JoyceE
19 november 2008, 21:19
Hai allemaal,
Wij zijn van plan om met onze kleine van 1 naar Miami te reizen. Aangezien je daar vrij laat aankomt vroeg ik me af of er misschien op het vliegveld een supermarkt is om wat eten te kopen voor haar om mee naar onze hotelkamer te nemen.
Willen haar natuurlijk niet meteen aan de milkshakes e.d. zetten :smile:.
Alvast bedankt, Joyce.
Michael66
20 november 2008, 08:12
Nee, geen supermarkt. Maar in de buurt van je hotel is altijd wel een winkel die 24-uur open is en de spullen die je wilt hebben kan leveren. No problem!
utah
21 november 2008, 19:18
In South Beach op Collins avenue vind je Walgreens die 24/24 open is.
http://www.walgreens.com/
JoyceE
21 november 2008, 22:09
Bedankt voor jullie antwoorden.
Maar de eerste avond hebben wij nog geen auto, we gaan met de shuttlebus van het vliegveld naar ons hotel.
Neem wel een pak pap o.i.d. mee in de koffer en dan maar hopen dat ie niet zoek raakt natuurlijk :smile:.
JKG
23 november 2008, 11:25
Anders pak je een taxi naar de dichtstbijzijnde Walgreens (en hoop je dat de taxichauffeur je niet oplicht) :)
tamaralemmens
24 november 2008, 19:02
Ik weet niet in welk hotel je slaapt, maar als je daar van te voren naartoe mailt, kunnen zij ook vaak wat voor je regelen. Zal natuurlijk wel wat duurder zijn. En zoals al eerder aangegeven zijn er genoeg winkels die 24 uur per dag open zijn. Ik weet niet hoe het in miami is, maar ik denk niet dat het anders is dan andere amerikaanse steden, maak je maar niet te druk, dat komt wel goed. Succes!