PDA

Bekijk Volledige Versie : Turkey Rod Run



jurgo
20-10-08, 11:56
Iemand weleens op de Turkey Rod Run geweest,Daytona.
Word dit jaar voor de 35e keer georganiseerd,en schijnt groots van opzet te zijn,valt in het weekend van Thanksgiving,laten wij daar dan net zijn!
Iemand ervaring/info.8-)

serre
20-10-08, 15:14
Jurgo,

Zou ik zeker doen, ben zelf al enkele jaren naar Daytona getrokken om de 24 uren of de 500 miles van Daytona te gaan bekijken. Maar aangezien dit gebeurt in de maanden januari en februari, had ik geen weet van die turkey run. Maar als ik de foto's bekijk op hun site en indien je een wat autoliefhebber bent zou ik er zeker eens naar toegaan.
Buiten dit event heb je ook nog op het circuit zelf Daytona USA, dit handelt over het ontstaan van het circuit, de races, er staan wagens uitgestald. Je kan er zelfs een bandenwissel uitvoeren.
Tegenover het circuit heb je dan ook nog een Hooters restaurant, want van al dat wandelen zul je wel honger gekregen hebben zeker...:-)

Mvg,

Serre

Jaimie
12-11-08, 16:33
Jaja! Ik ben er al enkele malen geweest! Dit jaar ook weer! Misschien komen we elkaar nog tegen haha.

Ik ben zelf 1 dag geweest, maar mijn vriend en mijn vader zijn 2 jaar geleden meerdere dagen geweest. Het is echt een natte droom hoor! (ook voor mij als vrouw!)

Zeker je fototoestel meenemen want er staan heeeel veel mooie wagens. 2 jaar geleden waren we dus daar en er stonden er ong 5000!!

Entree is redelijk veel maar goed, je hebt wel een hele dag vertoeven. Zou zeker zonnebrand meenemen want er is haast geen schaduw

Ook leuke stands met veel leuke spullen

jurgo
17-12-08, 15:24
We benne net terug uit florida,en wat betreft de meeting was geweldig,zeker een aanrader,jammer dat het niet zo groot was.....geintje,der is een hele grote swapmeet waar ze van ventieldopje tot lijkenkist verkopen,en een partij auto`s,tis echt verschrikkelijk zoveel en de meeste in superstaat!!!
Opmerkelijk was wel dat veel auto`s te koop stonden,misschien wel 70 %.
Aan het einde van de dag hadden we geen voetzolen meer over van het slenteren,vandaar effe afkoelen in de zee aan daytonabeach.
Oftewel,echt een aanrader,ook als je niet van auto`s houd is het erg indrukwekkend!
Groet Jurgo.

Ta2 Gerrit
17-12-08, 15:32
En waar is het fotoalbum te bekijken ?? ;-) :-)

rembrandt
17-12-08, 19:29
jaaaa. daar wil ik ook wel foto's van zien :razz:

Lijkt me wel tof!

jurgo
18-12-08, 16:03
Foto`s kijk even op de site van de turkey rodrun,daar staan er genoeg...

Jaimie
05-01-09, 14:12
Ik zal ook snel fotos plaatsen :)