PDA

Bekijk Volledige Versie : Go Orlando Card



van der Steen
24-11-08, 20:56
Wie heeft het deze pas al eens gebruikt? En wat vonden jullie er van? Geef jullie mening...:razz:
Misschien dat ik deze pas wel eens wil proberen.
Met deze pas heeft u toegang tot meer dan 50 topattracties zoals:
Kennedy Space Center, Cypress Gardens Adventure Park, Gatorland, Daytona USA, Ripley’s Believe It or Not!, WonderWorks, Titanic (The Experience), Fun Spot Action Park, minigolf, een Eco-Safari Tour, en nog veel meer. Bovendien krijgt u veel korting bij winkels, restaurants en excursies.
Tevens ontvangt u een full color boekje met daarin veel informatie over de bezienswaardigheden en attracties rondom Orlando.

rembrandt
24-11-08, 22:58
Tja, de meeste attracties trekken mij niet zo en Kennedy Space Center zijn we al geweest. Ik denk dat we alleen Gatorland gaan bezoeken en die kaartjes kan ik beter los kopen.
Maar toch bedankt voor de tip!

Njit
26-11-08, 10:54
Persoonlijk zou ik niet snel zo'n kaart kopen. De attracties die genoemd worden zijn de wat kleinere zaakjes. Hier kun je ook eenvoudig kortingscoupons voor vinden.
De meeste mensen gaan toch voor de grotere attracties..

Michael66
26-11-08, 11:11
Ik heb er al vaker naar gekeken en de kaart bewust niet genomen. Het voordeel hiervan zag ik niet zo zitten. Enerzijds moet je wel erg veel op een dag doen om het er uit te halen (en ik neem liever veel tijd om dingen goed te bekijken en te beleven), anderzijds kun je voor veel van de genoemde attracties ook kortingscoupons krijgen waarmee je ook al voldoende voordeel kunt behalen.

Op de website van de card (http://www.goorlandocard.com/itineraries.html) staan wat voorbeelden van dag-planningen en het voordeel dat je kunt behalen.

Zo "plannen" ze bijvoorbeeld het Nascar-museum (Daytona), Kennedy Space Center en Wonderworks op één dag. Yeah right, Ik wil degene die dat op één dag doet wel eens ontmoeten, en hem/haar dan vragen wat ze nou echt (niet) heeft gezien. Nog even los van de ruim drie uur dat je in de auto zit. En voor Nascar kun je met je ANWB-pas ook korting krijgen, voor KSC kun je via internet of met een coupon korting krijgen, voor Wonderworks idem.

Nee, niets voor mij. Maar als er voor jou wel veel aantrekkelijke attracties bij zitten en je wilt er veel op een dag doen, dan kan het misschien toch aantrekkelijk zijn. Check voor de zekerheid ook even Kortingsbonnen (http://floridaforum.nl/showthread.php?t=3181).

reneefrankrijk
30-11-08, 10:23
Onze vrienden hebben die card ook gekocht afgelopen februari. Zij hebben meer betaald dan dat ze er uit gehaald hebben. Je moet inderdaad heel erg snel alles doen wil je de kosten terug "verdienen". Voor veel attracties, zoals Kennedy, Gatorland etc. vind je ook nog eens op internet en in de couponboekjes kortingscoupons.
Wij vonden hem dus te duur voor wat je uiteindelijk er uit haalt.

rembrandt
30-11-08, 11:56
Zo "plannen" ze bijvoorbeeld het Nascar-museum (Daytona), Kennedy Space Center en Wonderworks op één dag. Yeah right, Ik wil degene die dat op één dag doet wel eens ontmoeten, en hem/haar dan vragen wat ze nou echt (niet) heeft gezien. Nog even los van de ruim drie uur dat je in de auto zit.


Het lijkt mij ook onmogelijk. Als zo'n kaart nu een week zou gelden voor een aanvaardbaar bedrag dan zeg ik ja. Maar nu is het gewoon veel te duur, het is nu een beetje het kat in de zak idee.

Michael66
30-11-08, 15:17
Het lijkt zo interessant met al die attracties, maar de tijd<>prijs verhouding klopt m.i. niet, zoals ik eerder uiteenzette.

Een overweging die je wel zou kunnen doen: gemak. Je koopt gewoon een stukje gemak; je hoeft niet meer naar coupons te zoeken en bij elke attractie in de rij te staan voor een kaartje.

Ik kan me best voorstellen dat dat voor sommige Florida-gangers een overweging kan zijn. Zeker als je voor het eerst gaat, dan is het land met de vele mogelijkheden al zo verweldigend dat dit een uitkomst kan zijn.

henkgom1983
16-12-09, 10:27
Goedendag,

heeft er iemand ervaring met de Go Orlando card?
zo ja, kan iemand mij er meer van vertellen?

mvg Henk Gommans

Mod: samengevoegd met bestaande discussie

disney-golf
17-12-09, 23:47
Ben ik nou de enige die dit gezien heeft?


Bovengenoemde tarieven zijn geldig van 1 april 2007 tot 31 maart 2008!








:-\"

Robbie1983
03-03-12, 20:54
Zijn er mensen op het forum die ervaring hebben met de Go Orlando Card.

http://www.smartdestinations.com/orlando-attractions-and-tours/_d_Orl-p1.html?pass=Orl_Prod_Go

<<Mod. samengevoegd met bestaande discussie (dank Roland)>>

mblokland
03-03-12, 21:24
Nee, de meeste gaan naar de grote parken (Disney, Seaworld en Universal) toe. Deze Go Orlando kaart is voor alle overige parken.

rolandino
03-03-12, 21:31
Er bestaat al een topic over: http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=8087&highlight=go+orlando+card Het gebrek aan activiteit geeft daar eigenlijk al genoeg aan. Tevens geeft o.a. Michael al aan dat je de kosten er bijna niet uithaalt tot helemaal niet. Mijn inziens kun je de kaart dus beter laten zitten voor wat het is.

trails
03-03-12, 22:49
Vrienden van ons hebben die enkele jaren geleden ook aangeschaft. Het betreft veel "2e rangs" attracties en je moet er al heel veel doen wil je de kosten eruit halen.