PDA

Bekijk Volledige Versie : Baseball: Tampa Bay Rays (MLB) / Tropicana Field



glenn
23-03-05, 22:01
Michael66,
hoeveel mensen wonen er de wedstrijden (ongeveer) van de Tampa Bays bij ??
En kan je ter plekke aan tickets geraken ?? Of moet je er gewoonweg wat geluk met hebben ??

Michael66
24-03-05, 06:48
Tickets zijnaltijd wel ter plaatse te krijgen. Maar als de Devil Rays tegen de New York Yankees (de best!), Boston Red Sox (kampioen 2004) of San Fransisco Giants (met homerun-hitter Bary Bonds) spelen zijn de beste plaatsen vaak redelijk snel weg.

In 2004 ben ik naar 2 wedstrijden tegen de Yankees geweest, en toen waren er zo'n 35.000 - 40.000 bezoekers, bijna helemaal vol. Maar bij andere wedstrijden zijn er vaak maar 10,000 tot 15.000 bezoekers, als het meezit.
Tip: Leuk is het om - als je kinderen hebt - naar een middagwedstrijd te gaan. Die beginnen meestal om 1 of 2 uur. Er is altijd wel wat leuks te doen voor de wedstrijd, en na de wedstrijd (dus alleen bij middagwedstrijden!!) mogen de kinderen zelf een ondje over de honken lopen. Leuk foto-moment.

Nog over de tickets: Je kunt ze bestellen via de website www.devilrays.com (dan kun je ze voor de wedstrijd afhalen bij de "will call" kassa), bij het stadion direct aan de kassa, of bij diverse ticketmaster-verkooppunten (o.a. ook in Orlando en Miami).

Nog andere vragen? Laat het me maar weten!

glenn
24-03-05, 17:07
Bedankt voor de info Michael66.

Voorlopig geen verdere vragen, met de info die ik al had en die ik aangevuld heb gekregen dankzij jou zit het wel goed.


glenn.

Harm
24-03-05, 21:00
Hallo Michael66
Wij verblijven met vakantie al een paar jaartjes op Treasure Island. Als we de Central Ave uitrijden komen we altijd langs het Tropicanafield. Dit jaar zijn we er helaas maar een paar dagen. De Tampa bay Devil Rays spelen dan thuis heb ik gezien. Wij zijn geen echte sportmensen maar willen toch wel eens een honkbal wedstrijd meemaken voor de sfeer. We willen dus wel maar voelen ons als een kat in een vreemd pakhuis. Jij kan me er ongetwijfeld meer over vertellen Hoe een en ander in zijn werk gaat. Daarbij bedoel ik niet de spelregels.
De kaartjes variëren van $5 tot dik $200 en waar moet je zitten om het leuk te zien? Zo te zien spelen ze een aantal dagen thuis tegen dezelfde club de Oakland Athletics. Moet je die wedstrijden zien als een geheel of losse wedstrijden, en ga zo maar door. IK ben een leek wat sport betreft. Bij het honkbal dat ik speelde sloegen we met de tafelpoot en renden langs de putten die als honk dienst deden

Groeten
Harm

Michael66
25-03-05, 07:57
Tsja, waar kan ik beginnen. Ik zit zelf altijd achter het derde honk, meestal vak 119, 121. Ergens halverwege het vak, zodat je goed overzicht hebt over het speelveld en toch "contact" houd. Niet te ver, niet te dichtbij. En altijd plaatsen aan het gangpad ("isle"), zodat het makkelijk is voor mij en mijn zoon om even de benen te strekken en wat te eten of drinken te halen.

Bij elke wedstrijd heb ik wel een echt sfeer-gevoel, maar dat kan liggen aan mijn honkbal-achtergrond. als je echt sfeer wilt proeven dan moet je naar een wedstrijd tegen de yankees gaan. Vorig jaarheb ik dat meegemaakt en het was fantastisch. Maar ook alle andere wedstrijden zijn leuk. Niet alleen de sport, ook het gebeuren om je heen. De troep die de amerikanen op de tgribune maken met al het etensafval (mijn zoon van drie wilde in het nederlands iets zeggen van de pindadoppen op de grond toe de amerikaan zei: "You speak dutch .... that doesn't matter, in any language: it's a mess"). Ga in de rij staan tussen de mensen en ervaar hoe zij omgaan met de drukte. In mijn ogen gewoon een fantastische ervaring, elke keer weer.

Volgens mij wordt het tijd om hier eens een apart topic aan te wijden ...

Michael66
09-07-06, 08:32
Tropicana Field - het overdekte stadion waar de Tampa Bay Devil Rays hun thuiswedstrijden afwerken - heeft er binnenkort een nieuwe attractie bij. Op 2`1 juli as. is de Rays Touch Tank klaar. Bezoekers kunnen dan 30 echte Cownose Rays bekijken, aanraken en voeren in een ruim 10 meter lang bassin. De tank staat onder toezicht biologen van het van het Florida Aquarium in Tampa Bay.

http://tampabay.devilrays.mlb.com/tb/images/ballpark/y2006/rays_tank_left_285x190.jpg http://tampabay.devilrays.mlb.com/tb/images/ballpark/y2006/rays_tank_right_285x190.jpg


12 days until the new Rays Touch Tank opens at Tropicana Field

The new Rays Touch Tank, presented by the St. Petersburg/Clearwater Area Convention & Visitors Bureau, will be open for fans on Friday, July 21 when the Rays host the Orioles at 7:15 p.m. The 35-foot long fiberglass tank will be located just beyond the right-center field fence and will house 30 Cownose rays. Fans will have the opportunity to touch and feed the rays at the final 39 home games of the season. The Cownose rays will be cared for by biologists from The Florida Aquarium.

The tank is one of a number of new, popular features at Tropicana Field this season. The Rays are offering free parking to all games this season, lower concession and ticket prices, more and improved give-away items and have installed numerous free interactive fan areas throughout the stadium. In addition, the Rays are allowing certain food and drink items to be brought into Tropicana Field for the first time and the team has spent more than $10 million in stadium improvements.

Ik ga zeker eventjes kijken als we er 22/23 juli zijn.

http://www.fishbase.org/images/species/Rhbon_u1.jpg

Petra/VS
10-07-06, 01:04
Zou ik zeker doen! Jullie zoontje gaat het prachtig vinden, het is een van de dingen, die onze kinderen altijd willen doen als we in Virginia Beach zijn (het Virginia Aquarium heeft ook zo'n tank).

Michael66
22-02-07, 02:11
Hopelijk ziet het er iets beter uit dan tot nu toe.

Link (http://www.sptimes.com/2007/02/21/Rays/Pitchers__new_friend_.shtml).

Foto's van "oud" en "nieuw" volgen.

Mickey99
22-02-07, 08:08
En ook nieuw kunstgras voor Michael? :grin:

Michael66
30-04-07, 06:20
Tenzij de Devil Rays er nog een heleboel aan doen om kaartjes te verkopen wordt het erg rustig in WWoS:
RAYS RUMBLINGS: Ticket sales for the May 15-17 Disney dates are only around 3, 000 per game, which will make for a frantic marketing push since anything less than a sellout makes it look like a bad idea. Plus, it's costing the Rays more than $50, 000 in expenses since the players are staying in hotels and get their standard $85 a-day meal money. ...

arnovdb
25-05-07, 20:14
Een stukje uit ons reisverslag:
Rond vijf uur zijn we ons gaan omkleden om naar het honkbal te gaan. De Devil Rays speelden om 19.10 uur in het honkbalstadion van Disney’s Wide World of Sports een thuiswedstrijd tegen de Texas Rangers. We zagen op de 27 een helemaal zwaailichten en konden net op tijd omkeren om via de I4 naar het stadion te rijden. Rond 17.45 waren we er en het begon al aardig te lopen ondanks dat in de pers stond dat er maar 3000 van de 9000 kaarten verkocht waren. De reeds in Nederland bestelde kaarten lagen keurig klaar. We moesten ons wel legitimeren maar gelukkig rijbewijs mee. Bij het plaatselijke radiostation kreeg Milan nog een klein honkballetje. Binnen in het stadion gingen we eerst in een handtekeningenrij staan, maar al gauw werd gezegd dat de spelers om 18.15 wegmoesten. Dat lukte dus niet. We zijn toen ons diner gaan halen (hot dogs) en hebben toen onze plaatsen opgezocht om ze op te eten. We zaten laag op de 2e ring achter de thuisplaat. Goed zicht. Alleen omdat we achter het net zaten, hadden we weinig kans op het vangen van ballen. Het stadion liep aardig vol en achteraf hoorden we dat er ruim 8000 toeschouwers waren. De wedstrijd ging lang gelijk op en bleef steken bij 3-3. Arno hoopte nog dat de Rangers Sammy Sosa als pinchhitter in zouden zetten, maar die bleef de hele wedstrijd langs de kant.
Hij is op weg naar zijn 600e homerun (stond op 596). We hebben hem wel op de foto kunnen zetten.
Ook aan het eind van de 9e inning stond het nog 3-3. Dus dat werd verlengen, uiteindelijk “in the bottom of the 10th” wisten de Devil Rays nog 1 punt te maken en was het meteen afgelopen.
Het was inmiddels rond 22.30 en we hebben de laatste klappen bekeken vanaf de eerste ring ook vlak achter de thuisplaat. Is toch wel een heel ander gezicht dan op de 2e ring. Milan ging in het kabaal van de overwinning rustig door met zijn hondje. Toen we zeiden dat “we” gewonnen hadden, begon hij te juichen. (De rest van de wedstrijd heeft hij wel grotendeels gevolgd). Het verlaten van de parkeerplaats duurde nog vrij lang omdat de uitvalswegen niet echt berekend zijn op grote aantallen vertrekkers. Eén weghelft naar het stadion toe werd nu zelfs gebruikt door vertrekkend verkeer. Rond 23 uur waren we thuis en we zagen op TV nog enkele hoogtepunten van de wedstrijd.
http://img513.imageshack.us/img513/1131/img1981forumsn2.jpg (http://imageshack.us)
http://img513.imageshack.us/img513/3580/img1983forumiv0.jpg (http://imageshack.us)

delphine
14-07-07, 20:03
Ik ben bezig om tickets te kopen Devil Rays - Yankees voor morgen.
Nu komt ticketmaster steeds terug met kaartjes in sectie 218.
Is dat wat of zie je dan helemaal niks.

arnovdb
14-07-07, 23:38
218 is best goed

Even voorbij 1e honk en je zit niet al te hoog.

groet
Arno

Michael66
15-07-07, 03:32
Waarom via T'master? Als je daar toch bent, koop ze dan aan de gate! Meer keuze en cheaper!

delphine
15-07-07, 04:20
Ja, dat weet ik dus niet.
Ik ben bang dat er geen kaartjes tegen normale prijs(normaal is max $45 per kaartje) meer zijn als ze helemaal uit Orlando naar St Petersburg gegaan zijn. Ik kan me zo voorstellen dat het wel een gewilde wedstrijd is. Wat is jou ervaring?

Michael66
15-07-07, 09:56
Tsja, een zeer gewilde wedstrijd kun je het wel noemen. Wat precies de reden / oorzaak was weet ik (nog) niet, maar gisterenavond was de wedstrijd tussen de Devil Rays en de Yankees volledig uitverkocht!!
On Saturday night, Bobby Abreu turned out to be that somebody in a 6-4 Yankees win over the Rays in front of a sellout crowd of 36,048 at Tropicana Field.Dat zegt nog niet alles over de wedstrijd van zondag, dat is nl. een middagwedstrijd en die zijn over het algemeen minder druk. "Over het algemeen" ..... wat bij de Yankees-wedstrijden dus weer minder geldt .....

Toch maar kaartjes reserveren dan? (alleen lastig als TicketMaster het niet doet, zoals op dit moment ...)
The ticketing system is unavailable due to
routine maintenance.Please check back later to purchase tickets.

218 is een goed vak om te zitten. Maar dat kun je eigenlijk wel van bijna alle vakken zeggen, m.u.v. de 300-vakken op het 2e dek. Dat is veel te stijl en niet erg prettig, da's tenminste mijn ervaring. De laatste 2 jaar zit ik bij vak 140, in de handicapped-zone (mijn VS-vrienden zijn door overgewicht "gehandicapt :-$ ). Daar heb je ook een goed uitzicht. Nadeeltje: de eet- en drinkvoorziening is redelijk ver lopen. ;)

Have fun!

delphine
17-07-07, 01:13
nou dat is een regelrecht succes geweest.
de bestelde kaartjes waren nog een keer verkocht, dubbele seating.
zijn ze in een skybox geplaatst. helemaal goed, bedankt voor de tips.
het was een fantastische ervaring.

Michael66
13-01-08, 15:58
De Tampa Bay Rays (het woord "Devil" is dit jaar gedumpt) spelen zeer waarschijnlijk net als in 2007 (http://floridaforum.nl/showthread.php?t=2639) weer een paar wedstrijden in Disney's Wide World of Sports in Orlando (Lake Buena Vista). En dat moet dan gaan gebeuren tegen de Toronto Blue Jays op 22, 23 en 24 april.

Eerst moet de gemeenteraad van St. Petersburg hiervoor nog toestemming geven (er is behoorlijk wat subsidies in het stadion in St. Pete gestopt), maar dat gaat waarschijnlijk wel goed komen.

Artikel (http://tampabay.rays.mlb.com/news/article.jsp?ymd=20080111&content_id=2344155&vkey=news_tb&fext=.jsp&c_id=tb):



01/11/2008 7:00 PM ET
Rays look to re-up series at Disney
Approval sought to revisit Wide World of Sports Complex

ST. PETERSBURG -- The Rays would like to head back to Lake Buena Vista, Fla., this season for an encore at Disney's Wide World of Sports Complex, so they have asked the St. Petersburg City Council for approval.

All Rays' home games played outside of Tropicana Field must be approved by the city council. The proposed series against the Blue Jays would take place April 22-24. The council will vote on the team's request on Jan. 24.
The idea to move the games was hatched during the 2006 season when the Rays were searching for a new Spring Training home. Tampa Bay had scouted the Disney fields as a potential spot, but it had to look elsewhere because the Braves play there each spring. The Rays announced in September 2006 that they will relocate their Spring Training to Port Charlotte, Fla., beginning with the 2009 season, but the thought of bringing big league baseball to Central Florida remained an opportunity the club decided was too good to pass up. The Rays felt it afforded them an opportunity to expand their fan base in the central part of the state. "This series remains a very important part of our ongoing efforts to expand our fan base throughout the state and further establish St. Petersburg as Florida's baseball capital," said Rays president Matt Silverman.

The Rays swept a three-game series from the Rangers at the Disney Sports Complex May 15-17 in the first regular-season Major League games played in the Orlando area.

"We were very pleased with every aspect of last year's series at the Disney Sports Complex, particularly the experience we were able to provide for fans who were attending their first Rays games," Silverman said. Disney's Wide World of Sports Complex is a 220-acre facility that plays host to more than 170 amateur and professional events each year. It is located adjacent to Disney's resorts and theme parks in Lake Buena Vista -- about 90 miles northeast of St. Petersburg, 70 miles northeast of Tampa and 20 miles southwest of downtown Orlando.


Net iets te vroeg voor die hele groep mei-vakantiegangers ..... :smile:

bradentonjuice
13-01-08, 19:37
Net iets te vroeg voor die hele groep mei-vakantiegangers ..... :smile:[/QUOTE]

Inderdaad, ook net iets te vroeg voor ons, want we arriveren op 24 april in Tampa. Maar daarmee zijn we wel op tijd voor de serie die de Rays op 25,26,27 in St. Pete spelen tegen de Red Sox. En wie wil de wereldkampioenen nou niet een keer in het echt zien spelen. Ik ben, lucky me, al een keer in Fenway Park geweest, maar zaten ze in een moeilijke periode en waren de World Series ver weg. Overigens is het helaas nog niet mogelijk om single game tickets te kopen voor de Rays. Michael, heb jij enig idee wanneer die kaarten op de markt komen. Normaal houdt het niet over met toeschouwers bij de Rays, maar tegen de Red Sox kan het weleens druk worden.

Michael66
13-01-08, 20:07
Rays-tickets voor losse wedstrijden verwacht ik medio februari in de verkoop. Gewoon zelf ook even de websites in de gaten houden: www.mlb.com (http://www.mlb.com)

De wedstrijden tegen de BoSox zullen waarschijnlijk wel uitverkocht raken. Zeker sinds vorig jaar de capaciteit van het stadion is teruggebracht van 41.000 naar ca. 35.000. En de line-up van de Rays zelf is dit jaar ook weer een stuk beter dan in de vorige jaren. Dus vooraf kaarten bestellen lijkt mij nu wel aan te raden.

bradentonjuice
14-01-08, 21:04
Dank je. Ik ben sowieso een regelmatig bezoeker van mlb.com maar nu nog wat vaker... Ik ben niet zo'n honkbalinsider als jij, maar het viel me op dat de Rays vorig seizoen erg slecht presteerden en dat er ook weinig publiek kwam kijken. Maar dat is toch ook een probleem voor de Marlins? Ik las vorig jaar in een krant dat Major League Baseball qua publiek niet erg aanslaat in Florida. Vandaar ook die wedstrijden in WDW. Meeste liefhebbers komen volgens mij naar Florida tijdens de Spring Training. Heb jij de indruk dat de Rays zich voor dit seizoen behoorlijk versterkt hebben of blijft het ook dit jaar aanmodderen. Jammer dat ze Rick v.d. Hurk niet gecontracteerd hebben...

Ik las dat jij al een aantal malen een wedstrijd in Tropicana Field had gezien. Nou zijn wij Nederlanders altijd behoorlijk op tijd dus vaak is er nog wel plek, maar is het makkelijk parkeren rond het stadion? En zijn er nog vakken waar je liever niet wilt zitten. Volgens mij las ik iets over de 300 vakken, want die zijn te ver weg.

Tot slot nog een vraag over de Sarasota Reds. Die spelen in de Single A of zo. Ben jij al eens naar een wedstrijd in Sarasota geweest? En is dat niveau vergelijkbaar met de AAA? Alvast bedankt.

Michael66
15-01-08, 00:11
Ik ben niet zo'n honkbalinsider als jij, maar het viel me op dat de Rays vorig seizoen erg slecht presteerden en dat er ook weinig publiek kwam kijken. Maar dat is toch ook een probleem voor de Marlins?Dat is een situatie waar veel MLB-teams mee te maken hebben die geen grote fanbase achter zich hebben, of in een grote stad zijn gevestigd. De inkomsten moeten dan komen vanuit de MLB: merchandise, TV-rechten etc.

Ik las vorig jaar in een krant dat Major League Baseball qua publiek niet erg aanslaat in Florida. Vandaar ook die wedstrijden in WDW.Officieel gaan ze naar Orlando voor het vergroten van de fanbase in centraal Florida. Maar wel toevallig dat ze daar de tegenstanders voor uitzoeken die in St. Petersburg wat minder toeschouwers trekken.
Daarnaast is er in Florida natuurlijk heel veel leuks te doen. En met het mooie weer daar zijn andere bezigheden natuurlijk ook erg verleidelijk.


Meeste liefhebbers komen volgens mij naar Florida tijdens de Spring Training.Geen idee. Ik ga het over 6 weken meemaken (JIPPIE!!). Het is natuurlijk altijd heel leuk als de grote teams als de Red Sox en de Yankees naar Florida komen, de wedstrijden van de Rays tegen die teams zijn ook altijd erg druk bezocht.


Heb jij de indruk dat de Rays zich voor dit seizoen behoorlijk versterkt hebben of blijft het ook dit jaar aanmodderen.Ja, ze hebben zich aanzienlijk versterkt. Zo hebben ze een goede buitenvelder opgeofferd (Delmon Young, geruild) om een goede startende werper ervoor terug te krijgen (Matt Garza). Ook de bullpen (vervangende werpers) is behoorlijk versterkt.
Alles bij elkaar kost dat behoorlijk wat dollartjes. Vorig jaar was de payroll (totaal van salarissen) ca. $24 mln, dit jaar staat de teller al op $40mln en zijn er nog drie/vier spelers die een aanienlijke salarisverhoging gaan krijgen in de "Arbitration". En geld staat in de MLB meestal ook voor betere resultaten, al zijn "in het verleden behaalde resultten geen garantie voor de toekomst".

Jammer dat ze Rick v.d. Hurk niet gecontracteerd hebben...De Marlins willen hem niet kwijt. Terecht!

Ik las dat jij al een aantal malen een wedstrijd in Tropicana Field had gezien. Nou zijn wij Nederlanders altijd behoorlijk op tijd dus vaak is er nog wel plek, maar is het makkelijk parkeren rond het stadion? En zijn er nog vakken waar je liever niet wilt zitten. Volgens mij las ik iets over de 300 vakken, want die zijn te ver weg.Alleen tegen de RedSox en de Yankees is het erg druk. Maar als je op tijd komt is het geen enkel probleem.
Ik parkeer het liefst aan de voorkant van het stadion, lots 6a en 7a. Dat vind ik de mooiste aanblik van het stadion, en de eerste indruk elk jaar .... toch belangrijk. Deze lots zijn ook het best verlicht. Lots 2 en 3 liggen in het gedeelte onder de snelweg 275/375 en zijn niet verhard (gras). Minder prettig, maar er zijn altijd genoeg mensen en bewakers aanwezig om je niet onveilig te voelen.
Buiten de parkeerplaatsen van het stadion zijn er nog veel particulieren en bedrijven die hun parkeerplaatsen verhuren bij wedstrijden. Er is altijd wel ergens in de buurt een plekje.

http://img236.imageshack.us/img236/9577/parking581x228e0232dwz1.jpg


Tot slot nog een vraag over de Sarasota Reds. Die spelen in de Single A of zo. Ben jij al eens naar een wedstrijd in Sarasota geweest? En is dat niveau vergelijkbaar met de AAA? Alvast bedankt.Ik ben er nog nooit geweest. Niveau gelijk aan AAA? Absoluut niet!!!!!! Triple A zit tegen het MLB-niveau aan (alles gaat harder: gooien, slaan, lopen .... alles!), Single A herbergt de jonkies die net gedraft of op een andere manier aangenomen zijn. Single A is ook leuk, Triple A is veel leuker, maar haalt het niet bij de atmosfeer van een MLB-wedstrijd.

NB: Ik heb je berichtje even verplaatst naar een ander Rays-topic, aangezien je vragen nauwelijks met de serie in WDW te maken hebben.

Michael66
15-02-08, 05:32
Het is nu zeker: de Rays spelen de drie wedstrijden in april in Disney's WWoS:

ST. PETERSBURG -- The Rays will return to Disney's Wide World of Sports Complex in Lake Buena Vista, Fla., to play the Blue Jays from April 22-24.

In 2007, the Rays swept a three-game series from the Rangers at the Disney Sports Complex from May 15-17 in the first regular-season Major League games played in the Orlando area.
"We had a great experience last year at Disney in Central Florida, capped off, obviously, by a three-game sweep over the Rangers," said Rays team president Matt Silverman.
The feelings the Rays have toward Disney seem to be mutual.
"We are thrilled to have the Rays back once again and look forward to another successful and entertaining series," said Ken Potrock, senior vice president of Disney Sports Enterprises. "Having regular-season Major League Baseball return adds to the number of unique experiences that our guests can enjoy at Disney's Wide World of Sports."
The idea to move the games was hatched during the 2006 season, when the Rays were searching for a new Spring Training home. Tampa Bay had scouted the Disney fields as a potential spot, but it had to look elsewhere, because the Braves play there each spring. The Rays announced in September 2006 they will relocate their Spring Training to Port Charlotte, Fla., beginning with the 2009 season, but the thought of bringing big league baseball to Central Florida remained an opportunity the club decided was too good to pass up. The Rays felt it afforded them an opportunity to expand their fan base in the central part of the state. And it has.
""We continue to make significant progress throughout Central Florida and Orlando in turning that area into Rays territory," Silverman said. "We saw increases in TV ratings and we saw fans making the trip across the state west to Tropicana Field. And we believe that Orlando and Central Florida can be a very big part of our regional efforts.
"These three games are the centerpiece of our efforts and we hopefully get to come back still undefeated in Central Florida and still undefeated in outdoor home games. So that's the goal and we look forward to another great time this year at Disney."
Disney's Wide World of Sports Complex is a 220-acre facility that plays host to more than 170 amateur and professional events each year. It is located adjacent to Disney's resorts and theme parks in Lake Buena Vista -- about 90 miles northeast of St. Petersburg, 70 miles northeast of Tampa and 20 miles southwest of downtown Orlando.
Individual tickets for the three-game set will go on sale Saturday and can be purchased at the Rays' official Web site at www.raysbaseball.com (http://tampabay.rays.mlb.com/tb/ticketing/orlando.jsp). Tickets can also be purchased via an Internet-only special on Friday. All fans attending the games in Orlando will also receive a voucher for a ticket to a designated weekend game at Tropicana Field this season. The Rays are also offering a special three-game package. Luxury entertainment suites and group ticket specials are available by logging on to raysbaseball.com (http://tampabay.rays.mlb.com/tb/ticketing/group_tickets.jsp).Bron (http://tampabay.rays.mlb.com/news/article.jsp?ymd=20080214&content_id=2373067&vkey=news_tb&fext=.jsp&c_id=tb).

bradentonjuice
24-02-08, 23:41
Kaarten voor de wedstrijden van de Rays voor het nieuwe seizoen zijn gisteren in de voorverkoop gegaan. Via Internet kun je boeken bij Ticketmaster.com en/of via mlb.com dan kom je ook vanzelf op de Ticketmaster-site terecht. Ik ben een gelukkig man, want ik heb gisteren kaarten gekocht voor de wedstrijd tegen de Red Sox op zondag 27 april. In de Lower Box en volgens mij zit ik dan wel okay. Dat heb ik tenminste gelezen in een topic van Michael. Overigens leidt mijn vreugde tot wat meewarige blikken van mijn echtgenote die zich afvraagt waarom een mens zich druk kan maken om een potje honkbal. Dat vindt ze zo saai. Tijdens onze eerste trips naar de VS is ze een paar keer meegegaan en het resultaat was dat ze rustig een boek ging zitten lezen!! Tsja. Zelfs mijn ultieme poging om aan te geven dat de Red Sox wel de wereldkampioenen zijn, maakt weinig emotie los. Gelukkig biedt een vakantie naar de States voor elk wat wils....

Timson
28-05-08, 14:09
Hallo allemaal,

De eerste twee weken van september zullen we in Florida een rondreis maken (Orlando - Clearwater - Naples - Key Largo - Miami).
Ik heb op de website van de Tampa Bay Devil Rays gezien dat ze op 2, 3 en 4 september thuis spelen tegen de New York Yankees.
Vermits ik al langer eens een baseball wedstrijd wil bijwonen, vind ik dit toch een uitgelezen kans. Ik heb hierover echter nog twee vraagjes:

1) Hoe lang is het rijden van Clearwater Beach naar het stadion van de Rays ?

2) Bestel ik mijn kaarten op voorhand, of ga ik op de dag zelf naar het stadion ?

Alvast bedankt voor jullie reactie!

Michael66
28-05-08, 16:28
Hoi,
Naar de Devil Rays zal helaas niet (meer) gaan, aangezien ze sinds het begin van dit seizoen de Devil uit hun naam hebben verwijderd en nu dus Tampa Bay Rays heten.

1. Afhankelijk van waar je in Clearwater Beach zit is het zo rond de 40-50 minuten rijden naar Tropicana Field. Het staat heel erg goed aangegeven waar je heen moet, en het stadion is ook al vanaf de snelweg te zien. Route: http://maps.google.com/maps?f=d&hl=nl&geocode=&saddr=clearwater+beach+fl&daddr=tropicana+field+saint+petersburg+fl&sll=37.0625,-95.677068&sspn=43.934478,81.914062&ie=UTF8&z=11

2. Hmm, da's een lastige. Als de Yankees komen was het vorige jaren wel altijd wat drukken (20.000 tot 25.000 bezoekeres, tegen de 10-12.000 die er normaaal zijn), maar dit jaar spelen ze wel erg goed, staan zelfs eerste in hun divisie en dan komen er logischerwijs meer bezoekers. Laatst was het stadion zelfs helemaal uitverkocht bij een wedstrijd tegen de Red Sox. Ik raad je dan ook aan om de website www.raysbaseball.com (http://www.raysbaseball.com) in de gaten te houden, m.n. de bezoekersaantallen, en op basis daarvan te bekijken of het nodig gaat zijn om vantevoren kaartjes te bestellen. Wil je nu al zeker zijn van een plekje dan kun je uiteraard nu al bestellen via Ticketmaster. Nadeel daarvan vind ik echter dat je je plaats niet kunt uitkiezen.
Wat ik zelf meestal doe is dat ik de dag ervoor of zo naar het stadion rijdt en dan alvast tickets koop aan het loket, en dan dus specifiek de plaatsen uit kan kiezen (ik zit het leifst aan een gangpad; "Aisle").

Nog meer vragen? Laat maar komen!

Eric van Ee
03-06-08, 18:31
Hallo, gewoon tickets via internet bestellen. www.mlb.com (http://www.mlb.com) en dan naar tickets klikken en verder klikken naar RAYS. Hier kan je kiezen waar je wilt zitten. Nadeel de tickets zijn direct van je credit card afgeschreven.

Michael66
03-06-08, 20:01
En nog een nadeel: je betaalt $4 meer per ticket. $ 1.50 convenience charge en $ 2.50 "bezorgkosten" voor het mogen ophalen aan het will-call loket (andere verzending is voor klanten buiten de VS en Canada niet mogelijk).

$4 per ticket is natuurlijk niet zo veel, maar als je het goedkoopste kaartje koopt ($9) komt er bijna de helft aan kosten bij.

Aan het loket worden de tickets trouwens ook duurder als je ze vlak voor aanvang (<5 uur) koopt. Er komt dan $2 bovenop de "normale" prijs.

Vandaar: zo mogelijk een vorige dag aan het loket kopen of op dezelfde dag meer dan 5 uur voor aanvang.

NB: Parkeren is in 2008 gratis als je met 4 of meer personen in de auto zit. Anders kost het $10.

Michael66
03-10-08, 19:41
Voor het eerst! Beter dan de Yankees en de Red Sox!!

Was al even bekend, maar wilde het toch nog even op het forum zetten.

Inmiddels zijn de playoffs begonnen en hebben ze de eerste wedstrijd van de Chicago White Sox al gewonnen. Wie weet hoever ze kunnen komen ...

rembrandt
19-11-08, 18:10
Ik ben in 2006 bij de Rays geweest, mede lekker gemaakt door het lezen van Michael 66 enthousiaste verslagen.
Ik heb er absloluut geen spijt van gehad. Ik denk erover om volgend jaar weer een wedstrijdje mee te pakken. Maar dan een zondagmiddaggame.

Marjol
04-12-08, 20:00
Wij zijn naar een wedstrijd geweest in WDW world of sports: Tampa Ray Devil Rays vs Texas Rangers. Ik vond er echt geen fluit aan. Maar dat is natuurlijk heel persoonlijk ;)

veghel
09-02-09, 18:05
hoi Michael66
bedankt voor je bericht
wil je me tocht nog even verder informeren!!
we ziin bij Orlando van 28-04 tot en met 05-05-09, nu heb ik al zitten kijken op de site van de Rays, ik vind de wedstrijden , maar kom niet verder om tickets te bestellen, is het voor die periode nog te vroeg of ben ik al te laat?
er zijn een paar promo wedstrijden, en verder lukt het me niet, heb jij nog wat advies??
bedankt Germa

Michael66
09-02-09, 18:42
"Losse" tickets voor die wedstrijden worden binnenkort pas vrijgegeven. Momenteel verkopen ze alleen nog maar losse tickets voor de wedstrijden in het voorseizoen (spring training) en package- en season-tickets voor het gewone seizoen. Ik verwacht dat binnen een week of twee de verkoop van losse tickets voor het reguliere seizoen gaat beginnen. Dus gewoon af en toe de website in de gaten houden.

veghel
10-02-09, 23:10
voor Michael66
heb je ook advies welke plaatsen aan te bevelen zijn en wat zijn de slechte plaatsen?
kun je ook in een "verkeerd" vak zitten, wat betreft te felle supporters!!
Ik heb wat van jullie reisverslagen bekeken (SUPER) , jij weet vast wel wat de reistijd is van St. Petersburg naar Orlando , met de auto? (jullie namen een hotel,las ik).
In de eerste week van mei zijn er diverse wedstrijden. Zijn die allemaal even spannend of zit er verschil in?

graag je advies, alvast bedankt
groet Germa

Michael66
10-02-09, 23:22
Welke plaatsen? Ligt eraan wat je uit wilt geven. Enig idee?
Felle supporters? Nee, this is America! Geen hooligans hier!
Reistijd? zie http://maps.google.nl/maps?hl=nl&ie=UTF-8&tab=wl
Spannende wedstrijden? Niet te voorspellen, helaas.

veghel
10-02-09, 23:33
ik zag bij andere wedstrijden dat de prijzen tussen de 30 en 70 dollar liggen,
dan zou ik kiezen voor de middenprijs dus ong $50, 40 is ook goed

veghel
28-02-09, 21:21
het is ons gelukt om kaaren voor de Tampa Bay Rays te reserveren!!!
we hebben geen verstand van honkbal, maar we vinden het geweldig om zoiets mee te maken!!
we zitten op press level, first base line, vak 216
Heeft iemand hier ervaring mee??

True1969
01-03-09, 13:53
Beste medeformgangers,

Wij zijn voornemens as zondag 3 mei de baseballgame Rays - Red Sox te gaan bijwonen.

Zie alleen de bomen door het bos niet meer op Ticketmaster.

Kan iemand ons een leuke plaats in het stadion adviseren, beetje aardig zicht (want ik ben de liefhebber) maar ook niet te prijzig (vrouw en kinderen (3 + 6) gaan vooral voor de ervaring) (max $ 40 pp)

Alvast weer bedankt.

Groet,

Henri

robisjo
01-03-09, 14:02
Henri,

Als je het om de sfeer gaat maakt het niet uit waar je zit deze is bijna altijd prima.
Kijk even rond op de site van de rays waar je tickets kan bestellen (Link (http://www.ticketmaster.com/event/0D004237E76465A5?brand=none))

De rode stoelen zijn de beste plaatsen vooral achter Homeplate.
Zoek een plaats uit welke in jouw budget valt.
Genieten doe je toch wel!!!!!!!!

Sjon

True1969
01-03-09, 14:25
Zag net kaartjes upperdeck...$ 16 pp... geen geld toch

heb er 4 in vak 301. $ 81,75 voor een leuk dagje uit.

Milco
02-03-09, 10:21
Je zit hoog maar zijn mooie plaatsen kwa zicht.
Achter de thuisplaat zit je http://tampabay.rays.mlb.com/tb/ballpark/seatingchart.jsp
Klik op zo'n vak en dan zie je het zicht vanaf vak 301. (beetje klein maar je kan ook inzoomen om vak sneller te kunnen vinden.

robisjo
02-03-09, 13:39
Milco,

Ben net terug en ben in in de Tampa area geweest en je kon het zeker merken.
Overal ALCS logo's en beduidend meer mensen in kleding en caps van de Rays.

Sjon


P.S. Zijn er nog meer forum leden die meedoen met het 2009 Fantasy Baseball op mlb.com?

Zo ja is er behoefte om een florida forum League te maken om tegen elkaar te spelen????

Milco
05-03-09, 12:35
Ik speel altijd al met een club mensen mee. Ga me daar binnenkort weer in verdiepen.

A.s. zaterdag om 17.00 uur voor de liefhebbers op ESPN America (digitale tv zender) live Dominicaanse Republiek vs Nederland in World Baseball Classic.

mikey
11-05-09, 14:00
Hoi , ik ben van plan om op 6 september een honkbalwedstrijd te gaan bekijken bij de tampa rays nou is mijn vraag wat voor soort ticket ik het best kan kopen op de site van tampa rays hebben ze het over regular tickets maar ook over family funday tickets ?

groetjes Mike

Michael66
11-05-09, 14:18
Op de website van de rays kun je precies vinden wat de extra's van de family-fun-days-tickets zijn: http://tampabay.rays.mlb.com/tb/ticketing/family_fun_days.jsp

Aan de hand daarvan kun je zelf het beste vaststellen of dat ticket voor jullie geschilt is, danwel de eventuele extra kosten de extra diensten waard zijn.

succes

mikey
11-05-09, 14:49
@ Michael dat van die extra had ik gelezen ja krijg je wat te drinken enzo maar ik vroeg me af of dat die tickets alleen voor kinderen waren of dat 2 volwassenen ook die tickets kunnen kopen

Michael66
11-05-09, 16:38
Voor de hele family

mikey
11-05-09, 18:49
oke das goed om te weten thnx

_tieske_
12-07-09, 23:16
Zojuist tickets besteld via will call / ticketmaster voor 29 juli as ... Rays-Yankees :-)

De wedstrijd begint om 7.08... heeft iemand een idee hoe laat je het beste aanwezig kunt zijn om de tickets op te halen en de sfeer te proeven?

Michael66
05-07-10, 19:08
@Corrus:
Major League Baseball gaat de hele zomer door. Alleen een kleine break 13-15 juli i.v.m. de All Star Game.

@Nel:
Het schema van de Rays vind je hier: http://tampabay.rays.mlb.com/schedule/index.jsp?c_id=tb
Op de donkerblauw gekleurde dagen spelen ze thuis in Tropicana Field in St. Petersburg, vanuit Orlando/Kissimmee zo'n uur en 45 minuten rijden. Als je op het vakje met een T erin klikt kun je tickets bestellen. Voor wedstrijden tegen de Ney York Yankees (NYY) of de Boston Red Sox (BOS) kun je best zo snel mogelijk kaarten bestellen, die wedstrijden gaan helemaal uitverkocht zijn. Voor de andere wedstrijden kun je waarschijnlijk op de dag zelf nog wel kaarten krijgen. wil je zeker zijn bestel ze dan vooraf.

Veel plezier.

Patrick#23
05-07-10, 22:23
Ja Micheal dat klopt allemaal wat je zegt. Tegen de Yankees zal het uitverkocht zijn.
Ik zelf heb de verkoop afdeling gemaild en heb de tickets tegen de Red Sox al binnen gekregen.

Michael66
05-07-10, 22:55
Overigens, volgens mij is het ook nog zo dat als je het parkeerterrein oprijdt met 4 of meer personen in de auto dat je dan geen $10 parkeerkosten per auto hoeft te betalen.

Misschien een leuke besparing als jullie samen willen / kunnen gaan? Scheelt toch weer en de prijzen voor versnaperingen zijn in de Trop al hoog genoeg ....:roll:

Nel van Ree
06-07-10, 13:57
bedank michael en patrick,

Wat moet ik toch als ik het forum niet heb, dan is het zo zoeken voor mij.

nel

Yowannes
06-07-10, 19:07
Uit pure nieuwsgierigheid voor de kostprijs, had ik even een ticket opgezocht voor de Tampa Bay Rays tegen Detroit en ik moet zeggen: die prijzen variëren wel heel sterk: van 115 dollar tot 10 dollar (de VIP klasse aan 210$ niet ingerekend).

Wellicht krijg je voor 10$ ergens een plaatsje in een verre hoek waar je niets ziet? Een honkbal match stond alleszins ook al een tijdje op mijn verlanglijstje. Misschien voor een volgende Florida bezoek...

Michael66
06-07-10, 19:20
Ik zit meestal Lower Box (achter 1e of 3e honk) voor iets van $40 per plaats of Outfield (rechts) voor rond de $15. Voor mij allebei wel acceptabele plaatsen, waar ik het spel voldoende kan volgen en de atmosfeer lekker kan opsnuiven.
Maar ook vanaf het Upper Deck (2e balkon) heb je nog een uitstekend zicht voor slechts een tientje.

Al met al kun je het zo duur of goedkoop maken als je zelf wilt.

De Rays staan trouwens al jaren (en nog steeds) te boek als één van de goedkoopst te bezoeken teams in de major sports in de VS.

marjoleinenrick
15-07-10, 15:29
Elke keer als ik voor kaartjes kijk in september, kan je kiezen uit verschillende categorien prijzen. Maar een beetje voordelige zijn altijd "uitverkocht", goedkoopste is dan rond de 80 dollar pp.
hebben meer mensen hier problemen mee?

Michael66
17-07-10, 01:10
Vreemd. Als ik op bijv. 17 september (http://tampabay.rays.mlb.com/schedule/index.jsp?c_id=tb&m=9&y=2010) probeer op Outfield Rightfield heb ik meteen "beet" voor $20 plus wat dollars voor reservering en zo.

Heb je wel de juiste link te pakken? Deze is juist: http://tampabay.rays.mlb.com/schedule/index.jsp?c_id=tb&m=9&y=2010
En klik dan in een donkerblauw gekleurde dag (=de thuiswedstrijden) op het groene vlakje met een T erin (van Ticketmaster). Er opent dan een nieuw scherm waarin je kunt kiezen welke klasse je wilt, etc.

Overigens zou het zomaar kunnen dat ze pas net de " single tickets" voor de tweede helft van het seizoen hebben vrijgegegeven. Ik heb het niet helemaal gevolgd, maar zag net een artikel op de website in die trant: http://tampabay.rays.mlb.com/ticketing/singlegame.jsp?c_id=tb&affiliateId=panel_tb_singlegametix022310

http://img801.imageshack.us/img801/8938/raystix.png

marjoleinenrick
17-07-10, 10:22
Ja ik zie het nu ook. Wat gek, vandeweek kreeg ik alleen hele dure tickets te zien, of de goedkopere waren niet available...
Nog maar een keer kijken dan, dank je wel :)

marjoleinenrick
17-07-10, 19:12
Wat wordt trouwens verstaan onder 'fish tank'? Zit je dan met ze honderden opgepropt te kijken ofzo?

Michael66
17-07-10, 19:54
Nee hoor :roll::grin::roll:

Er is letterlijk een aquarium (fish tank) vol met roggen (rays) in ht stadion aanwezig. Tussen de outfield-tribunes, iets rechts van het midden.

Je mag de rays voeren. Zie:

mD1XyHgsV7E

Rondleiding dooe het stadion, waarbij ze ook langs de fish tank komen:

szolLXm9o3E

rudy
23-07-10, 22:33
Wij [sylvia en ik] zijn op zo 13 juni geweest bij de Rays tegen de Marlins. Wat een belevenis. 2 uur vantevoren stadion open en je hebt je tijd nodig om alles te bekijken. Bij de fish tank was het erg druk dus ga daar als eerste heen Tip: koop een memorial cup met cola[gratis refill] en een bucket popcorn[ook refill] en ga het stadion in. Wij zaten 6 rijen achter de Rays dugout dus we konden hun zweetsokken ruiken. Tickets gekocht bij de receptie van het hotel a $ 48.00, lower field box vak 118. Een van de hoogtepunten van de vakantie.

Patrick#23
24-07-10, 19:21
Rudy, Wij gaan op 28 augustus naar de Rays en hebben de tickets al binnen. Wat moest je betalen voor de memorial cup? Dat is toch niet rendabel. Als ik 1 zo een cup koop dan kan de gehele familie gratis drinken toch?

rudy
24-07-10, 23:18
Hoi Patrick,
Wij betaalden 7 dollar voor deze drinkbeker met gratis refill. de gewone bekers waren 4 en 5 dollar.[klein/groot]. Het is een leuke souvenir en er gaat bijna een liter in||||||||

Patrick#23
02-08-10, 20:26
@Hama61, is het daar warm binnen in de koepel? Heb je nog tips wat te doen in het stadion. Wij zijn daar 27 augustus tegen Boston.

Sanibel
03-08-10, 13:55
Wij zijn daar geweest in 2004 en 2006(beide een wedstrijd tegen de Yankees), maar binnen is het een aangename temperatuur, zeker niet zo warm als buiten.

Veel plezier tijdens de wedstrijd(zal wel lukken denk ik).

Sjon

Michael66
03-08-10, 19:38
In het stadion is het 72 graden F, heerlijk koel. En vooral ook droog, zowel qua neerslag als qua luchtvochtigheid.

Hama61
05-08-10, 06:34
@ Patrick,

De sfeer ineen stadion is aleen al geweldig om mee te maken de wedstrijd welke wij hebben gezien werd ook nog gewonnen dus de fans van de Rays gingen helemaal uit hun dak ze stonden na deze winst een wedstriijd achter de NYY

Het stadion moet je ongeveer zo zien als bijvoorbeeld Ahoy een grote centrale ingang op de verdiepingen is het horeca gedeelte ook hier wordt het e.e.a aan eten en drinken weggewerkt tijdens de wedstrijd komen ze langs om bijvoorbeeld drinken te kopen je bestelt de consumpties worden doorgegeven door de mensen die naast je zitten met het geld gaat het de omgekeerde volgorde.

Patrick#23
05-08-10, 13:06
Ik als Yankee fan kan het natuurlijk niet goedkeuren dat het Rays publiek zich daar tegen de Yankees een beetje aan het vermaken was.
Ik kan me natuurlijk wel voorstellen dat ze uit hun dak gaan tegen de Boston Red Sox. Wij doen dan (27 augustus) gewoon mee.
Bedankt overigens voor jullie reacties.

Hama61
06-08-10, 15:07
@ Patrick

Er waren wel heel veel fans van de NYY en begreep dat ze in de buurt ook hun spring training doen. Het is gewoon leuk om als neutrale toeschouwer de reacties van beide "kampen"te observeren.

Een mooi moment was wel toen Rodriguez als een soort pinchhitter op 2/3 van de wedstrijd aan slag kwam om de wedstrijd te kantelen en de mogelijkheid had zijn 600 e homerun te slaan.

Harry

JasperVelders
02-03-11, 16:57
Woohoo, net tickets gekocht voor Tampa Bay vs Chicago White Sox op 20 april. Wilde stoelen dicht bij het veld hebben, dus maar via Stubhub geregeld. Wordt mijn eerste MLB wedstrijd, kijk er nu al naar uit :)

Michael66
02-03-11, 17:15
Gaaf! Alvast veel plezier!!

Welk vak en welke rij zit je?

JasperVelders
02-03-11, 17:46
Section 106, row U. Als ik het goed heb begrepen is dat een rij of 10 van het veld verwijderd. Die seating charts waren niet altijd even duidelijk vond ik, het vak was nog wel te vinden maar de rij indeling was lastiger te zien.

Michael66
02-03-11, 20:05
Da's een mooi plekje. Wel (deels) door het net van de backstop kijken, maar dat vind ik niet zo storend. Je uitzicht kun je hier zien: http://tampabay.rays.mlb.com/tb/ticketing/seating_pricing.jsp Klik daar het juiste vak aan.

Rijindeling is inderdaad lastig te vinden. Maakt ook niet echt veel uit of je nou een rij verder naar voren of achteren zit. Zelf koop ik voor wedstrijden tegen andere tegenstanders dan de Yankees of Red Sox (die zijn soms echt uitverkocht) liefst vroeg op de speeldag of een dag eerder gewoon aan de kassa van het stadion. Dan kan ik nl. precies aangeven waar ik wil zitten: vak, rij en positie in de rij. Ik kies dan liefst voor iets achter 1e of 3e honk, lower box (vak 117-122), hoge rij (tegen de traverse aan, vind ik prettiger) en dan plaastsen aan het gangpad / isle (kan ik er makkelijk uit om wat rond te banjeren, eten/drinken te halen, ballen te vangen). Of juist helemaal achteraan in het outfield.

Ach, als je maar lol hebt. En dat gaat vast wel lukken. Toch?!?

deh78
03-03-11, 02:03
Wij gaan in St. Petersburg naar de Tampa Bay Rays vs. Seattle Mariners op 20 augustus
en zitten in: Section 121, Row H, Seats 8 - 7

Voor ons is het pas de 2de keer dat we naar een live honkbal wedsrijd gaan.
in 2008 zijn we in Atlanta wel bij de wedstrijd Atlanta Braves vs. philadelphia phillies geweest daar hebben we veel lol aan aan gehad.

Gr. Dennis

JasperVelders
03-03-11, 11:09
...
Ach, als je maar lol hebt. En dat gaat vast wel lukken. Toch?!?

Ja, dat gaat uiteraard wel lukken. Helaas waren "mijn" New York Yankees niet in Tampa in de periode dat ik ga, maar het gaat toch om de sfeer in het stadion. Toch leuk om een keer MLB in het echt te zien ipv op TV.

Via Stubhub heb ik ook een gangpad stoel kunnen regelen, vind het inderdaad wel prettig om makkelijk uit m'n stoel te kunnen en de mogelijkheid te hebben om rond te lopen. Ook al is het geen topwedstrijd, toch heb ik het graag al geregeld voordat ik naar Florida ga :)

JasperVelders
06-05-11, 11:50
Vond het een leuke ervaring om een wedstrijd mee te maken in Tropicana Field, wat een enorm stadion! Aardige wedstrijd gezien tussen de White Sox en de Rays, met een mooie overwinning voor de Rays. Redelijk wat actie, hielp mijn vriendin er ook doorheen (eerste keer dat zij uberhaupt honkbal zag).

Sfeer in het stadion was erg bijzonder, fans van beide clubs door elkaar heen, maar een gezellige sfeer. Zoals een van de Amerikanen daar zei: we zijn hier om lekker te kletsen en bier te drinken met vrienden, de wedstrijd is bijzaak :D

cloggie68
13-05-11, 20:53
We hebben Family Fun tickets gekocht voor de wedstrijd van 3 juli: Tampa Bay Rays vs. St. Louis Cardinals. Lijkt ons heel leuk om een keer mee te maken!

baluga
30-05-11, 22:42
Tickets in the pocket voor Tampa Bay Rays vs. New York Yankees:)

Michael66
30-05-11, 23:40
Voor welke datum?

baluga
30-05-11, 23:43
21 juli. Ik heb maar voor de laatste wedstrijd gekozen. Ik zag dat ze 1 en 2 in de ranglijst staan... Alsof ik er verstand van heb, haha. Moet eerst de spelregels vantevoren nog eens lezen. Maar het lijkt ons wel supercool om een keer zo'n wedstrijd mee te maken.

Michael66
30-05-11, 23:47
Ik ben er rond die datum ook. Heb nog geen tickets, zie dan wel wanneer we gaan kijken. Wie weet zien we elkaar ....

baluga
30-05-11, 23:49
Wie weet, altijd leuk. Vorig jaar zijn we zo Cloggie68 tegen gekomen in DC... Ik heb de tickets telefonisch besteld. Ze waren erg behulpzaam en heb best mooie plaatsen tussen 3rd base en home.

Sanibel
31-05-11, 11:04
Tickets in the pocket voor Tampa Bay Rays vs. New York Yankees:)

Ik ben jaloers!!!!!:-(:-(

Een wedstrijd van de Yankees bekijken!!!!:D:D

Kan alleen maar zeggen heeeeeeel veel plezier.

[verwijderd]
16-06-11, 02:26
In de winkel bij het stadium heb ik alleen maar Jays spullen gezien, maar als je wat goedkoper uit wil zijn kijk dan goed bij de supermarkten zoals Wal*mart, supertarget e.d. want daar kan je goedkoper shoppen dan in de winkel van het stadium.

Zelf hebben we de avond van de wedstrijd gelogeerd in het Hilton Baysite hotel in St. Petersburg welke ik via priceline te pakken had gekregen. Vanaf het hotel reden er 2 shuttle bussen naar het stadium en 's avonds na de wedstrijd ook weer terug. En die waren kosteloos dus dat was perfect geregeld.

De parkeerplaatsen bij het stadium zijn immens groot en na de wedstrijd staat het verkeer op de parkeerplaatsen flink vast. Ook zijn er weggedeeltes afgesloten om het verkeer minder vast te laten lopen na de wedstrijd.

En wil je Raymond de mascotte ontmoeten, zorg dan dat je dicht achter de dug out zit, daar zit raymond nml. ook tijdens de wedstrijd.

Drinken is overigens verboden om mee te nemen het stadium in. [-X

Michael66
16-06-11, 07:47
Drinken is overigens verboden om mee te nemen het stadium in. [-XNiet helemaal juist. Water mag je meenemen, mits is plastic fles met gesloten capsule (niet-verbroken sluiting / dop). Dat laatste om te voorkomen dat je je flesje stiekem gevuld hebt met wodka of zo.
Only sealed plastic water bottles no larger than one liter and children's single-serving juice boxes are permitted. Items not allowed are cans, thermoses, ice chests, glass containers or any other non-collapsible container or object deemed hazardous.en
The following items are PROHIBITED in Tropicana Field:
- Cans, bottles, cups and any other containers with the exception of sealed, bottled water no larger than 1 literZie bij Food policy (http://tampabay.rays.mlb.com/tb/ballpark/information/index.jsp?content=ballpark_guide) en Prohibited items (http://tampabay.rays.mlb.com/tb/ballpark/information/index.jsp?content=ballpark_guide).

Hav1983
20-06-11, 22:09
Beste members,

ik ga deze zomer voor het eerst naar Florida en het leek me dan ook leuk eens een Baseball wedstrijd mee te pikken. Ik ben op 1 augustus in St. Petersburg en zie dat er dan een thuismatch gepland is. Ik ken eigenlijk maar weinig van het spel maar wil het toch eens meemaken. Kan iemand mij vertellen welke plaatsen een mooi zicht bieden zonder te veraf te zitten en zonder een flink pak dollars te betalen? Een compromis tussen prijs en uitzicht zeg maar.

Oh, en hoe lang duurt zo'n match gemiddeld? :oops:

Dankuwel

[verwijderd]
20-06-11, 23:20
Persoonlijk denk ik dat je op tribune plaatsen ter hoogte van het eerste of derde honk toch de mooiste plaatsen hebt om te zien wat er gebeurt.

Zelf zat ik vorige week in lowerbox 110 maar die zijn niet goedkoop. maar ik denk dat als je op de hogere tribune ook nog een goed zicht hebt op het veld. Zelf zou ik niet zo snel kiezen voor een plek bij het buitenveld omdat de afstand tot de thuisplaat dan wel groot is.

Bij het googlen voor kaartjes ben ik wel een site tegen gekomen waar je door op het vak te klikken kon zien wat je uitzicht was, echter weet ik het webadres hier niet meer van. ](*,)

En hoe lang duurt een match, tja, dat is heel verschillend. Neem een 1,5 uur tot 5 uur, het ligt er namelijk compleet aan hoe snel of langzaam de 3 out's gemaakt worden. Maar ga maar uit van een 2,5 uur voor een gemiddelde wedstrijd, denk dat je dan wel goed zit.

Verder rijden er vanaf verschillende hotels shuttle busjes wat erg gemakkelijk is en goedkoper dan zelf parkeren bij het stadium.

baluga
20-06-11, 23:24
op de site van tampa bay rays kun je verder klikken op de plattegrond van het stadion. http://tampabay.rays.mlb.com/tb/ticketing/seating_pricing.jsp

Wij hebben kaartjes in vak 305 tussen het 3e honk en home voor $ 17.
We zitten wel in de bovenste ring, maar wij gaan echt voor de sfeer en om het een keer meegemaakt te hebben. Kortom, we zullen de spelregels eens gaan lezen...

Sanibel
21-06-11, 12:30
Oh, en hoe lang duurt zo'n match gemiddeld? :oops:



Voor de niet echte honkbalfan is de wedstrijd denk ik niet van het grootste belang. Wat wel heeeeeelemaal te gek is, is de sfeer erom heen. Voor de wedstrijd mag je bijna overal in het stadion komen, je kan dus even kijken vlak bij de dugouts om de spelers op bijna raak afstand te bekijken. Zelf ben ik helemaal verslaafd aan het (Amerikaanse) honkbal dus als ik bij een wedstrijd ben volg ik iedere seconde. Een wedstrijd van 9 innings duurt zomaar 3 uur, en met alle voorpret ben je zomaar 5 uur in het stadion. Zelf zijn wij enkele weken geleden in het walhalla van het honkbal(Yankee Stadium) geweest, we waren daar om half 5 en liepen rond kwart voor 11 weer naar buiten.


Sjon, Bianca en Romy.

Hav1983
21-06-11, 21:24
Dankuwel voor de reacties.

Helaas heb ik op de verkeerde datum gekeken (rookie!). Op het moment van de match zit ik wellicht al 300 km verder. Heel jammer, het zal voor het volgende jaar zijn.

knar
22-06-11, 10:07
wij gaan op 04.08 naar Tampa Bay Rays-Toronto Blue Jays, we zitten section 140, seats 11-14, hoe zijn die plaatsen?
Hoe zit het daar met parkeren?

Sanibel
22-06-11, 10:34
Ik zie dat een vak is in het rightfield.
Op deze (http://tampabay.rays.mlb.com/tb/ticketing/seating_pricing.jsp)site kan door op het vak te klikken het zicht wat je hebt vanuit dat vak bekijken.

VWB de parkeerplaatsen, die zijn er genoeg. Je kan recht voor het stadion parkeren, koste destijds$ 10.

Wij hebben ook gehad dat het vanwege family-day gratis was.


Sjon, Bianca en Romy

Michael66
22-06-11, 10:49
Hoi Knar,
Ik heb ook al een aantal maal daar in de buurt gezeten. Je hebt goed zicht, wel wat ver vanaf de thuisplaat, maar dat vond ik nooit zo erg. Het gaat ten slotte niet alleen om het spel maar vooral om de sfeer en zo.

http://www.chantalsweb.nl/reisverslagen/images/2005-07-24%20066_small.jpg

De beste eettentjes zitten wel wat ver, die "consessions" zitten in het deel achter het eerste honk. Ook geen probleem, een wandelingetje door het stadion is echt geen straf, er is voldoende te doen.

Zorg dat je vroeg in het stadion bent, anderhalf uur voor begin van de wedstrijd gaan de deuren al open. Je kunt dan de batting-practice zien en als je een bal te pakken krijgt die het publiek ingeslagen wordt mag je hem houden. Great souvenir!!

Let ook even op dat je geen grote tassen meeneemt. Daar zijn ze nogal streng in: ze mogen er echt niet in. Met te grote tassen wordt je teruggestuurd naar je auto en mag je weer achteraan in de rij aansluiten.

Veel plezier en ...

GO RAYS!!

http://www.chantalsweb.nl/reisverslagen/images/2005-07-24%20040_small.jpg http://www.chantalsweb.nl/reisverslagen/images/2005-07-24%20061_small.jpg

baluga
23-06-11, 23:48
@Michael66: Waar kun je het beste parkeren in de buurt van het stadion? Zoals ik op de site kan zien is de parking bij het stadion vrij kostbaar. Enig idee?

Michael66
23-06-11, 23:57
Parking rond het stadion kost iets van 10-12 dollar. Ook de particuliere parkeerplaatsen rondom het stadion hanteren diezelfde plaatsen. Ik parkeer daar gewoon altijd, dat bedrag hoort er in mijn ogen gewoon bij. Ik kom wel altijd erg vroeg naar het stadion, minimaal een uur voordat de deuren openen - ca. 2.5 uur voor wedstrijd begint. Dan sta je vooraan op het parkeerterrein.

baluga
24-06-11, 00:00
Bij het boeken van de tickets kon je een parking ticket kopen voor $35. Vond ik best veel geld. $ 10-12 zijn mooie prijzen, en net wat je zegt hoort erbij. Net als cola, popcorn en een hotdog!

Michael66
24-06-11, 06:16
Ik zie net dat het $15-30 is. $15 is dan de standaardprijs voor de meeste parkeerplaatsen, je betaalt meer op de parkeerplaatsen die het dichtst bij het stadion zijn.
General parking will cost from $15 to $30, depending on game type and availability. Complimentary parking for all vehicles with four or more passengers will be available in Rays lots for games and all Sunday games. There will be a limited number of complimentary parking spaces for vehicles with four or more passengers for all other games.Je kunt ook downtown in een parkeergarage parkeren en dan met een shuttlebus naar het stadion. Geen idee wat dat kost, weet wel dat je dan eventjes onderweg bent op de heenweg en lang op de terugweg (=druk).

De $30 die je noemde klopt, da's voor prepaid parkeren op parkeerplaatsen P3 en 4. Dan heb je een voora betaalde en gereserveerde parkeerplaats vlakbij het stadion. Dan kun je dus laat naar de wedstrijd komen en toch dichtbij parkeren. Elk gemak heeft zijn prijs; er zal wel vraag naar zijn. Overigens kun je die als "international customer" niet vooraf bestellen, aangezien je je kaartje altijd bij de "will call" desk op moet halen (en de p-kaart dus ook).

baluga
24-06-11, 11:56
Bedankt voor de info Michael. Op tijd naar Tropicana Field dus....

cloggie68
24-06-11, 11:58
Maar ik lees ook dit:
Surface lots surround Tropicana Field. Parking is FREE at Tropicana Field if you carpool with four people. Otherwise parking ranges from $10-$20.

Als we met het hele gezin (2 kids, 2 volwassenen) 'carpoolen' ...kunnen we dan gratis parkeren? Hoeveel van te voren is ' op tijd ' ??

Louk
25-06-11, 11:36
wij gaan op 04.08 naar Tampa Bay Rays-Toronto Blue Jays, we zitten section 140, seats 11-14, hoe zijn die plaatsen?
Hoe zit het daar met parkeren?

Grappig, wij zijn ook van plan om op of rond die dag de Blue Jays te bezoeken. We kopen echter ter plekke de kaartjes, omdat we nog niet precies weten op welke dag het precies wordt. Het is nooit uitverkocht daar, http://espn.go.com/mlb/attendance/_/sort/homePct, dus dat moet kunnen.

Michael66
25-06-11, 13:47
Nooit uitverkocht? Soms uitverkocht! Wedstrijden tegen de Yankees zijn regelmatig wel uitverkocht, vooral later in het seizoen. Wedstrijden tegen de Red Sox ook soms.

En soms als er speciale acties zijn kan het wel eens heel erg druk zijn. Bijvoorbeeld als er na de wedstrijd nog een gratis concert is van een bekende artiest.

Louk
25-06-11, 14:07
Tegen Toronto zal het zo'n vaart niet lopen, en zelfs tegen de Red Sox de afgelopen keer zat het bij lange na niet vol, helaas zou ik zeggen want hoe drukker hoe meer sfeer....

van der Steen
28-06-11, 00:17
Een vraagje en hopelijk kunnen jullie mij helpen :)

Wij, 4 personen, willen in Augustus naar de wedstrijd Tampa Bay Rays - Oakland Athletics. Maar weten jullie of het door onderstaande info drukker is dan normaal?

Friday Aug 5 7:10pm Friday Fest (http://tampabay.rays.mlb.com/ticketing/singlegame.jsp?c_id=tb&affiliateId=32PGIC361-62#), Friday Fest Free T-shirt #8 (http://tampabay.rays.mlb.com/ticketing/singlegame.jsp?c_id=tb&affiliateId=32PGIC361-62#)
Saturday Aug 6 7:10pm Rays Saturday Nights (http://tampabay.rays.mlb.com/ticketing/singlegame.jsp?c_id=tb&affiliateId=32PGIC361-62#), Goo Goo Dolls Postgame Concert (http://tampabay.rays.mlb.com/ticketing/singlegame.jsp?c_id=tb&affiliateId=32PGIC361-62#)
Sunday Aug 7 1:40pm Family Fun Day (http://tampabay.rays.mlb.com/ticketing/singlegame.jsp?c_id=tb&affiliateId=32PGIC361-62#), Raymond's Back to School Kit (http://tampabay.rays.mlb.com/ticketing/singlegame.jsp?c_id=tb&affiliateId=32PGIC361-62#)

Verder staat er bij de betalingen: Diamond, Platinum, Gold en Silver....wat moeten wij kiezen?

Misschien een beetje overbodige vragen, maar ik ben echt een leek op dit gebied.
Alvast bedankt voor de moeite.

[verwijderd]
28-06-11, 11:02
Wat je er achter ziet staan zijn speciale acties of een concert na de wedstrijd. De eerste dag is er dus een gratis T-shirt actie, dat is voor de eerste 10.000 bezoekers.

De tweede dag is er een concert en daar kan je dan ook weer apart een armbandje voor kopen wat je toegang geeft om het concert vanaf het veld te bekijken.

De derde dag wordt er een schoolsetje van de Rays uitgedeeld aan de eerste 10.000 kinderen onder de 14 jaar. Raymond is de mascotte van de Rays.

Maar of het er nu echt veel drukker door wordt bij de wedstrijd, het zal wel iets schelen maar het stadium is zo groot dat je dat denk ik niet zal merken.

De tegenstander is meer maatgevend voor het aantal bezoekers van een wedstrijd, er zijn fans die reizen ook gewoon grote afstanden om hun team ook bij uitwedstrijden te volgen.

En wat de Diamond, platinum toevoegingen, die zijn gerelateerd en de prijsklasse van de wedstrijd. De prijsklasse bepaalt mede wat je voor je toegangskaartje betaald. Maar de prijs van je kaartje wordt voor het grootste deel bepaald door het vak waar je wilt zitten. Hoe verder je van de thuisplaat afzit hoe goedkoper het kaartje wordt, enkele uitzonderingen daar gelaten.

Michael66
28-06-11, 12:11
De tweede dag is er een concert en daar kan je dan ook weer apart een armbandje voor kopen wat je toegang geeft om het concert vanaf het veld te bekijken.Postgame optredens zijn een gratis extraatje, waarmee ze meer bezoekers naar de wedstrijden trekken. Postgame concerts are free with the purchase of a game ticket. Vanaf de tribune is het gratis te volgen. Wil je het veld op dan heb je - zoals verwijderd al aangeeft - een armbandje nodig. Soms kun je die kopen, soms is een avond speciaal voor een bepaalde doelgroep zoals studenten van een bepaalde college. Die hebben / krijgen dan een armbandje om het veld op te gaan en verder niemand anders.

Afhankelijk van de artiest en of er bijv. een studentenavond is kan het erg druk zijn. Ik heb ooit naar een wedstrijd met een postgame concert van LL Cool J geweest, en toen was het tot op de laatste plaats uitverkocht!!
Het was nl. ook nog een Graduation Party van de University of Central Florida.

De aanduidingen Silver, Gold, Platinum en Diamond zijn geen keuzes die je kunt maken. Afhankelijk van de tegenstander wordt de wedstrijd ingedeeld in een klasse en dat bepaald de prijs van de tickets. Als je via Ticketmaster bestelt wordt automatisch de juiste prijs opgegeven.

Ten slotte:
De wedstrijden tegen de Oakland Athletics behoren niet tot de best bezochte wedstrijden. Je hoeft dus niet bang te zijn dat de kaartjes uitverkocht zijn als jij je meldt bij het loket.
Als je enige drukte wilt vermijden, kies dan voor de wedstrijd op vrijdag of zondag. Bij de wedstrijd op vrijdag (start 19.10u) komen vaak mensen rechtstreeks uit hun werk, om wat vrienden te zien, een biertje te drinken en voor de gezelligheid. Bij de wedstrijd op zondag (start 13.40u) komen behoorlijk veel kids. Het is dan ook Family Day, met een leuke giveaway voor de kids en na de wedstrijd mogen kinderen een rondje over de honken lopen.

Net als voor de rest van Florida: Keuzes, keuzes, keuzes. Moeilijk he!:???:

Michael66
23-02-12, 09:37
As. zaterdag gaat de verkoop van losse tickets bij de Rays van start.
Via Ticketmaster kun je vanaf dan je tickets kopen.

Bij veel thuiswedsrijden is er voor de eerste xx fans die Tropicana Field binnenkomen een kadootje. Het voorlopige schema van deze giveaways is nu ook bekend.

4/6, Yankees: Schedule magnet
4/8, Yankees: Raymond cowbell
4/20, Twins: Collectible T-shirt
4/21, Twins: Longoria walk-off figurine
4/22, Twins: Recycled youth hat
5/4, A's: Collectible T-shirt
5/6, A's: Maddon sunglasses
5/18, Braves: Collectible T-shirt
5/20, Braves: Farnsworth bobblehead
6/1, Orioles: Hellickson rookie of the year figurine
6/3, Orioles: Jennings bobblehead
6/14, Mets: Cheer sticks
6/15, Marlins: Maddon bobblehead
6/16, Marlins: Drawstring backpack
6/17, Marlins: Price jersey wallet
6/29, Tigers: Zim Bear
7/1, Tigers: Shields bobblehead
7/13, Red Sox: Burst koozie
7/15, Red Sox: Ice cream bowl set
7/19, Indians: Cheer sticks
7/20, Mariners: Collectible T-shirt
7/22, Mariners: Moore bobblehead
8/3, Orioles: Collectible T-shirt
8/5, Orioles: DJ Kitty bobblehead
8/9, Blue Jays: Cheer sticks
8/24, A's: Collectible T-shirt
9/7, Rangers: Collectible T-shirt
9/9, Rangers: Longoria mini drum set
9/21, Blue Jays: Collectible T-shirt
9/23, Blue Jays: TBD bobblehead

djviola
16-07-12, 11:32
Gisteren kaartjes besteld voor 9 augustus om te gaan kijken naar de Tampa Bay Rays. We kunnen niet wachten. Iemand nog goede tips kwa parkeren en hoe vroeg je er van te voren moet zijn.

twinmom1995
20-07-12, 05:27
Wij zijn afgelopen zaterdag geweest en gaan mogelijk komende week nog een keer.
Het is wel leuk om minimaal 1 uur van te voren in het stadion aanwezig te zijn maar als je echt alles in het stadion wilt bekijken zou ik nog eerder gaan.
Wat parkeren betreft, als je in de buurt van het stadion komt dan zie je borden met parkeren Rays en een bedrag staan. Hoe dichter bij het stadion hoe meer je betaald. Je ziet vanzelf hoe je moet lopen want er lopen uiteraard meer mensen Wij betaalden $10,00 en moesten ongeveer 7 minuten lopen. Het zijn open parkeer plaatsten waar dan iemand geld voor vraagt zoals je dat ook ziet bv. bij het strand. Het zijn niet echt beveiligde parkeer plaatsten.
Als je er meer over wilt weten dan kan je kijken op ons blog van 2011 en 2012.
In 2010 zijn we op een dag dat er geen wedstrijd was naar het stadion geweest, konden zo naar binnen lopen en allerlei foto's maken.

djviola
21-08-12, 09:56
Nou we zijn helaas weer terug maar we zijn naar de Rays geweest en dat was heel leuk. Je moet er zeker vroeg zijn als je ook nog bij de Stingrays wilt gaan kijken en ze aanraken dat vonden de kids geweldig. We hadden geluk met het parkeren we mochten gratis parkeren bij het stadion vanwege carpool. Dat gelden voor de eerste 100 nu waren we veel later maar mijn vriend zij met een gekke bek oh wij zijn zeker nr 99 en die vent moest wel lachen en had blijkbaar een goede dag dus mochten we zo doorrijden. Naar een wedstrijd gaan is heel leuk zeker met kinderen. Het is een lange zit wij zaten er 3 uur maar je vermaakt je prima. Bedankt twinmom1995 voor de tip om vroeg te gaan om alles te bekijken.

twinmom1995
22-08-12, 22:29
djviola, graag gedaan.
Mooi om te lezen dat jullie het ook leuk hebben gevonden.
Na 3 x in het stadion geweest te zijn hebben wij de Stingrays nog niet eens gezien.
Volgend jaar gaan we misschien naar twee wedstrijden als het wedstrijdschema het toe laat, dan gaan we ze zeker bekijken.

djviola
23-08-12, 12:50
Twinmom1995, ik hoop dat we volgend jaar ook weer kunnen gaan het is toch heel iets anders dan een voetbalwedstrijd.

twinmom1995
24-08-12, 22:09
djviola, zo is het maar net.
We doen het de komende weken nog maar even met de honkbal wedstrijden van onze zoons, dat is ook leuk.

hrjhaan
25-08-12, 04:11
Wij zijn afgelopen woensdagmiddag geweest naar de Tampa Bay Ray's vs Kansas City Royals. Het was de 3e wedstrijd op rij en helemaal niet druk. We hadden de goedkoopste plaatsen $12 p.p. en zaten hoog achter de slagplaat en konden alles goed overzien. Wij hadden geparkeerd op Lot 4 voor $15. Dit was de straat over bij gate 6. Wij vonden het erg leuk om mee te maken. Als je in de buurt bent en ze spelen een thuiswedstrijd dan is het zeker een aanrader.

mootje70
03-02-13, 18:20
Hi Michael, Heb jij enig idee wanneer de losse tickets voor de Tampa Bay Rays in de verkoop gaan? Wij zijn van de zomer weer in Florida, en willen heel graag een wedstrijd bijwonen tegen de SF Giants. Heb geen idee wanneer deze beschikbaar komen, maar misschien jij wel? En heb je misschien ook een idee wat een ticket zo'n beetje zal kosten? Bedankt maar weer voor alle info! Groetjes Monique

Michael66
03-02-13, 19:17
De prijzen variëren van de goedkoopste van $10-17 (afhankelijk van de tegenstander) tot ruim boven $200.
Dat geldt als je ze aan de kassa koopt. Via Ticketmaster komen er nog wat kosten bij voor reservering en will-call.
Via wederverkoopsites als Stubhub zijn ze (meestal) weer duurder; zij willen er uiteraard ook aan verdienen.

De verkoop van losse tickets start ieder jaar zo eind februari / begin maart.
Op zich is het niet echt nodig om in de voorverkoop te kopen, behalve als je specifieke wensen hebt qua plaatsen of je naar een wedstrijd tegen de Red Sox of Yankees in het weekend gaat. Tegen de Giants spelen ze 2-3-4 augustus. Als ke de vorige dag of dezelfde ochtend tickets bij het stadion haalt ben je volgens mij op tijd. Ik verwacht niet dat het helemaal vol zal zitten, was vorige jaren ook niet zo. Al zijn resutaten uit het verleden uiteraard geen zekerheid voor de toekomst. Ook niet bij de Rays.

Ik ga zelf op 4 augustus naar de Rays tegen de Giants. Is een middagwedstrijd met start om 14.10u. De tickets voor die wedstrijd haal ik ergens in de week daarvoor, dan zijn we toch al een aantal dagen in de buurt. Zie http://bit.ly/VDjMlZ

Misschien leuk voor een Florida Forum Meeting (http://bit.ly/XgwvFm) in Tropicana Field?

Veel plezier!

gudu
04-02-13, 15:40
ah daar zocht ik ook al naar . wij willen in juli een wedstrijd bezoeken . is het alleen niet ontzettend heet als je een middag wedstrijd bezoekt???

Michael66
04-02-13, 19:41
Het is heel heet zolang je nog niet in het stadion bent. Tropicana Field is namelijk overdekt en altijd een comfortabele 76 graden Fahrenheit. Heerlijk. Soms zelfs een beetje koel en met twee tshirts over elkaar wel weer heerlijk.

In Miami is even een ander verhaal. Ik ga het komende zomer daar meemaken. Hun nieuwe stadion heeft een verschuifbaar dak, dat alleen bij veel regen (verwachting) wordt gesloten. Geen idee of het dan ook nog warm en vochtig is. Zolang het open is uiteraard wel. Ik ga naar een avondwedstrijd, hopelijk is het dan al wat koeler.

axzel
04-02-13, 22:59
Zijn er in de stadions (Tampa) ook zitplaatsen? daar kan ik niet goed wijs uit. Mijn vriendin kan namelijk niet de hele tijd staan.

Michael66
04-02-13, 23:47
Ja, alleen maar zitplaatsen.
Kijk maar eens op deze website en klik op de diverse vakken, dan kun je het zien: http://tampabay.rays.mlb.com/tb/ticketing/seating_pricing.jsp

twinmom1995
24-02-13, 12:23
Net Tickets besteld voor juli.
Was dit jaar niet echt gunstig.
De bedoeling was om naar een zaterdagavond en zondag middag wedstrijd te gaan met een overnachting in de buurt maar dat was dit jaar helaas niet mogelijk.

dave-nicole
28-02-13, 22:39
Waren de wedstrijden niet mogelijk of de overnachting niet?

Hotels genoeg,toch? via priceline ff checken?

axzel
02-03-13, 16:44
Wanneer ga je en welke wedstrijd?

Michael66
04-04-13, 21:34
Via MLB.tv kun je vanavond om 21.10u gratis een wedstrijd van de Tampa Bay Rays kijken.

Ga naar http://atmlb.com/YVy9Bd en klik bij de wedstrijd tussen de Rays en de Baltimore Orioles op de link onder MLB TV. Er opent dan een pop-up scherm en je kunt kijken. Live! Gratis!

Heb je vragen over het spel? Stel ze hier onder!

http://img828.imageshack.us/img828/4150/40811849670203039370837.jpg

gudu
05-05-13, 00:22
ik heb net kaartjes besteld via ticketmaster voor een wedstrijd en daar aansluitend een concert van carly jae repson van call me maybe op 14 july . een dagvullend programma dus . ik heb ze gewoon laten mailen . iemand nog een idee voor goedkoop parkeren want ik zag prijzen langskomen van 20 tot 30 dollar voor parkeren :confused:

mootje70
27-05-13, 19:22
Yeah! Kaartjes besteld voor 2 augustus, rays tegen de giants! Wij zijn newbees op honkbalgebied maar hebben er zo'n zin in! Can't wait!

Lannie
27-05-13, 20:49
Ook wij zitten ook tussen de andere 43.497 bezoekers aan Tampa Bay Ray's op 2 augustus!!

mblokland
27-05-13, 21:56
Yeah! Kaartjes besteld voor 2 augustus, rays tegen de giants! Wij zijn newbees op honkbalgebied maar hebben er zo'n zin in! Can't wait!

Wij gaan kaartjes bestellen voor zondag 4 augustus (krijgen de kids een rugzak van de rays).

@Michael66 welke prijsklasse kaartjes zou je adviseren? Ze lopen van $21-$125

Michael66
27-05-13, 22:56
Ik zat vorige keer in section 208. Dat doen we deze keer weer. Ik ga trouwens ook op 4 augustus.
Dit is de view vanuit die sectie:

http://www.chantalsweb.nl/reisverslagen/images2012/2012-07-22_0167.JPG

Ik bestel geen kaartjes, maar ga ze een paar dagen voor de wedstrijd gewoon bij het loket halen. Voordeel: geen bijkomende kosten en ik kan zelf precies aangeven hoe/waar ik wil zitten (aan het gangpad, welk vak etc).

mblokland
28-05-13, 08:03
Dat ziet er prima uit, wat kosten deze kaartjes p.p.?

Cara
28-05-13, 08:26
Dat wordt druk met Floridaforummers die dag.Wij zijn er ook 4 augustus....:D

Michael66
28-05-13, 08:54
Geen idee wat ze kosten. Was vorig jaar iets van $25-35 geloof ik.
Kijk maar even op de site van de Rays.

Emily
02-06-13, 08:55
Yes .... Wij hebben voor 25 juni kaartjes gekocht via ticketmaster, Tampa Bay Rays vs Toront Blue Jays.

Michael66
02-06-13, 10:59
Gaaf hoor! Dat wordt genieten!

Welk vak heb je gekozen / gekregen?
En ben je wl eens eerder bij een honkbalwedstrijd geweest?

Emily
02-06-13, 11:05
We hebben een aantal jaren geleden een wedstrijd van de LA dodgers gezien was ook super gaaf.
We hebben nu gekozen voor vak 133.

Michael66
03-06-13, 11:59
Mooi plekje! Dit is dan je zicht op het veld:

http://img89.imageshack.us/img89/412/rays133.jpg

WendyFL
30-06-13, 13:02
ik heb net kaartjes besteld via ticketmaster voor een wedstrijd en daar aansluitend een concert van carly jae repson van call me maybe op 14 july . een dagvullend programma dus . ik heb ze gewoon laten mailen . iemand nog een idee voor goedkoop parkeren want ik zag prijzen langskomen van 20 tot 30 dollar voor parkeren :confused:

Als je aan komt rijden (vanaf de snelweg, volg borden Tropicana Field) heb je op het laatst aan de rechterkant de parkeerplaats foor het stadium voor $20, maar ga je dan juist links dan heb je een P voor $15. Contant betalen. Je moet dan 1 blok verder lopen, is voor Amerikanen erg maar voor ons niet. Voordeel is ook dat je na afloop sneller weg bent want dan staan ze in de rij vanaf de grote P. Veel plezier!

twinmom1995
30-06-13, 15:13
Er zijn diversen kleinere parkeerplaatsen die worden beheerd door particulieren.
Hoe verder je van het stadion gaat staan, hoe goedkoper het wordt en het is allemaal aan te lopen.
Je ziet vanzelf welke richting je uit moet lopen want iedereen loopt naar het stadion.

dave-nicole
25-07-13, 17:04
Ik ga ook Rays vs Blue Jays kijken maar dan op de 18e van augustus.
Vrouwtjuh en kleinuh gaan niet mee dus dan maar ff leuke sectie gekozen: 118, rij M, stoel8

Neem maar ff me handschoen mee om een bal te vangen.

Als ze zo blijven winnen is het straks uitverkocht.

Hey Michael66, hoe is dan het zicht op het veld? :)

Lannie
04-08-13, 06:54
Wij waren gisteren bij de wedstrijd in het stadion van de Tampa Bay Ray's, Tropicana Field. Het was een leuke wedstrijd ondanks de Ray's verloren van de San Fransisco Giants met 4-1. Wat ik als tip wil meegeven is, dat het zo koud is binnen, dat een vest aan te bevelen is. Zelfs de Amerikanen, die toch wel wat gewend zijn, het stadion vroegtijdig verlieten, omdat ze bevroren waren.

jarjarbinks
04-08-13, 14:32
Wij zijn er afgelopen maandag geweest, koud nee hadden wij niet. Maar goed is ook een persoonlijk gevoelskwestie. Zo koud als jullie beschrijven hebben wij het nooit gehad en we zijn toch al een keer of 5 hier geweest. Iemand te veel aan de airco knop gedraaid hahaha.

Parkeren kan overal op de route naar het stadion, wij hadden vlakbij , 5 min lopen, een parkeerplaats op een prive stukje bedrijfsland. Iemand wijst je de weg en voor $10,- sta je prima

WendyFL
14-08-13, 05:51
Vandaag uitgevonden dat je op zondag je auto gratis parkerrt als je met tenminste 4 in een auto zit op de parkeerplaatsen 2,6,7,8 rondom het stadium. Geldt voor heel 2013. Op niet zondagen geldt dit voor de eerste 100 auto's met minstens 4 personen. Sowieso wel leukom opmtijd te komen, want de eerste paar 1000 bezoekers krijgen vaak ook een kadootje. En dan mis je het volkslied ook niet!

jarjarbinks
14-08-13, 23:46
@ WendyFL

Het gratis parkeren is altijd al geweest, tenminste zolang wij al gaan. En ja ben je op tijd lukt dat altijd. Is meestal iets verder lopen, maar dan heb je het over 5 -10 minuten extra. Maar is zeker te doen. De eerste keer dat we gingen, al jaren geleden, waren wij ook verbaasd over het gratis parkeren terwijl er een prijs stond bij de ingang van de parkeerplaats. Heel veel plezier daar.

dave-nicole
19-08-13, 05:59
Vandaag op schitterende seat achter dugout van de rays gezeten.kon praten met spelers.en zag bak ijs aankomen voor lobaton na walk off homerun in 10e inning!

dave-nicole
19-08-13, 06:03
Parkeren voor 5 dollar bij central ave, 5 minuutjes lopen...

Michael66
21-08-13, 17:37
Heb ik nog nooit gedaan, maar lijkt me wel heel erg leuk!

Tropicana Field Ballpark Tours: Take a 90-minute behind-the-scenes tour of the home of the Tampa Bay Rays. See the dugout, press box, touch tank, Hitters Hall of Fame and more. Still and video cameras welcome. Tours start at 10 a.m. at Tropicana Field in St. Petersburg. $9, $8 ages 65 and older, $7 ages 3–14, 2 and younger free. Call toll-free, 1-888-326-7297.

elstars
23-09-13, 02:43
Vandaag een geweldige ervaring gehad: we zijn naar een honkbalwedstrijd geweest. Nooit eerder gedaan, maar het was zeer de moeite waard. De Tampa Bay Rays moesten thuis in het Tropicana Field Stadium in St. Petersburg, een uurtje rijden bij ons vandaan. 's Morgens nog kaartjes besteld via de website van de Bays, dat ging perfect. We waren er zo'n anderhalf uur van te voren en hebben eerst eens genoten van alle bedrijvigheid in het stadion. We zijn bij de Touch Tank van de Sting Ray's geweest (hoorde bij het Florida Aquarium in Tampa), hebben het kleine museumpje bezocht en een paar winkeltjes en verbaasden ons over de vele foodkraampjes. De faciliteiten, zoals toiletten, waren ruimschoots aanwezig en allemaal goed aangegeven. De wedstrijd was natuurlijk een hele belevenis op zich. Het was in het begin wat mat, er werden weinig tot geen punten gescoord, maar dat kwam misschien ook wel doordat eergisteren de wedstrijd tussen deze teams maar liefst 7 uur had geduurd. Later was er meer spektakel. Al die gekke dingen tussendoor, volgens ons waren er mensen die met name daar voor kwamen. Jong (baby's) en oud, dik en dun, alles kwam voorbij. De Tampa Bays hadden uiteindelijk gewonnen, maar we hebben het niet helemaal af gezien, want we wilden voor de massa's weer terug gaan. Een prachtige middag.

Michael66
03-12-13, 22:14
Verbouwing in Tropicana Field.
Het "groene monster" in het mid-buitenveld wordt vervangen. En in de outfield tribunes zijn een aantal t=rijen stoelen verwijderd en wordt een looppad aangelegd.
In het kader van Rays 360 wordt het hierdoor mogelijk gemaakt om met zicht op het veld helemaal rond te lopen.

Meer info: http://www.myfoxtampabay.com/story/24123191/2013/12/03/rays-unveil-plans-to-improve-trop

http://img69.imageshack.us/img69/8438/0unn.jpg

http://img819.imageshack.us/img819/405/37d5.jpg

http://img198.imageshack.us/img198/428/y6lz.jpg

elstars
04-12-13, 13:46
Leuk om te horen! Wij waren in september aanwezig bij een wedstrijd in dit stadion en dat was een hele mooie belevenis.

sitechris
04-05-14, 20:29
Ik ben bij de Rays geweest in April. Leuke ervaring. Stadion is een tikkie verouderd en de bezoekersaantallen zijn niet geweldig. Maar het voordeel is dat je niet aan het bakken bent in het zonnetje, maar dat je lekker in de airco zit. Parkeren, horeca etc allemaal prima geregeld. De kaartjes waren niet duur. Ik betaalde 22,50 per kaartje en zat op de tweede ring precies achter de werpplaat. Prima plaatsen.

bluedolph1n
03-08-14, 15:08
Bedankt voor alle tips in dit forum, afgelopen vrijdag hebben wij genoten van een game tussen de Tampa Bay Rays tegen de Los Angeles Angels. We konden parkeren bij P2, en betaalden 15 dollar. In nog geen 5 minuten liepen we naar het stadion. We zaten hoog, en redelijk ver, in 318, het ging ons meer om de ervaring, en die was ontzettend leuk. We konden het ook prima zien vanaf daar. En wonderwel, we hebben toch een bal gevangen. Een heel leuk onverwacht souvenir. :-)

robisjo
03-08-14, 20:04
bluedolph1n gaaf dat jullie een bal hebben gevangen, was dit voor of tijdens de wedstrijd?

bluedolph1n
04-08-14, 00:32
Tijdens de wedstrijd, in de 7e inning. Tampa Bay Rays waren aan slag. Mijn mannen waren van slag, dus hebben niet opgelet wie er bezig was.;)

robisjo
04-08-14, 11:20
Dan zou ik de wedstrijd ergens downloaden want dan zijn jullie bijna zeker in beeld geweest;)

bluedolph1n
04-08-14, 23:51
Ik kon het nog niet zo snel vinden, hopelijk kan ik het nog ergens vinden.

Michael66
17-08-14, 03:46
Morgen - zondag 17 augustus - ga ik naar de wedstrijd Tampa Bay Rays - New York Yankees. In een uitverkocht stadion!! Dat wordt genieten!!
Ik ben er dus niet alleen. De coach van het 1e honkbalteam van de Goudse club Braves (mijn cluppie) is er ook, vlak voor zijn cruise vanuit Cape Cnaveral nog een wedstrijdje meepikken.
En een Floridiaanse vriendin van ons blijkt er ook te zijn, aangezien er zondag door de Rays aandacht gegeven wordt aan de ziekte ALS en zij zich daarvoor inzet.

Zijn er ook nog Forummers die naar de wedstrijd gaan?

Wij zitten in Section 124, Row AA, Seats 1 - 3.
Nou ja, wij ... ik ben waarschijnlijk veel "op stap" in het stadion. Genietend van al het leuks dat er is.

jarjarbinks
17-08-14, 10:59
Michael, veel plezier daar. Wij gaan ook naar de wedstrijd tegen de Yankees maar dan op de 15 september. Volgens mij nog niet uitverkocht dus.....

sitechris
24-08-14, 13:22
Volgens mij zijn de Yankees de meest populaire club in de USA. Dus de grootste kans op een uitverkocht huis. Wij waren ook op een zondagmiddagwedstrijd (tegen Texas) maar het stadion was net aan voor de helft bezet.

flora45
18-03-15, 12:56
Wij zijn van plan in de meivakantie naar een wedstrijd te gaan van de TBR in Tropicana Field.
Kan iemand mij vertellen welke plaatsen goed zicht hebben, niet al te duur zijn EN waar ik als rolstoelgebruiker kan staan?
Daarnaast heb ik gelezen dat kinderen tot veertien over het veld een rondje mogen lopen. Is het stadion zo overzichtelijk dat ze ons weer terug kunnen vinden op de tribune?

Alvast bedankt!



http://floortje45.wordpress.com/ (http://floortje45.wordpress.com/)

Ebelix
18-03-15, 15:19
Er zijn speciale rolstoelplaatsen die volgens mij altijd goed zicht hebben op het veld. Dat is in Amerika goed geregeld. De kaarten voor rolstoelgebruiker zijn normaal te koop via de verkoopkanalen of direct contact opnemen met de Rays.

Veel plezier alvast.

Wolf2014
18-03-15, 21:52
De website van de Tampa Blue Rays geeft het volgende aan:
GUESTS WITH ACCESSIBILITY NEEDS - Tropicana Field and its amenities were designed to provide an enjoyable experience for all guests within the guidelines of the Americans with Disabilities Act. Accessible parking is located in Lots 1, 7 and 11 (subject to availability). Accessible seating options are found throughout the stadium. See Tropicana Field's Interactive Map under the "Stadium Access"

hier http://tampabay.rays.mlb.com/tb/ballpark/information/index.jsp?content=seating_map kan je zien waar deze plaatsen zich bevinden.

wij hebben verleden jaar helemaal bovenin achter de thuisplaat gezeten en daar hadden we prima zicht.

p.haeren
28-05-15, 19:38
Ik heb kaarten voor TBR tegen de Orials op 25-07. aanvang 18.10 uur. wij willen dit combineren met eerst een aar uurtjes strand is dit goed te doen ?

elstars
28-05-15, 21:13
Ja hoor, je kunt bv. naar het strand in St. Pete gaan of Anna Maria Island en in de loop van de middag naar het Tropicana Stadium rijden. Het is erg leuk om zo'n wedstrijd eens mee te maken.

Angeline Kievits
26-12-17, 10:05
Wij gaan eind april/begin mei naar Orlando. Uiteraard hoort voor ons daar het bezoeken van een typisch Amerikaanse wedstrijd bij: een baseballwedstrijd bij de Tampa Bay Rays. In de periode van 4 t/m 9 mei spelen ze thuis. Voor ons is het allemaal nieuw dus heb ik een vraagje over de aankoop van tickets. Op de site staat te lezen dat je een multipack kunt aanschaffen: https://www.mlb.com/rays/tickets/packs, 5 tickets voor 75 dollar. Dat zijn uiteraard niet de beste plaatsen maar het gaat ons meer om de ervaring dan om het spel. Is dit pack bedoeld voor 1 persoon, die dus naar 5 wedstrijden gaat of kan ik - wat ik zelf denk - met ons vijfjes zo'n ticket aanschaffen (Use up to five (5) tickets per game)? Wat ik verder begrijp is dat na betaling je vervolgens een datum en plaats kunt aangeven waarop je zou willen (After selecting your preferred game date and seating category, seats will automatically be assigned for you.) Maar goed, ook dat kan ik helemaal fout hebben. Weet iemand hoe dit precies zit? En andere tips m.b.t. het bezoeken van een wedstrijd zijn meer dan welkom!!