PDA

Bekijk Volledige Versie : Huis / Villa / Condo gezocht: Clearwater



jacqueline
15-02-05, 22:07
we gaan in mei met ons gezin 2 wkn naar florida. de eerste week willen we een huis(je) of app. huren in de buurt van de disney parken. hier is genoeg te vinden. voor de 2e week willen iets aan de kust. ik heb al een beetje rond gekeken op dit forum en volgens mij is clearwater wel een goede keus! ik zie echter alleen maar hotels in deze omgeving. klopt dat?
ik neem aan dat er wel app. of huisjes te huur zijn. wie weet een leuk adres, aan het strand, ook geschikt voor onze 3 kinderen?

groetjes,

jacqueline

Daniel
15-02-05, 23:05
In Clearwater is het huren van een vakantievilla een stuk moeilijker dan in Orlando en omgeving. Wellicht dat er wel iets is, maar dat zal dan wel niet zo makkelijk te vinden zijn. Ik heb er iig nog niet van gehoord...

Daniel

Ta2 Gerrit
16-02-05, 00:00
Er stonden (is al weer een tijdje terug) altijd wel huizen op het strand te huur in Hudson a.d Golf v. M. in de gidsen van Special Traffic en Traveltrend. We zijn een keer gaan kijken en het waren van die huizen op palen direct op het strand. Het is er nooit van gekomen en of ze nog ergens verhuurd worden weet ik niet, maar je hebt in ieder geval een zoekpunt :wink: .

Kleiduif
16-02-05, 16:43
Bwahaa,

Er zijn in heel Florida en de VS meer dan voldoende huizen en/of villa's te huur. Check:

www.vacationrantals.com
www.vrbo.com

De prijzen liggen wel iets anders, maar dan heb je ook wat.

mazzel,
Duijff.

Kleiduif
16-02-05, 16:48
Sorry,

typefoutje...

www.vacationrentals.com

Heb al ff gecheckt, bijvoorbeeld deze...
http://www.vrbo.com/vacation-rentals/usa/florida/upper-gulf-coast/sortBRLH#2812

Moet lukken mijn inziens,
Duijff.

Njit
16-02-05, 17:34
Sorry,
typefoutje...


je kunt berichten ook wijzigen :)

limonraats
21-02-05, 12:56
hoi Jacqueline,

ik heb op www.interhome.nl iets gezien over appartementen in florida,
ook in clearwater.Succes!

groetjes iris :D

beppie
14-03-05, 10:29
Hoi Jacqueline,
Wij zijn net terug en hebben in Clearwater in een erg mooi appartement gezeten. 2 kamers met TV, een grote keuken met alles erin en een badkamer met douche. En dat alles naast het strand. Adres: Ritz Resort Motel, 355 So. Gulfview Boulevard, Clearwate Beach, Florida 33767. tel: (727) 441-9905 fax: 461-2199.
Echt heel centraal en bijv op 500 meter van de Pier. Echt super daar.

Ebelix
14-03-05, 13:07
Wat was de prijs per nacht voor dit appartement :?:

beppie
14-03-05, 22:41
Wat was de prijs per nacht voor dit appartement :?:
Hoi Ebelix,
Toen we aankwamen was dit ongeveer het laatste wat nog vrij was en ze wilde het alleen voor heel het weekeinde verhuren voor $ 135,00 per nacht. Niet veel dus voor zo'n heel appartement aan het strand. En ik denk dat je als je van te voren boekt, nog wel wat van de prijs af kunt krijgen.

Ebelix
15-03-05, 10:14
Ik vind de prijs erg meevallen. Dat is een goede deal geweest. :D