PDA

Bekijk Volledige Versie : Hotelervaring: Best Western Atlantic Beach Resort, Miami Beach



tamaralemmens
22-10-08, 20:08
Ik las dat het atlantic beach hotel gesloten is, maar hoe zit het met dit hotel? Is dit hetzelfde of een ander? Wij hebben het namelijk geboekt voor volgend jaar. Dank je wel

Chicco68
22-10-08, 23:36
Ik weet wel dat het Best Western atlantic beach hotel nog gewoon bestaat, althans daar hebben wij afgelopen week nog gelogeerd.
Voor alle duidelijkheid, ik bedoel dit hotel: http://book.bestwestern.com/bestwestern/productInfo.do?propertyCode=10366

[redbox]Moderator Michael66:
18-01-2009: link werkt niet. Het lijkt erop dat BW de website van dit hotel uit de lucht heeft gehaald.[redbox]

tamaralemmens
23-10-08, 17:05
Inderdaad dat is het goede hotel! We blijven er maar een nachtje, maarre is het wat? Wij vinden het met name belangrijk dat het schoon is.

Chicco68
24-10-08, 00:09
Ja hoor, het is een mooi hotel en alles heel schoon. Kijk maar eens naar ons reisverslag (link onder aan dit bericht). We hebben zelfs gratis zeezicht gekregen terwijl we in eerste instantie gewoon "straatzicht" hadden. Gewoon even vragen en als ze een kamer vrij hebben met zeezicht denk ik dat het bij jullie ook geen probleem zal zijn.
Echt overvriendelijk personeel en schone en goedverzorgde kamers. En, het voordeel is dat je in Miami North Beach zit, stukken rustiger dan op South Beach zodat je tenminste het 's nachts lekker kunt slapen.
Tip: 1 blok verder (richting South Beach) zit aan de linkerkant een Italiaan waar je heerlijk kunt eten.

tamaralemmens
24-10-08, 17:51
Dat is fijn om te horen! Bedankt voor de tips. We gaan zeker proberen een kamer met zeezicht te krijgen enne we zijn dol op italiaans, dus dat komt goed uit. Ga meteen je weblog lezen. thanx