PDA

Bekijk Volledige Versie : Vliegen met Delta Airlines



Pagina's : 1 2 3 [4] 5

b767-300er
17-08-14, 15:50
AA vanaf waar dan?

utah
17-08-14, 17:59
BRU naar NY

b767-300er
17-08-14, 19:27
Thnks... !

76-er
18-08-14, 16:14
Wij vliegen graag met Delta en prefereren ze ook ten opzichte van United, wij vinden de stoelen lekkerder zitten en hebben het idee dat we meer beenruimte hebben.


Afgelopen meivakantie A330 eco-stoel van DL en KL kunnen vergelijken, die van DL was aanmerkelijk beter. Langere zitting, (gevoelsmatig) meer beenruimte en zachter. De KL stoel had wel wat weg van een campingstoeltje, zo hard.

thelatinworld
20-08-14, 09:39
Gratis inflight entertainment op alle vluchten Delta Air Lines

ATLANTA - KLM-partner Delta Air Lines heeft op 1 augustus onder de naam 'Delta Studio' gratis entertainmentopties geïntroduceerd op alle binnenlandse vluchten. De Amerikaanse luchtvaartmaatschappij zet hiermee naar eigen zeggen een nieuwe standaard met betrekking tot het gratis entertainmentaanbod.
Passagiers krijgen op vluchten van langer dan anderhalf uur en ongeacht de serviceklasse toegang tot een selectie entertainmentopties. Dat geldt overigens niet alleen voor vliegtuigen met videoschermen in de rugleuningen. Op vliegtuigen die voorzien zijn van een WiFi-systeem kunnen passagiers door middel van on demand video streaming via hun eigen laptop, smartphone of tablet genieten van het vernieuwde entertainmentaanbod.
Bron: zakenreisnieuws.

Frans1949
20-08-14, 10:52
Wij vliegen graag met Delta en prefereren ze ook ten opzichte van United, wij vinden de stoelen lekkerder zitten en hebben het idee dat we meer beenruimte hebben al is dat volgens seatguru niet zo.

Verder prima maatschappij om mee te vliegen.

Ik ben ook heel positief over Delta.
Zeker nadat ik een aantal malen flink teleurgesteld ben door United met vertragingen en consolations die ik United kon aanrekenen.
De afhandeling door United was dusdanig slecht dat ik nooit meer met United zal vliegen.
Ook niet als er een goede aanbieding is.

Maar, dit even of topic, ik ben een grote fan van Emirates.
Vooral de A380 vind ik een zeer prettig toestel.
Jammer dat er geen Emirates verbinding is die ik wil richting USA. :-(

utah
21-08-14, 21:54
Transatlantische vluchten zijn dus met een 767-300. Vandaag de e-tickets in de postbus gevonden.

Weet nu wel niet goed of een 767-300 bij de meer comfortabele, dan juist verouderde toestellen hoort?

corrus
21-08-14, 21:58
Maar wat nu als dit eens het geval zou zijn?
Dan ga je niet vliegen??

utah
21-08-14, 22:00
Ben gewoon benieuwd of wat we gaan krijgen al een goede start is van onze vakantie...

Blablagedoe
21-08-14, 22:33
Transatlantische vluchten zijn dus met een 767-300.Euh nee? DL251/252 worden gevlogen met een 777

Ebelix
22-08-14, 03:46
Weet nu wel niet goed of een 767-300 bij de meer comfortabele, dan juist verouderde toestellen hoort?De toestellen zijn niet nieuw maar zijn wel voorzien van een nieuw interieur met schermpjes in de stoel. Ik vind het een comfortabel vliegtuig. We hebben in februari en maart nog met dit type toestel gevlogen tussen Dusseldorf en Atlanta.

76-er
22-08-14, 04:08
De 767 is oud én comfortabel. De 2-3-2 stoelcombinatie in economy betekent een relatief brede stoel, en meer kans op een gangpad- of raamplaats. Enige nadeel wat ik kan bedenken is dat de 767 iets langzamer vliegt dan een 330, die op haar beurt weer iets langzamer is dan de 777. De stilste van de 3 is de 330, dan de 767 en de 777 is gewoon een lawaaibak.

Nieuw is niet altijd beter.

Frans1949
22-08-14, 10:56
Transatlantische vluchten zijn dus met een 767-300.Ligt er aan waarheen je vliegt en wanneer.
B.v. 22-8 naar Detroit om 10:25 uur met Airbus A330-300 / N814NW en dezelfde vlucht om 15:00 uur met de Boeing 767-300 ER / N169DZ.

b767-300er
22-08-14, 11:02
Transatlantiesche vluchten van delta zijn met een 332,333,772 of 763.

b767-300er
22-08-14, 11:06
... de 777 is gewoon een lawaaibak.Ik vond de triple juist redelijk stil. Of heb jij de freighter versie gevlogen?

Frans1949
22-08-14, 11:50
Hahaha, en zonder stoelen zoals militairen vervoerd worden. :rolleyes:
Maar zonder dollen. Ik vind de 777 een prima toestel maar als je achterin zit maakt het behoorlijk herrie.
En, even mijn stokpaardje, hoewel zeer moeilijk te boeken naar de USA blijf ik vooralsnog de A380 veruit het prettigste toestel vinden voor lange vluchten momenteel.
Ik heb een keer business gevlogen in een A380 (een upgrade want anders is het voor mij te prijzig :() en dat was één groot feest. :o

76-er
26-08-14, 12:14
Ik vond de triple juist redelijk stil. Of heb jij de freighter versie gevlogen?Nope. Kon de Bus en de T7 mooi vergelijken, vloog ze kort na elkaar en vond het verschil echt opmerkelijk.
En, even mijn stokpaardje, hoewel zeer moeilijk te boeken naar de USA blijf ik vooralsnog de A380 veruit het prettigste toestel vinden voor lange vluchten momenteel.Nou..
Ik las ergens dat wanneer Emirates een derde dagelijkse AMS vlucht begint deze wordt doorgetrokken naar de VS. Er is dus nog hoop.

Of anders met AF naar MIA? Ik heb begrepen dat ze de A380 op die route gaan inzetten. Idem voor LH.

b767-300er
26-08-14, 16:42
Komt wellicht omdat de triple van KLM 10 abreast is, vast bezuinigd op de breedte van de wanden......

(en voor degene die denken dat dit serieus is, dat is het niet)

VWB de 3e vlucht naar AMS. Voorlopig nog niet. Eerst wordt de tweede geupgrade van een 77L naar de 380

Frans1949
26-08-14, 17:07
Nou..
Ik las ergens dat wanneer Emirates een derde dagelijkse AMS vlucht begint deze wordt doorgetrokken naar de VS. Er is dus nog hoop.

Of anders met AF naar MIA? Ik heb begrepen dat ze de A380 op die route gaan inzetten. Idem voor LH.


Wow, ik wist niet eens dat de Emirates een derde dagelijkse vlucht overwoog.
Gaat toch wel snel.
Slechts aan paar jaar geleden moest ik naar Düsseldorf voor een vlucht met de Emirates.
Nu is er een tweede vlucht met een triple7 en vertel jij mij dat er een derde vlucht op stapel staat ook met een A380 die dan doorvliegt naar de USA.
Weet je ook waarheen (rechtstreeks Miami?) en wanneer die derde vlucht is gepland?

76-er
26-08-14, 18:12
VWB de 3e vlucht naar AMS. Voorlopig nog niet. Eerst wordt de tweede geupgrade van een 77L naar de 380

Weten we dat ook weer, praat dus weer eens voor mijn beurt. Die derde vlucht zou doorvliegen naar JFK.

b767-300er
27-08-14, 10:01
Die 3e vlucht is er voorlopig nog niet en als ie er komt zal ie naar JFK gaan.
(Edit: 76-er was me al voor)

knaapje
14-09-14, 14:23
Iemand een tip?

Maanden geleden een economy comfort seat geboekt en bevestigd. Seat 10B, seat 10A was al geboekt. Slechts 2 naast elkaar.
Nu plotseling zonder kennisgeving omgezet naar een middle seat 11D. Een paar weken tevoren zijn alle goede seats al weg.
Iemand een idee wat ik het beste kan doen?

corrus
14-09-14, 15:03
Delta Bellen en boos zijn.

elstars
14-09-14, 15:26
Zou het kunnen zijn dat er een ander toestel wordt ingezet? Hadden wij ook eens. Dit was toen op het laatste moment en wijzigen kon niet meer. We hebben toen een klacht ingediend, extra Miles gekregen voor Flying Blue ( net zoveel als voor de hele reis) en het geld teruggkregen.

knaapje
14-09-14, 15:39
@Elstars
Is hetzelfde toestel. Werd ook door Delta telefonisch bevestigd. Dame van de servicelijn kon er niets aan veranderen zei ze. Kon alleen bij inchecken op Schiphol, maar zo lang wou ik niet wachten dan zijn alle stoelen weg.

@Corrus.
Valt niet mee als er op de lijn voor economy comfort niet wordt opgenomen.

Morgen misschien meer mensen aanwezig.

Frans1949
14-09-14, 18:27
Knaapje, is het niet zo dat je precies 24 uur voor het vertrek van het toestel via internet kan inchecken?
Dan worden ook nog een hoop stoelen vrijgegeven en misschien kan je daar gebruik van maken.

Ebelix
15-09-14, 00:26
Knaapje,

Heb je met Delta in Nederland gebeld of met Delta in Amerika? Delta in Nederland is de KLM en die kunnen niet alles.

Verder houdt een maatschappij altijd het recht om je stoel weg te geven aan iemand anders. Dit staat in de kleine lettertjes. Als je dan extra voor de stoel betaald heb en je krijgt geen stoel in dezelfde klasse terug dan moet je uiteraard wel je geld terug krijgen.

knaapje
15-09-14, 14:01
Met Delta NL maar doorgeschakeld naar de USA omdat ze hier geen wijzigingen in economy comfort boekingen kunnen maken.
Helaas werd daar niet opgenomen.

2e opmerking, helaas heb je gelijk.

knaapje
15-09-14, 16:21
Lijkt "opgelost"
Een half uur via KLM met Delta USA aan de lijn gehangen.
Nadat ik er met de agent niet uitkwam met de supervisor verder.
Er was verder niets vrij momenteel.
Aangeboden werd een andere vlucht te nemen of op een andere dag.
Dit waren voor mij geen opties.

Uitkomst:
Ik houd de middle seat.
Toeslag wordt teruggestort.
Krijg een voucher van $ 50.
Als er een andere seat vrijkomt kan ik zelf de seat nog wijzigen en geen meerprijs.


Niet helemaal wat ik graag wou, maar zal er mee leven.
Laat niet mijn vakantie verzieken door een mindere stoel, die 9 uur kom ik wel door (zeker met wat extra gratis spiritualiën)

b767-300er
15-09-14, 16:27
En als reden gaven ze op?
Dat er een Ivory member op jouw stoel zit?

Anthon14
15-09-14, 17:28
Hier een paar weken geleden hetzelfde, ook ik was woest omdat ze 6 gereserveerde stoelen aan de raamkant hadden ingeruild voor 2 aan de raamkant en 4 in het midden. Ook economy plus, maar helaas niets aan te doen meneer .... Grrr.

Maar ook wij laten de vakantie er niet door bederven en hopen op een nieuwe flightchance waardoor we misschien wel weer bij het raam zitten met zijn allen. :D

knaapje
15-09-14, 19:06
@b767-300ER
Wisseling van aircraft.
Toen ik zei, dat op hun site hetzelfde type met dezelfde indeling stond als tevoren en ik er bij een wisseling van aircraft vanuit ga dat ze met een kompleet leeg toestel beginnen, dus waarom mijn plaats dan bezet door een ander. (Gooi die er dan af en plaats mij erop, ik heb maanden geleden geboekt.) Het werden steeds duisterder verhalen.
Met wat tegenzin dus maar geaccepteerd.

Ebelix
15-09-14, 19:27
Ik hou bijna dagelijks mijn boeking bij Delta in de gaten. Als er een wijziging ben ik er als de kippen bij om te zorgen dat we toch de vluchten en stoelen krijgen die wij willen. Zo is mijn boeking al 2 keer compleet gewijzigd.

b767-300er
15-09-14, 19:53
@b767-300ER
Wisseling van aircraft.
Toen ik zei, dat op hun site hetzelfde type met dezelfde indeling stond als tevoren en ik er bij een wisseling van aircraft vanuit ga dat ze met een kompleet leeg toestel beginnen, dus waarom mijn plaats dan bezet door een ander. (Gooi die er dan af en plaats mij erop, ik heb maanden geleden geboekt.) Het werden steeds duisterder verhalen.
Met wat tegenzin dus maar geaccepteerd.wordt gelogen bij je bijstaat dus.

knaapje
15-09-14, 21:37
@Ebelix
Doe ik ook.
Als er gewoon volgens zeggen geen stoelen beschikbaar zijn kan je weinig anders.
Mij werden wel aangeboden:
Naar economy met terugbetaling.
Vlucht wijzigen naar andere vlucht en/of tijden.
Vlucht dag eerder of later.

Mijn voorstel om met redelijke bijbetaling businessclass te vliegen, daar zijn nog 2/3 van de plaatsen vrij konden ze niet op ingaan.


Kan je weinig mee als je je huurauto en hotels al vast geregeld hebt.

@B767-300ER
Overigens heb ik ook al een paar keer tot mijn verwondering gezien dat de beste plaatsen (exit row, economy plus/comfort) bezet werden door piloten off duty, zelfs in uniform, die naar huis vlogen en door stewardessen die van DTW naar AMS vlogen om, zoals ze zelf vertelden aan weekendje te gaan stappen in Amsterdam en Parijs.
Plaatsen die een gewone betalende reiziger dus niet kan boeken of die altijd geblokkeerd staan.

b767-300er
15-09-14, 22:32
In Uniform kan ook positioning zijn. Zeker bij vliegers.
Blijft een apart verhaal waarvan je de waarheid nooit zult achterhalen.

knaapje
16-09-14, 16:51
Nou, zeker één was op weg naar huis.

Update:
Vanmorgen was er ineens een window seat op rij 13 vrij.
Voorlopig maar ingepikt, is beter dan een middle seat.

b767-300er
16-09-14, 17:42
Knaapje, Op weg naar huis kan ook positioning zijn ;-)
ALs een vlieger zijn standplaats Atlanta is maar hij moet een vlucht vanaf New York uitvoeren, is het redelijk normaal dat die vlieger in Uniform op kosten van de baas weer naar huis (atlanta) mag na die vlucht. Ook dat noem je positioning. Alleen de andere kant op ;-)
Dit kan ook long-haul zijn.

moonlight91
18-09-14, 12:44
hier ook onduidelijkheden.. als ik in log op KLM ,dan is mijn heen vlucht geannuleerd
als ik inlog bij Delta (op de website waar ik ook geboekt heb) staat de vlucht er gewoon in als confirmed
kijk ik op de klmsite bij boekingen, kan ik op die dag die vlucht gewoon boeken...Tja...
Ik denk dat ik voor nu beter van de Delta account uit kan gaan toch ??

utah
18-09-14, 15:43
Gisteren bij het incheck de vraag gekregen of we een latere vluchtwilden nemen tegen betaling van 500USD. Heb ik geweigerd.... Raar voorstel...

oldgrumpy
18-09-14, 16:20
Je bedoelt dat allicht dat je 500 USD bent aangeboden om een latere vlucht te nemen?
Dat gebeurt wel eens bvb bij overboeking

corrus
18-09-14, 16:25
Alleen jammer dat je dan vaak je intercontinentale vlucht mist.
Want daar wordt niet aan gedacht.
Bovendien krijg je geen cash, maar vouchers die uitsluitend bij de airline zélf zijn in te wisselen.

b767-300er
18-09-14, 18:42
Delta stort cash op je rekening en je aansluitende vlucht wordt geregeld.
het is idd 500 euro wat je krijgt, niet wat je moet betalen. Vlucht is waarschijnlijk overbooked geweest en dan zoeken ze vrijwilligers, goedkoper dan mensen aanwijzen.

corrus
18-09-14, 19:35
Ik heb het zélf al verscheidene malen meegemaakt.
Wat je zegt is niet juist. Delta geeft vouchers af en met de intercontinentale vlucht wordt beslist géén rekening gehouden, daar er vanuit wordt gegaan dat je zoals zovelen alleen maar binnenlandse vluchten gebruikt. Dit is mij al 3 keer gebeurd.
Non-US citizens krijgen altijd vouchers in dit soort gevallen.

knaapje
18-09-14, 19:57
Misschien is er verschil of het zich voordoet op een Europese en een USA luchthaven.
TS zal de vraag gekregen hebben bij vertrek van (waarschijnlijk) Brussel en jij hebt het over een aansluitende intercontinentale vlucht, lijkt me dat je hebt dus hebt over vertrek uit de USA.

Anthon14
18-09-14, 21:01
Ik heb het ook al meermalen gehad dat er bedragen geboden werden en zelfs de volgende dag een plek in de business class aangeboden werd, maar dan ging het om vouchers en geen geld op de rekening of cash. Ook een hotel overnachting zou geregeld worden door Delta.

En de keren dat ik er voor open stond werd het niet aangeboden. :(

corrus
19-09-14, 02:12
lijkt me dat je hebt dus hebt over vertrek uit de USA.Yep! ;) :o

utah
21-09-14, 19:54
De extra centen voor de comfort economy waren (voor mij althans) het waard. Je hebt inderdaad meer beenruimte en kan vroeger aan boord.
Het zit makkelijker, maar de zetels zijn even hard en oncomfortabel dan de niet comfort zetels. Dus daar verandert dan weer niets aan.
Slapen zit er voor mij sowieso niet in op een vlucht, al duurt deze 9 uur.
En als dan bovendien een koppel naast jouw rij zit met een baby van +-1 jaar oud, dat dan 6 uur zit te huilen, dan is de fun er helemaal af...

Anthon14
21-09-14, 20:47
Ik vind de stoelen juist lekkerder dan bij andere maatschappijen zoals KLM en United, zo kunnen ervaringen/meningen dus verschillen. :D

76-er
25-09-14, 16:13
Inderdaad. Dit jaar al meerdere malen de eco stoelen KL en DL (beide gevallen A330) kort na elkaar kunnen vergelijken en het verschil was duidelijk merkbaar. In het voordeel van DL.

Frans1949
25-09-14, 16:54
Komt goed uit. Volgende week met een A330 naar Detroit. :cool:

elstars
25-09-14, 18:07
Helemaal mee eens: Delta zit lekkerder dan KLM!

knaapje
25-09-14, 18:32
Komt goed uit. Volgende week met een A330 naar Detroit. :cool:

Ik moet dan nog 1 week wachten om op dezelfde route de stoelen opnieuw te proberen.
Vorig jaar zaten ze in ieder geval goed.

Frans1949
26-09-14, 10:12
@Knaapje, ga je dan ook door naar Orlando?
Ik zit nu regelmatig te kijken en van de 7 dagen hebben ze er 1 met een dusdanige vertraging dat ik in de knoop kom met mijn overstap.
Alles hangt natuurlijk af van de wachttijd bij de immigratie.
We duimen maar.

knaapje
26-09-14, 10:40
Nee, ik ga naar JAX, maar kom terug via MCO.
Ik volg de vlucht ook en hoop dat ze tegen die tijd minder vertraging hebben.
Het lijkt wel of ze de laatste week tegenwind hebben, vertraging en er wordt niets ingelopen.
Ik heb ruim 2 uur om over te stappen, maar moet via de tunnel naar het andere terminalgedeelte.
Nog erger is echter, dat het de laatste directe vlucht naar JAX is die dag.

Note;
Vandaag is hij in ieder geval op tijd vertrokken.
Hij is nu aan het taxiën. 10.45 uur

Frans1949
26-09-14, 13:38
@knaapje, inderdaad heb ik ook gezien. Maar jij hebt een iets vroegere vlucht.
Wij vertrekken af AMS om 13:15 vlucht DL235.
En dan zijn we in Detriot om 16:05
Vertrekken dan richting MCO om 17:45
Is wel te halen als het toestel op tijd is.

knaapje
26-09-14, 14:51
Ik ga inderdaad met de DL620 om (hopelijk) 10.35 uur en ben dan om 13.27 uur op DTW en moet daar om 15.30 uur vertrekken met de DL3454

b767-300er
26-09-14, 19:40
Delta heeft inderdaad wat last van vertragingen door en defect materieel en crewproblemen.
Als het goed is vanaf morgen weer normaal.

Blablagedoe
28-09-14, 21:17
Och, al heb je (Net zoals wij 3 weken terug) een half uur vertraging op AMS red je de overstap naar MCO in DTW nog. Ging hartstikke prima :). We hadden zelfs nog tijd over om op ons gemak wat koffie te halen.


De extra centen voor de comfort economy waren (voor mij althans) het waard. Je hebt inderdaad meer beenruimte en kan vroeger aan boord.
Het zit makkelijker, maar de zetels zijn even hard en oncomfortabel dan de niet comfort zetels. Dus daar verandert dan weer niets aan.

He-le-maal eens. Wij hebben 3 weken geleden ook EC gevlogen bij Delta en ik zou het volgende keer weer doen. Sneller door douane, lekker op tijd aan boord. Heerlijk

knaapje
01-10-14, 13:22
Delta heeft inderdaad wat last van vertragingen door en defect materieel en crewproblemen.
Als het goed is vanaf morgen weer normaal.

Nou het lijkt me nog verre van vlot te gaan. De DL620 komt op tijd binnen, vertrekt vervolgens 1 uur te laat en loopt op de uitreis nog verder uit.
Vliegen ze op 1 motor?

Ebelix
01-10-14, 15:16
Ik denk dat ze last hebben van sterke tegenwinden.

b767-300er
01-10-14, 19:05
Klopt, de wind is sterk de laatste paar dagen!
Daarbij ging er ook nog eens een probleem met een 744.

corrus
01-10-14, 19:26
nee, ik ga naar jax, maar kom terug via mco. jax.....??

knaapje
01-10-14, 19:29
Ja, het staat er echt.
Ook op mijn boeking trouwens DTW-JAX. Vlucht DL3454

corrus
01-10-14, 19:45
Scheelt volgens mij niet zoveel in prijs... :o

thelatinworld
02-10-14, 09:17
Nou het lijkt me nog verre van vlot te gaan. De DL620 komt op tijd binnen, vertrekt vervolgens 1 uur te laat en loopt op de uitreis nog verder uit.
Vliegen ze op 1 motor?
Volgens het vluchtschema moet vliegtuig om 13:27 uur aankomen. Hier een overzicht van de aankomstentijden t/m gister



Datum

Vliegtuig

Herkomst

Bestemming

Vertrek

Aankomst

Duur



03-okt-2014 (http://uk.flightaware.com/live/flight/DAL620/history/20141003/0835Z/EHAM/KDTW)

A333

Schiphol (EHAM / AMS (http://uk.flightaware.com/live/airport/EHAM))

Detroit Metro Wayne Co (KDTW (http://uk.flightaware.com/live/airport/KDTW))

10:35 CEST

13:27 EDT

Gepland



02-okt-2014 (http://uk.flightaware.com/live/flight/DAL620/history/20141002/0835Z/EHAM/KDTW)

A333

Schiphol (EHAM / AMS (http://uk.flightaware.com/live/airport/EHAM))

Detroit Metro Wayne Co (KDTW (http://uk.flightaware.com/live/airport/KDTW))

10:45 CEST

12:57 EDT

Gepland



01-okt-2014 (http://uk.flightaware.com/live/flight/DAL620/history/20141001/0835Z/EHAM/KDTW)

A333/L

Schiphol (EHAM / AMS (http://uk.flightaware.com/live/airport/EHAM))

Detroit Metro Wayne Co (KDTW (http://uk.flightaware.com/live/airport/KDTW))

11:35 CEST

13:28 EDT

7:53



30-sep-2014 (http://uk.flightaware.com/live/flight/DAL620/history/20140930/0835Z/EHAM/KDTW)

A333/L

Schiphol (EHAM / AMS (http://uk.flightaware.com/live/airport/EHAM))

Detroit Metro Wayne Co (KDTW (http://uk.flightaware.com/live/airport/KDTW))

10:56 CEST

13:11 EDT

8:15



29-sep-2014 (http://uk.flightaware.com/live/flight/DAL620/history/20140929/0835Z/EHAM/KDTW)

A333/L

Schiphol (EHAM / AMS (http://uk.flightaware.com/live/airport/EHAM))

Detroit Metro Wayne Co (KDTW (http://uk.flightaware.com/live/airport/KDTW))

11:33 CEST

13:24 EDT

7:50



28-sep-2014 (http://uk.flightaware.com/live/flight/DAL620/history/20140928/0835Z/EHAM/KDTW)

A333/L

Schiphol (EHAM / AMS (http://uk.flightaware.com/live/airport/EHAM))

Detroit Metro Wayne Co (KDTW (http://uk.flightaware.com/live/airport/KDTW))

11:10 CEST

13:43 EDT

8:33



27-sep-2014 (http://uk.flightaware.com/live/flight/DAL620/history/20140927/0835Z/EHAM/KDTW)

A333/L

Schiphol (EHAM / AMS (http://uk.flightaware.com/live/airport/EHAM))

Detroit Metro Wayne Co (KDTW (http://uk.flightaware.com/live/airport/KDTW))

11:00 CEST

13:15 EDT

8:15



26-sep-2014 (http://uk.flightaware.com/live/flight/DAL620/history/20140926/0835Z/EHAM/KDTW)

A333

Schiphol (EHAM / AMS (http://uk.flightaware.com/live/airport/EHAM))

Detroit Metro Wayne Co (KDTW (http://uk.flightaware.com/live/airport/KDTW))

10:56 CEST

13:16 EDT

8:20



25-sep-2014 (http://uk.flightaware.com/live/flight/DAL620/history/20140925/0835Z/EHAM/KDTW)

A333/L

Schiphol (EHAM / AMS (http://uk.flightaware.com/live/airport/EHAM))

Detroit Metro Wayne Co (KDTW (http://uk.flightaware.com/live/airport/KDTW))

11:03 CEST

13:16 EDT

8:13



24-sep-2014 (http://uk.flightaware.com/live/flight/DAL620/history/20140924/0835Z/EHAM/KDTW)

A333/L

Schiphol (EHAM / AMS (http://uk.flightaware.com/live/airport/EHAM))

Detroit Metro Wayne Co (KDTW (http://uk.flightaware.com/live/airport/KDTW))

12:40 CEST

15:02 EDT

8:22



23-sep-2014 (http://uk.flightaware.com/live/flight/DAL620/history/20140923/0835Z/EHAM/KDTW)

A333/L

Schiphol (EHAM / AMS (http://uk.flightaware.com/live/airport/EHAM))

Detroit Metro Wayne Co (KDTW (http://uk.flightaware.com/live/airport/KDTW))

11:02 CEST

13:30 EDT

8:28



22-sep-2014 (http://uk.flightaware.com/live/flight/DAL620/history/20140922/0835Z/EHAM/KDTW)

A333/L

Schiphol (EHAM / AMS (http://uk.flightaware.com/live/airport/EHAM))

Detroit Metro Wayne Co (KDTW (http://uk.flightaware.com/live/airport/KDTW))

11:25 CEST

14:44 EDT

9:19



21-sep-2014 (http://uk.flightaware.com/live/flight/DAL620/history/20140921/0835Z/EHAM/KDTW)

A333/L

Schiphol (EHAM / AMS (http://uk.flightaware.com/live/airport/EHAM))

Detroit Metro Wayne Co (KDTW (http://uk.flightaware.com/live/airport/KDTW))

11:11 CEST

13:30 EDT

8:19



20-sep-2014 (http://uk.flightaware.com/live/flight/DAL620/history/20140920/0835Z/EHAM/KDTW)

A333/L

Schiphol (EHAM / AMS (http://uk.flightaware.com/live/airport/EHAM))

Detroit Metro Wayne Co (KDTW (http://uk.flightaware.com/live/airport/KDTW))

10:55 CEST

13:26 EDT

8:31



19-sep-2014 (http://uk.flightaware.com/live/flight/DAL620/history/20140919/0835Z/EHAM/KDTW)

A333/L

Schiphol (EHAM / AMS (http://uk.flightaware.com/live/airport/EHAM))

Detroit Metro Wayne Co (KDTW (http://uk.flightaware.com/live/airport/KDTW))

10:52 CEST

13:01 EDT

8:09

Frans1949
02-10-14, 23:13
Ja, het staat er echt.
Ook op mijn boeking trouwens DTW-JAX. Vlucht DL3454

Hoi Knaapje, hoe is het afgelopen?
Ik ben gisteren met de DL235 naar Detriot gevlogen.
Het vliegtuig was op tijd in Detroit, maar toen stonden we bijna een half uur te wachten voor we naar de gate mochten. En daarna moesten we dus op een draf naar de immigratie toe. Gelukkig was er geen grote rij wachtenden. We hebben het heel veel erger mee gemaakt. Ik was een tikkeltje nerveus omdat ik wist dat ik een bepaalde regel zou gaan overtreden door 1 dag langer te blijven dan waarschijnlijk zou worden toegestaan. Ik had in dit forum gelezen dat ze moeilijk doen als je langer dan 180 dagen blijft en ik was zo slim geweest (Uhhhh) om een reis te boeken waar 182 dagen inzaten. Kennelijk is tellen niet mij sterkste kant.:confused: Maar na alles te hebben uitgelegd aan de immigratie officier stonden we in no time met een geldig visum bij de douane met de koffers . Daarna de koffers weer afgeven en naar je volgende vlucht. Die hebben we ondanks de korte overstap en het half uur vertraging toch nog gehaald.
Wat mij nou opviel bij de immigratie is het volgende.
We gingen netjes onze beurt afwachten in een rij , die overigens heel snel ging, en toen werden de mensen gesplits naar, met visa of reizend via ESTA. Aangezien wij een visum hebben werden we direct naar de immigratie officieren geleid waar slechts een kleine rij stond. Maar wat ik zag maar niet begreep was dat de mensen reizend op ESTA verwezen werden naar een flink aantal automaten. Is het nou zo dat die mensen gewoon hun gegevens kunnen intikken en dan, zonder een immigratie officier te hebben gezien, door mogen? Ik had helaas geen tijd dat te onderzoeken. Misschien is er iemand die het weet. Knaapje, een heel prettige tijd in Florida

knaapje
03-10-14, 11:38
Prettige tijd en mooi weer bij de airshow.
Heb ik het ook :)

Ik vlieg a.s. donderdag

elstars
03-10-14, 14:10
@ Frans 1949 Na de kiosk moet je alsnog naar een immigration officier, maar dat duurt dan wel veel korter! Je krijgt uit de kiosk een bonnetje en dat moet je bij deze persoon afgeven. Wij hadden dit een paar weken geleden op MCO (Orlando). Werkte goed. Hierbij heb je een link naar een youtube filmpje:
http://m.youtube.com/watch?v=X4CUs1PEZ00

calypso
03-10-14, 15:11
We gingen netjes onze beurt afwachten in een rij , die overigens heel snel ging, en toen werden de mensen gesplits naar, met visa of reizend via ESTA. Aangezien wij een visum hebben werden we direct naar de immigratie officieren geleid waar slechts een kleine rij stond. Maar wat ik zag maar niet begreep was dat de mensen reizend op ESTA verwezen werden naar een flink aantal automaten. Is het nou zo dat die mensen gewoon hun gegevens kunnen intikken en dan, zonder een immigratie officier te hebben gezien, door mogen? Ik had helaas geen tijd dat te onderzoeken. Misschien is er iemand die het weet. Knaapje, een heel prettige tijd in Florida
Hier vind je alle informatie erover en welke Vliegvelden er aan mee doen. http://www.cbp.gov/travel/us-citizens/automated-passport-control-apc

Frans1949
04-10-14, 01:46
@Els en @ Calypso, beide bedankt voor het antwoord. Ik ben toch wel heel blij met deze ontwikkelingen. Ik heb, in het verleden diverse malen problemen gehad met zeer lange wachttijden. En nu ging het erg soepel. Ook merk ik de laatste jaren een veel betere houding van de immigratie officieren. We gaan steeds meer vooruit.

Lelli Kelly
04-10-14, 08:15
Frans: afgelopen zomer via Detroit naar Orlando gevlogen. Wij werden ook doorverwezen naar de automaten maar na die procedure moesten daarna gewoon ook nog naar de immigratie officier (net als de rest van de rij).

Pris32
19-10-14, 08:38
Wij vliegen in mei met Delta Airlines naar Orlando. Klopt het dat je pas 24 uur van te voren je stoel kunt reserveren? met eventueel extra beenruimte.

Iris02
19-10-14, 09:33
Als je kiest comfort seats wil boeken (meer beenruimte) dan kan dit vanuit Europa niet via internet. Hiervoor dien je telefonisch contact op te nemen met Delta in de US.

Mushu
19-10-14, 10:38
Voor onze vakantie van volgend jaar mei hebben wij gewoon comfort seats geboekt bij Delta via internet. Wij hebben wel via Delta geboekt en ook gelijk bij het boeken de comfort seats vastgelegd. We vliegen van Amsterdam naar Miami met Delta en terug gaan we met KLM maar dan vanaf LAX (Los Angeles). Voor de terugvlucht met KLM kan ik geen comfort seats boeken. Er komt wel steeds reclame voorbij en ik heb me helemaal suf gezocht naar hoe ik het voor elkaar moest krijgen maar kon niets vinden als alleen leuke teksten met de aansporing vooral comfort te boeken. Uiteindelijk heb ik ergens op internet gevonden dat dit maar zoveel dagen (90 of 30) vooraf kan.

Ebelix
19-10-14, 10:42
@Mushu. Als je belt met de KLM kan je de economy comfort stoelen reserveren voor je terugvlucht. Het probleem is dat je via Delta geen comfort seats op een door KLM uitgevoerde vlucht kan boeken. Het nummer van de KLM is 020-4747747

Mushu
19-10-14, 10:48
Dank je Ebelix, dan ga ik KLM maar eens bellen want ik wil voor die lange vlucht graag wat ruimer zitten! Ik heb het wel via de KLM site geprobeerd er vanuit gaande dat het niet lukte omdat ik op de Delta site zat maar dat maakte dus niets uit. Alleen dat ik op de KLM site zag dat mijn Delta vluchten geannuleerd waren :eek:. Gelijk gebeld en ben er nu achter dat de KLM site alleen je KLM vlucht laat zien (en de rest om je te laten schrikken als geannuleerd er op zet) en de Delta site gewoon alle vluchten laat zien.

Update: gelijk even gebeld. KLM kon mij niet helpen want het is een vlucht die via Delta geboekt is. Wat wel mogelijk was om aan Delta te vragen of ze de vlucht om kunnen zetten naar een KLM vluchtnummer zodat ik wel zelf de stoelen zou kunnen boeken. En anders kon ik pas bij inchecken (24u vooraf) de stoelen reserveren. Dus Delta gebeld. Mw van Delta gaf aan dat ze dat normaal niet doen want ik heb via Delta USA geboekt en was aan de telefoon met Delta Benelux (had gewoon het NL nummer gebeld natuurlijk). Maar omdat nog alle comfort seats vrij waren op die vlucht wilde ze wel een uitzondering maken en heb ik nu 3 comfort seats op de eerste rij van dat gedeelte! Ik krijg per mail een bevestiging en nieuwe tickets omdat ze voor deze actie dus inderdaad het vluchtnummer moesten wijzigen naar een KLM vluchtnummer. Het had wat voeten in aarde maar uiteindelijk is het gelukt (tenminste dat hoop ik dan maar :)).
Bedankt Ebelix voor de tip.

Dus Pris32, als het niet lukt om via de site je stoelen te reserveren dan is het aan te raden om even met KLM te bellen.

Ebelix
19-10-14, 12:25
@Mushu. Graag gedaan. Het blijft een moeilijk iets als je een ticket hebt waar 2 maatschappijen de vluchten uitvoeren. Overigens heeft de KLM ook wel eens het vluchtnummer voor me gewijzigd van Delta naar KLM voor economy comfort op een KLM vlucht.

fransje
19-10-14, 12:29
Ik heb via KLM stoelen geboekt op vluchten die Delta uitvoert maar die KLM vluchtnummers hebben. Ook wij wilden comfort seats, en die heb ik gewoon zelf bij Delta geregeld, geen probleem. Gewoon op hun site, bij my trip met het boekingsnummer van KLM. Gelijk betalen met creditcard en de Delta vluchtnummers stonden er ook bij, dus er hoefde ook niks omgezet te worden. Is volgens mij helemaal niet nodig om te bellen.
Het enige "probleem" bleek afgelopen week toen ik tot de ontdekking kwam dat Delta een ander vliegtuig inzet op de vlucht Atlanta-Tampa zodat manlief en ik ineens niet meer naast elkaar bleken te zitten, maar aangezien je zelf kan schuiven met de stoelen heb ik dit gelijk veranderd. Kwestie van regelmatig even controleren., dat is bij Delta wel nodig.

Mushu
19-10-14, 13:14
Fransje: Het is volgens mij maar net hoe de zon staat. Ik heb echt alles geprobeerd op de websites van zowel KLM als Delta. Op de Delta site kon ik inderdaad voor de KLM-vlucht stoelen reserveren maar geen comfort seats. Op de KLM site hebben ze mijn vluchten die door Delta uitgevoerd worden als geannuleerd er op gezet dus daar kon ik weer niets met de Delta vluchten en dus ook niet met de KLM vluchten want die zijn via Delta geboekt....
Zoals ik ook op andere fora lees is dit een veel voorkomend probleem maar soms kunnen ze je telefonisch opeen wel goed helpen en soms verwijzen ze je door naar de andere maatschappij. Mw van Delta zei zoiets als: "omdat je al met een andere collega gesproken hebt, zal ik een uitzondering maken". Het is volgens mij maar net wie je treft. Maar soms is het echt wel nodig om te bellen want valt er via internet niets te regelen.

Pris32
19-10-14, 14:49
Dank je Ebelix, dan ga ik KLM maar eens bellen want ik wil voor die lange vlucht graag wat ruimer zitten! Ik heb het wel via de KLM site geprobeerd er vanuit gaande dat het niet lukte omdat ik op de Delta site zat maar dat maakte dus niets uit. Alleen dat ik op de KLM site zag dat mijn Delta vluchten geannuleerd waren :eek:. Gelijk gebeld en ben er nu achter dat de KLM site alleen je KLM vlucht laat zien (en de rest om je te laten schrikken als geannuleerd er op zet) en de Delta site gewoon alle vluchten laat zien.

Update: gelijk even gebeld. KLM kon mij niet helpen want het is een vlucht die via Delta geboekt is. Wat wel mogelijk was om aan Delta te vragen of ze de vlucht om kunnen zetten naar een KLM vluchtnummer zodat ik wel zelf de stoelen zou kunnen boeken. En anders kon ik pas bij inchecken (24u vooraf) de stoelen reserveren. Dus Delta gebeld. Mw van Delta gaf aan dat ze dat normaal niet doen want ik heb via Delta USA geboekt en was aan de telefoon met Delta Benelux (had gewoon het NL nummer gebeld natuurlijk). Maar omdat nog alle comfort seats vrij waren op die vlucht wilde ze wel een uitzondering maken en heb ik nu 3 comfort seats op de eerste rij van dat gedeelte! Ik krijg per mail een bevestiging en nieuwe tickets omdat ze voor deze actie dus inderdaad het vluchtnummer moesten wijzigen naar een KLM vluchtnummer. Het had wat voeten in aarde maar uiteindelijk is het gelukt (tenminste dat hoop ik dan maar :)).
Bedankt Ebelix voor de tip.

Dus Pris32, als het niet lukt om via de site je stoelen te reserveren dan is het aan te raden om even met KLM te bellen.


Super, ik ga mij er aankomende week even in verdiepen en anders neem ik zeker even contact op met de KLM.

thelatinworld
20-10-14, 14:48
Delta gaat concurrentie met prijsvechters aan

ATLANTA - Delta Air Lines gaat de concurrentie met prijsvechters aan door het basic economy class tarief te herintroduceren. Dat melden diverse Amerikaanse nieuwsmedia. Het tarief is bedoeld voor reizigers die hun flexibiliteit in ruil voor de laagste ticketprijs willen opgeven.

Het basic economy tarief werd in maart 2012 door Delta geïntroduceerd. Het speciale tarief was toen beschikbaar op 25 bestemmingen, die werden aangevlogen vanaf één van de vier hubs van de Amerikaanse luchtvaartmaatschappij. Toentertijd werd het basic economy tarief nog niet opgepikt door het grote publiek.
Nu wordt het tarief opnieuw in de markt gezet om te kunnen concurreren met lowcost maatschappijen zoals Spirit Airlines. Volgens een woordvoerder van Delta Air Lines zijn de tickets "goedkoper" dan andere tickets van de luchtvaartmaatschappij, maar kunnen de prijzen op verschillende routes wel variëren.
Het basic economy tarief kan vanaf deze maand geboekt worden voor vluchten die plaatsvinden vanaf 1 februari 2015.

Bron: zakenreisieuws

knaapje
20-10-14, 16:35
Is dat niet alleen voor binnenlandse vluchten?

Ebelix
20-10-14, 17:34
Het is inderdaad alleen voor binnenlandse vluchten.

Minneke
12-12-14, 12:40
Wij vliegen op 18/12 met KLM (Delta) vanuit Amsterdam naar Tampa (tussenstop Atlanta). Is de eerste maal dat wij vanuit Amsterdam vertrekken ..... Ben curieus hoe dat gaat lopen :)

Bieg
12-12-14, 18:50
Ga je toevallig om 10.30 uur Minneke? Zo ja, mijn man heeft ook die vlucht :)

PENPE
03-01-15, 16:18
Voor onze komende trips zijn we aan het kijken om uit prijsoverweging bv met DELTA te gaan vliegen. Ik ben niet een van de kleinste en slankste en wil daardoor wel wat extra ruimte, heeft iemand ervaring met de Economy Comfort-class bij DELTA ?

http://thepointsguy.com/wp-content/uploads/2012/06/Picture-42.png?16593d
( Foto : Delta.com )

b767-300er
03-01-15, 17:12
Elke premiumclasse van de diverse airlines heeft circa 35"-38" beenruimte. Kosten tussen de 100 en 150 euro pp per enkele reis.
Service, eten etc verder allemaal gelijk aan economy.
Sommige hebben een hogere vrijdom, maar daar betaal je dan weer meer voor de seats

marjolijne
03-01-15, 17:37
Wij hebben vorig jaar economy comfort gevlogen.
Je hebt zeker meer been ruimte, maar helaas is bij bijna alle maatschappijen de breedte het zelfde is.
Volgens mij was de service hetzelfde als economy.
O,ja volgens mij kon de stoel ook wat verder naar achter.

Het prijsverschil weet ik niet, was voor ons gratis ivm klm status

Ps eigenlijk betaal je dus alleen voor 10 cm meer beenruimte.

Anthon14
03-01-15, 20:57
Je betaald voor een zitplek meer vooraan in het vliegtuig, met ca. 4 inch meer beenruimte en een grotere recline van de stoelen. Let wel op dat je niet de achterste rij van de economy comfort reserveert want dan heb je niet zulke blije mensen achter je zitten als je jouw stoel verder achterover kan zetten dan de mensen op de eerste economy rij, die hebben dan minder ruimte dan normaal en kunnen daardoor wel eens problemen maken.

En verder tja, ik vind de stoelen van Delta nog altijd de beste stoelen die ik heb meegemaakt in een toestel en prefereer daarom nog steeds Delta als ik naar de USA vlieg.

fransje
03-01-15, 21:44
onze voorkeur gaat ook uit naar Delta. Hebben ook nu weer economy comfort geboekt, met bijbetaling van 67 euro voor de overtocht en 15 euro voor de vlucht van Atlanta naar Tampa (1,5 uur) Enkele reis. Lekker voorin, dus snel buiten. Heel handig als je overstaptijd iets krapper is. kijk uit met de comfortstoelen op de voorste rij, je hebt wel nog meer beenruimte, maar zijn iets krapper omdat het tafeltje in de armleuning zit.

knaapje
04-01-15, 11:13
Ik heb het vorig jaar intercontinentaal gevlogen. AMS-DTW en BOS-AMS. Een keer EUR 50 en een keer EUR 51 extra. Was het de prijs waard? Nauwelijks.
Wat meer beenruimte en een wijntje bij het eten. Van extra aanbod "spirits" niets gemerkt.
Zou ik het weer boeken? Hangt van de vluchttijden en de te boeken stoelen af. De eerste rij op de nachtvlucht was wel wat extra,extra comfortabel, heel veel ruimte. De stoel op de heenreis een paar rijen meer naar achter bracht weinig.

sitechris
06-01-15, 19:43
Bijgevoegde foto is een voorbeeld van economy comfort bij KLM. Delta (vlogen we mee op de heenreis) is vergelijkbaar. Ik ben 1.90 lang en zit al vrij snel krap in het vliegtuig. Economy Comfort was een groot verschil. Wat mij betreft absoluut de moeite waard.

http://i57.tinypic.com/35jfinm.jpg

Blue_note
13-01-15, 16:28
Weet iemand waar de meerprijs op gebaseerd wordt? IK heb net eens even gekeken en ik krijg een tarief van €83,- per stoel te zien voor een upgrade naar economy comfort. Vind het net wat teveel eigenlijk.

Fitzroy
13-01-15, 19:19
Dit is gebaseerd op beschikbaarheid en afstand. Ik heb gisteren 92,- pp betaald voor het stuk AMS - SEA ttle. Meer dan 10 uur vliegen dus ik vind het de moeite waard.

Blue_note
13-01-15, 21:14
Dus langer wachten met dit boeken kan het goedkoper maken?

Ta2 Gerrit
13-01-15, 21:22
Dat denk ik niet, het tarief is per afstand, en die word niet korter. Langer wachten maakt de beschikbaarheid wel kleiner ;)

Blue_note
14-01-15, 09:22
:D Dat klopt. Maar als er weinig mensen zijn die deze stoelen boeken en de tijd tot vertrek korter wordt, kan ik me voorstellen dat ze dan worden 'uitverkocht'. Maar kan ook zo zijn dat mensen met een hogere level-status de upgrades dan gaan krijgen natuurlijk.

Ta2 Gerrit
14-01-15, 17:35
Dat laatste heb je dus helemaal goed. Of je moet echt willen gokken dat je in het vliegtuig nog een (gratis) vrije stoel in Comfort/Plus kunt krijgen, wat heel zelden nog wel eens gebeurt, maar dan nog is het meestal maar één stoel. Ik zie niet vaak vrije stoelen om ons heen.

Bieg
14-01-15, 18:30
Wij hebben op onze laatste terugvlucht ook gekozen voor Economy Comfort en ik vond het het echt waard! Als je het ervoor over hebt zou ik het echt doen, je komt een stuk uitgeruste aan. We doen het meestal wel alleen voor de terugreis hoor, i.v.m. slapen (of wat daarvoor door moet gaan).

angela67
03-02-15, 14:05
Hallo, Heeft iemand onlangs nog met delta gevlogen? Zit er bij economy een tv schermpje voor je stoel? Is dit inclusief bij je vliegreis?

b767-300er
03-02-15, 14:30
Verschilt oer type vliegtuig. Sommigen hebben centraal entertainment en sommigen hebben het in de stoel.
Het entertainment is gratis.

Ebelix
03-02-15, 15:52
De entertainment ìs inderdaad gratis. Zover ik weet hebben alle toestellen van Delta die vertrekken van Schiphol, Dusseldorf of Brussel een schermpje in de stoel voor je. Als je nog verder vliegt van 1 van de Delta hubs naar Florida is de kans klein dat je dan nog een schermpje hebt in de stoel voor je. Maar deze vluchten zullen niet langer dan 2,5 uur duren.

Pris32
04-02-15, 15:14
Als je je stoelen reserveert bij Delta Airlines dan zie je meteen met wat voor toestel je vliegt.
Vanaf Amsterdam naar Detroit hebben wij een entertainmentsysteem aan boord, van Detroit naar Orlando Airport (MCO) zit geen entertainment.

Anthon14
04-02-15, 18:49
Pris32, wij hebben recent met Delta van Detroit naar MCO gevlogen en toen hadden we gewoon schermpjes in de rugleuningen van de stoelen voor ons. Overigens hadden we ook nieuwe stoelen op de Delta vluchten met dunnere rugleuningen waarbij het comfort naar ons idee iets minder was dan bij de oude dikkere rugleuningen.

Ook bij ons stond overigens vermeld dat we alleen het centrale systeem zouden hebben.

b767-300er
04-02-15, 23:36
Het voordeel van de dunnere rugleuningen is dan weer dat je meer beenruimte hebt. De stoelafstand (gemeten van stoelpoot tot stoelpoot) is namelijk net zo groot, maar bij dunnere stoelen houbje dan dus meer ruimte voor je benen over.
Je ziet dan ook dat maatschappijen de laatste tijd steeds meer van dat soort dunne stoelen aan het plaatsen zijn. Met de technieken van nu hoeft dat het zitcomfort van de stoelen niet negatief te beinvloeden (kan natuurlijk wel)

Pris32
05-02-15, 09:14
Dat is mooi meegenomen je eigen schermpjes, ook prettig voor de kinderen. Kwa beenruimte weet ik niet wat ik moet verwachten. Wij zijn alleen corendon gewend met vluchten naar Turkije waar je je kont niet kan keren. Hopelijk kan het nu alleen maar meevallen

Anthon14
05-02-15, 18:07
Wij vinden de beenruimte bij Delta goed te doen in economy en vliegen daarom graag met Delta, ook omdat de service gewoon goed is. Al ligt het er natuurlijk wel aan hoe lang je bent :D

Pris32
05-02-15, 18:45
Fijn om te horen dat de service ook goed is. De stoelen zijn ook inmiddels gereserveerd, dus we kunnen aftellen. Wij zijn rond de 1.70 max 1.80, dus het zal wel goed zitten met de beenruimte

ronenivonne
05-02-15, 19:35
Wij hebben hetzelfde, beenruimte en aanbod van bv films is erg goed. Delta is ons erg goed bevallen.

b767-300er
05-02-15, 20:16
Delta stoelen vind ik zowiezo wat lekkerder zitten dan KLM stoelen. Kan het niet uitleggen maar iets confortabeler

Fitzroy
05-02-15, 22:18
Ben benieuwd, ik mag meer dan 10 uur in Economy Comfort verblijven in mei. Pfff... Ik zie er nu al tegenop.

Anthon14
05-02-15, 22:38
Ach met het Delta entertainment heb je genoeg om te kijken, luisteren of te gamen in die 10 uur. En met de comfort ook nog eens plenty ruimte.

Harold
06-02-15, 02:06
Weet iemand of delta usb oplaadpunten heeft (in rugleuningen)?

b767-300er
06-02-15, 03:36
Ik geloof alleen in business en in premium economy.

Anthon14
06-02-15, 07:52
Volgens mij zat het in het toestel met de nieuwe stoelen ook in de economy.

Michael66
06-02-15, 08:49
Hier kun je het zelf checken: http://www.seatguru.com/airlines/Delta_Airlines/information.php

knaapje
06-02-15, 11:22
Vorig jaar op het traject AMS DTW zaten er USB aansluitingen in de rugleuning bij het scherm.

b767-300er
06-02-15, 13:51
Volgens mij alleen in de Airbus en nig niet in de boeing toestellen van het type 767.
kan ondertussen veranderd zijn

Anthon14
06-02-15, 18:29
En ik vraag me meteen af of seatguru dan snel geupdate wordt of niet qua informatie. Wij vlogen ook AMS-DTW en hadden dus inderdaad de opladers in de rugleuning van de stoelen voor ons, al hebben wij er geen gebruik van gemaakt aangezien we er niet op gerekend hadden en de snoeren dus niet zo makkelijk konden pakken.

Fitzroy
06-02-15, 21:02
Ik vraag me af hoe het zit met de handbagage van Delta. Wij hebben geboekt bij KLM en dus ook een KL Vluchtnummer.
Bij KLM zijn de afmetingen : 55 x 25 x 35.
Nu lees ik bij Delta 56 x 35 x 23. Daar zit dus een paar cm verschil in de diepte. Nu heb ik een trolley van 25 diep, dus officieel te diep voor Delta. Hoe streng zijn ze bij Delta en maakt het nog verschil dat je een KLM boeking hebt?

b767-300er
06-02-15, 22:18
Ook al heb je geboekt bij KLM, de delta regels gelden.
Delta is totaal niet streng op handbagage. No worries.

Anthon14
07-02-15, 00:12
als ik zie wat sommige meeslepen als handbagage bij Delta .... Dan mag ik wel 2 trolley's meenemen. Nee je hoeft je bij Delta (nog steeds) niet druk te maken om de handbagage.

Sjoerdvdbrok
09-02-15, 16:43
Ik vlieg 23 maart van Düsseldorf met Delta non stop naar Atlanta. Nu was mijn vraag of alle 767 toestellen van Delta een Personal entertainment systeem hebben? En hoe werkt het als ik aankom in Atlanta? Ik heb een ESTA visum.
Ik heb trouwens bij KLM geboekt betekent dit dat ik bij KLM moet inchecken of bij Delta ( omdat Delta de vlucht uitvoert).
Thanks alvast ;)

Anthon14
09-02-15, 18:13
Normaal hebben alle trans atlantische vluchten van Delta personal entertainment.

In het vliegtuig vul je eerst een douane formulier in en deze mag je dan laten zien bij de immigratie en inleveren bij de douane. Zodra je in Atlanta aankomt volg je je voorgangers door de gangen naar de immigratie, je moet hier de rij nemen voor visitors. Tja daar wacht je dan geduldig op je beurt en dan krijg je wat vragen en maken ze een mooie foto van je en nemen ze meteen even je vingerafdrukken. Vervolgens krijg je een stempel in je paspoort met een datum wanneer je weer weg moet zijn.

Na de immigratie moet je je koffers van de lopende band halen en meenemen door de douane en als je doorvliegt lever je ze na de douane weer in.

Inchecken gebeurt bij een skyteam deelnemer, op AMS is dat KLM maar op Dusseldorf weet ik het niet maar er is vast wel iemand die dat weet.

b767-300er
09-02-15, 20:17
Op dusseldorf ook bij KLM

corrus
09-02-15, 23:05
Je dient de regels aan te houden van de uitvoerende luchtvaartmaatschappij, in dit geval dus Delta Airlines.

Sjoerdvdbrok
09-02-15, 23:16
Dank voor het snelle andwoord

Fitzroy
10-02-15, 05:45
Ik heb nog een vraagje. Ik heb via de Delta site Economy Comfort geboekt. Stoelen uitgekozen en die staan er nog steeds netjes in. Alleen worden die stoelen helemaal niet overgenomen op de KLM site en staan hier nog gewoon de Economy stoelen, die ik in eerste instantie had uitgekozen. Wordt dit nog aangepast of moet ik hier zelf achteraan? Of maakt het niets uit, zolang ik maar incheck via het Delta account?

Anthon14
10-02-15, 08:01
Niets aan doen, zolang de stoelen goed staan bij de Airline waarmee je vliegt gaat het goed. De computers van KLM en Delta werken erg slecht samen met de stoel indelingen maar uiteindelijk krijg je bij inchecken de stoelen zoals die staan bij de airline die de vlucht uitvoert.

Ebelix
10-02-15, 08:10
2 jaar terug was het inchecken voor de transatlantische vlucht vanaf Dusseldorf bij Delta. Ook met een KLM ticket. Alle 767 vliegtuigen van Delta hebben een eigen schermpje.

b767-300er
10-02-15, 13:51
Ik nam even aan dat passagier met KLM naar Amsterdam reisde en daarna met Delta verder...

Roelofb
15-02-15, 14:53
Ik heb nog een vraagje. Ik heb via de Delta site Economy Comfort geboekt. Stoelen uitgekozen en die staan er nog steeds netjes in. Alleen worden die stoelen helemaal niet overgenomen op de KLM site en staan hier nog gewoon de Economy stoelen, die ik in eerste instantie had uitgekozen. Wordt dit nog aangepast of moet ik hier zelf achteraan? Of maakt het niets uit, zolang ik maar incheck via het Delta account?

begrijp ik nu goed dat jij geboekt hebt bij klm, maar je zitplaatsten gekozen hebt via de delta site ??? of alleen de upgrade gedaan ofzo ??.
Wij willen binnenkort boeken voor november via klm, en was toch benieuwd hoe je dit gedaan had :).

Anthon14
15-02-15, 16:07
Roelofb,

De stoelen moet je boeken bij de maatschappij die de vlucht verzorgt en niet bij degene waar je boekt. Als je via KLM een vlucht boekt welke uitgevoerd wordt door Delta moet je daar ook je stoelen boeken, want de stoelen die bij Delta in het systeem zijn zijn de stoelen welke je krijgt. Laat je daarover niets wijsmaken door de KLM helpdesks want die vertellen je dat je de stoelen krijgt zoals ze bij KLM dan gereserveerd staan en dat is NIET WAAR !!!!

Roelofb
15-02-15, 19:09
@Anthon14;
ok, dus als ik via de klm boek, kan ik met de gegevens die ik van hun krijg dus mijn stoelen reserveren op de delta website voor de delta vluchten. handig dat ik dat weet, want we willen toch graag premium economy :) en vaak zijn ze al weg bij via de klm website. Weer wat geleerd :).

moonlight91
16-02-15, 03:16
De accounts klm en delta kloppen wel vaker niet..met elkaar
Ik heb op klm geboekt..maar mijn klm account gaf aan dat al mijn
vluchten geannulleerd waren..terwijl ik op de delta website gewoon mijn account kon beheren
Heb daar de stoelen vast gezet..en moest voor vertrek inchecken
via ..jawel de klm website...dus tja..
Heb mijn boardingpassen uit geprint..en moest de rest van de procedure op Schiphol
bij delta doorlopen..

Fitzroy
16-02-15, 06:31
Dus je wilt zeggen, dat je niet online in kunt checken via Delta, Moonlight?
Dat was ik nl. van plan, omdat daar wel de juiste stoelen staan en we vliegen met Delta.

Roelofb, je zodra je de tickets hebt, via Delta inloggen met je KLM boekingsnummer en dan upgraden naar Economy Comfort. Je hoeft dus niet te wachten zoals bij KLM tot een x aantal dagen voor vertrek.

b767-300er
16-02-15, 09:33
Zover ik weet kan je daar ook online inchecken bij Delta.

fransje
16-02-15, 10:27
Een upgrade of stoelwijziging is heel simpel met je KLM boekingsnummer bij Delta. Je upgrade betaal je met je creditcard. Die EC stoelen zie je niet altijd goed of gelijk bij KLM terug is ons op gevallen, zag af e toe stoelen staan die we allang hadden gewijzigd. Maar zolang het bij Delta goed in het systeem staat is het prima.

Houdt bij Delta trouwens goed in de gaten of er wijzigingen zijn, daar zijn ze heel goed in. Wij hebben sinds de boeking eind augustus al 7 wijzigingen gehad (en we gaan pas eind maart weg dus wie weet komt er nog meer aan), varierend van een minuutje vertrek verschil tot andere vliegtuigen en een geheel verdwenen vlucht (de aansluiting verviel, zodat we een hele nieuwe vlucht vanaf AMS moesten zoeken omdat we anders te laat op de avond naar onze zin aankwamen). KLM is wel heel behulpzaam met wijzigen en gaf ook heel duidelijk aan dat we elke andere vlucht mochten kiezen zonder meerkosten omdat het Delta's schuld was. Hebben wel een betere vertrektijd en aankomst tijd nu, maar moesten dus de stoelen opnieuw vastleggen en dat kan nadelig zijn als dat nieuwe vliegtuig al half vol geboekt is of er een andere stoelindeling is, zoals bij ons.

Ik heb trouwens de app van Delta op mijn mobiel, met mijn persoonlijke en vlucht gegevens, kan alles in de gaten houden en kan hiermee ook inchecken omdat er een barcode op staat.

moonlight91
16-02-15, 13:06
Ik ben via mijn account op delta omgeleid naar de website van klm voor in te checken

Die mobiele app is idd heel makkelijke zeker om de laatste wijzigingen
In de gateb te houden
Er via inckecken heb ik nog niet gedaan

Anthon14
16-02-15, 18:16
Gewoon zorgen dat je je persoonlijke gegevens goed invult bij Delta en je email adres voor de wijzigingen invullen dan wordt je vanzelf tot vervelends aan toe op de hoogte gehouden van de wijzigingen. En helaas ook de stoelen elke keer bij een wijziging controleren want als het vliegtuig gewijzigd wordt worden ook de stoelen door elkaar heen gegooid.

Pris32
18-02-15, 15:44
Wij vliegen in mei met Delta Airlines, wat moet ik mij van het entertainmentsysteem voorstellen?
Hebben mijn kinderen er iets aan? ben namelijk aan het kijken wat we allemaal mee moeten nemen.

Bieg
18-02-15, 16:27
Ik weet niet hoe oud je kinderen zijn Pris32 maar mijn jongste (van 7) kijkt er eventjes naar en gaat vervolgens op zijn Ipad zitten spelen en mijn oudste van 14 kijkt films. Het is allemaal in Engels dus daar moet je wel rekening mee houden.

Pris32
18-02-15, 17:04
De kinderen zijn 2, 5 en 9 jaar oud. Ze hebben allemaal een eigen tablet, de oudste 2 ook een DS en een portable dvd speler. Heb ook zo'n reis Yahtzee gekocht.

Maar ze kunnen alleen film s kijken met zo'n systeem? Of zitten er ook spelletjes op?

b767-300er
18-02-15, 17:45
zitten ook spelletjes op, wel engels.

Anthon14
18-02-15, 18:23
Ach en de jongste kids maakt het niet uit dat het Engels is, die van ons kijken gewoon de films en doen de spelletjes. Entertainment is vrij uitgebreid bij Delta dus keuze zat qua films en spelletjes.

Pris32
18-02-15, 19:38
@ Michael 66, er staat dat je mijn bericht heb gewijzigd. Nu ben ik er nieuwsgierig wat die reden inhoud :-) 1+1

b767-300er
18-02-15, 20:24
2 berichten van dezelfde gebruiker die zijn samengevoegd tot 1. ;-)

Pris32
18-02-15, 20:31
Was mij niet eens opgevallen. Bedankt zal er voortaan opletten.

moonlight91
18-02-15, 23:56
Er zit voor ieder wat wils op het entertaintset
Op dit moment hele leuke tekenfilms van Disney
Ook mochten de kleine kinderen afgelopen zaterdag op de
vlucht helpen met de lege bekertjes op halen en kregen daarvoor
iets lekkers

Fitzroy
11-03-15, 09:36
Anthon, kun je ook gewoon inchecken via de Delta-app, ook al heb je via KLM geboekt? Weet jij dit?

Ebelix
11-03-15, 12:14
In Amerika wel voor de terugvlucht maar heen niet. Dan kan je inloggen via de KLM.

Anthon14
11-03-15, 20:34
Om de een of andere reden werkt van tevoren inchecken bij ons nooit als de kis mee reizen dus probeer ik het nog niet eens, ik pak de eerste de beste terminal op schiphol om in te checken.

cindy74
26-03-15, 16:28
Een vraagje . Wij hebben geboekt bij klm en vliegen met delta . Onze vluchttijden zijn veranderd en nu staat bij de delta website dat we onze 55 min overstap in atlanta niet gaan halen en we best een andere vlucht boeken . Is dit zo ?

b767-300er
26-03-15, 16:31
heen of terug?
Heen ga je niet redden idd, terug wel in 55 min.

cindy74
26-03-15, 16:34
De terugreis . Er staat bij de delta websute uitdrukkelijk bij dat we de overstap niet gaan halen ....... .
Geen zorgen maken he terug komen we toch altijd desnoods met een nachtje atlanta erbij .

fransje
26-03-15, 16:56
oh, wat typisch. Wij vliegen ook met Delta en hebben dankzij een vluchtwijziging van hun een overstap van maar 50 minuten in Atlanta. Maar we hebben hier niets over gehoord van Delta, zagen het zelf. Ik maak me er ook niet druk over omdat het de terugvlucht is, maar wel een beetje raar dan.

moonlight91
26-03-15, 17:56
Wij hebben regelmatig op de terugvlucht maar 40 min. Als we de nachtvlucht van KLM nemen
En dat is altijd makkelijk te redden
uitstappen en blik op oneindig naar 'de trein' en blijven zitten tot op
de F course

Ebelix
26-03-15, 17:57
Je kan Delta of de KLM bellen en vragen om andere vluchten. Doe je dit niet dan bestaat de kans dat je later een veel ongustere vluchtwijziging krijgt. Kijk goed welke opties er allemaal zijn zodat goed voorbereid het gesprek ingaat.

cindy74
26-03-15, 18:52
Moonlight blijf je niet in dezelfde course dan ?

b767-300er
26-03-15, 18:56
Dat denk ik niet nee, je gaat van binnenlands naar intercontinentaal....

cindy74
26-03-15, 19:20
Mmm....wat als we de vlucht missen? Moeten we dan gewoon wachten op de volgende in de luchthaven of wordt er een overnachting voorzien ?

Anthon14
26-03-15, 19:34
Cindy74, wacht even een paar dagen af dan heb je al kans dat je automatisch bent overgeboekt op een andere vlucht naar Atlanta toe, maar 55 minuten is haalbaar. Zoals gezegd gewoon naar het trammetje lopen en instappen en bij F-course weer uitstappen, dat kost je slechts een paar minuten.

Ta2 Gerrit
26-03-15, 21:52
Mmm....wat als we de vlucht missen? Moeten we dan gewoon wachten op de volgende in de luchthaven of wordt er een overnachting voorzien ?

Daar zou ik niet op rekenen, die overnachting, en misschien zelfs wel niet op de volgende vlucht zonder bijbetaling/herboeking. Je bent immers geadviseerd door Delta de vlucht om te boeken, dus zijn ze van hun kant volledig ingedekt.

Maar ik weet uit ervaring dat de voorgangers gelijk hebben Wij zijn regelmatig met Delta via Atlanta gevlogen en 55 minuten is op de terugweg prima te doen, al zijn resultaten uit het verleden natuurlijk geen garantie voor de toekomst op dit drukste vliegveld ter wereld.
Je zou er een belletje met Delta aan kunnen wagen hoe hun aan deze wijsheid, dat het te kort zou zijn, komen en wat ze dan als alternatief bieden.

cindy74
27-03-15, 05:20
Das waar gerrit maar we hebben geboekt met klm . En als ik niet bij delta was gaan kijken wist ik van niets .

moonlight91
27-03-15, 09:44
ik zou me er niet druk overmaken cindy74
wij kiezen eigenlijk altijd bewust voor die korte overstap op atlanta
zodat we een extra dag in Orlando hebben, omdat we daar dan pas om 20.30 vertrekken
en nog elke keer hebben we de overstap gehaalt
zelfs toen we een enorme vertraging van 20 min. hadden omdat we niet mochten landen vanwege zwaar onweer boven het vliegveld
er werd toen in het vliegtuig ook al omgeroepen dat de connecting flights daar rekening mee zouden houden
we hadden na dat we bij de gate stonden nog 20 min. en dat hebben we gehaald!
Atlanta is simpel, je weet zoiezo al dat je op de terugvlucht naar de F moet ,
je gaat naar het treintje en dat verplaatst zich echt heel snel! je stapt op de F uit, en de rest wijst zich van zelf
je kunt op de F je gate nummer checken of al bij de gate waar je bent aangekomen..

Ebelix
27-03-15, 12:13
Je kan op Atlanta ook van de E terminal vertrekken als het een internationale vlucht betreft. De KLM vertrekt van de F terminal maar wanneer Delta de vlucht uitvoerd kan het ook de E terminal zijn.

b767-300er
27-03-15, 21:15
Enorme vertraging van 20 minuten?

moonlight91
28-03-15, 08:25
ja als je een overstap hebt van 40 min. is dat een grote vertraging in verhouding om over te stappen
als je boven Atlanta `hangt` omdat je niet mag landen, en je ziet de minuten weg tikken
en je weet dat je nachtvlucht van KLM al aan het boarden is .. en je heb op het moment dat je aan de gate komt nog 20 min. om uit te stappen(rij 33)
en te kijken waar je naar toe moet, en daar ook nog moet geraken (A->F),en dan met een kind op pad ben ...ja dat noem ik op dat moment een enorme vertraging.
als dat op een overstap van 2u gebeurt is de verhouding al veel anders, dan spreek je amper van vertraging, dan zeg je we kwamen iets later aan

maar dat is mijn gedachte

knaapje
28-03-15, 10:33
Lijkt mij, dat als je niet kunt landen vanwege zwaar onweer er ook geen vluchten vertrekken vanwege datzelfde zware onweer.

Ta2 Gerrit
28-03-15, 11:23
Hoeft niet altijd zwaar weer te zijn, waardoor je niet mag landen. Wij hebben ook wel eens een tijdje cirkeltjes gedraaid boven Atlanta, in een schitterend zonnetje, puur vanwege de drukte. Het is tenslotte het drukste vliegveld ter wereld ;)

Voordeel is dat je dan wel de omgeving kunt bekijken, tenminste, dat vindt ik we leuk. Onze medereizigers, eerste keer zo'n lange vlucht, wat minder, die wilden er uit. Wij hadden toen, op de heenreis, een layover van ruim 2½ uur, dus niet iets om je druk over te maken(zeker als er nog 3 MCO vluchten achteraan komen), maar als je 40 minuten hebt en er 20 van in de lucht hangt, dan word het toch krapjes, zeker op de terugweg. Dan is een dag extra vakantie op een luchthaven geen pretje.

Fitzroy
12-04-15, 15:58
Ik vroeg me het volgende af. Ik heb geupgrade naar Economy Comfort en ook al stoelen vastgelegd. Nu zie ik die stoelen niet terug via KLM, wel via Delta. Maar als ik nu zometeen niet via Delta kan inchecken maar dit via KLM moet doen, komt het dan wel goed met de stoelen ? En geven ze die stoelen vrij op het moment dat je kunt inchecken of worden ze vastgehouden tot je daadwerkelijk incheckt? Misschien wat domme vragen maar ik vind het nogal verwarrend om met 2 maatschappijen te maken te hebben.

corrus
12-04-15, 16:01
Dit komt omdat de vluchten worden uitgevoerd door Delta Airlines.
Dáár moet je gewoon naar kijken, het enige wat vaak KLM is zijn de ticket- en vluchtnummers.

b767-300er
12-04-15, 16:30
Gewoon inchecken bij Delta. Problem solved.

Fitzroy
12-04-15, 16:46
Ja maar hierboven las ik dat dat niet kan als je via KLM geboekt hebt. Ik zal het wel zien als ik ga inchecken.

corrus
12-04-15, 16:46
En inchecken doe je gewoon bij KLM in hal 2.

b767-300er
12-04-15, 19:04
Online......

Anthon14
12-04-15, 19:18
Meestal werkt online inchecken niet bij een combi van deze maatschappijen. :(

Maar dan weer wel bij de kiosk op Schiphol bij aankomst en dan heb je alleen nog je bag drop.

Fitzroy
12-04-15, 19:19
Dat was dus wat ik bedoelde ;)
We gaan het zien en beleven als ze onze stoelen maar niet weggeven.

b767-300er
13-04-15, 12:22
Als je klm delta combi vliegt kan je prima online inchecken. Nooit porblemen mee gehad. Ook niet met combi's

cindy74
17-04-15, 23:58
Hier niets dan miserie met delta! We hadden stoelnummers maar konden niet inchecken online . Eenmaal in schiphol bleek dat we aangevinkt stonden op papieren tickets en daardoor konden we niet online inchecken . Resultaat stoelnummers weg en problemen om op het vliegtuig te geraken vliegtickets konden niet gescant worden werden niet terug gevonden in de pc . Nu bij onze terugvlucht hetzelfde probleem smorgens nog gebeld met klm en naar onze stoelnummers gevraagd. Alles was ok maar onlineinchecken ging niet . Resultaat stoelen helemaal anders , tickets werden niet teruggevonden met ons paspoort . Nu het grote miserie deel . Bij onze vluch van orlando naar atlanta moest ons vliegtuig wachten door onweer . Na een 30 min konden we boarden en konden we onze andere vlucht nog halen . Maar toen bleek dat ze te weinig hadden bijgetankt resultaat deur terug open om papieren in te vullen en wachten op de tankwagen . Dit nam terug 1 uur in beslag . Eenmaal in atlanta werden we omgeboekt naar een vlucht van volgende dag om 5 uur snamiddags . Geen hotel geen eten of drinken kregen we . Een koppel datna ons kwam kreeg wel een hotel . Dus daar stonden we 22 uu vertraging en delta deed niks voor ons want alle hotels zaten vol! Onze vlucht nu heeft weer 1 uur vertraging ....

ronenivonne
18-04-15, 07:58
Wat vervelend zeg!!!
Wij hebben beide keren dat we met Delta vlogen ook nooit problemen gehad.

Wen
18-04-15, 22:37
Dat is idd erg vervelend.. Wij hebben ook een goede ervaring met Delta. Een keer vertraging gehad door een onweersbui, en toen zijn we goed geholpen aan de balie direct een andere vlucht geboekt.

Blue_note
19-04-15, 17:37
Ik krijg net een mail van Delta met het overzicht van mijn boeking met als afsluiting onderstaand bericht.

Ze zijn nu gesloten. Maar is het een onhandig geformuleerde zin om te bellen wanneer er vragen zijn?
Op mij komt het namelijk over alsof ik ze zou moeten bellen (wat ik morgen voor de zekerheid doe).


DEAR MR Xxxx
PLEASE CONTACT US AT +32 (0) 2 6200183 (tel:+32%20(0)%202%206200183) WITHIN HOURS
IN REGARDS TO YOUR RESERVATION.
PLEASE HAVE YOUR BOOKING CODE AT HAND WHEN CALLING.
WITH KIND REGARDS,
KLM, AIR FRANCE AND DELTA AIR LINES

b767-300er
19-04-15, 19:25
Klopt, het lijkt erop dat je ze moet bellen....

Blue_note
19-04-15, 19:32
Heb ze nu via Facebook een bericht gestuurd, gezien ze via de telefoon niet bereikbaar zijn. Enig idee wat de reden kan zijn om contact te moeten opnemen?

b767-300er
19-04-15, 19:44
Waarschijnlijk overleg over een vluchtwijziging oid?

Blue_note
19-04-15, 19:52
Het gekke is dat in de bijgaande mail alles geconfirmed wordt. Even afwachten. Ik zal het hier laten weten.

edit: Inderdaad schemawijziging bij vertrek. Maar gunstig in dit geval.

cindy74
22-04-15, 17:20
Wij krijgen dus 150 euro terug per persoon voor het ongemak bij delta ....natuurlijk wel in vouchers wat we juist niet wilden .

b767-300er
22-04-15, 17:51
Wij krijgen dus 150 euro terug per persoon voor het ongemak bij delta ....natuurlijk wel in vouchers wat we juist niet wilden .Ach, je krijgt het....

jarjarbinks
22-04-15, 18:13
Wij krijgen dus 150 euro terug per persoon voor het ongemak bij delta ....natuurlijk wel in vouchers wat we juist niet wilden .

Ook al is het niet wat je wilde, wij hadden ook 23 vertraging met United Airlines vorig jaar, geen hotel na zeer veel aandringen (was al 22 uur 's avonds) voucher voor eten. Alles al gesloten en dan nog eten wil je ook niet. Uiteindelijk 7500 extra miles gekregen that's all.

De verzekering van ons heeft later wel het hotel, eten, missen van 1 dag villa en 1 dag auto netjes terug betaald. Dus zorg ook voor een goede verzekering en daarnaast ook nog een tip betaal je tickets met je CC. Je CC heeft daar ook vaak een extra verzekering voor, vertraging zonder bagage meer dan x uur etc levert ook wat geld op. Lees je voorwaarden van je CC

cindy74
22-04-15, 18:24
Het spijtige eraan is dat je ze binnen 12 maanden moet gebruiken en laat ons nu net volgend jaar 1 jaartje overslaan :(

b767-300er
22-04-15, 18:39
Jarjarbinks

in dit geval begreep ik dat er compensatie is verkregen om een wijziging waar Cindy beter van is geworden.

Tip:Je kan die vouchers ook doorverkopen wellicht.

Blue_note
23-04-15, 17:45
Kun je met die vouchers ook upgraden of alleen tickets kopen? Indien upgrade mogelijk is heb ik wellicht interesse.

Anthon14
23-04-15, 17:50
Reken wel op een heel gedoe om vouchers van een derde te gebruiken, je hebt dan (even uit mijn hoofd) een machtiging nodig van degene en een kopie paspoort, vervolgens kun je boeken met die vouchers en moet je die dingen weer opsturen.

Maar wie de moeite wilt nemen kan er een leuk prijsvoordeel mee hebben.

Blue_note
23-04-15, 17:52
Vandaar de wellicht in mijn zin ;)
Bedankt voor de info in ieder geval!

cindy74
23-04-15, 18:52
We gaan ze na kort overleg dan toch gebruiken , we hebben zo bijna een vlucht voor niets :)

elstars
29-04-15, 12:55
Hier niets dan miserie met delta! We hadden stoelnummers maar konden niet inchecken online . Eenmaal in schiphol bleek dat we aangevinkt stonden op papieren tickets en daardoor konden we niet online inchecken . ....

Wij konden vanmorgen ook niet inchecken voor onze Deltavlucht van morgen. Het online inchecksysteem van Delta leidde ons door naar het systeem van KLM en nadat we allerlei gegevens hadden ingevuld, meldde het systeem dat inchecken voor een van ons niet mogelijk was en dat we daarom morgen op Schiphol moeten inchecken. We hebben meteen KLM gebeld en gevraagd wat hier aan de hand kan zijn. Het duurde een tijdje, maar toen kregen we te horen dat KLM sinds kort voor Delta incheckt en dat dat regelmatig niet goed gaat. De medewerker aan de telefoon heeft ons daarom ingecheckt. We zitten op dezelfde plaatsen als die we van tevoren al hadden vastgelegd bij Delta. Er konden alleen geen boardingpasen worden toegestuurd. Die moeten we morgen op Schiphol ophalen. Hopelijk gaat dat wel goed...

cindy74
29-04-15, 13:39
Klinkt hetzelfde als bij ons . Wij hadden smorgens ook nog gebeld met klm en bij aankomst op de luchthaven bleek zelfs ons paspoort niet gelinkt aan onze tickets . Ik heb de e tickets op mijn ipad moeten laten zien en zo hebben ze het manueel kunnen vinden . Onze gereserveerde stoelen waren verdwenen die klm nogthans enkele uren nog wel kon zien ...... . Ook konden onze boardingpassen die we smorgens bij klm hadden gekregen niet worden ingescant aan de gate van onze 2de vlucht , daar is zelfs een supervisor moeten bijkomen .

elstars
29-04-15, 17:52
Inmiddels hebben we de boardingpasses gewoon kunnen uitprinten. Beetje raar allemaal, maar we zijn er uiteraard blij mee.

angela67
10-05-15, 22:41
Heel goede ervaring met delta. Ruime plaatsen,mooi groot entertainmentsysteem,zoveel drinken dat we het niet opkonden, kortom erg tevreden

elstars
23-05-15, 18:55
Helemaal eens met Angela67. Bij het eten: Delta biedt keuze uit 3 maaltijden. Uiteraard de chicken or pasta, maar ook een salade. Deze is weliswaar niet warm, maar wel erg lekker. Er zaten bij onze vlucht gisteren (terugreis) enkele garnalen bij, prima te eten. Onze ervaring is wel dat er meestal minder salades voorradig zijn, dus je moet soms geluk hebben of deze er nog is. Op de heenweg ging de salade aan onze neus voorbij.

Blue_note
12-06-15, 11:03
Ik heb zojuist online ingechekt voor onze vlucht morgen.

Ik kan inchecken, mijn vriendin krijgt de melding: 'due to government regulations you can't check in online. Please visit the airport desk.'

Ik heb met Delta gebeld, en het zou geen probleem moeten opleveren volgens de agent aldaar.

Jullie hier ervaring mee, of tips om nu iets te regelen?

Fitzroy
12-06-15, 13:55
Dan staat er iets verkeerd in de gegevens die zijn ingevuld bij de API. Ik had bv de zipcode van het 1e hotel vergeten in te vullen.

Anthon14
12-06-15, 22:30
Ach dat hebben wij ook 9 van de 10 keer, niets om je druk over te maken.

Brandsmaatje2
24-11-15, 20:29
Is er ook iemand die ons kan vertellen hoe vluchtwijzigingen werkt? Wij hebben voor de zomer 2016 tickets gekocht via Delta. Met die maatschappij hebben we nog niet eerder gevlogen maar wel goede verhalen over gehoord. Wij vliegen vanaf Düsseldorf naar Atlanta en dan door naar Fort Myers. Wat mij dan toch verbaast is dat er wekelijks wijzingen zijn in de vluchttijden. Dat dat zo vaak gebeurt vooral bedoel ik dan. Ik heb op de heenreis mijn vlucht Atlanta naar Fort Myers al een keer moeten verzetten i.v.m. tekorte overstaptijd. Kortom hoe werkt dat eigenlijk met vliegroosters?

elstars
24-11-15, 20:40
Wij weten niet hoe het zit met vliegroosters, maar de vele vluchtwijzigingen bij Delta herkennen we wel. Onze ervaring is dat Delta ook helemaal niet moeilijk doet als de nieuwe tijden niet bevallen en je naar een andere vlucht geboekt wilt worden Natuurlijk is het wel vervelend, je moet iedere keer van alles regelen. Ook moet je goed kijken naar je plaatsen in het vliegtuig. Die kunnen zomaar verdwenen of verplaatst zijn.

Riverwood
24-11-15, 21:10
Atlanta naar Fort Meyers is de laatste jaren een ramp, wachttijden waren opgelopen tot meer dan vier uur, regelmatig een vlucht op het laatste moment vervallen, voor ons een reden om niet meer met Delta te vliegen, dit jaar voor het eerst met Air Berlin gevlogen, rechtstreeks, waren om 16.00 uur al thuis in Port Charlotte, heerlijk wat een verschil.

Brandsmaatje2
24-11-15, 21:34
Atlanta naar Fort Meyers is de laatste jaren een ramp, wachttijden waren opgelopen tot meer dan vier uur, regelmatig een vlucht op het laatste moment vervallen...

Bedoel je dan ondanks dat je een vlucht hebt geboekt, dat deze komt te vervallen? En hoe kort is op het laatste moment?

Anthon14
24-11-15, 21:43
Vluchten die vervallen terwijl je ze geboekt hebt is niet alleen bij Delta maar helaas bij alle maatschappijen, wij hebben dat al meermalen meegemaakt bij verschillende maatschappijen. Vorig jaar was BA vaak het gesprek op het forum omdat het daar veelvuldig gebeurde.

Dit heeft denk ik vooral te maken met de boekingen die er reeds gemaakt zijn, als er dan meermalen per dag een vlucht vertrekt en een aantal zitten niet vol dan kijken ze toch of ze met combineren van de vluchten economischer kunnen vliegen. Hierdoor zal het op kortere vluchten vaker voorkomen dat ze uitvallen dan de lange vluchten.

Wat Delta betreft hebben wij dit ook meegemaakt maar ook voor ons zeer slecht uitpakkende vluchtwijzigingen, echter is dit alle keren opgelost door met Delta Amerika te bellen en het uit te leggen. Vooraf hadden wij uiteraard alvast een voor ons passend alternatief bekeken en alle keren is ons voorstel door Delta gehonoreerd.

Daarom boeken wij altijd graag bij Delta als de prijs gunstig is of slechts een paar tientjes duurder dan het alternatief van dat moment. Ook de zeer goede entertainment aan boord en de goede service die wij over het algemeen bij Delta ondervinden draagt bij aan onze keuze voor Delta.

Riverwood
24-11-15, 23:12
6 weken voor vertrek, alle vluchten daarna vol, Sarasota tegenwoordig ook mogelijk , helaas dan ook een wachttijd van meer dan vier uur, wij gaan altijd in de winter en dan komen er vele snowbirds naar de westkust, verder tevreden over Delta.

trails
25-11-15, 06:57
Het komt inderdaad vrij vaak voor dat vluchten wijzigen of zelfs vervallen. Waarom ze dat doen kon men ons niet vertellen. Maar het kan ook in je voordeel zijn.
Zo wilden wij voor de volgende reis eigenlijk op 2 februari vliegen maar dat was een stuk duurder dan op 3 februari. Delta annuleerde ineens het laatste stuk (ATL-MCO) van onze vlucht. Wij gebeld en ze kwamen toen met een optie waarbij we pas om middernacht in Orlando zouden landen. Daar waren we het niet mee eens en we opperden dat het voor ons geen probleem zou zijn om een dag eerder te vliegen (met heel vroeg vertrek uit Nantes) als we dan in ieder geval op een beetje acceptabele tijd in Orlando zouden aankomen. En... nu hebben we mooi de vluchten die we in eerste instantie al wilden en tegen de goedkopere prijs (en een extra dag in Florida).

Vorig jaar hadden we hetzelfde. Wachten tot er een vluchtwijziging komt waar je het niet mee eens bent en ook toen kregen we uiteindelijk precies wat we wilden. Toen was het niet Delta maar BA.

Ebelix
25-11-15, 07:16
De reden van de vele wijzigingen is dat de luchtvaartmaatschappijen nu hun zomer roosters aan het maken zijn. De voorverkoop is gebaseerd op het oude schema. Daardoor krijg je al die wijzigingen. Als de nieuwe vluchttijden je niet aanstaan dan kan je dit veranderen zoals al eerder is aangegeven.

Advies is rusting blijven en wekelijks je boeking checken. Na het laatste weekend van maart zal er niet veel meer wijzigen.

Brandsmaatje2
25-11-15, 07:37
Bedankt voor de reacties! Ik zal inderdaad rustig moeten afwachten. Zoals de tijden nu zijn, is het acceptabel en anders ga ikinderdaad weer bellen om te wijzigen. Liever niet uiteraard.

b767-300er
25-11-15, 07:42
In principe sluit de slot-aanvraag en toewijzingsprocedure van start en landingsrechten wereldwijd op 31 januari. Na die datum zal de maatschappij een en ander nog finetunen aan de hand van de verkregen rechten. Voor die datum komen er nog erg veel wijzigingen voor. Vanaf het laatste weekeinde van maart start de vluchtuitvoering van de zomer.

wendy1
03-12-15, 15:11
Wij vliegen in juli met Delta van Miami naar Amsterdam met een overstaptijd van 80 minuten op JFK, is dat uberhaupt haalbaar met alle controles etc??

Ebelix
03-12-15, 16:21
Terug moet 80 minuten meer dan genoeg zijn. Alle controles vinden plaats in Miami en bij aankomst op JFK hoef je niet meer door de controles tenzij je de terminal verlaat.

Syllvia
03-12-15, 16:23
Wij zijn 1x overgestapt op JFK en het was daar giga druk, persoonlijk zou ik voor een langere overstap gaan.

wendy1
03-12-15, 16:48
Terug moet 80 minuten meer dan genoeg zijn. Alle controles vinden plaats in Miami en bij aankomst op JFK hoef je niet meer door de controles tenzij je de terminal verlaat.

Heb deze vraag ook gesteld aan KLM net, ze zeiden dat het op de terugweg ruim voldoende moet zijn, gelukkig maar.

Anthon14
03-12-15, 19:26
Inderdaad zou het normaal gesproken ruim voldoende moeten zijn.

b767-300er
03-12-15, 19:40
80 minuten JFK
Heenreis: NOOIT doen
Terugreis: Prima te doen.

Ta2 Gerrit
04-04-16, 11:48
Delta (https://www.facebook.com/delta/) Air Lines has suspended its service between Atlanta and Brussels until March 2017 in wake of the bombings.

Zie artikel; Bron WFTV (http://www.wftv.com/news/delta-suspends-brussels-flights-at-busiest-american-airport-until-2017_/195188577)

2theUSA
17-04-16, 00:30
Delta (https://www.facebook.com/delta/) Air Lines has suspended its service between Atlanta and Brussels until March 2017 in wake of the bombings.

Zie artikel; Bron WFTV (http://www.wftv.com/news/delta-suspends-brussels-flights-at-busiest-american-airport-until-2017_/195188577)
Wij hadden deze vlucht geboekt voor aankomende zomer op weg naar Florida (BRU-ATL-MCO). Vandaag bericht gekregen dat ons vluchtschema is gewijzigd, nu BRU-JFK-MCO.
De overstap tijd op JFK is ruim twee uur, is dit voldoende voor deze transfer?

b767-300er
17-04-16, 11:07
Ja hoor. Dat is ruim voldoende.

utah
18-09-16, 07:20
Onze vluchten ook (opnieuw) geboekt bij Delta dit jaar. Wel merkwaardig dat de comfort + enkel nog verkrijgbaar is op intercontinentale vluchten en niet meer op domestic flights. Ook is de prijs van comfort + tegen 2 jaar geleden met zowat 25% gestegen.
Vlucht heen= BRU - JFK - MCO
Vlucht terug = MCO - DET - AMS - BRU

utah
17-11-16, 17:39
Bagage inchekcen online gaat poepsimpel. Ook tickets afdrukken is esay. We zijn er klaar voor morgen.

b767-300er
19-11-16, 07:45
Bagage online inchecken?
Duw je dan je koffer door de internetlijn? :)

Of is dat online inchecken dat je je bagagelabels zelf print?

knaapje
19-11-16, 12:56
.............Of is dat online inchecken dat je je bagagelabels zelf print?.................

Dan zal je wel van dat speciale papier moeten hebben , lang, met kleefstrook en sterk.

b767-300er
19-11-16, 18:12
Daarom. Vraag me oprecht af wat ermee bedoeld wordt

Anthon14
19-11-16, 19:21
Waarschijnlijk alleen maar het aangeven met hoeveel bagage je reist want dat kun je aangeven bij het inchecken. :D

b767-300er
20-11-16, 08:49
Dank je wel.
Er blijven maar termen door elkaar gegooid worden....

corrus
20-11-16, 20:05
Dan zal je wel van dat speciale papier moeten hebben , lang, met kleefstrook en sterk.
En... een knappe ATB printer zou ook wel gemakkelijk zijn. :cool:

tomenvalesca
01-12-16, 09:55
Hebben een leuke vlucht gevonden van Brussel naar Miami en terug in augustus volgend jaar. Dit met overstap in JFK. De heenvlucht is een overstap van ongeveer 99min. Ruim voldoende lijkt me. Alleen de terugvlucht is een overstap van 51min. Is dit haalbaar? Met een dochter van twee?

b767-300er
01-12-16, 12:32
Als het goed is wel.
Je hoeft niet opnieuw in te checken of je koffers af te geven.

PENPE
01-12-16, 16:59
De heenvlucht is een overstap van ongeveer 99min. Ruim voldoende lijkt me. Alleen de terugvlucht is een overstap van 51min. Is dit haalbaar? Met een dochter van twee?

Tsja, ..... tenzij je met vertraging van BRU vertrekt en onderweg richting JFK ook nog (veel) tegenwind hebt.

Op de terugweg idem dito : als je toestel al met vertraging binnenkomt op MIA en daarna dus hoogstwaarschijnlijk ook met die vertraging weer richting JFK gaat, dan zijn die 51 min wel heel erg krap.

Ik kan je uit eigen ervaring vertellen dat dit niet echt fijn is als dat gebeurt...

b767-300er
01-12-16, 20:20
Als je het zo beredeneert zijn de meeste aansluitingen riskant.
Vertraging heb je geen invloed op....

moniquekruiningen
12-03-17, 12:48
Wij vliegen dit jaar met Air France/Delta vanaf Düsseldorf via Atlanta naar Orlando International AirPort.
Gelukkig is vanochtend de eerste vluchtwijziging alweer door gekomen. We landen nu om 14:44u (was 14:19u) op Atlanta en onze vlucht naar MCO vertrekt om 15:55u (was 16:00u) het is allemaal maar minuten werk, maar ik vraag me wel af hoeveel ruimte we nog hebben. Gaat dit nog lukken of moet ik voorzichtig na gaan denken over een andere vlucht?

Daarnaast twijfel ik erover of ik voor de terugreis voor een upgrade moet gaan, ik heb vorig jaar op de terugvlucht trombose en een longembolie opgelopen en ik ben toch wel enigszins verontrust over de terugvlucht van dit jaar.. maar ik las dat dat $119 pp per vluchtdeel kost. Wat zou dan een upgrade naar firstclass kosten?

elstars
12-03-17, 13:34
Voor de heenreis zou ik contact opneme met Delta of de organisatie waar je geboekt hebt en vragen of je een andere vlucht kunt krijgen. Dit is nu wel erg krap. Als je in Atlanta zonder oponthoud door de immigatie kunt, ben je toch al snel 60 minuten bezig om alle formaliteiten te doen. Met oponthoud, en dat is veel waarschijnlijker, duurt het natuurlijk weer langer. Wij vinden de nieuwe overstaptijd erg krap en zouden dit liever niet doen.
Succes!

Overigens, als je je vlucht op dit tijdstip in Atlanta toch zou missen, dan gaan er nog veel andere vluchten naar Orlando achteraan en worden jullie overgeboekt. Hebben wij ook eens meegemaakt, we konden toen met een vlucht mee van een uur later, dus al met al leverde dit toen niet veel vertraging op, wel veel gedoe natuurlijk.

sanook
12-03-17, 14:13
Daarnaast twijfel ik erover of ik voor de terugreis voor een upgrade moet gaan, ik heb vorig jaar op de terugvlucht trombose en een longembolie opgelopen en ik ben toch wel enigszins verontrust over de terugvlucht van dit jaar.. maar ik las dat dat $119 pp per vluchtdeel kost. Wat zou dan een upgrade naar firstclass kosten?
Wat voor upgrade is dat precies? Naar economy plus? Of business? Ik denk dat een upgrade naar business wel wat duurder is dan €119,- .En first class heb je volgens mij bijna niet meer op vluchten naar US vanuit Europa, maar als het er nog is dan is dat voor gewone mensen zoals jij en ik onbetaalbaar, van dat bedrag kun je nog een keer op vakantie...
Ik denk dat je voor die €119,- een upgrade naar economy plus krijgt, met iets meer beenruimte dan gewone economy en als je geluk hebt ook nog iets bredere stoelen. Dat is afhankelijk van maatschappij en toestel waarmee je vliegt.

76-er
12-03-17, 14:39
First Class op de lange afstand word inderdaad steeds zeldzamer en is over het algemeen schrikbarend duur. First Class op binnenlandse vluchten in de VS is een heel ander verhaal. Bijna altijd een 2+2 indeling met ruime leren stoelen en veel beenruimte. Maar ook weer geen flatbeds of iets dergelijks.

Maarrrr, met een trombose geschiedenis zou ik me wel een paar keer achter de oren krabben voor ik zo ver zou vliegen. In ieder geval niet in een economy stoel, zeker niet dat lange stuk de oceaan over.

moniquekruiningen
12-03-17, 16:18
De huisarts heeft eea voor me uitgezocht, ieder uur bewegen en veel drinken, verder zijn er geen middelen die kunnen voorkomen dat je trombose oploopt. De werking van de alom voorgeschreven steunkous, maar ook het gebruik van bloedverdunners tijdens een vlucht zijn niet bewezen, gaf de internist ruiterlijk toe. En ja ik heb t eerste half jaar echt gezegd dat ik niet meer zo ver zou vliegen.. maar dan kan ik ook niet zo lang in de auto zitten of anderszins.. ik heb Delta inmiddels een mail gestuurd mbt de vluchttijden eens kijken wat daar uit gaat komen.

moniquekruiningen
13-03-17, 20:19
Pffff bij navraag op messenger, blijkt het beantwoorden van de berichten die via de Delta site worden gestuurd tot 30 dagen te duren.. maar "even" gebeld met Delta.. super geholpen.. we hebben een vlucht van een uur later gekregen van uit Atlanta naar MCO.. we mochten ook nog een dag eerder... maar niet gedaan...

elstars
13-03-17, 21:24
Goed geregeld! Nu gaan jullie vast een stuk geruster op reis.

moniquekruiningen
14-03-17, 19:24
Om knettergek van te worden.. ik kreeg zondag de melding dat de vluchttijden veranderd waren van de app, check my trip. Gisteren dus Delta gebeld en die hebben ons om geboekt naar de volgende vlucht. Eerlijk is eerlijk, de gene die me aan de telefoon te woord stond, hoorde ik aan het eind van het gesprek iets mompelen, dat het reisbureau ons had moeten omboeken, maar na enige tijd in de hold, kreeg ik KLM tickets toegestuurd. Maar... tot mijn schrik, kreeg ik vanavond een mail van Kiss & Fly met de mededeling dat de overstaptijd op onze vlucht ontoereikend was geworden en dat ik contact met ze moest zoeken om de vlucht om te boeken..

ik heb ze gebeld en in mijn allerbeste Duits uitgelegd dat ik al via Delta hand omgeboekt.. moest ik toch iets confirmeren op internet en krijg ik terwijl ik dit schrijf nog een keer tickets binnen... eerst maar eens checken of t nummer t zelfde is...

Anthon14
14-03-17, 21:50
Verbaas je niet als je opeens in check my trip straks dubbele vluchten hebt staan, gebeurde ons ook recent en wij zijn ook gaan bellen en dergelijke maar de tickets bleven er dubbel in staan. Uiteindelijk maar laten zitten en alles is goed verlopen.

moniquekruiningen
19-03-17, 13:50
Geen dubbele vluchten, maar wel weer een wijziging...
nu is alleen het vluchtnummer veranderd.. voor onze vlucht van Atlanta naar MCO.
volgens de Delta/KLM/AIR FRANCE helpdesk doet Delta dat om het netwerk beter op elkaar aan te laten sluiten. Maar zoals de medewerker ook zei, bij de een een verbetering, bij de ander weer verandering en dus aandacht om te kijken wat er nu weer wijzigt. Dit is de 3e wijziging sinds ik boekt eind januari...

stephie
19-03-17, 19:08
Wij hebben de vluchten met Delta 16 januari geboekt en we hebben ook inmiddels al twee wijzigingen gehad. Gelukkig nog niet echt schokkende wijzigingen. Toch is dit wel nieuw voor ons. Ik heb dit niet eerder meegemaakt.
De heenvlucht van Amsterdam naar Detroit is 10 minuten later....Maar gelukkig is onze overstaptijd ook verlengd , met zelfs 15 minuten....Dus we hebben nu 1 uur en 40 minuten voor het overstappen. Helaas komen we door al die veranderingen wel 10 minuten later aan op Orlando :(...daar gaat dan zomaar 10 minuten van onze vakantietijd af....:D
(niet mee spotten, zal je zien dat we fikse vertraging gaan oplopen, is ons wel eens eerder overkomen...)

Anthon14
19-03-17, 20:08
Wen er maar aan, is de laatste jaren vaak en soms moet je goed kijken wat er veranderd is en blijkt het toestel waar je mee vliegt veranderd te zijn. Wij vliegen binnenkort met United en hebben ook al diverse wijzigingen gehad en 1 dusdanig in ons nadeel dat we nu na overleg een hele andere heen vlucht hebben dan oorspronkelijk. Vorig jaar met Delta idem dito, opeens een layover van ruim 4 uur in plaats van de geboekte 1,45 uur, na bellen met Delta is toen ook de vlucht aangepast.

Let er wel op dat je op de juiste stoelen blijft zitten want dit veranderd ook wel eens bij de wijzigingen.

stephie
19-03-17, 20:16
Ja idd, dat check ik wel steeds. De stoelen heb ik in januari al vastgelegd. Ik hoop niet dat wij zulke drastische wijzigingen krijgen.

moniquekruiningen
19-03-17, 20:36
Gelukkig zijn de klantenservicemedewerkers van Delta wel heel erg behulpzaam en geduldig!! Als je ze dan eindelijk te pakken krijgt bedoel ik.. :-)
vandaag duurde het 25 minuten voordat ik iemand sprak..