PDA

Bekijk Volledige Versie : WDW: Holiday Season 2008



calypso
15-10-08, 19:44
Voor de mensen die in December naar Walt Disney World gaan hier een site waar je alvast wat in de stemming kunt gaan komen wat je zoal te zien zult krijgen :p

Walt Disney World Holiday Season 2008 (http://disneyworld.disney.go.com/wdw/special/holiday08/index?id=Holiday08LandingPage&bhcp=1)

mc.kunst
15-10-08, 22:37
Wij gaan in december! Wat ziet het er allemaal ontzettend leuk uit. Ik kan echt niet wachten.... Het lijkt me echt geweldig om daar een keer de kerstsfeer mee te maken.

Groetjes, Claudia

calypso
16-10-08, 08:24
Als je dit nog niet hebt meegemaakt zul je echt een leuke tijd hebben.
Heb disney Nu al een paar keer tijdens kerst gedaan en is mijn favorite tijd in de parken.
het is er dan echt heel gezellig en een speciale sfeer.

Als je het lukt zou ik een van de speciale avonden (Mickey's Very Mery Christmas Party) te doen want die zijn echt te gek om mee te maken.

Tielemans
29-10-08, 22:37
Ziet er echt mooi uit!
wij zijn al een paar keer in dlrp geweest met kerst maar volgens mij is dit net weer wat mooier!!!

mafo
07-12-08, 20:35
Afgelopen week naar Disneys Hollywood Studios geweest (voorheen MGM). Ik was hier voor het laatst in 2001 geweest en herinnerde me van toen de vooral kerstverlichting. Door de "nieuwe" stuntshow die ze overgenomen van Disney Parijs is er wel wat minder ruimte voor de verlichting. Toch was het zeker de moeite waard om de Animated Christmas Lights te zien.

5nVC1JqBSo0

calypso
07-12-08, 20:50
Nog 3 dagen en dan mag ik het zelf gaan aanzien ;-)

rembrandt
07-12-08, 21:00
Wat een schitterende energieverspilling :razz: . Bedankt voor je mooie filmpje.
Dit lijkt me zo gaaf om eens mee te maken.

mafo
07-12-08, 21:12
Vroeg me ook af wat de stroomafname is van deze 17 miljoen lichtjes. Volgens mij zijn het wel energiezuinige lampjes :).

corrus
07-12-08, 21:20
Vroeg me ook af wat de stroomafname is van deze 17 miljoen lichtjes.
Enige Gigawatts...
Ze hebben dan ook een eigen ondersteunende electriciteitscentrale die driekwart van Walt Disney World verzorgt... het overige kwart wordt door de gemeente Orlando verzorgt


Volgens mij zijn het wel energiezuinige lampjes :).
Ze gebruiken gewone lampje hoor, wel en hele lichte, maar geen leds ofzo...

mc.kunst
07-12-08, 23:15
Leuk filmpje, Mafo! Nog een week en dan mogen we het zelf gaan beleven! We hebben er zo'n zin in...

Claudia

calypso
08-12-08, 12:26
Enige Gigawatts...
Ze gebruiken gewone lampje hoor, wel en hele lichte, maar geen leds ofzo...
Volgens mij klopt dit niet helemaal meer en zijn ze dit jaar overgeschakelt op LED's heb het ergens gelezen maar weet even niet zo snel meer waar.
Maar ondanks dat zal het genoeg energie kosten, maar goed het ziet er wel mooi uit.

corrus
08-12-08, 13:15
Inderdaad... stom van mij... :oops:
Vorig jaar toen ze naar bewegende dingen gingen, hebben ze dit veranderd...



One of the key things to look out for, is the new LED lighting on the town hall building.
The new lights burn with a greater intensity and have a bonus effect, even Disney technicians didn't expect — the lights give the building a 3D effect.

Njit
08-12-08, 13:37
Maar nog niet overal dus..

corrus
08-12-08, 13:43
Nee... lang niet helemaal... :mrgreen:

rembrandt
08-12-08, 17:57
Ik vraag me wel eens af hoeveel stroom WDW gebruikt, volgens mij kun meer dan een kleine Nederlandse stad :D

Njit
08-12-08, 19:14
Ze hebben een eigen energiecentrale van 39 megawatt. Zie hier: http://bbs.keyhole.com/ubb/showflat.php?Number=840624

Tielemans
08-12-08, 20:39
wauw!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
wat mooi!!! =D>=D>=D>=D>=D>

is die show de hele avond (dus continu) of is het echt een "show" ?

mafo
08-12-08, 21:21
Het is doorlopend, elke 15 minuten is er een ander muziekthema. Tussen de shows door sneeuwt het er ook. Ze hebben ook brilletjes die je kan kopen voor een dollar zodat je meer kleuren ziet. De brilletjes die je in een jaar of wat geleden kreeg waren leuke daarmee zag je bij elk lampje een elfje.

jdJbT363GEw