PDA

Bekijk Volledige Versie : Starbucks



mickey
18-05-05, 10:01
Bij een bezoekje aan de States mag "starbucks"niet ontbreken vind ik,en zoals mij al is opgevallen ben ik hierin niet de enige.Maar mijn vraag is nu,ze hebben zoveel keuze en ik neem altijd cappucinno.Kan iemand mij iets anders aanraden wat ik absoluut moet proberen?

Eric
18-05-05, 11:32
Bij Starbucks moet je eigenlijk alles een keertje proberen, maar ik denk dat petra VS wel een lijstje kan maken van alle lekkere dingen daar.
Vergeet ook de Muffins trouwens niet !!
Eric

Michael66
18-05-05, 14:10
Quadruple Espresso! Of een Americano (espresso met heet water) met 3 extra espresso's.
Op het vliegveld van orlando bestel ik die altijd als ik daar moet wachten. Leuk, want zie de koppen van de wachtenden achter je dan maar eens jouw richting in draaien... :P .

Hoe komt het trouwens dat ik op de terugvlucht nooit in slaap kom ....

mellie
18-05-05, 14:46
White Chocolate Mocha! Dit is een soort van witte chocolademelk. Super lekker!

N1xz
18-05-05, 15:16
Frappaccino! 8)

Petra/VS
18-05-05, 16:07
Ik ben van de zoete, dus voor mij een skim caramel macchiato, hmm!! Maar meestal neem ik een skim latte, dat is al genoeg cafeine. Hun speciale smaken rond de feestdagen zijn ook erg lekker: peppermint twist (geloof ik?), gingerbread en pumpkin.

Ta2 Gerrit
18-05-05, 16:52
De after coffee mints in diverse smaken. Lekker pittig, al zou ik ze niet direct na een hete koffie o.i.d. nemen, very hot.
Gelukkig heb ik nog voldoende doosjes op voorraad om Augustus te halen :lol: .

Maartje
18-05-05, 20:31
Smaken verschillen, maar ik vond de cappuccino erg tegenvallen, meer wat wij koffie verkeerd noemen, een echte melkbak dus. We hielden het maar op een double espresso, heerlijk. Heb ook nog een keer een American Coffee uitgeprobeerd maar die was me veel te waterig. Kreeg (te laat) de tip om een grote macchiato te nemen, die is als onze (en dat bedoel ik letterlijk :wink: ) cappuccino.

Bai,

Maartje

Stephanie
18-05-05, 20:38
ik lust eigenlijk geen koffie :oops: maar ik wil er toch wel een keer iets proberen
hebben ze ook chocolademelken ofzo zonder koffie erin?

Njit
18-05-05, 21:04
Smaken verschillen, maar ik vond de cappuccino erg tegenvallen, meer wat wij koffie verkeerd noemen, een echte melkbak dus.

Het gaat mij ook niet om de koffie maar om het schuim. Maar dat verkopen ze helaas niet los :)

Maartje
18-05-05, 23:00
Ja hoor, geen koffie bij Starbucks kan ook: mijn kinderen namen steeds hot chocolate, beviel prima!

Bai,

Maartje

Maureen
18-05-05, 23:26
Ik ben helemaal nieuwsgierig geworden naar Starbucks!!
Ga het toch echt proberen over 4 weken :lol:
Aangezien mijn vriend en ik echte koffieleuten zijn wordt dat over het algemeen dus nog wel een probleem begrijp ik (tenminste lekkere koffie dan)

Maureen.

Maartje
18-05-05, 23:35
Ja de 'gratis' koffie bij een tent als Ponderosa weigerden we gewoon, en ook alle andere koffie buiten Starbucks vonden we niet te drinken. Nou is het volgens mij net als met wijn, als je eenmaal goeie wijn gewend bent kun je haast niet meer terug naar goedkope, mindere wijn. Als ik in NL in de horeca ben bestel ik ook alleen maar koffie als ik een groot espresso-apparaat zie.....

Bai,

Maartje

Maartje
19-05-05, 00:24
Nee uit eigen ervaring weet ik dat je ook nog moet leren hoe je met zo'n apparaat om moet gaan, dat is waar!

Bai,

Maartje

Petra/VS
19-05-05, 00:43
ik lust eigenlijk geen koffie :oops: maar ik wil er toch wel een keer iets proberen
hebben ze ook chocolademelken ofzo zonder koffie erin?

Mijn man houdt ook niet van koffie, maar hij vindt de caramel macchiato van Starbucks wel lekker. Verder zijn de kinderen dol op hun frozen vanilla bean en (ik geloof) strawberry cream drankjes.

ekkie50
22-05-05, 17:29
dit onderwerp mag ik wel! Altijd een traktatie, een Starbucks koffie. Het is wel een vrij prijzig genot, maar desondanks zeer de moeite waard.
Ik lust er vaak wel een plak lemon cake bij. Shortcake noemen ze dat geloof ik :?:
Dit voorjaar ben ik bij Starbucks op International Drive geweest. Je zit daar (binnen, maar nog veel leuker: buiten) praktisch naast de weg, en het is leuk om te zien wat er zoal voorbij komt sjeezen. De toerist bekijkt de toerist :D

Ritchie
23-04-12, 17:49
Today, we’re excited to officially announce plans to bring your favorite Starbucks drinks and food items to all of our theme parks at Disneyland Resort and Walt Disney World Resort.
In June, the first of six planned Starbucks locations is scheduled to open at Disney California Adventure park. And more locations are planned at Disneyland park and Walt Disney World Resort (Magic Kingdom Park, Epcot, Disney’s Hollywood Studios and Disney’s Animal Kingdom).
The Starbucks locations inside our parks will be designed to fit the theme of their surroundings. At Disney California Adventure park, Starbucks will be located in the Fiddler, Fifer and Practical Café on Buena Vista Street, a place that transports guests to 1920s Los Angeles, when Walt Disney arrived in California and a cup of coffee was the perfect way to jumpstart a busy day. The store’s location plays off the Spanish/Mexican architecture of the period, and baristas will wear 1920s-inspired attire.
The café will serve Starbucks items, including coffee and espresso beverages, Frappuccino® blended beverages, and signature breakfast sandwiches and pastries. Guests also will have their choice of Disney favorites, including signature sandwiches and other items, as well as delicious desserts and sweet treats.Bron: http://disneyparks.disney.go.com/blog/2012/04/starbucks-coming-to-disney-parks/

Google vertaling:
Vandaag zijn we verheugd om officieel aan te kondigen plannen om uw favoriete Starbucks drankjes en etenswaren te brengen aan al onze themaparken in Disneyland Resort en Walt Disney World Resort.
In juni is de eerste van zes geplande Starbucks locaties gepland voor in Disney California Adventure park. En meer locaties zijn gepland in Disneyland Park en het Walt Disney World Resort (Magic Kingdom Park, Epcot, Disney's Hollywood Studios en Disney's Animal Kingdom).
De Starbucks locaties binnen onze parken beogen bij het thema van hun omgeving passen. Op Disney California Adventure park, zullen Starbucks worden gevestigd in de Fiddler, Fifer en Praktische Cafe over Buena Vista Street, een plek waarmee u naar 1920 in Los Angeles, toen Walt Disney aangekomen in Californië en een kopje koffie was de ideale manier om vliegende start een drukke dag. De winkel locatie speelt voor de Spaanse / Mexicaanse architectuur van de periode, en barista's zal dragen 1920-geïnspireerde kleding.
Het cafe zal dienen Starbucks items, inclusief koffie en espresso dranken, Frappuccino ® gemengd dranken, en handtekening ontbijt broodjes en gebak. Gasten kunnen ook zullen hun keuze van Disney favorieten, inclusief handtekening broodjes en andere items, evenals heerlijke desserts en zoete lekkernijen.

trails
23-04-12, 17:51
Ik hoop dat Starbucks dan ook wat gaat overnemen van de Disney service!

Ritchie
23-04-12, 18:01
denk van niet, was destijds met de vestiging van Mc Donalds in Downtown Disney ook niet het geval

Ik zat net te denken, zullen ze daar dan ook gratis Wifi aanbieden ???

pixiedust
02-12-12, 20:29
Weet iemand wanneer de Starbucks in Main Street opent? Ik heb gelezen dat de oude Bakery in januari sluit. Wij zijn er in februari...en ik zou het wel leuk vinden als de Starbucks dan al open is.

cindy74
02-12-12, 20:58
Ik neem aan van wel al zijn er superveel protesten tegen dit . Ik vind het ook jammer dat de bakery sluit starbucks kan je overal drinken maar het heerlijke gebak van de bakery niet .
het juist op allears gelezen dat het early summer gaat zijn dus je zult nog een keertje moeten gaan ;)

Michael66
25-06-13, 00:27
Starbucks verhoogt de prijzen (http://www.nbcmiami.com/news/business/NATL-Starbucks-Price-Hike-Expensive-Tuesday-Coffee-Drinks-Latte-212818181.html?_osource=SocialFlowFB_MIBrand)
Tijd om eens iets anders te proberen?
Starbucks Price Hikes Take Effect Tuesday
For many customers, the company says, it will be the first price hike in two years.

That tall latte from Starbucks could cost you a little more in loose change on Tuesday.

The Seattle-based coffee company will raise many of its drinks' prices in U.S. stores nationwide starting June 25, it said last week — marking its first price hike in two years for most customers.

Prices will rise on average by 1 percent nationally starting Tuesday. But the price for many drinks, such as medium and large brewed coffees and Frappuccinos, won't change in most of Starbuck's 11,000 U.S. cafes, according to the company.

Depending on the market, Starbucks notes it's the first price hike most customers will see in about two years.

The price hike comes despite falling coffee costs that have boosted the company's profits. In the last quarter, Starbucks cited lower coffee costs for a stronger operating margin, which represents the money it pockets from sales after subtracting what it pays to keep stores running.

Fleurida
25-06-13, 11:21
Ga wel naar de Mac, net zulke goede koffie voor een veel betere prijs en niet dat overspannen gedoe over roken.;)

Fleurida
25-06-13, 13:39
Heeft ook al hier op het forum gestaan, niet op terras en niet binnen 25 voet van de voordeur. Dit kan alleen als de grond om de Starbucks van hunzelf is. Maar ze doen hun best maar, ik ga naar de Mac, daar hebben ze ook Frappucino en voor de helft van het geld.

http://www.mcdonalds.com/us/en/food/full_menu/mc_cafe.html

trails
25-06-13, 18:09
De koffie van de MacDo is zelfs véél lekkerder. Ons kan het niet zo boeien, die prijsverhoging. Zeer overgewaardeerd die Starbucks.

Michael66
03-02-14, 21:53
Nu ook een Starbucks geopend in Universal's Islands of Adventure.
Om de smaak van Butterbeer weg te spoelen .... :)

http://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/401/2b4k.jpg

http://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/811/67tw.jpg

http://imageshack.com/a/img855/3789/yqh5.jpg

Ritchie
03-02-14, 22:00
Vind deze vestiging er mooier uitzien, dan van die in Disney (Epcot en Magic Kingdom).

Michael66
18-02-14, 08:38
Twee rondjes in Epcot.


I think it will be a long time before Starbucks lovers get over the novelty of strolling down Main Street USA with their favorite seasonal latte in hand, or peering at Spaceship Earth with through a window emblazoned with the familiar siren.Bron:http://www.disneyfoodblog.com/2013/10/14/6-new-things-youve-gotta-try-in-disney-world/
http://www.disneyfoodblog.com/wp-content/uploads/2013/09/Spaceship-Earth-View-Fountain-View-600x615.jpg

Michael66
31-12-14, 13:12
Ook Starbucks bij SeaWorld (https://www.facebook.com/attractionsmagazine/photos/a.74177884329.72281.8093464329/10152910718534330/?type=1&permPage=1):

http://s23.postimg.org/vhahrvr4b/10801603_10152910718534330_8201467401851699338_n.j pg
The former arcade at @seaworldorlando is now a coffee shop serving Starbucks.

marlenes
01-01-15, 17:11
De seizoenskoffies zijn ook erg lekker!
Wij zijn er meestal rond halloween en dan heb je de pumpkinspice latte en de pumpkin spice frappuchino en de salted caramel mocha is ook echt een aanrader! Ook in een frappuchino variant! jum jum...

Eigenlijk moet je alles een keer geprobeerd hebben :D

<3<3 starbucks!!

Henk Mychelle
01-01-15, 23:50
volgens een medewerker van pj's coffee op vliegveld van new orleans gaat starbucks weg uit disney en neemt hun bedrijf over. schijnt voor de disney medewerkers (in the underground city) al zo te zijn. Binnenkort ook voor bezoekers van de parken.

Ebelix
02-01-15, 09:43
Starbucks zit er net in Disney. Ik kan me moeilijk voorstellen dat het contract maar van zo'n korte duur is.

FloridaVerslaafde
03-01-15, 14:25
Volgens mij was dat een leugentje van die PJ's medewerker. Kan mij niet voorstellen dat na zo'n grote investering in de filialen in de Disney parken dat Starbucks er weer weg gaat.

:cool: