PDA

Bekijk Volledige Versie : Hotel gezocht: Golf van Mexico



Carlo
31-01-05, 23:53
Wij mogen 10 juni weer naar Florida :D en we gaan dan eerst een weekje aan de Gulf relaxen. Nu ben ik aan het kijken naar een motelletje (hou niet van die grote hotels....) en nu heb ik er twee op het oog:
het Lamara-motel in St. Pete's Beach en het Redington Shores Motel in Redington Shores (creatieve naam :) ). Zijn er mensen die hier al eens zijn geweest en zo ja hoe is dat bevallen? Thanks....

ju
09-02-05, 12:14
Wat Clearwater Beach betreft, weet ik, zit ik hier goed, gezien diverse familieleden die hier wonen van forum"leden"! Ik "aas" op het Adams Mark Hotel, MAAR dat is overgenomen door Radisson. Het hotel wordt vernieuwd en vermoedelijk gaan ze weer per 1/5 open.
Ik heb al bij tripadvisor gekeken en vakantiereiswijzer en Expedia, maar ik weet dan nog steeds niet (ondanks kaartoverzichtjes) "where the action is", als ik die al zoek. Bij Adams Mark/Radisson ligt een Pier60 met aardig "vertier" als je dat zou zoeken. Het is trouwens maar voor 3 dagen.
Misschien nog andere persoonlijke tips voor een aardig hotel/resort hier?
Ik weet niet of ik ga wachten op het Radisson, maar ik heb nog even de tijd.
En St Pete's Beach? Zijn deze stranden/plaatsen van "dezelfde kwaliteit", vergelijkbaar met elkaar? Iemand hier (buiten eerdergenoemde bronnen) leuke ervaringen/tips?

petra
09-02-05, 13:23
Hoi Ju,

wij zijn al een paar keer bij het Best Western Sea Wake Inn geweest, redelijk bij het wat drukkere gedeelte, maar aan de andere kant van Adam's Mark. Volgens mij is het ook goedkoper, maar zeker ervan ben ik niet. Je kunt het boeken bij American Estates en bij Beeline-holidays. Je hebt ook nog iets verder op aan de heeeeele rustige kant (sandkey) het Sheraton Sand Key, 2 x zo duur maar wel weer met een super groot strand. Bij de Sea Wake Inn heb je een koelkastje en een magnetron op je kamer, het zwembad is klein, maar je hebt the beach voor je voeten en dan zwem je in de gulf of mexico. Waarschijnlijk is de website op www.floridasbeach.com 'k weet niet zeker, bij lodging, hotel, best western.....suc6
Groeten Petra

Daniel
09-02-05, 13:34
Hoi Ju,

Ik heb nooit in het Adams Mark gelogeerd, maar ben er wel diverse keren geweest voor een lekker biertje aan de tiki-bar! De ligging is erg goed, direct aan het strand en de pier is naar ik schat 5 minuten lopen. Mocht je dit hotel kiezen dan denk ik niet dat je teleurgesteld zult zijn.

Ik slaap over anderhalve week een nacht in het Seastone resort. Ik heb nog geen flauw idee hoe het is maar dat laat ik nog wel weten.

Een andere optie is het Hilton, maar wellicht dat dat wat duurder is. Ligt wel zo mogelijk nog dichterbij de Pier en achter het hotel loopt een straat (ben de naam even kwijt) met allemaal winkeltjes en restaurants.

Daniel

ju
09-02-05, 23:37
bedankt voor jullie reacties!
Ik laat wel weten wat het is geworden! Kan nog wel even duren......

jacqueline
26-04-05, 15:04
voor een weekje aan de kust heb ik mijn ook laten vallen op twee hotels, nl. plaza beach in st. pete beach en coquina on the beach in sarasota

wie kent deze hotels en kan ons helpen met onze keuze?

we gaan met 2 volw. + 3 kinderen heen en willen graag een hotel op/aan het strand van max. 150 dlr. met keukentje.

deze voldoen daar in principe aan.

coquine komt er positief uit in tripadvisor. over plaza beach kan ik niets vinden.

is st. pete's beach leuker/mooier dan sarasota?


wie o wie helpt me. elke reaktie/informatie is welkom!!

bedankt.

ju
09-08-05, 23:09
bedankt voor jullie reacties!
Ik laat wel weten wat het is geworden! Kan nog wel even duren......

jaja, een half jaar later...
wij hebben dus in het Hilton gelogeerd. Geboekt bij American Estates.
Uitstekend, betaalbaar hotel OP het strand, tegenover Pier 60.
Enige minpuntje: geen airconditioning op de gangen vanaf de 1e verdieping. Uiteraard wel op de kamers.
Je kunt voor $ 10 per dag een koelkast huren.
$ 5 per dag zelf parkeren, $ 8 valet parking.
$ 15 per dag "Beachmembership" hetgeen inhoudt: 2 ligstoelen + 1 parasol, 10% korting op het ontbijt (normaal $ 15 per dag per persoon, wel incl. alles dus ook drinken: koffie, jus d'orange, melk enz. enz.) en ook 10% korting op bepaalde watersportfaciliteiten, 10% korting op cocktails! We hadden geen "seaview", wel "harbourview".
We hebben het hier super gehad, ondanks "enge" berichten op Tripadvisor!

De Clearwater Beach Hotel + Clearwater Beach ervaringen staan nog niet op mijn web-log. Binnenkort (we waren er de laatste 3 dagen van de vakantie) wel!

groetjes,
Ju

Michael66
11-08-05, 23:16
Hoi,
Goede vraag en van iedereen zul je een ander antwoord krijgen.

Ikzelf heb met vrouw en zoon 2 jaar geleden in het Best Wetern in Clearwater gezeten. Vond het een oud en versleten hotel, mer een niet toegankelijk en vies zwembad. Hottub was niet toegankelijk. Kamers waren wel goed, basic en met koelkast en magneton. Wel redelijk klein. Omgeving vond ik beperkt.Goed strand met om je heen allerlei duikende pelikanen. Schoon. In haventje veel boten die rondvaarten met doolfijn-encounter aanbieden. Ook een "echt" piratenschip waarmee je kunt meevaren. Beperkte eetgelegenheden, volgens mij, anderen denkendaar anders over.

St. Pete Beach was ik dit jaar, ook met vrouw en kind. Veel uitgestrekter gebied, dus ook zijn restaurants en zo wat verspreider. Auto veel meer noodzaak. Wij zaten in Travelodge dat veel slechte kritieken krijgt op internet. In het weekend inderdaad veel last van herrie, daarna veel minder. In kamers op 1e verdieping (2nd floor) slechte airco dus warme nacht. Wel goed schoon, dus voldoende voor enkele nachten. Zwembad goed en direct aan het strand. Aanrader, wat mij betreft. Maar niet voor langer verblijf. Misschien dat de vernieuwde kamers op de begane grond beter zijn.

ju
12-08-05, 16:59
Heej! Ineens is 1+1=2! Je begrijpt vast wel wat ik bedoel....
Ik ga nu gauw je website grondig lezen en bekijken!
Sinds ik met m'n eigen web-log bezig ben, lees ik nog meer reisverslagen, ook op het "andere" forum. Ik ben er al heel snel even doorheen gescrolld, maar dat ga ik véél beter doen! Eerste indruk: hartstikke leuk! En herkenbaar, in meerdere opzichten dus..
groetje,
Ju

Daniel29
19-07-06, 12:07
Ja ja verslaafd dat ik geraakt ben, heb ik de mogelijkheid weer te gaan met de kids. Ik denk erover een deel bij Orlando te gaan zitten en een deel aan het strand. Nu vroeg ik mij af of iemand een leuk hotel weet, plaats e.d. aan de golfkant waar ook leuke zwemparadijs mogelijkheden zijn. Zoiets als je ook in het eenvoudige Turkije hebt. hahahaha nee hoor maar Florida is de top!

disney_cutie
19-07-06, 18:17
Wat jij zoekt ben ik niet tegen gekomen aan de kust.Wij waren in Treasure Island in een fijn motel direct aan het strand tegen een redelijke prijs. Helaas geen superglijbanen bij dat motel.Het motel staat ook bij de site over beoordelingen http://www.vakantiereiswijzer.nl/vakantie/beoordeling/70987/jefferson-motel-apartments/

succes verder met zoeken

Almereontour
17-01-07, 11:14
Weet iemand een redelijk hotel langs de Highway 41 van de Everglades richting Ft.Myers.
Is alleen om te overnachten. Luxe hoeft niet.

remcozoon
22-01-07, 20:38
Wij zaten in Bonita springs in een hotel.. Hotel Trianon Bonita Bay was echt super.
niet ver van de 41.
onbijt was minder maar kamers erg mooi,,

Groetjes

Remco

bono
22-01-07, 23:25
Hoi,

wij zaten afgelopen november/december in Florida City in Econolodge
Dat was niet echt super maar voor een overnachting is het niet erg, het gratis ontbijt stelt niets voor, lees mijn reisverslag hier op het forum daar heb ik uitgebreid over geschreven.
Het koste ook niet veel dacht ik, maar als je wilt kan ik het nog op zoeken!
Daar in de buurt was een grote Wall*Mart, appelbee's en andere winkels, licht pal naast de 41.

succes ermee

gr. monique

A3
23-01-07, 20:09
Wij zaten in Bonita springs in een hotel.. Hotel Trianon Bonita Bay was echt super.
niet ver van de 41.
onbijt was minder maar kamers erg mooi,,

Groetjes

Remco

Klopt helemaal!
En het was niet al te duur; ik geloof dat wij 65 dollar betaalden. Zie ook ons reisverslag (incl. foto van het hotel):http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=2077&page=2


MVG

A3

Dennis V
30-01-07, 00:42
Ben op zoek naar een betaalbaar onderkomen (+/-$100,- p.n.) in de buurt van Naples en St. Petersburg/Tampa. Reis periode eind maart 2007.
Alvast bedankt.

Michael66
30-01-07, 04:36
Ben op zoek naar een betaalbaar onderkomen (+/-$100,- p.n.) in de buurt van Naples en St. Petersburg/Tampa. Reis periode eind maart 2007.
Alvast bedankt.
Heb je al iets op het oog? Er is daar zoveel beschikbaar!
Priceline al geprobeert? Bft?

Iets meer info graag!

Dennis V
30-01-07, 22:47
Beste Michael,

Bedankt voor je reactie.
Maar ik vind Priceline een gok en wil toch wat zekerheid. Aangezien we reizen met een kleine van 18 maanden.
Ben op zoek naar een hotel of Guesthouse voor 2 nachten in de buurt van Naples of Fort Myers en hotel of guesthouse voor 2 nachten in de buurt van St. Petersburg of Tampa.

Alvast bedankt,

Groetjes Dennis

mac
31-01-07, 14:36
Hoi Dennis: Hebben zelf net geboekt bij Marriot Residence Inn. Naples
79 euries p.n met gratis ontbijt. kamers hebben een keuken en een woonkamer. 1,5 km van het strand af.Ziet er prima uit, maar ben er dus niet eerder geweest. Geboekt via AE

Eric
31-01-07, 15:36
Hoi Dennis: Hebben zelf net geboekt bij Marriot Residence Inn. Naples
79 euries p.n met gratis ontbijt. kamers hebben een keuken en een woonkamer. 1,5 km van het strand af.Ziet er prima uit, maar ben er dus niet eerder geweest. Geboekt via AE

Marriott is altijd goed, ook de wat goedkopere ketens (Fairfield Inn, SpringHill suites, Courtyard etc) van hetzelfde concern zijn altijd pri,a voor elkaar.
Eric

Suzie
31-01-07, 19:58
kijk ook eens op de site van exitreizen voor Trianon Bonita Springs of Trianon Old Naples. In Bonita springs is het in ieder geval een mooi hotel!

Dennis V
01-02-07, 22:37
Hoi Dennis: Hebben zelf net geboekt bij Marriot Residence Inn. Naples
79 euries p.n met gratis ontbijt. kamers hebben een keuken en een woonkamer. 1,5 km van het strand af.Ziet er prima uit, maar ben er dus niet eerder geweest. Geboekt via AE

Hoi,

Bedankt voor je tip, maar AE zegt mij niks ????

Gr. Dennis
#-o

Njit
01-02-07, 23:10
AE = American Estates (http://www.americanestates.nl)

Ta2 Gerrit
02-02-07, 11:57
Hoi,

Bedankt voor je tip, maar AE zegt mij niks ????

Gr. Dennis
#-o

Moet er niet een een keer een (verplichte) inburgeringscursus of toelatingsexamen komen om bovenstaande vragen voor te zijn :wink::-D :-D ?

AV, AE, WDW, IOA, IHOP, MK, AK, BMW en al die andere FUA (veel gebruikte afkortingen) zien er ook uit als AbraCadABra voor de nieuwelingen :-?

Misschien een popup (net als met de smileys) met verklaringen :mrgreen: :?:

Njit
02-02-07, 12:12
Moet er niet een een keer een (verplichte) inburgeringscursus of toelatingsexamen komen om bovenstaande vragen voor te zijn :wink::-D :-D ?

AV, AE, WDW, IOA, IHOP, MK, AK, BMW en al die andere FUA (veel gebruikte afkortingen) zien er ook uit als AbraCadABra voor de nieuwelingen :-?

Misschien een popup (net als met de smileys) met verklaringen :mrgreen: :?:

Als iemand zich geroepen voelt om een opzetje te maken dan wil ik hem wel Sticky maken :)

(en ja, dit is een hint Gerrit :) )

Eric
02-02-07, 12:49
BMW

Oh, wat een BMW is weet ik wel hoor....

Eric

Ta2 Gerrit
02-02-07, 14:03
Iemand was mij voor (je moet af en toe ook eens werken), maar is mis BMW in de FAQ ;-)

Ta2 Gerrit
02-02-07, 14:05
Ik Bij Mijn Weten ook wel :-)

sonja
07-02-07, 21:30
Ben op zoek naar een betaalbaar onderkomen (+/-$100,- p.n.) in de buurt van Naples en St. Petersburg/Tampa. Reis periode eind maart 2007.
Alvast bedankt.

Terug on topic:

In St. Pete's beach kan ik je het Dolphin Beach resort van harte aanbevelen.
http://www.dolphinbeach.com/

Hotel is ook te boeken via Exit, maar als je belt kun je onderhandelen over de prijs.

Succes

Michael66
07-02-07, 21:39
Aanrader: neem een hotel aan het strand, niet te lage sterenklasse. Voordelige hotels liggen meestal wat meer landinwaarts, vaak aan de HW19. En da's niet zo mooi (understatement!!). Ik heb aan de kust gezeten in de Travelodge in St. Pete Beach (geen aanrader, wel goedkoop) en Double Tree (North Redington Beach, zeker wel aanrader). Vanmorgen heb ik het Sirata in St. Pete Beach geboekt, voor €80 per nacht in augustus. Lijkt me wel een leuk hotel, heeft wisselende beoordelingen.

Informeer eens bij diverse reisorganisaties naar aanbiedingen, die beginnen nu zo'n beetje los te komen.

dirkv46
21-01-08, 09:33
Ik zoek een goed, kleinschalig hotel (liefst B&B) op Marco Island of richting Everglades City. Max kamerprijs ong. 120$
alvast bedankt voor uw reacties.

shadowgae
13-03-08, 21:22
Waar is het best om te verblijven op clearwater beach of st pete's beach
We zouden wel een hotel direct aan het strand willen voor een 3 tal nachten.
In de nabijheid mogen er best enkele restaurantjes of shops zijn maar hoeft niet. het belangrijkste is het strand zicht.
moet ook dienen als uitvalsbasis om o.a naar bvb crystal river te rijden.
Hotel tips zijn ook welkom .

sonja
14-03-08, 19:52
Kijk hier eens naar:

http://floridaforum.nl/showthread.php?t=5651

shadowgae
16-03-08, 16:05
das zeer grappig dat je die aanwijst, want die stond van begin mijn reisplannen als eerste en nog altijd als enigste op mijn lijst van hotels voor die streek.
maar na enige review te bekijken op tripadvisor (http://www.tripadvisor.com/Hotel_Review-g34606-d85781-Reviews-or10-Dolphin_Beach_Resort-Saint_Pete_Beach_Florida.html#MIDC) hou ik dit hotel iets af.
maar ik hoopte op iets meer reactie en ervaring.
maar de vraag is eigenlijk waar is het bvb leuker om s'avonds te vertoeven, waar ben je dicht bij het uitgangs leven of restaurants ect..

corrus
16-03-08, 16:06
das zeer grappig dat je die aanwijst, want die stond van begin mijn reisplannen als eerste en nog altijd als enigste op mijn lijst van hotels voor die streek.
maar na enige review te bekijken op tripadvisor (http://www.tripadvisor.com/Hotel_Review-g34606-d85781-Reviews-or10-Dolphin_Beach_Resort-Saint_Pete_Beach_Florida.html#MIDC) hou ik dit hotel iets af.
maar ik hoopte op iets meer reactie en ervaring.

Tripadvisor = Met KILO zout lezen...

Michael66
16-03-08, 16:23
Ik heb daar in een aantal hotels gezeten, goed en slecht. Kijk maar eens in het lijstje van hotelervaringen voor specs.

Travelodge (St. Pete Beach): 1*, Matig, cheap, airco onvoldoende capaciteit, icemachines werkten niet. Voor alleen maar slapen: perfect!
Doubletree (North Redington Beach): 3*, Super! Geen winkeltjes dichtbij. Bedden waren echt helemaal goed! Veel kussens, en meer te bestellen als je wilt. Zwembad koud.
Tradewinds Sirata Beach Resort (St. Pete Beach): 3*, "shabby", wel veel te doen, beetje Torremolinos-sfeer.
Tradewinds Islands Grand (St. Pete Beach): 4*, SUPER! Luxe! Geen hotel waar je in je zwembroek door de gangen loopt. Alles (lees: ALLES!) is er. Pizza Hut, sportsbar, deli, minigolf, zwembaden, gebruik van bedjes op het strand, ... alles! Wel wat duurder. Maar deze doe ik komende zomer weer!
Best Western Sea Stone Resort (Clearwater Beach): sterren ... nee, 0*!! Wat een drama was dat. Hotel valt uit elkaar van ellende. Zwembad niet bereikbaar.

Geert76
16-03-08, 17:28
Michael,

Ik ga naar het Tradewinds Sandpiper... Heb je daar nog ff gekeken toen je bij hun "buren" verbleef?

Wat was je indruk?

Michael66
16-03-08, 17:44
Nope, niet geweest. Was zelf niet zo lekker, en heb me nog net en rondje "Grand" kunnen permiteren. Helaas.

shadowgae
17-03-08, 13:55
Tripadvisor = Met KILO zout lezen...
met een volledige Kilo?
Ik kan het me soms ook niet voorstellen wat sommige mensen schrijven, maar persoonlijk heb ik ook al in enkele nogal armzalige hotels gezeten.
sommige hadden ook niet een al te goede revieus maar ik sloeg dit ook in de wind, maar als je bvb wakker werd met de de kakerlakken op je kopkussen dan verschiet je wel effen, of waar ze geen ontbijt laat staan een kop koffie hadden tewijl dit allemaal werd aangevraagd.
Maar dat waren geen hotels in de US, dus ik weet ook niet in hoeverre die Amerikaadertjes overdrijven of niet, het gaat natuurlijk allemaal gepaard met persoonlijke ervaring.

bertvlug
18-03-08, 13:35
Beste shadowgae,

Wij zijn vorig jaar in oktober in het "Dolphin Beach Resort" in St. Petersburg (St. Pete's Beach) geweest, zie bijgaande link

http://www.dolphinbeach.com/

Wij vonden dit zonder meer een goed hotel, je kan zo vanuit het zwembad het strand op lopen, wij hadden de eerste dag dat we daar waren het geluk dat er dolfijnen in de buurt waren, we hoorden van een paar Amerikaanse dames dat ze een dag daarvoor tot op een paar meter afstand naar hen toe waren gekomen. Tegenover het hotel is een klein winkelcentrum met o.a. een Publix en een Dollar Store. Het strand is fantastisch en als je wat "stadsleven" wilt opzoeken dan ben je vlak bij St. Petersburg ( +/- 30 minuten rijden), genoeg kroegen, welke wij leuk vonden was "The Gunslinger Saloon" waar in het weekend gelinedanst wordt.
Wij waren buiten het hoogseizoen en konden dus goed onderhandelen over de kamerprijs, we kregen een kamer die normaal $ 179.00 per nacht kostte voor uiteindelijk $ 89.00 per nacht !
Let wel altijd heel goed op bij het uitchecken, ze willen nl nog wel eens "per ongeluk" vergeten dat ze een andere prijs met je hebben afgesproken.
Overigens hebben ze ook een eigen restaurant en in het weekend is er in de bar regelmatig iets te doen o.a. Karaoke (mocht je ervan houden).
Kortom, wij waren hier zeer tevreden over, mocht je besluiten hier naar toe te gaan, ik heb thuis nog wat "flyers" van dit hotel liggen, heb ik bewust meegenomen om weg te geven aan kennissen en vrienden, kan ik eventueel wel naar je opsturen.

Succes met uitzoeken,
Groet,
Bert Vlug

dinava
18-03-08, 18:14
Wij vertrekken nu naar het Dolphin Beach Resort voor 2 nachten. Laat wel iets weten na 4 april wanneer we terug zijn.
Greetz:D

dinava
08-04-08, 22:50
Hoi,

We zijn inderdaad net terug van Dolpin Beach Resort. Zonder meer goed hotel. We waren om 13 uur en konden wel echt pas inchecken om 16 uur. Maar nette,ruime kamers. Zalig zwembad en prachtig strand. We hadden spijtig genoeg een volledige dag regen(pijpestelen).
Recht tegenover een Publix supermarkt. Lekker makelijk.
:razz:Wil je nog iets weten, vraag gerust.
Greetz,
Nancy

Nicola
19-06-08, 22:58
Willen een paar nachten in Fort Myers en Clearwater blijven met kinderen 8 en 10 jaar.

Wie kan ons een tip geven voor een leuk hotel..
Graag aan het strand en een mooi zwembad.

Mag zowel luxe als een gezellig familiehotel zijn.

dank voor je tips

Eugenie
20-06-08, 10:34
Hallo Nicola,

wij zijn 2 keer in the Outrigger Beach Resort geweest. Ik weet niet of je echt een superdeluxe hotel/motel zoekt, dat is het niet. Maar de ligging maakt zo veel goed. Het zwembad is niet al te groot, maar het strand en de zee (en daar ging het ons om) zijn adembenemend. Wij hadden een kamer bij het zwembad (Poolfront room). Als je de deur uit liep kon je direct het strand op. Verder is het rustig gelegen. Er tegenover zit een goed restaurant; Charley's Boathouse heette dat geloof ik.

http://www.outriggerfmb.com/

Succes met je beslissing

Groetjes,
Eugenie

bertvlug
20-06-08, 17:18
Nicola,

Ik heb zojuist in een ander topic al verwezen naar dit hotel http://www.dolphinbeach.com/ het ligt niet in Clearwater, maar een stukje verderop in St.Pete Beach. Ik denk dat je het daar met kinderen ook zeker heel leuk zult vinden.

Gebruik de zoekfunctie even en zoek op "dolphinbeach" dan zul je meer verhalen over dit hotel tegen komen.

Monique Florida 2008
22-06-08, 00:39
Ik zou je ook adviseren naar St. Pete Beach te gaan i.p.v. Clearwater Beach, vier jaar geleden hebben wij daar in het Howard Johnson gezeten, de kamers waren toe aan een renovatie maar de locatie is perfect. Wij hebben ook nog een nacht in het Dolphin Beach gezeten maar waren niet echt enthousiast, we zaten op de bovenste etage, plat dak en dat trok de airco niet dus erg heet. Ook veel jongeren en op de gangen stonden overal lege drank flessen en ook bij het zwembad erg druk. Maar de locatie is perfect, wij zijn echt St.Pete Beach fans. Dit jaar hebben we een appartement geboekt in St.Pete Beach.

traveler
22-06-08, 12:12
Wij gaan 30 juni voor het eerst een "verre" reis naar Florida maken.
Nu hebben we voor de 1e week een hotel in Orlando geboekt en we hebben een auto gehuurd. Voor de 2e week wilden we eigenlijk naar de golf van Mexico en heel misschien nog naar Miami. Is het verstandiger om al in Nederland een hotel te boeken of kan het ook als we daar zijn? We weten nog niet precies welke richting we op willen en als je het hier al vastlegt, kun je er niets meer aan veranderen als blijkt dat je toch liever ergens anders heen wil.

ilssse
22-06-08, 13:14
Als je nog niet weet welke richting je op wil gaan zou ik lekker daar voor een hoteletje kijken... er zijn er zat...
Al moet ik toegeven dat ik zelf wel alles al in Nederland heb geregeld...
Voelt toch prettiger..

Ik ga ook naar Outrigger... Ziet er goed uit en op een mooie locatie Wat ik dus heel belangrijk vind!! Je loopt zo het strand op.
Over een maand ben ik weer terug dus dan kan ik echt vertellen hoe het was maar als ik zo op die website kijk denk ik dat het wel goed zit!!
http://www.outriggerfmb.com/

Nikkie1974
22-06-08, 13:35
Wij hebben vorig jaar ook in The Outtrigger gezeten en het was ons goed bevallen. We hadden een ruime, nette kamer. Alleen de airco maakte heel veel herrie dus die hebben we 's nachts uit moeten zetten. Bij het hotel kun je goed ontbijten en 's avonds kun je inderdaad aan de overkant heerlijk eten bij Charlies Boathouse. Het hotel ligt aan het strand en dat is echt geweldig.

Monique Florida 2008
25-06-08, 01:33
De Golf van Mexico kan ik je aanraden vooral als je even een paar dagen lekker een paar dagen aan zee door wil brengen. St. Pete Beach is dan een aanrader, maar ik zou zeker iets boeken voor het weekend als je weet waar je naartoe wil. Wij hebben een keer in het weekend moeten zoeken naar een hotel, is wel al 4 jaar geleden.

bertvlug
25-06-08, 09:02
Onze ervaring is niet boeken ! het kan natuurlijk voorkomen dat je even moet zoeken voordat je een geschikt motel/hotel gevonden hebt, maar er is zoveel keus dat dat echt wel moet lukken.
Ik zou je ook aanraden om naar St.Pete Beach te gaan, vorig jaar hebben wij in het Dolphin Beach Resort http://www.dolphinbeach.com/ gezeten.
Gebruik even de zoekfunctie van dit forum, dan kom je de andere berichten tegen waarin dit motel genoemd wordt.
Smaken verschillen nu eenmaal en de een zal dit een leuk motel vinden de ander niet, ik kan hem in ieder geval aanraden, we zullen er waarschijnlijk zelf in oktober ook weer naartoe gaan.

Nog een tip, zoek "coupon boekjes" op (gebruik weer de zoekfunctie om alle berichten over coupon boekjes te vinden) zodat je wat "gerichter" op prijs en lokatie van een motel kunt zoeken, vraag altijd wat hun "beste" prijs is, neem je (indien je lid bent) ANWB ledenpas mee, ook daar krijg je bij veel motelketens, maar ook restaurants en attracties korting mee.

Veel vakantie plezier en laat ons weten hoe het allemaal afgelopen en bevallen is.

Tinkerbell
25-06-08, 09:31
Lekker van te voren snuffelen op internet en dan van te voren een hotel boeken. Je zult maar na een dag rijden nog op zoek moeten naar een hotel.

BroWorld
25-06-08, 21:09
Zoals je merkt, verschillen de ervaringen nogal. Wil je relaxed op reis en geen zorgen meer hebben, dan kun je inderdaad in Nl mbv van de vele hotelervaringen (http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=5422) op dit forum een hotel vooraf boeken.
Weet je nog niet wat je wil doen en de vrijheid houden om op lokatie een plan te maken, dan is het in Florida ook heel makkelijk om gewoon rond te reizen en op het einde van de dag een hotel of motel te vinden er zijn er namelijk heel veel.
Kom je idd in een geliefde strandplaats uit dan is het de moeite waard om vooral voor de weekenden alvast een reservering te hebben.

Kortom:
- Wil je zekerheid dan nu al boeken
- Wil je avontuur en vind je het niet erg om in een bepaalde "onzekerheid" te leven dan ga je op de bonnefooi.

woomen
05-10-08, 14:06
Ik heb gelezen dat je in 2007 naar Sanibel Island geweest bent en nu ben ik erg nieuwsgierig welk hotel je hebt uitgekozen. Wij gaan in januari 2009 een dag of drie naar dit eiland ter voorbereiding van een cruise.... en hebben nog geen hotel uitgekozen. Mijn eerste indruk was Song of the sea????

nikie1968
30-03-10, 01:13
hallo,

nou wij gaan van 3 juni tot 5 juni naar dolphin beach resort in st petersburg.....ben zeer benieuwd

pyca
29-05-10, 02:15
Vorig jaar hebben we een nachtje geslapen (http://diazmadrid2009.blogspot.com/2009/06/01-aug.html) in Coquina on the Beach (http://www.coquinaonthebeach.com/index.php), een klein hotelletje op het strand, zo'n hotel in een u-vorm met een zwembad in het midden en rechtstreeks toegang tot het strand.

De kamer was nogal was erg aan een opknapbeurt toe, maar de ligging was perfect. Nu zoeken we iets dergelijks in de buurt van Naples/Rotanda. Iemand suggesties?

Caramel
30-04-11, 00:15
Dag beste Florida-forum bezoekers!

Dit bericht sturen we vanuit de Golf van Mexico!
We verblijven in het Surf Beach Resort. Bij toeval gevonden maar WAT een vondst! Het ligt direct aan het strand, heeft prachtige appartementen voorzien van alle gemakken en is NIET duur! Echt een aanrader! Er is zelfs wasmiddel voor de wasmachine, allerlei kruiden, koffie noem het maar op. Echt helemaal compleet. Ons appartement is exact als op de foto's van hun site. Voor 2 nachten (app voor 6 personen) betaalden we 280,- Euro. Heb nog geen appartementen gevonden van deze klasse, direct aan het strand tegen een betere prijs (waren al bereid het dubbele te betalen, totdat we dit vonden) Echt een aanrader!

Vanavond gaan we bbq-en bij het zwembad (alles is hier prima verzorgd) Jammer dat we morgen weg moeten, maar Miami wacht op ons.
Check it out: http://surfbeachtreasureisland.com

Waar jullie ook heengaan...veel plezier at the Gulf of Mexico!

Groetjes,
Caramel and family!

baukje
07-04-12, 17:50
We zoeken voor de eerste week van augustus een huisje app aan de golf van Mexico waarbij je zo het strand oploopt, wie weet waar we dat kunnen huren? 2 slaapkamers

hannie
07-04-12, 18:55
Wij hebben vorig jaar hier een app. met 2 slk gehuurd: http://fmbcondorentals.com/new/condos.htm

Zie ons blog voor het verslag.

2theUSA
07-04-12, 21:41
Hoi Baukje,

Wij hebben zowel in 2011 als in 2011 een betaalbaar Beachhouse op het strand van ft. Myers beach gehuurd. De huisjes lagen op het strand op de 1e rij. vanaf het terras hadden we vrij uitzicht over de Golf en konden we onze kinderen, maar ook regelmatig de dolfijnen zien zwemmen. Zie onze blogs voor de gehuurde huizen en de links naar de verhuursite. Als je meer wil weten, hoor ik het wel.

groetjes Christa

baukje
09-04-12, 13:12
Hoi Christa

We zijn er mee bezig we hebben een mail gestuurd naar de eigenaar en wachten op een berichtje terug.
Ik laat nog wel even weten of het gaat lukken.

stephie
09-04-12, 13:50
Wij hebben ons appartement in Gulf Gate (Sarasota) gevonden via:

http://www.vrbo.com/vacation-rentals/usa/florida

Mini
18-04-12, 00:22
In 2009 hier een paar dagen verbleven. Voelde al thuiskomen. Hele lieve en gastvrije beheerders. Schitterend strand etc.

http://www.caypointevilla.com/Home.html

corrus
18-04-12, 10:47
Altijd grappig te lezen dat mensen altijd over een "huisje" praten...
Terwijl deze "huisjes" vaak vele malen groter dan hun eigen huis... :lol: :lol: :lol:

Syllvia
18-04-12, 14:09
@ Corrus, ik denk dat men dan bedoelt dat het niet persé groot moet zijn.

Rune
21-04-12, 01:47
Beste Florida gangers,

Ook ik ga waarschijnlijk weer naar het paradijs deze zomer,
echter deze keer wil ik iets noordelijker, buurt van clearwater - bradenton - tampa bay. Wie o wie kan mij een ietwat eenvoudige condo aanbevelen voor mij en mijn vriendin, net als de topic starter, lekker aan het strand.

mblokland
21-04-12, 10:09
@Rune;
Bedoel je http://www.homeaway.nl/vakantiewoning/p153243 zoiets of is dit te duur?

Teleton
21-04-12, 10:35
@
Rune;
Heb je al eens aan de Shorewalk Vacation Vila's (http://travel.yahoo.com/p-hotel-365633-shorewalk_vacation_villas-i;_ylt=AthcFGeUnS7BDtGd8FC9GaNSP2oL)in Bradenton gedacht? Ze worden dacht ik ook aangeboden door de bekende aanbieders hier op het forum: www.usafunvacations.nl (http://www.usafunvacations.nl) www.americanestates.nl (http://www.americanestates.nl) en www.americanvacations.nl (http://www.americanvacations.nl)

axzel
01-01-13, 15:02
De tickets zijn geboekt! 16 t/m 25 juli AMS-TAMPA-AMS

Nu begint de voorpret om een hotel, het wordt voornamelijk een RELAX vakantie. We vinden het dus niet erg om de gehele periode (9 nachten) in hetzelfde hotel te verblijven, wel moet het dichtbij (liefst op loopafstand) van het strand zijn, of je moet je auto er gratis kwijt kunnen.
Opties zijn Clearwater, St Pete's, Bradenton, Sarasota en Tampa zelf, al schijnt de laatste niet super te zijn. We willen gaan Pricelinen en willen max 85$ per nacht (all in ) uitgeven... iemand leuke tips? Ook andere plaatsen horen we graag, als het maar goed aan te rijden is vanuit Tampa.

Hans uit Koekelare
01-01-13, 15:17
Tripadvisor een keer bekijken en booking.com voor de gewone prijzen in die regio en voor hoeveel sterren en daarna bieden voor die regio en de sterren op priceline voor een beduidend bedrag minder

Njit
01-01-13, 15:28
$85 per nacht incl tax. Dan wil je dus in totaal $765 uitgeven. Je bieding op Priceline zou dan max $74 per nacht zijn:

http://i.imgur.com/WIbMV.jpg

Ik zou op http://www.biddingtraveler.com/ kijken wat voor een soort hotels je kunt winnen voor dit bedrag. En daar dan een shortlist van maken qua gebieden..

Clearwater - St. Pete Beach/Treasure Island wordt bijv. het Tradewinds Island Grand (http://www.biddingtraveler.com/priceline-bidding-for-travel-in-st-petersburg-fl#) gewonnen vanaf $60. Die krijgt prima recensies op TA: http://www.tripadvisor.nl/Hotel_Review-g34606-d86072-Reviews-TradeWinds_Island_Grand_Beach_Resort-Saint_Pete_Beach_Florida.html
Lees je alleen wel in over Resort Fees. Want die kunnen best oplopen. Zo ook bij dit hotel: http://www.tradewindsresort.com/resort-fee.aspx

axzel
02-01-13, 11:01
Thanks Martijn!

Die resort Fee is nog best Tricky, komt 35$ per nacht nog bovenop! Hoe zie je trouwens dat het hotel vanaf 60$ is gewonnen? Bij mij staat er vanaf 100$

Njit
02-01-13, 12:40
Hmmz.. toen ik gisteren keek stond er $60. Ze gooien waarschijnlijk de laagste en de hoogste weg uit het overzicht en nemen het gemiddelde.
Meestal kijken we of er op Hotwire aanbiedingen staan voor een bepaald gebied en gaan daar onder zitten..

axzel
02-01-13, 16:24
Hmmz kan niet zeggen dat ik blij ben, heb de strategie van betterbidding gevolgd en gekozen voor een 3,5* upscale hotel. Gelijk het eerste bod van 50$ was raak, maar absoluut geen 3,5* upscale maar een 'gewoon' 3* sterren hotel in een gebied waar ik absoluut niet wil zitten.
Gelijk priceline maar even gemailed, heb toch echt op 3,5* upscale geklikt. Ook bonus cash is niet meegerekend, kijken of ik er nog vanaf kan. Mocht het niet kunnen, er zit iig wel gratis parkeren en ontbijt bij!

Njit
02-01-13, 19:02
Hoe kun je nou in een gebied zitten waar je niet wil zitten? Die heb je dan toch zelf aangeklikt?

axzel
02-01-13, 19:15
Omdat daar geen 3,5* upscale was heb ik hem aangeklikt, wel 3*. Die heb ik nu dus gehad.

axzel
02-01-13, 19:59
Inmiddels ook voor Orlando gepricelined, tot mijn verbazing werd het tweede bod gelijk geaccepteerd! The Westin Imagine Orlando **** voor 61$ p.n. (ex tax), goedkoopste via de website was 161$ p.n. in dezelfde periode.

Hans uit Koekelare
02-01-13, 20:33
Wij hebben vorige zomer in het Westin in Westminster Colorado 3 nachten geweest en het was een tophotel, zeer goede matrassen en mooie en verzorgde kamers met een mooie badkamer, het uitzicht was ook adembenemend maar ja dat geldt voor Colorado, ik weet niet waar het Westin in Orlando gesitueerd ligt, maar normaal gezien is het Westin een keten met een goede faam.

Njit
02-01-13, 20:54
Inmiddels ook voor Orlando gepricelined, tot mijn verbazing werd het tweede bod gelijk geaccepteerd! The Westin Imagine Orlando **** voor 61$ p.n. (ex tax), goedkoopste via de website was 161$ p.n. in dezelfde periode.

Wel rekening houden met parkeerkosten ($14) en internetkosten ($12 per dag).

Hans uit Koekelare
02-01-13, 21:01
Ik kon de internetkosten gratis houden omdat het gratis signaal vanuit de lobby sterk genoeg aanwezig was tot in mijn kamer.
En in Colorado waren er geen parkeerkosten.

axzel
03-01-13, 11:14
Ja die parkeerkosten zijn tricky! Internet geef ik wat minder om. Waar zie jij die kosten Martijn?

Njit
03-01-13, 12:54
Review op Tripadvisor. Valet is $20, Self Parking is $14.

Esther2013
12-10-15, 01:13
Wachtend op aangename ticketprijzen voor juli/aug 2016, toch maar wel alvast aan het zoeken naar accommodaties aan de Gulfcoast.
Wij zijn op zoek naar een condo of prettig betaalbaar hotel met keukentje AAN het strand in Ft Myers of omgeving.
Onze voorkeur ging uit naar AMI maar dit is niet te betalen in het hoogseizoen.
Als jullie iets leuks weten op basis van goede ervaringen hoor ik het graag!

hannie
12-10-15, 11:37
Wij zijn een paar jaar geleden hier geweest: http://fmbcondorentals.com/new/

cindy74
12-10-15, 14:49
Island inn op sanibel .

Holandesa
13-10-15, 11:56
Vraagje: waarom zijn de accommodaties (hotel of villa) in Ft Myers goedkoper dan andere plekken in Golf van Mexico?
Is het strand misschien minder goed dan op een andere plekken?

Ebelix
13-10-15, 15:52
Veel aanbod brengt de prijs naar beneden. De stranden zijn ok maar wel bijna allemaal in de laguna en niet direct aan zee.

Lizz
13-10-15, 16:29
Kijk ook eens op de site van airbnb, erg aan te bevelen.
Wij verbleven voor 4 nachten in een villa in Cape Coral, en met 4 man was dat een stuk goedkoper dan een hotel.
Voor onze volgende vakantie zullen wij zeker weer gebruik maken van airbnb.

Niels82
13-10-15, 21:47
Wij hebben Holiday Court Motel geboekt en krijgt ook goede reviews op TripAdvisor.
Ligt op FM beach en heeft een eigen keukentje.

5 jaar geleden sliepen we in pink shell maar die is enorm duur.