PDA

Bekijk Volledige Versie : [Hotel] Quality Inn Plaza International Drive, Orlando (I-drive)



Frison
02-11-04, 22:15
Quality Inn Plaza
9000 International Drive
Orlando

Goed middelklasse hotel en is in NL te boeken voor ca. € 40,00 per nacht /per kamer

Leuke omgeving, vele restaurants enz. Goede bereikbaarheid.

knaapje
30-01-05, 12:42
Kijk even op deze site:
http://www.rosenresorts.com/family_hotels_map.html

In het QI PLAZA ben ik zelf geweest.
Voor de prijs goed hotel.
Als het kan neem de upgraded kamers voor een kleine meerprijs en let erop in welk gebouw je komt t.o.v. de I-4 snelweg.

Groeten
Knaapje

Anthonie
30-04-06, 12:50
Quality Inn Plaza Hotel, perfect hotel.Wij komen hier al vanaf 1991 en bevalt ons erg goed.BAsic, maar alles wat je nodig heb is aanwezig.Mooie zwembaden goed restaurant, zeer vriendelijk personeel.Perfecte locatie.Veel winkels en restaurants in de buurt.Wij zijn afgelopen Januari nog geweest.Vanaf volgend jaar voor ons een villa, want met 2 kinderen wordt de ruimte van de kamer wel een stuk minder.Met 2 volwassenen en 2 kleine kinderen tot een jaar of 3 zeer goed te doen ( ook met oudere kinderen natuurlijk, maar wat meer ruimte is voor ons wel wenselijk)

Groeten Anthonie

rembrandt
27-05-06, 09:21
Ik kan je maar over 1 hotel vertellen en dat is de Qality inn plaza. Wij zijn hier vorig jaar geweest. Het is een groot hotel. Gezien de prijs is het een redelijk hotel. Het is over het algemeen heel schoon.

De kamers hebben een koelkastje en magnatron en zijn voor twee volwassenen groot genoeg. Ga niet met 4man op 1 kamer want dan zijn de kamers te klein.

Wij hebben vorig jaar elke dag ontbeten in het hotel (de kinderen aten gratis :P ) Het was uitgebreid Wel erg vet natuurlijk. Verwacht geen broodjes kaas en zo. Wel veel vers fruit, worstjes, geb. aardappels, pancakes, ei, donuts enz.

Er is een 24 uurs winkeltje en hier kun je altijd koffie enz. halen. Dit is op zich wel fijn.

Verder zitten er heel veel Engelsen, type vootbal hooligan :wink:. Luidruchtig zijn ze wel.

Wij persoonlijk nemen dit jaar een appartement omdat we dan in de middag wat meer ruimte hebben als we even op adem komen van de enorme hitte 8) .

Maar als je er alleen slaapt en overdag niet op de kamer hoeft te zijn is het een prima hotel. Niet duur en schoon!

pyca
18-10-06, 14:15
Er zijn er 2 op int. drive. Welke zit je?
Wij zaten in Quality Inn Plaza.

We vonden het een aardig hotel. De hotels die we later in onze vakantie hadden waren beter in de zin van luxer. Maar wij vonden het verder prima, we gebruiken de hotels alleen maar om te slapen. We zaten op de begane grond vlakbij het zwembad. Zwembad was niet echt groot, maar wel groot genoeg. Het ontbijt is goed, is in buffetvorm (2x gedaan). Moet wel zeggen dat wij vaak buiten de deur gingen ontbijten, daar meer keuze.

De locatie is perfekt, I-trolley stop, mocht je die willen gebruiken zit recht voor de deur. Het hotel ligt op het mooie, groene deel van Int. Drive.

Internetten op kmr ging goed, kostte geloof ik wel 9 dollar per dag ofzo.
Zie ons weblog.

jabo
29-04-09, 17:44
Het Quality Inn hotel in Orlando is ons goed bevallen. Het hotel is gelegen aan de drukke Int. Drive en ligt op een prima plek om snel naar de verschillende Disney-parken te rijden. In 20 minuten ben je bij deze parken.

Het hotel doet wel wat massaal aan, volgens mij zijn er 8 verschillende gebouwen waarin de kamers zijn gehuisvest. De kamers zijn ruim en voorzien van een koelkast en magnetron. Op het compex zijn een 3-tal zwembaden.

Het ontbijt haalden we bij Sizzler wat vlak bij dit hotel is gelegen. Aan de Int.Drive kun je overal terecht voor elke maaltijd. 's-Avonds hebben we gegeten bij Houligan's en Olive Garden. Beide restaurants hadden een goede prijs-kwaliteit verhouding.

het betreft Quality Inn Plaza Int. Drive (9000)

Janne66
11-05-09, 00:06
Per ongeluk hier terecht gekomen. Het hotel dat ik eerst geboekt had ( het enige hotel via een reisbureau) bleek failliet. Lekker als je midden in de nacht aankomt met 2 kinderen...
Maar gelukkig er waren meer hotels en zo kwamen we hier 's nachts terecht. Typisch amerikaans hotelletje: niets bijzonders maar ook niet duur. Vlakbij airport, dus goed voor een eerste nacht. We mochten ook langer blijven liggen en hoefden niet om 10 uur uit te checken omdat we zo laat aanwamen.

Ta2 Gerrit
11-05-09, 01:30
Ik denk dat Janne66 een ander hotel in gedachten heeft dan de gevraagde aan I-drive, die niet echt in de buurt van het Airport ligt.

Er zijn nog al wat Quaility's (36) in Orlando e.o., o.a. ook bij het vliegveld zoals je in deze link (http://www.choicehotels.com/ires/en-US/html/ListHotels?sid=$2odi.eXLUSg9b3.1&latitude=28.541900634765625&longitude=-81.37960052490234&radius=40.22&areaid=5833&name=Orlando&state=FL&country=US&city_name=Orlando&sort=brand&map=n&city_code=ORL&numberOfAdvNightsSRDbooking=) kunt zien.

knaapje
11-05-09, 17:00
............en eh "hotelletje"?
Het heeft zo'n 1100 kamers en haast evenveel parkeerplaatsen.

Knaapje.

Ta2 Gerrit
11-05-09, 22:58
Janne heeft, zoals ik al zei, waarschijnlijk in de Quality Inn Airport (http://www.qualityinn.com/hotel-orlando-florida-FL389?sid=BxgSi._l06Sg6JG.7&sarea=5833&sname=Orlando&sstate=FL&scountry=US&sradius=40.22&slat=28.5419&slon=-81.3796&schain=A&exp=&scity=Orlando&sort=brand&type=&map=n&city_code=ORL)gezeten.
Dat is wel een hotelletje, met zijn 98 kamers, t.o.v. de I-Drive Plaza

H-BUSSCHERS
15-08-09, 17:41
Ik denk dat wij ook voor dit hotel kiezen (lekker centraal) maar even tussendoor hoe lang is de international drive eigenlijk ? kan je lopend ook nog iets zien of is een auto ook hier een must (wij gaan voor een flex ticket met IOA, Seaworld, US. enz) dus misschien is de trolly een betere optie?

gr Hedwig

Ta2 Gerrit
15-08-09, 17:49
ER is rondom het hotel altijd wel wat in de buurt te doen of zien.
International Drive is tientallen mijlen lang, en een deel daarvan is volop bebouwd met hotels, attracties, restaurants etc. etc.

Wel een groot deel overigens, dus als je hier wat wil doen is de auto wel nodig. Er zijn overal ruime parkeerplaatsen, dus dat is geen probleem.
De I-trolley is ook een uitkomst, die brengt je overal, van Pr1me tot Premium Outlets en alles wat daar tussenin zit.

Lopen is bijna geen optie, alleen in de directe omgeving van het hotel.
Alles is daar zeer ruim opgezet, maar voor een hapje eten zou het kunnen. Meestal zijn er wel wat eetgelegenheden romdom en kort bij de hotels.

Njit
15-08-09, 18:18
Hier kun je omgeving bekijken: http://www.bing.com/maps/default.aspx?v=2&FORM=LMLTCP&cp=nr510q869jvk&style=b&lvl=1&tilt=-90&dir=0&alt=-1000&phx=0&phy=0&phscl=1&scene=3932260&encType=1

Zie dat er een minigolf-baan met vulkaan-thema aan de overkant zit :)

disney fan
15-08-09, 19:21
Het is wat ons betreft een prima hotel!
Het is idd heel groot (veel kamers) en ligt aan een snelweg.
Wij vragen altijd een kamer aan de zwembad kant dan heb je totaal geen last van de snelweg.

Kamers hebben twee twee persoonsbedden, koelkastje, magnetron, koffie apparaat, bad/douche, toilet, TV met Disney kanaal en een kluisje.

Wij zijn hier heel wat keertjes geweest maar kiezen tegenwoordig toch voor iets rustiger gelegen en minder massaal hotel.

Er zijn daar 3 zwembaden en die zijn heel vaak erg vol en druk.

Op zich een prima hotel met een goed restaurant en het winkeltje is ook heel handig.

Castillio
09-09-09, 19:55
Prima hotel in de standaard klasse.
Er is tevens een verkoopbalie met Disney-toegangskaarten
We zaten redelijk dicht aan de autobaan, maar absoluut niet gehoord.

Mammadenise
20-12-09, 15:21
We zitten er nu! Eerste nacht hadden we een kamer aan de "snelweg-kant", in gebouw B. Wij vonden het veel te veel lawaai, zeker als je moe aankomt en er 7 nachten verblijft. In de badkamer lag een plas water, er lekte iets. We hebben zonder problemen een nieuwe kamer aan de zwembadkant gekregen, prima plek! Ontbijt is ook goed, vriendelijke bediening.

jcd4ever
23-07-10, 11:45
Hallo lezers,

Even een vraagje, ik heb voor onze aankomst voor 3 dagen een hotel geboekt, het Quality In Plaza op International drive, voor maar 59$ per nacht !!
Er naast zit een minigolf baan (in dinosaurus stijl).
Ik vroeg mij af of iemand hier al wel is geweest en wat ze er van vonden.
Wij zijn wel al eerder in het Orlando metroploitan Express geweest op International drive en waren "tevreden"...maar hoeven daar niet nog een keer naartoe.

Ik hoor het graag !!!

JCD

Teleton
23-07-10, 11:59
voor maar 59$ per nacht !!

Wij vonden het een druk, eenvoudig hotel. Veel lawaai van de bussen op de parkeerplaats. Veel groepsreizen, dus drukte in het zwembad. Maar voor drie nachtjes? Geen probleem; ik denk zo maar dat jullie weer "tevreden"zullen zijn!

Kijk alleen wel nog beter uit voor je op Priceline boekt. Het hotel zelf heeft in de eerste week van augustus Value Dates. Je boekt dan voor $ 49 per nacht.....#-oSorry!

jcd4ever
23-07-10, 12:18
Ok bedankt, nou ja dan maar weer tevreden..:-)
Ja dat priceline, ik heb er op gekeken maar snap het nog niet zo erg, ik zie prijzen naast de hotels staan, maar niet dat je kan bieden...volgens mij mis ik iets en dan kreeg ik ook nog te horen dat je dus niet voor EEN specifiek hotel kan boeken maar een hotel in die klasse in dat gebied, terwijl als ik een hotel zie en vind het wat dan wil ik DAAR in en niet de kans dat ik in een andere kom.
Maar 49$ ja das natuurlijk beter, maar voor 30$ heb ik geen spijt :-)
Ng een tip voor een beter hotel daar op International ? aangezien we de nacht (of misschien wel meer) voor vetrek ook weer daar willen slapen (dicht bij het vliegveld en gezellig).

Gr.

Claudia

Njit
23-07-10, 12:30
Waarschijnlijk heb je niet voor Name your Own price gekozen maar gewoon een hotel geboekt via Priceline. Er is een heel topic over: Hotelkamers via Priceline (http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=5416&highlight=priceline)

toornent
09-04-11, 11:44
Wij zijn de afgelopen 2x steeds in dit hotel geweest en gaan er dit jaar weer naartoe.

Tips:
- vraag bij het inchecken om een kamer aan de zwembadkant is totaal geen probleem.
- Vraag om een kamer aan het eind van de gallerij deze zijn een stuk rustiger want bij de liften heb je veel geloop langs je kamer
- zorg dat je niet op de lagere etage's zit daar logeren vaak lawaaige school of andere groepen

Voor de I-drive huur een auto want lopen is echt geen optie. Alleen in de buurt kun je naartoe lopen. Wel leuk is even oversteken naar het entertainment en culinair gebied bij de Pointe Orlando.