PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Thijs



Thijs
17-05-05, 23:48
Hallo allemaal,

Allereerst gefeliciteerd met dit leuke forum. Heb er de laatste dagen al flink in rond gekeken. Ik ben Thijs en kom uit Pijnacker. Bijna 12 jaar geleden zijn we op onze huwelijksreis (november 1993) naar Florida geweest. Was een fantastische reis. We zaten toen in een hotel in Kissemee. Hebben toen alle grote atracties bezocht zoals Magic Kingdom, Epcot, MGM, Universal, Seaword, maar ook Cypres Gardens, Silver Springs en Kennedy Space center. Hebben vorige week besloten om ons 12.5 jarig huwelijk niet met een feest te vieren maar met ons gezin weer naar Florida te gaan. Dit zou dan moeten gebeuren in de krokusvakantie of voorjaarsvakantie 2006. Ik ben er dus vroeg bij maar wil niets aan het toeval overlaten, moet een perfecte reis worden. De nadruk van de vakantie zal wel weer op de grote atractieparken komen te liggen met onze 2 kinderen van dan 8 en 5 jaar oud. Alle info is welkom over florida, waar te boeken(internet?) welke hotels wel of niet, villa?, beste periode voor de reis qua weer en drukte, etc etc. Waarschijnlijk kan ik veel info ook in dit forum vinden (heb nog lang niet alles gelezen), maar als er mensen zijn die behoefte hebben om info te geven is dat welkom. Ik heb reisverslagen gelezen van zeer ervaren Florida gangers die vast goede tips kunnen geven. Nu, ik hoop dat er mensen zijn die ons kunnen helpen om van ons 12.5 jarig huwelijksfeest een onvergetelijke vakantie te maken.

Groetjes Thijs

PS Is voor mij de eerste keer dat ik op een Forum zit dus misschien gaat er af en toe wel wat fout.

Eric
17-05-05, 23:52
Hallo Thijs, allereerst welkom op dit forum.
We zullen er alles aan doen om het een leuke reis voor je te maken, maar ik raad je toch aan, je eerst goed op dit forum te orienteren, en dan met gerichte vragen te komen, zodat we je kunnen helpen.
Maar allereerst zou ik naar het Orlando Forum van Ben Zwaan te surfen, die hebben een prima faq lijst, waar je ontzettend veel info op vind.
De URL is www.brochureworld.org
Trouwens, je hebt het prima gedaan met die eerste keer hoor.
Eric

Thijs
17-05-05, 23:58
Hallo Eric,

Dat is nog eens een snelle reactie. Bedankt. Ik zal me zeker op dit forum beter gaan orienteren en hopelijk in de loop der tijd met meer gerichte vragen komen.

Groetjes Thijs

Maartje
18-05-05, 00:03
Hoi Thijs,

Sluit me helemaal aan bij Eric, maar wil nog ff toevoegen dat we de afgelopen twee weken hebben gemerkt dat er in Florida nog veel meer te doen is dan alleen de parken van Orlando, en dat onze kids (9 en 11) de afwisseling (stranden, dolfijnen, alligators en parken) heel erg leuk vonden. Wat we precies hebben gedaan vind je in ons reisverslag.

Bai,

Maartje

Michael66
18-05-05, 04:20
Ha die Thijs,
Voor je "perfecte reis" zou ik in ieder geval niet teveel gaan reizen. Met de leeftijd van je kids is het m.i. ook aan te raden lekker de ruimte te nemen van een villa in Kissimmee. Lekker na een dagje "parken" in je eigen zwembadje plonzen, heerlijk!!

Veel plezier!!