PDA

Bekijk Volledige Versie : Hotelervaring: BW Key Ambassador Key West



erik64
21-05-05, 09:32
Wij zijn voor $ 124 per dag in hotel Key Ambassador geweest. Dit is een Best Western hotel.

Voordelen:
- Goedkoop
- Zeer mooi zwembad (zout water)
- Aan de Atlantische Oceaan

Nadelen:
- Onder aanvliegroute dus vlak bij airport
- Ver weg van het centrum

Kijk op keyambassador.com.

Als je van de A1 Key West binnen rijdt gelijk linksaf en dan ligt het aan je rechterhand.

TIP: Gebruik je ANWB kaart voor kortingen, hierop staat het 'show your card' logo. Dat wordt binnen de VS geaccepteerd. De ANWB heeft nauwe banden met de AAA en zodoende kunnen wij ook genieten van de kortingen.

Arnoud
22-08-05, 04:14
Ik vind 124 dollar niet echt goedkoop. Wij zijn voor 86 dollar in het Marlin motel geweest. Eenvoudig maar schoon en met zwembad!!

mickey
26-08-05, 09:56
Goedkoop???

Njit
26-08-05, 10:37
Als ik het zo lees dan is het EN niet goedkoop en lawaaiig en ver weg van het centrum.. Lijkt mij allemaal niet zo ideaal :)

Eric
26-08-05, 10:38
Key West is nou eenmaal geen goedkope bestemming.
Overigens heb ik ook diverse malen in het Best Western gezeten, maar altijd onder de $ 100 betaald.
Het is in tegenstelling van wat Njit denkt, wel een fijn hotel, weliswaar niet in het centrum, maar daar ben je in een paar minuten met de shuttle, en dat lawaai valt erg mee, tenslotte stijgen/landen er maar een paar vliegtuigen per dag.
Het hele grote voordeel van B.W. is dat het veeeeeel ruimer is opgezet dan de hotels in het centrum.
Een goedkopere oplossing, en zeker net zo leuk, zijn de vele bed & breakfast adressen op Key West.
Eric

Njit
26-08-05, 10:39
Ik vind 124 dollar niet echt goedkoop. Wij zijn voor 86 dollar in het Marlin motel geweest. Eenvoudig maar schoon en met zwembad!!

is dat deze??

http://bluemarlinmotel.com/

a en m
30-08-05, 09:36
Wij zijn op Key West in het RadissonHotel Key West geweest!! Dit hadden wij van te voren geboekt en het was absoluut niet duur (wij deden hotel van 50-75 euro p.p. / p.n.)
Het was een erg goed hotel met een heerlijk groot zwembad.
Echt een aanader vind ik!

Daniel
30-08-05, 12:07
Oei, 50-75 euro pppn is nog steeds $120-$180 voor een nachtje. Dat vind ik niet echt goedkoop... Aan de andere kant Radisson is een goeie hotel keten en je zit op een dure lokatie (Key West)...

knaapje
30-08-05, 13:45
Wij zijn op Key West in het RadissonHotel Key West geweest!! Dit hadden wij van te voren geboekt en het was absoluut niet duur (wij deden hotel van 50-75 euro p.p. / p.n.)
Het was een erg goed hotel met een heerlijk groot zwembad.
Echt een aanader vind ik!

Was dat niet p.k.p.n?
Of wel per kamer per nacht?

Groeten
Knaapje

a en m
10-09-05, 22:03
ik weet t niet meer zeker
Mijn man denkt dat het per kamer per nacht was! Dan is het goed te doen vind ik....

True1969
16-09-05, 02:34
Wij zaten in Hotel Key West... (gelijk op de splitsing bij de verkeerslichten als je het eiland opkomt) 75 euro via expedia...... erg netjes en cool (obv de airco) ontbijt sloeg weer nergens op...maar dat kende ik inmiddels)

Super eiland !! Go There !!

Brechtje1983
17-08-10, 13:19
Vond dit hotel niet slecht. Zijn er in april geweest, en was dik in orde, mooie grote kamer, leuk terras, propere badkamer...
Zou ik aanraden!