PDA

Bekijk Volledige Versie : Ideeen voor het forum



Daniel
25-09-04, 13:36
Hallo allemaal,

Ik ben nog steeds bezig om het forum zo leuk en informatief mogelijk te krijgen. Ik speel op dit moment met de volgende ideeen:

Kalender toevoegen waarin je vrijblijvend je vakantie en verjaardag kan plaatsen (eventueel ook andere evenementen natuurlijk)
Fotoalbum voor je (vakantie)foto's van Florida
Een links sectie (geen forum, maar aparte pagina) zodat jullie je eigen homepage over Florida kwijt kunnen
Een "sticky" post in een aantal forums (o.a. Florida Algemeen en Orlando) met daarin tips voor een geslaagde vakantie naar Florida

Ik heb hier nog niet echt iets van uitgewerkt, maar wou het jullie toch al even voorleggen... 8-[

Groeten,

Daniel

toverfee
25-09-04, 14:26
lijkt me leuk daniel! :)
als het zover is mag jij me uitleggen hoe je die foto's op de website kan zetten :-k

groetjes toverfee

Ebelix
25-09-04, 14:28
Het zijn inderdaad goede ideeen. Vooral die sticky post en een link sectie lijkt me zeer goed idee.

Go for it. :D

Ta2 Gerrit
25-09-04, 14:35
Goede ideeën zijn nooit weg natuurlijk, maar zijn idee 2 en 3 (zie quote) niet meer iets voor de florida of orlando.pagina. Die zijn nog steeds wat toegankelijker als het forum en worden dan/dus beter/meer bekeken. 8-[
Fotoalbum voor je (vakantie)foto's van Florida
Een links sectie (geen forum, maar aparte pagina) zodat jullie je eigen homepage over Florida kwijt kunnen