PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisschema Rarossel: Rondreis 2006 met 6 personen



rarossel
21-10-08, 00:18
Afgelopen zomer is zo goed bevallen dat we volgend jaar weer naar Florida gaan. Er gaat een nichtje mee en we zijn dan met zijn zessen. Ruud en Erika en de kids John, Mike en Nina van 15, 14 en 11 jaar. Nicht Tine is 22 jaar. Tickets zijn geboekt. We vliegen 29 juli naar Miami en 22 augustus vanaf Orlando weer terug naar Amsterdam. We willen 2 nachtjes in Miami blijven, 2 nachtjes naar de Keys en dan via de kust omhoog naar Orlando. Ik heb gezocht naar een accomodatie voor 6 personen maar dat is moeilijk te vinden voor 2 nachtjes. Op (sommige) hotelkamers kan je wel met 5 mensen terecht maar voor 6 mensen heb je 2 kamers nodig en dat is een aardige aanslag op ons vakantiebudget. Zijn er ervaringen hiermee? Wie weet een betaalbare accomodatie? Vaak worden appartementen enzo alleen per week verhuurd zoals bij homeaway.
Aan de kust willen we naar shorewalk villas in Bradenton.
Groetjes Erika

Marcelg
21-10-08, 01:42
http://vacationrentalskeywest.com/nightly_rentals_6_people.htm

Hier zie je wat plaatsen waar 6 personen kunnen slapen, pas wel op dat de rates vaak gebaseerd zijn op 4 personen en komen er dus extra kosten voor 2 personen bij.

Tevens reken 11 1/2% extra Key West bed tax over de prijzen die je ziet.
Veel plezier met voorbereiden.
Reken het snel om naar Euro's, dan vallen de prijzen wel mee.

rarossel
21-10-08, 07:25
Geweldig. Hier gaat het zeker lukken om wat te boeken.
Voor extra personen rekenen ze 20 dollar per nacht per persoon. De goedkoopste accomodatie komt op ongeveer 240 dollar uit per nacht.
Bedankt voor de tip!

serre
21-10-08, 08:40
Beste,

Voor Miami had ik zelf ergens enkele adressen gevonden van jeugdherbergen, alleen weet ik niet tot welke leeftijd je daar binnen mag.

Mvg,

Serre