PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisschema Peggy67: Orlando - Orlando



Peggy67
04-11-08, 14:02
Reisschema Peggy67: Orlando – Orlando

Wij (mijn man, dochter en ik) gaan van 21 december en vertrekken weer op 2 januari.
Dit is voor ons de eerste keer Orlando. Wij verblijven in het Caribe Royale.

21-12 Aankomst
22-12 Uitrusten, beetje winkelen en rondneuzen
25-12 Kerstbuffet in het Caribe Royale Orlando
31-12 Epcot voor het vuurwerk of Celebration
02-01 Weer naar huis

Verder staat er niets vast!!!

We hebben tickets voor:
1 dag Universal Studio’s
1 dag Seaworld met de mogelijkheid voor een extra dag
6-day park hopper Walt Disney World

Maar nu zie ik al die reisschema’s en begin te twijfelen; is het echt nodig om alles al in te plannen? Wij waren van plan om het daar ter plekke te ondervinden hoe we de dagen gaan invullen. We hebben tenslotte de tickets op zak, hotel is geregeld en de auto staat straks voor ons klaar!!???

We kunnen doen en laten wat en wanneer we willen!
Of heb ik iets belangrijks over het hoofd gezien??

Yvet
04-11-08, 17:05
Wat jij wilt, niet plannen en we zien wel strategie nemen is leuk voor een rustige periode (dat is februari bv) maar nu rond de kerst en oud en nieuw ben je gek als je niet plant.
Het is al nodig voor de mei periode en de juli/aug periode maar met de feestdagen red je het niet zonder planning.

Plannen plannen plannen....
Doe je dit niet dan zul je een minder leuke tijd hebben dan dat je jezelf goed voorbereid.
Het scheelt wachttijd als je plant, het scheelt teleurstellingen als je plant, het scheelt een hoop tussen het net niet en het net wel zien.
Het is mega megadruk en zonder planning kom je dus ook nergens, wil je eten in de parken bel dan asap om iets te reserveren.

Voor het vuurwerk tijdens oud en nieuw moet je vroeg in de parken zijn (dat wil zeggen voor 10 uur 's ochtend) en niet meer het park verlaten.
Als je met kerst een park in wilt zul je er ook uiterlijk 10 uur moeten zijn anders is het park gewoon vol en zul je dus er niet meer inkomen

Je bent niet de enige die daar zal zijn die periode er zijn er miljoenen met jou......


Gebruik even de zoekfunctie er zijn al meerdere topics over de kerstdrukte en wat je kunt verwachten...

Teleton
04-11-08, 17:17
We kunnen doen en laten wat en wanneer we willen!
Of heb ik iets belangrijks over het hoofd gezien??

Wat denk je van de enorme drukte in die periode? Oeps, ik zie net dat Yvette me te snel af is. Ze heeft helemaal gelijk! Wij kunnen, nu in deze rustige periode, inderdaad, min of meer, doen en laten wat we willen. In de vakantieperiodes en helemaal rond kerst, kan je dat wel vergeten. Trouwens, als we nu in Disney in een restaurant willen eten, moeten we zelfs nu in de rij. Ook buiten Disney kan je in het weekend niet zo maar naar een 'gewoon' restaurant voor dinner, zonder in de rij terecht te komen.

Volg de raad van Yvette maar op, veel plezier straks!

svenehans
18-11-08, 22:53
Sowieso is het leuk om van tevoren te plannen... je blijft toch nog een tijdje aan het schuiven. Mijn ervaring van afgelopen oktober is, dat je niet weet wat je 't eerst en 't laatst moet doen... er is zo veel keus! Waren blij het vooraf al gepland te hebben!

Patrick
04-12-08, 10:02
Ik zou sowieso ook Islands of Adventure bekijken en niet alleen de Studios. Zeker een must als je ook van Rollercoaster houdt.