PDA

Bekijk Volledige Versie : Hoppen: Hoeveel tijd kost dat?



Narzug
08-11-08, 12:51
Hallo,

Wij vertrekken morgen met al een hopper kaart in onze zak. Nu vragen wij ons af hoeveel tijd het kost om van het ene park naar het andere te gaan (vanwege bepaalde shows die wij graag willen zien)

Marjol
08-11-08, 12:59
Ga je met de auto of met Disney transport?

Narzug
08-11-08, 13:25
We hebben een auto, maar zitten in een hotel vlak bij AK. We waren niet van plan om de auto te gebruiken om naar de parken te rijden

corrus
08-11-08, 14:28
Houdt 30 tot 40 minuten aan voor transport tussen 2 parken, of je nu per auto gaat of niet...

Teleton
09-11-08, 11:50
zitten in een hotel vlak bij AK.

Jullie zitten toch in een hotel bij The Old Town? Hoe vlak bij AK denk je dat dat is? Ga je dan met de hotelshuttle naar de parken? Dat kost je vrij veel tijd maar je bespaart 12 dollar parkeergeld :-&.

Corrus heeft gelijk met z'n reistijd waar je dan nog eens de tijd voor de tassencontrole, de eventuele rij bij de ticketcontrole en de wandeling naar de show die je wilt zien bij op kunt tellen.

Ben benieuwd wat jullie ervaringen zijn met dit plan.

cvr
11-11-08, 19:37
Yep, ik vraag me ook af of dit te doen is. Als je alles hebt gezien en dan op 1 van je laatste dagen een show in de ochtend op park A wil zien en in de middag een show op park B is het wel te doen maar anders zou ik het zeer afraden...