PDA

Bekijk Volledige Versie : Nieuw forum: ervaringen met touroperators en reisaanbieders?



Ebelix
24-09-04, 17:14
Wat ik eigenlijk nog mis op het forum is een gedeelte waar we over ervaringen met touroperators en andere reisaanbieders kunnen discussieren. Wellicht uit te breiden met een gedeelte over autohuur e.d.

Op het oude forum werden hier toch veel vragen over gesteld.

Ik ben benieuwd wat jullie vinden van dit voorstel

Njit
24-09-04, 18:28
Wat ik eigenlijk nog mis op het forum is een gedeelte waar we over ervaringen met touroperators en andere reisaanbieders kunnen discusseren. Wellicht uit te breiden met een gedeelte over autohuur e.d.

lijkt me opzich wel aardig. Alleen zijn ervaringen wel iets persoonlijks.. Waar de ene persoon zich dood aan kan ergeren kan de ander geen enkel probleem vinden..

Heeft er ook een beetje mee te maken met hoe 'wereldwijs' je bent. De ene persoon boekt een reis waarbij hij/zij compleet aan het handje wordt genomen, de ander wil het liefst alles zelf doen en boekt alleen de vlucht, hotel en auto..

Maar ik denk dat dit zich allemaal vanzelf wijst :)

toverfee
25-09-04, 10:59
ik vind dit wel een aardig idee
ik ben altijd wel benieuwd naar hoe andere mensen hun touroperator ervaren

groetjes toverfee

Daniel
25-09-04, 13:14
Ik vind het uiteraard geen probleem om onderwerpen toe te voegen waar vraag naar is, maar ik wil er wel voor waken dat we geen wildgroei krijgen van forums. Voor je het weet heb je 30 forums, met daarin een paar berichtjes en dat lijkt met niet overzichtelijk... Ik maak er weer een poll van (geldig voor een week) en dan kijken we wat de meerderheid vind...

Ebelix
25-09-04, 14:35
Ik ben het met je eens dat het overzichtelijk moet blijven. Aan de andere kant moeten mensen ook kunnen zien wat hier allemaal besproken wordt.

We wachten wel de uitslag van de poll af.

Ta2 Gerrit
25-09-04, 14:43
Goed plan, mits het een beetje objectief blijft. Het is te simpel om de ene reis/auto/hotelaanbieder af te zeiken en de ander op te hemelen. En zoals al genoemd ervaart de één en probleem als een probleempje en de ander een probleempje als een ramp. Maar het is wel informatief en zoals Ebelix zei, een veelgevraagd topic op het "oude" forum.

Daniel
25-09-04, 16:16
:idea: Dit schiet me nu te binnen: ik kan ook een "sticky" draadje maken in Florida Algemeen. Op die manier blijft het onderwerp altijd bovenaan en dus makkelijk vindbaar...

Gino
25-09-04, 21:00
:idea: Dit schiet me nu te binnen: ik kan ook een "sticky" draadje maken in Florida Algemeen. Op die manier blijft het onderwerp altijd bovenaan en dus makkelijk vindbaar...

Dat lijkt me inderdaad overzichtelijker dan een nieuwe forum.... maar ja,.. wie ben ik :oops:

Ebelix
25-09-04, 21:15
Daniel,

Lijkt mij ook voldoende. Zolang men die info maar makkelijk kan vinden.

Ebelix
24-01-05, 12:06
Hoi Daniel,

Ik kom nog even op dit onderwerp terug. Kan jij een sticky onderwerp aanmaken bij Florida algemeen voor ervaringen met touroperators?

Om de zoveel tijd komen hier toch vragen over binnen.

Daniel
24-01-05, 12:36
OK. Ga ik voor zorgen!

Daniel
24-01-05, 22:25
Hij staat erbij!

Daniel