PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Micktomar (Marja)



Micktomar
03-11-08, 20:14
Hallo, wij zijn "Micktomar"... Mike 14, Nick 16, Tony 45 en Marja 44.
Ergens in een zeer grijs verleden zijn we 1x naar Florida geweest en dat was in 2003.
We vonden het wel weer eens tijd worden om die kant op te reizen en hebben het plan om in Juli 2009 Orlando te bezoeken en er zelfs nog een weekje kust aan vast te plakken.
Onze gedachten (tenminste, de mijne:-\"), gingen eerst uit naar de Keys, maar nadat ik had gelezen op het Forum dat de kust van Sanibal, of iets in die buurt ook heel erg mooi zijn, denk ik dat we daar wel iets moeten kunnen vinden.
In ieder geval hebben we nog ruim de tijd om vanalles te plannen of veranderen, dus als er tips zijn dan horen we die graag natuurlijk!
In 2003 zaten we in Highland Resort en hadden we alles via een reisburo geregeld, maar dit keer gaan we het zelf uitzoeken. (wel zo leuk)
Oh ja, we willen iets van 3,5 week vakantie vieren.
Ondertussen heb ik bijna elk reisverslag gelezen en krijg ik er steeds meer zin in.

Groetjes Van Marja

Micktomar
15-11-08, 23:36
Ondertussen hebben we dan ook geboekt, 2,5 week in Highland resort, en 1 week in Newport Richey.
Vlucht en auto via Cheaptickets en de huizen via villainorlando.net en Vrbo.com, van de laatste moeten we nog een bevestiging krijgen, dus wachten we dat nog maar af...spannend!\\:D/