PDA

Bekijk Volledige Versie : Hotelervaring: BW Oceanfront Resort, Miami Beach



JKG
07-10-08, 14:36
Wilma, ik zat bij Best Western Oceanfront Resort op Collins Ave thv 94th street. Wel ver weg van Oceandrive/Southbeach, maar dat heeft enkele voordelen (naast het nadeel dat je niet in de buurt ervan zin, wat me toch niet boeit, als ik slaap heb ik m'n ogen dicht namelijk).

- Schone grote hotelkamer met een kingsize bed (kan je met z'n 3en in met gemak) en kitchinette.
- Gratis parkeren
- Gratis kluis op de kamer
- Aan het strand
- Gratis ontbijt (je moet daar niet veel van verwachten, al is het wel OK)
- Gratis WiFi
- 2 zwembaden
- Publix op kruipafstand
- Voor $ 1,50 (per oktober of november meen ik $ 1,80) zit je met de bus bij Ocean Drive, duurt 30 min. Met de taxi ben je +/- 22 dollar kwijt, duurt dan +/- 20 minuutjes.

Ik heb ook in het Howard Johnson Dezerland Beach & Spa gezeten, dat was vele malen slechter. (Collins thv 87th)

Prijs per nacht is geloof ik 75 euro per kamer.
De volgende keer Miami ga ik er weer heen, absolute aanrader voor toeristen die wat minder willen uitgeven aan hun slaapplek en destemeer kunnen uitgeven aan andere dingen, zoals ik. :)

Op Tripadvisor.com lees je soms negatieve dingen over het schoonmaakpersoneel (niet vriendelijk etc), maar het is maar net hoe je met ze om gaat. Ik vond het erg vriendelijke dames. Het is maar net hoe je jezelf opstelt naar anderen.


Dus Wilma, misschien iets voor jou? Weet alleen niet of je met 3 man in zo'n kamer 'mag', maar het bed is er groot genoeg voor en misschien zijn er ook wel andere kamers met meer bedden.. geen idee.

Nijntje
08-10-08, 10:33
Ook ik heb in het BW Oceanfront gezeten afgelopen mei, en kom tot dezelfde conclusies als JKG. Zat in 1 van de 4 kamers met balkon (niet geboekt, maar gratis upgrade!) en die hebben een apparte slaapkamer met King bed en een slaapbank voor 2 personen. In die kamer kunnen dus zowiezo 3 personen.
Ik moet zeggen dat ik er nu 3 jaar geweest ben en het me tot nu toe elke keer goed is bevallen. Het is ook lekker dat je je hotel uit loopt en direct op het strand zit.
Iig veel plezier met het plannen!

JKG
08-10-08, 14:44
Die met Balkon zijn aan de oceanview kant toch? Daar heb je het wastafeltje ook ergens anders in de badkamer? Dat was het enige nadeel, de WC zat er tussen gepropt. Heb je een dikke reet, dan is het moeilijk zitten op de pot lijkt me. Maar die oceanview kamers hadden het dacht ik anders.

Enige nadeel van Miami Beach vind ik dat het schelpzand is en je snel wegzakt in de zee, heb dan liever opgespoten zooi zoals Daytona Beach, Bahia Honda etc. maargoed de zee was toen ik er was ook behoorlijk actief qua golven. Lekker stukje zwemmen was er niet bij, maar dat lukt prima in het zwembad!!!

Volgende keer echt weer BW Oceanfront, dat is in elk geval zeker.

wilma63
08-10-08, 16:38
Waar boek je die kamer voor 75 euro bij BW Oceanfront Resort.
Ik heb inmiddels op verschillende site's gekeken zoals bijv. Hotels.com en via Tripadvisor, maar ik kom voor 1 nacht niet onder de 130 euro uit.
Ik heb wel gehoord dat wij in de duurste periode zitten omdat het daar dan hoog seizoen is. Wij hebben 1 nacht nodig van 20-2-09 t/m 21-2-09.
Ik begrijp er niets van, alles wat ik nakijk ligt op min. 140 euro tot wel over de 300 euro per nacht.....
Bedankt voor alle tips die we hier krijgen...maar ik hoop toch echt dat we een overnachting kunnen vinden tot 100 euro.
Ik heb er wel 1 gezien Hotel Red Roof Inn voor 78 euro maar die schijnt erg slecht te zijn, met name vies....nou dat wil ik echt niet.