PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisschema van der Steen: Orlando - Miami



van der Steen
19-11-08, 10:03
21 juli vertrek via Brussel naar Orlando (met uiteraard overstappen)

21 juli aankomst Orlando airport, auto ophalen en richting het huis

21-27 juli 7 dagen in een huis in Orlando (tijdens deze dagen bezoek aan malls en outlet stores, uiteraard 3 pretparken --> Seaworld, Bush Gardens, Magic Kingdom en ook nog een dag naar St. Augustine)

28 juli Clearwater Beach (of St. Petersburg) voor 1 overnachting

29 juli Sarasota voor 1 overnachting en relaxen op strand

30 juli Naples (of Fort Myers) voor 1 overnachting

31 juli Key Largo 1 overnachting

1-2 augustus Key West 2 overnachtingen

3-6 augustus Miami Beach

7 augustus terugreis

Ik had gelijk een paar vraagjes:
-Clearwater beach of St. Petersburg?
-Naples of Fort Myers?
-wat moeten we echt zien aan de westkust? Wat we echt niet moeten missen....

Alvast bedankt voor jullie mening.

Gegroet,

Ed

Dr. Phlox
19-11-08, 10:20
Ziet er mooi uit. Maar kan je geen tips geven over de westkust. Ben ik zelf nog niet geweest. Kan je wel een andere tip meegeven en dat is als je op de terug weg van Key West naar Miami een tussen stop kan maken bij het Bird Center (http://floridaforum.nl/showthread.php?t=4605&highlight=bird+center). Wel voor 15:30 uur, dan kan je het voederen van de Pelikanen nog mee maken. Wij waren net te laat, maar het was de moeite waard om toch te kijken.
Grz
Ton

corrus
19-11-08, 10:20
-Clearwater beach of St. Petersburg?
-Naples of Fort Myers?
-wat moeten we echt zien aan de westkust? Wat we echt niet moeten missen...

Mijn voorkeur?
St. Petersburg
Naples

Teleton
19-11-08, 10:34
Mooie reis!

In de duivelse dilemma's St Pete/Clearwater en Naples/ Ft Meyers meng ik mij liever niet. Een oud Hollands gezegde luidt; de één houdt van de moeder, de ander van de dochter en weer een ander van allebei.......;)

corrus
19-11-08, 10:45
Daarom schreef ik ook... MIJN voorkeur... :mrgreen:

PS.
Er bestaan geen nachtvluchten Europa -> USA

van der Steen
19-11-08, 11:37
Bedankt voor jullie reacties en meningen. Hopelijk komen er nog meer....

En ik heb me ff vergist in de eerste dag....kan gebeuren...toch?

Mensen blijf reageren ajb

Mickey99
19-11-08, 12:14
En ik heb me ff vergist in de eerste dag....kan gebeuren...toch?

Je kunt het heel makkelijk zelf nog even aanpassen hoor. Even de knop bewerken aanklikken en dan kun je de tekst en/of dagen nog even goed zetten ;)

van der Steen
20-11-08, 10:13
- Vertrek: Brussel - Orlando
Terugreis: Miami - Brussel

- 5 personen: 4 volwassen, 1 kind van 15 jaar

- Data: vertrek 20 juli 2009, terugreis 6 augustus

- Full size 4 drs auto (premium)

- 20-28 juli luxe villa Orlando

- 28-29 juli Beachcomber of Dolphin Beach Resort (St. Pete's Beach)

- 29-30 juli Helmsley Sandcastle (Sarasota)

- 30-31 juli Trainon Old Naples (Naples)

- 31-1 augustus Holiday Inn (Key Largo)

- 1-3 augustus Holiday Inn (Key West)

- 3-6 augustus Howard Johnson Dezerland (Miami Beach)

*in Orlando naar Seaworld, Bush Gardens (is dan wel Tampa) en Magic Kingdom

*in Orlando naar de malls en outlet stores

*vanuit Orlando via Daytona Beach naar St. Augustine (stadje bezichtigen en de Mall)

*in St. Pete's Beach naar Clearwater en hopelijk dolfijnen te zien

*in Sarasota dagje relaxen op het strand (als het slecht weer is, nog iets in de buurt wat leuk is????

*in Naples genieten van het mooie stadje en alles eromheen

*in Key Largo dagje relaxen in het mooie hotel en uitzichten en beetje rondkijken

*in Key West genieten van heel Key West zowel in de middag als avond

*in Miami Beach de Malls gaan opzoeken

*vanuit Miami Beach naar Ft. Lauderdale

*in Miami Beach op het strand liggen

*in Miami Beach Art Deco gebied en Miami Ink. bezoeken

En dan willen we ook nog met dolfijnen zwemmen, misschien wel vissen en minigolfen en leuke winkelstraten bezoeken.

Ben benieuwd naar jullie mening als jullie dit lezen. Wat vinden jullie bijvoorbeeld van de hotelkeuze? Ben ik nog iets vergeten wat ik echt gezien moet hebben als ik er toch ben?

Veel plezier nog allemaal.

Ed

FloridaVerslaafde
20-11-08, 10:33
Leuke reis hoor, maar 1 ding zal tegen vallen. Namelijk Bush Gardens ligt niet in Orlando maar in Tampa.
Met dolfijnen zwemmen kan wel in Orlando in Discovery Cove

Veel plezier in Florida
Walter:cool:

MichelAngelo66
20-11-08, 10:40
Ja dat is ongeveer hetzelfde als wij van plan zijn.
Ik kan je uit eigen ervaring niets vertellen, maar vrienden van ons die zijn in St. Augustine geweest en die vonden het helemaal niks. Saai en niets te beleven. Wij wilden eerst ook een combinatie maken met Daytona maar zien daar maar vanaf. Kunnen we het ook wat relaxter aan doen.

Boeken jullie alles vooruit vanuit Nederland?

Mickey99
20-11-08, 10:50
Opmerking moderator Mickey99: Het is niet de bedoeling om bij een wijziging in je reeds geplaatste reisschema een nieuw topic voor je aangepaste schema te openen. Je kunt wijzigingen gewoon plaatsen in het reeds bestaande topic. Ik heb je nieuwe schema toegevoegd aan je reeds geplaatste schema, zo blijft het een beetje overzichtelijk.

van der Steen
20-11-08, 12:32
Ja dat is ongeveer hetzelfde als wij van plan zijn.
Ik kan je uit eigen ervaring niets vertellen, maar vrienden van ons die zijn in St. Augustine geweest en die vonden het helemaal niks. Saai en niets te beleven. Wij wilden eerst ook een combinatie maken met Daytona maar zien daar maar vanaf. Kunnen we het ook wat relaxter aan doen.

Boeken jullie alles vooruit vanuit Nederland?

euh ik heb nu een scherpe offerte aangevraagd via usafunvacations

ik heb namelijk de hotels op internet bekeken en heb daar scherpe prijzen voor gezien..

het huis, de reis, de auto, hotels in sarasota en naples staan alvast...

nu nog de hotels in miami, key west en st. petersburg....via internet ben ik erg scherpe prijzen tegengekomen voor deze hotels en ben nu benieuwd wat usafunvacations voor ons kan betekenen....

Ik hou je op de hoogte

Njit
20-11-08, 13:10
Wij hebben de afgelopen keer ook een hotel via hun gehuurd in Miami. Ze kwamen zelf met een hotel in Coconut Grove. Miami Beach is veelal erg duur en de kwaliteit is dan meestal ook nog minder. We sliepen in dit hotel: http://www.sonesta.com/CoconutGrove/ . Was prima betaalbaar en erg mooie kamers.

mailus
31-03-09, 09:53
boek je een villa in Orlando vanuit Nederland? En heb je goede ervaringen met een bepaalde omgeving of villa's?
A'mieke

corrus
31-03-09, 12:47
Ja hoor, geen probleem...

Gewoon bij 1 van de bekende villa aanbieders...

American Estates: http://www.americanestates.nl/
American Vacations: http://www.americanvac.nl/
USA Fun Vacations: http://www.usafunvacations.nl/

HenkR
02-04-09, 23:28
HJ Dezers in Miami is mij wat tegengevallen. Oud en verlopen en de kans is groot dat je aan de kant komt te zitten boven de grote ventilatoren. (kijk maar eens op review sites). Wij dus ook