuten naar Seaworld, disney is iets verder ongeveer 30 minuten.
- prijs het is een niet al te duur hotel.