PDA

Bekijk Volledige Versie : [Hotel] Outrigger Beach Resort



Tosca
23-07-07, 17:05
Moderator Michael66:
Grraag maar één hotel per topic, voor de ocverzichtelijkheid. Gezien dit topic m.n. over het Outrigger Beach Resort in Ft. Myers gaat, gaarne alleen nog over dit hotel doorgaan hier.

hallo forummers,

Ben momenteel al weer druk doende met een vakantieplanning voor florida, zomer 2008.

Wij zijn al 3x eerder in Florida geweest maar hebben de westkust nog steeds niet aangedaan.
We hebben nu het volgende in de planning staan;
Start Fort Lauderdale (Lauderdale Beachside hotel),
hierna doorrijden naar Fort Meyers (Outrigger Beach Resort),
dan St. Petersburg/Tampa Bay (Holiday Inn Sunspree Resort, Marina Cove) en vervolgens eindigend in Orlando ( International Plaza Resort & Spa)

Gezien we wel ervaring hebben met Fort Lauderdale en Orlando (alhoewel niet met deze hotels) denk ik dat dit wel goed zit.
Maar gezien we totaal geen ervaring hebben met de westkust ben ik benieuwd of er iemand ervaring met me wil delen of de (vooralsnog) gekozen hotels in Fort Meyers en St. Petersburg/St. Pete beach.
Ik vond het zo en zo al erg moeilijk om aan de westkust wat te plannen aan hotels, die toch betaalbaar en wel goed zijn. Je hebt hier zoveel kustplaatsjes. En eigenlijk word met name altijd Clearwater genoemd.

Nou ik hoop dat jullie iets met me willen en kunnen delen.... alle ervaringen en tips zijn weer welkom !!!

Tot horens !!!!!
Gr, Tosca

ienelien
25-07-07, 01:00
In de herhaling dan maar. Gisterenavond (laat) had ik mijn verhaaltje klaar wil ik het verzenden, is de verbinding weer weggevallen. Dus nu maar in een word-documentje.

Outrigger Beach Resort in Fort Meyers.

De nadelen: wij verbleven aan de uiterst rechterkant van het complex. Je keek uit op een parkeerplaats en een muur van het hotel ernaast.
Voor het eerst tijdens onze vakantie maakten we een zéér onvriendelijke bediening tegen in het restaurant. Volgens ons dachten ze een “vroegertje” te hebben maar moesten ze voor ons de keuken nog in. Het zag er ook meer uit als een soort snackbar (o.a. plastic stoeltjes). Voor het ontbijt de volgende 2 ochtenden zijn we naar de overkant van de weg gegaan. Naar Munchbox. Daar zou ik zo weer naar teruggaan. Leuke, gezellige meiden in de bediening, goed eten en één serveerster vertelde de kinderen 100-uit over de schildpadden die op het strand aankwamen.
De voordelen: de kamer was ruim en de bedden sliepen goed. Het strand met het witte zand is mooi. Er was ook een beachbar, met uiteraard de gratis te verkrijgen handdoeken voor zwembad/strand.

Ik hoop dat je wat aan onze bevindingen hebt en van lieverlee ga ik ook op zoek naar verblijfplaatsen voor onze vakantie in april/mei 2008.

Groetjes van Ien

Eugenie
27-07-07, 10:37
Hoi !

Wij zijn twee keer in the Outrigger geweest. Net als de vorige schrijfster al meldde hadden wij de eerste keer ook een kamer met uitzicht op de parkeerplaats. Vorig jaar hebben wij toen we aankwamen een upgrade gevraagd en toen kregen we een zeer ruime kamer met een keukentje en eettafel, en een kleine badkamer met douche. Wij vonden de kamer wel oké. Als we de kamer uitstapten konden we vrijwel meteen het zwembad instappen en als je naar links keek zag je het strand. Het complex is wellicht wat verouderd maar echt waar dat strand maakt alles goed !!! Werkelijk prachtig. Die blauwe zee en dat witte strand.....

En wat de bediening betreft in het restaurant: daar word je niet vrolijk van. Je kunt idd beter ergens anders gaan eten.

De westkust is onze favoriete bestemming. We gaan dit jaar weer naar deze kust (Marco Island en Sanibel Island).

Groetjes,
Eugenie

Tosca
29-07-07, 22:21
Nou bedankt alvast, ik ben erg benieuwd hoe wij het gaan ervaren.
Ik krijg al helemaal kriebels als ik eraan denk en vooral als ik iedereen zo hoor over hoe mooi de stranden wel niet zijn aan de westkust !

Eugenie, als ik vragen mag, wat kost zo'n upgrade.
Begin dit jaar hebben wij in het B.W. Lakeside gezeten in Kissimee en toen wij daar bij aankomst vroegen om een kamer vlakbij / met uitkijk op het zwembad kregen we te horen dat we daarvoor extra moesten betalen, ik geloof iets van 10 of 15 dollar per dag ofzo, vond ik best prijzig.

Pipo Chris
30-07-07, 04:33
Hoi,

Ik heb ook in het outrigger beach resort gezeten. Dat was in 2004.
Toen zaten we daar omdat we in Miami ons hotel niet in mochten vanwege de orkanen. We zijn toen verplicht moeten blijven daar omdat we niet meer weg konden. Het zit direct op het strand. Van slechte service heb ik niks gemerkt. Maar ook wij keken uit op de parkeer plaats. Verder was het niet slecht.

Leuke plaatsen aan de westkust:
Naples
ft Myers
Sarasota
Clearwater
St Petersburg
Tampa

Groetjes,

Pipo Chris

bono
30-07-07, 11:49
Hoi Tosca,

Een vraagje, kan je het hotel Intern. Plaza resort&spa in Orlando al??
Ik was gisteren avond bezig om hotels te zoeken en kwam ik deze tegen best een leuke prijs (44 euro) en voor ons makkelijk te lopen naar Discovery Cove.
Ik hoor het wel van je............

gr. Monique

Tosca
30-07-07, 20:26
Hey Monique,
Ik ken het hotel International Plaza Resort & Spa nog niet.
Toevallig dat ik het vorige week tegen kwam. Leek me wel oke en de prijzen zeer gunstig, ik heb toevallig afgelopen vrijdag een voorboeking gemaakt voor onze vakantie, we gaan toch maar al in april 2008 (ipv juli) In de boeken van deze zomer kost het echter maar 29 euro p.p.p.n. ! (in het boek van Holland International, van 01-04 t/m 31-10-2007)

gr. Tos

Eugenie
12-08-07, 18:35
Hoi,

ik heb me suf zitten verzinnen wat wij destijds hebben moeten bijbetalen in the Outrigger voor de upgrade... mijn man weet het ook niet meer.

Op de site van the Outrigger zie ik dat zo'n kamer omschreven wordt als "pool front efficiency 1st floor". Ik moet zeggen dat ik die kamers via de website behoorlijk aan de prijs vind. Wij hebben destijds via het reisbureau geboekt en zelf die upgrade bij de receptie aangevraagd.

Groetjes,
Eugenie

Tosca
12-08-07, 18:41
als we daar aankomen, vraag ik het gewoon. We zien wel wat we doen. Eeerlijk gezegd, zitten we toch weinig op de kamer en zijn we het merendeel weg. Dus een pool uitzicht is nog niet zo noodzakelijk.

Petr@
14-08-07, 15:54
Hoi Tosca,

Wij zijn in mei in het Outrigger Beach Hotel geweest. Gelukkig geen uitzicht op de parkeerplaats, maar verder ook niets bijzonders. Ik vond het een leuk hotel met een zitje voor de kamer, zodat je 's avonds nog even buiten kon zitten.
Het hotel is niet bijzonder ofzo, maar schone en ruime kamers en super ligging aan het strand natuurlijk.
Ons werd een upgrade aangeboden, volgens mij voor iets van $50 per nacht, dus dit vonden wij veel te veel en hebben het niet gedaan.
Met de bediening heb ik geen ervaring, want we hebben er niet gegeten. Alleen een keer ontbijt maar dat was een buffet.

Groetjes Petra

Nikkie1974
17-08-07, 17:13
Hallo Tosca
Ik ben vanmorgen terug gekomen van een heerlijke vakantie in Florida. Wij hebben 2 nachten in The Outrigger geslapen. We hadden een ruime, nette kamer met uitzicht op de parkeerplaats. Het enige nadeel van de kamer was dat de airco ontzettend veel herrie maakte. Die hebben we 's nachts dan ook uitgezet. We hebben in het hotel ontbeten, de service was niet echt fantastisch, maar het eten was verder wel goed...... 's Avonds hebben we een keer aan de overkant van het hotel gegeten bij Charlies Boathouse en dat was heerlijk.

Conchi
19-08-07, 20:07
Hoi Tosca,

Wij zijn gisteren terug gekomen uit Florida. Wij hebben 2 nachten in het Outrigger Beach Hotel gelogeerd. Ook wij hadden uitzicht op de parkeerplaats, maar dat vonden wij trouwens niet het ergste. De lamellen sloten niet goed af waardoor er geen privacy mogelijk was en bovendien werd je 's ochtends vroeg al wakker van het licht. De galerij vonden wij heel erg luidruchtig. Wij konden niet slapen van de herrie van de (verouderde) airconditioning. De keuze was dus: of herrie of hitte! Wel schone en ruime kamers een prima zwembad en een waanzinnige ligging aan het strand. Met de bediening heb ik geen ervaring, want we hebben er niet gegeten. De kinderen die alles al heel snel prima vinden zeiden: dit hotel moeten we maar niet meer doen!

Riv71
24-08-07, 14:16
Outrigger is niet het hotel voor ons geweest in 2006.
Misschien een beetje verwend als je uit een super de luxe hotel Double Tree op Key West komt.

Wij hadden net als de meeste een uitzicht op het parkeerterrein. De kamer was net opgeknapt en stonk ontzettend naar verf.
Aangezien wij wat laat aankwamen en nog wat wilde eten was er in de avond, in de nabijheid van de bar een "restaurant" wat om 9 uur dicht ging. We konden er nog wel eten. Eten was niet echt te doen. Vlak naast je ging men de vloer al staan aanvegen. De cola was met "water" aangemengt. Een glasje chloor dus ! Kortom verkeerde keuze om daar te eten. Het ontbijt is daar maar niet gedaan ! Dit was voor ons het slechtste hotel van een 2 weken Florida. Gelukkig was het maar 1 nacht. De reis was geboekt bij www.fly2florida.com (http://www.fly2florida.com) een uitstekende organisatie.
Hieronder wat foto's:

http://img211.imageshack.us/img211/7559/111jm8.jpg

Mod Michael66:
Eén foto verkleind, rest verwijderd. Reden: Te groot.

bluedolph1n
24-08-07, 15:29
Wij hadden inmiddels al wel Outrigger Beach geboekt. Ach, zoveel zijn we toch niet op de kamer, en voor het eten gaan we lekker buiten de deur. ;)
Het enige wat we nu nog moeten boeken is een hotel op de aankomstdag in Miami, en de auto. Over Miami zitten we nog erg te dubben, op zich komen we laat aan
en hebben zoiets als er maar een bed staat en we hoeven niet ver te rijden en te veel zoeken om het te vinden, is het goed.

Groetjes, Sandra

Riv71
24-08-07, 16:09
Zou ik zeker doen het eten buiten Outrigger. Aan de overkant van de weg zit een aardige mogelijkheid ! Even verder ook nog genoeg mogelijkheden hoor.

http://img162.imageshack.us/img162/3950/112gc3.jpg

Is dit wat voor jullie ?

Comfort Inn Miami Airport
5301 NW 36ste Street
Miami Beach, Fl 33142
(305) 871 - 6000

Niet ver van het vliegveld. Een paar straten verder van Avis auto verhuur.
Of andere verhuur bedrijven. Deze zitten allemaal daar in de buurt.

mafo
21-10-07, 11:44
Ben ook alweer heel wat jaartjes in de Outrigger geweest het is zeker geen top hotel maar de locatie is uitstekend. Het strand is schitterend en de zee lekker warm.
Verder zeker geen vervelende herinneringen aan het hotel, destijds geboekt via een online reisbureau daar waren de prijzen beter dan bij het hotel zelf.

Dus ik denk dat je overnachting wel goed zit bij dit hotel.

http://farm1.static.flickr.com/26/46048102_7fd44626ac_m.jpg (http://www.flickr.com/photos/mafo/46048102/) http://farm1.static.flickr.com/31/46048094_9123e360ff_m.jpg (http://www.flickr.com/photos/mafo/46048094/)

reneos
23-04-12, 22:45
Ik ben ook in het outrigger beach resort geweest in 2008 en bij ons deed de airco het niet!
Allemaal wel verouderd, ontbeten hebben we er niet. Ik zou er niet meer heengaan. De ligging aan het strand was wel super!

hannie
24-04-12, 08:34
EEn vriendin van mij heeft 2 weken geleden een paar nachten daar gezeten. Ligging idd heel goed. Het is wel prijzig ze betaalde $160 per nacht.
Wij hebben zelf in aug. een stukje verderop aan hetzelfde strand in een appartement gezeten. Was ook super, om zo het strand op te kunnen lopen.

Lannie
24-04-12, 08:44
Wij zijn er vorig jaar zomer (juli 2011) geweest. Wij hebben toen geboekt via usafunvacations voor € 72,00 per nacht. Ook wij zouden er niet meer heen gaan. De ligging is inderdaad perfect, aan het strand met een leuke beachbar erbij, maar de kamers zijn sterk verouderd.

trails
24-04-12, 09:42
Wij zijn er in 2000 geweest en ook toen was het al verouderd. Het zwembad vonden we wel fijn. Het strand was toen echt vies met veel troep en dode vissen.

cindy74
24-04-12, 17:41
Wij zijn er ook geweest en ik ga er niet meer naartoe . De ligging inderdaad is heel erg goed maar de kamers zijn vies en oud

sjnoebel
24-04-12, 18:00
Ook wij hebben er 2 jaar geleden gezeten en okay het hotel is wat verouderd maar het strand maakt veel goed. We zijn er overigens maar 1 nacht geweest en het was inderdaad zo dat er in de buurt niet veel te eten was, we zijn toen ook bij de mc terecht gekomen.

Syllvia
24-04-12, 18:44
Wij zijn er in 2008 geweest, kamers waren toen al een beetje heel gewoon maar schoon,aa nde overkant van het outrigger zat toen een heel lekker restaurant, captain........weet niet meer.
Was erg goed destijds.

tdj
29-04-12, 20:26
Dat restaurant is er nog steeds, afgelopen weken een keer gegeten. Wat betreft oud, ze zijn bezig met vernieuwingen, een paar weken geleden toen wij er waren werd het dak van het noordelijke gebouw vervangen.

TdJ