PDA

Bekijk Volledige Versie : Info over het forum



Danny
09-04-05, 15:02
He Daniel.....ik zie dat je een link hebt naar Alamo.....is dit omdat zij ook als sponsor op het forum vermeld staan?

Groet,
Danny

Daniel
09-04-05, 18:11
Nee hoor, op dit moment heeft het forum geen officiele sponsors. Middels de advertenties op het forum wordt de hosting en de bandbreedte betaald. Ik probeer zo voorzichtig mogelijk te zijn met de advertenties en wil ze ook zo goed mogelijk laten aansluiten bij "vakantie in Florida". Nou lijkt me een gratis upgrade voor je autohuur in Florida niet gek, dus vandaar!

Danny
09-04-05, 20:29
Het was ook geen kritiek hoor. Ik vind het overigens super hoe je dat voor elkaar krijgt. Het is volgens mij toch redelijk moeilijk om adverteerders te vinden die genoeg willen betalen om de hosting van de site te sponsoren. Aangezien er steeds meer gebruikers komen heb je natuurlijk ook steeds meer bandbreedte nodig.

:idea: Wellicht is het mogelijk om een soort grafiek in het forum op te nemen waarin we kunnen zien hoe de bezoeken geweest zijn?

Eric
09-04-05, 23:27
:idea: Wellicht is het mogelijk om een soort grafiek in het forum op te nemen waarin we kunnen zien hoe de bezoeken geweest zijn?

Helemaal onderop de pagina staat een klein blauw grafiekje.
Als je hierop klikt kom je op de grafieken van Nedstat, en kun je keurig het aantal bezoekers etc aflezen.
Succes, Eric

Daniel
10-04-05, 00:33
Het was ook geen kritiek hoor.
Had ik ook niet zo opgevat! :) Wellicht deed mijn antwoord dat wel vermoeden, maar dat was dan zeker niet de bedoeling!

Helemaal onderop de pagina staat een klein blauw grafiekje.
Als je hierop klikt kom je op de grafieken van Nedstat, en kun je keurig het aantal bezoekers etc aflezen.
Iets specifieker nog: het nedstat grafiekje geeft pageviews weer en niet het aantal bezoekers. Volgens mij heb ik via het hostingbedrijf ook toegang tot statistieken met het aantal bezoekers erbij. Ik zal eens kijken of ik die aantallen boven water kan krijgen...