PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: FloridaFrankie



FloridaFrankie
25-10-08, 17:48
Volgende jaar februari ga ik (met vrouw en 2 kids) weer naar Orlando, Florida!! Zijn dit jaar ook geweest (met USA Fun Vacations, aanrader!!), dat was super!! En heel lang geleden (1992, nog zonder kinderen) ook al eens (Miami, Orlando & the Keys). Hebben er heeeeel veel zin in. Hoop hier nog leuke, nuttige ervaringen en tips te vinden. Waar zinvol probeer ik mee te doen aan de discussies. Iedereen heel veel plezier gewenst met de voorbereidingen van de Florida-trip!

Frank

mc.kunst
25-10-08, 22:31
Hallo Frank,

Wij (met man en 2 kinderen) gaan in december naar Florida. We hebben voor het eerst bij USA Fun Vacations geboekt. Tot nu toe zijn we tevreden! Weet jij nog hoe lang van te voren je de reisbescheiden toegestuurd krijgt? En is daar ook al een adres van de villa bij? Veel succes met de voorbereidingen voor februari!

Groeten, Claudia

JKG
26-10-08, 00:29
Welkom Frank! Je zult vast wel genoeg tips vinden en wie weet heb je vast zelf ook nog wel tips ;)

@ Claudia: Bel USAFV even wanneer je de reisbescheiden krijgt, dan heb je antwoord uit eerste hand. Kan sowieso niet lang meer duren voor jullie alles binnen hebben. :)

mc.kunst
26-10-08, 10:36
Zal ik inderdaad doen, JKG! Ik kan niet wachten tot alles binnenkomt, dan zijn we weer een stapje dichterbij... :-)

FloridaFrankie
22-11-08, 19:43
Hoi Claudia, een verlate reactie, maar mogelijk nog op tijd. Wij ontvingen de reisbescheiden ongeveer 2 a 3 weken voor vertrek.
Daar was nog geen adres van de villa bij, maar het adres van het kantoor waar de sleutel afgehaald kon worden. Vervolgens wel heel lang gezocht naar de villa, omdat de kaart niet op schaal was en we de afstanden verkerd hadden ingeschat. Heb dit voor onze aankomende vakantie alvast goed nagekeken en op de kaart bekeken. Dit zou wel mijn tip zijn: kijk op internet even naar het adres en plan alvast de route vanaf (waarschijnlijk) Orlando Airport (b.v. via Google Maps). Verder alles fantastisch geregeld door USAFV! Heel veel plezier gewenst volgende maand!

Groeten, Frank

mc.kunst
22-11-08, 22:58
Ga ik zeker even doen, Frank, de route vast opzoeken. Goeie tip! We hebben de reisbescheiden inmiddels binnen en idd ook nog geen adres van de villa, maar het sleuteladres. We landen idd op Orlando Airport. Jij ook alvast veel plezier gewenst!

Groeten, Claudia

rembrandt
23-11-08, 20:01
@FloridaFrankie: Daarom bestel ik een kaart voor de tom tom of huur een tom tom bij AV, moet nog even kijken wat ik doe.