PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisschema michaelch: Orlando - Miami



michaelch
29-10-08, 22:10
Wij willen eind Mei 2009 naar Florida toe, en dan de 1ste week een hotel of villa huren in de buurt van Orlando. En de 2e week een hotel ergens in Miami of Miami beach.

De 1e week willen we dan een aantal parken bezoeken, en wat dagen naar de Atlantische kust Bijvoorbeeld naar Daytona beach en of Cape canaveral. En ook naar de Golf van Mexico.
En dan de 2e week Miami verkennen de stad en de stranden lekker relaxen, en ook een dag naar de keys.

Als jullie nog bezienswaardigheden weten die wij dan echt moeten gaan bekijken hoor ik het graag.

Groeten Michael

Ta2 Gerrit
30-10-08, 08:55
En dan de 2e week Miami verkennen de stad en de stranden lekker relaxen, en ook een dag naar de keys.
Groeten Michael

Als jullie met "een dag naar de Keys", Key West bedoelen, zou ik daar nog even over nadenken. Dat is eigenlijk alleen haalbaar als je daar ook nog een overnachting aanknoopt. Als je wat wil zien tenminste.

Maar daar is al genoeg over geschreven, bijvoorbeeld HIER (http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=7306&highlight=west)

Teleton
31-10-08, 02:26
De 1e week willen we dan een aantal parken bezoeken, en wat dagen naar de Atlantische kust Bijvoorbeeld naar Daytona beach en of Cape canaveral. En ook naar de Golf van Mexico.


Allereerst een teleurstellende mededeling. In Florida heeft de week slechts 7 dagen. Als je een aantal (?) parken optelt bij de Golf van Mexico en de Atlantische kust, zit je al snel met een overvol programma. Combineer de kust eens met de reis naar het zuiden, dan win je zeker tijd. Misschien een tip: lees eens een paar reisverslagen door, bepaal dan zelf wat je wilt zien en doen. En/en is geen keuze, of/of resulteert vaak in een fijne, relaxte vakantie. Eind mei is verder een populaire tijd, lees ook het topic over de ticketprijzen eens door. Succes en veel plezier met de voorbereidingen!

michaelch
31-10-08, 22:44
We moeten nog ff zien wat we die eerste keer allemaal willen gaan zien daar. Maar ik weet nu al dat we ons daar niet zullen vervelen. Ik hou jullie op de hoogte als we ons schema precies uitgestippeld hebben.

Bedankt voor de tips in ieder geval! :-)