PDA

Bekijk Volledige Versie : Te goedkoop!



monica_lausberg
01-10-08, 17:11
Ben in onderhandeling met een engelsman die een apartement heeft in hudson.
Hij noemt het een apartement ik noem het een huis van 2 verdiepingen.
Het zijn in ieder geval 4 slaapkamers en 3 badkamer.
Huiskamer en zwembad.
Hij vraagt $ 250,- per week.
De foto's zijn geweldig.
In vergelijking met andere huizen is hij alleen zo goedkoop.
Moeten er nu alarmbellen gaan rinkelen.
Of heb ik het goed getroffen.
Graag jullie mening

FloridaVerslaafde
01-10-08, 17:38
is wel goedkoop zeg.....
mogen wij ook de foto's zien ?
:cool:

Marcelg
01-10-08, 17:59
Hoe ben je bij hem terecht gekomen, heeft hij het huis op een website oid, het is goedkoop.
Er zijn heel wat huizen onverhuurd gebleven en de mensen worden nerveus, kunnen bijna de rekeningen niet betalen en hebben ieder dubbeltje nodig, het is voorlopig over voor vele mensen om nog top dollar te krijgen.

Waar veel mensen niet bij stil staan is dat bijv hier in Key West de meeste touristen dus gewoon Amerikanen zijn.
Het is financieel paniek hier, ik heb het nog nooit zo rustig gezien als deze week.

Teleton
01-10-08, 18:09
Tsja, een mening. Ik kan er geen chocolade van maken, eigenlijk. Waarom zou je in Hudson verblijven is meer de vraag die in mij opkomt. Wanneer je van rust en de natuur of bijvoorbeeld boating houdt, kan het zijn charme hebben. Een wereldstad is het iig niet en volgens americantowns.com is er niet zo veel vertier. Maar goed, terug naar 250 dollar per week. Een beetje achterdocht kan geen kwaad, lijkt mij. Komen daar nog kosten bij? Tax? Schoonmaak? Energie?

Inmiddels op de site gezien dat er maar liefst $ 50 schoonmaakkosten bijkomen voor de eindschoonmaak.

monica_lausberg
01-10-08, 18:12
http://www.rent-holiday-homes.com

Heb hem hier vandaan.
Hij heeft idd nog geen enkele boeking voor nu of voor volgend jaar.

Maar volgens jouw zou het kunnen die prijs!!!!!!!!!!!!

Heb geen zin om een kat in de zak te regelen,al blijft alles natuurlijk een gok

als je effe uitleg hoe ik die foto's erop krijg ,dan plaats ik ze

Teleton
01-10-08, 18:28
Heb geen zin om een kat in de zak te regelen,al blijft alles natuurlijk een gok

Waarom vraag je de verhuurder eigenlijk niet op de man af waarom hij dit lage bedrag rekent? Als hij graag wil verhuren, zal hij zeker met een logische verklaring komen.

knaapje
01-10-08, 18:31
http://www.rent-holiday-homes.com
Heb hem hier vandaan.

Misschien heb ik het mis, maar als ik op het (satelliet)kaartje inzoom kom ik in een andere omgeving terecht als die je op de foto van het huis ziet.
Onlangs is er op dit forum volgens mij iemand geweest die een adres op kreeg waar helemaal geen huis stond. Ik kan het zo gauw niet terugvinden, maar wellicht weet een medeforummer nog iets meer over de naam of omgeving. Was toen ook een onwaarschijnlijk voordelige aanbieding.
Kan goed zijn, maar wees voorzichtig.

Knaapje

P.S. Ook de gegevens over het huis zijn slordig ingevuld (9 bathrooms, woonkamer van 2m2 e.d.)

Chicco68
01-10-08, 18:31
als je effe uitleg hoe ik die foto's erop krijg ,dan plaats ik ze
http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=1561&highlight=foto+toevoegen

Ta2 Gerrit
01-10-08, 19:10
Het huis wat Knaapje bedoelt zou op Ocean Drive staan en was ook te mooi om waar te zijn.
Het was dan ook niet waar, want er stond geen huis.
Zie http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=6267&highlight=miami+huis

Maar wat Marcelg zegt kan natuurlijk ook; pakken wat je pakken kunt in deze slechte tijd.

kentcourt
01-10-08, 19:42
Ik zou zeker zeer voorzichtig zijn want de prijs is erg laag, maar waarom huur je niet gewoon van een Nederlander. Er staan voldoende mogelijkheden op Dreizen en ook niet al te duur

Marcelg
01-10-08, 20:08
Ik heb even gebeld naar dat nummer vermeld bij de advertentie op de website, natuurlijk antwoord apparaat.

Persoonlijk denk ik nu ook dat het niet helemaal goed zit.

Ik zou als ik jouw was eens even op www.vrbo.com (http://www.vrbo.com) kijken.

utah
01-10-08, 21:03
Lijkt me hetzelfde als "die Audi A6 break van 2008 die te koop staat op Ebay voor 6500€"....

Maar hij staat dan wel in het buitenland en je moet een voorschot geven om hem te kunnen verschepen...is de antwoord op je vraag per e-mail waarom hij zo weinig kost....

Pure oplichting dus!

monica_lausberg
01-10-08, 21:19
Idd ,begin ook aardige twijfels te krijgen. Denk dat ik hem maar afsla

Hii heeft me net nog benaderd. Maar krijg geen duidelijk antwoorden.
Heb een adres gevraagt omdat mijn man voor een amerikaans bedrijf werkt. Met een vestiging in florida.
Maar antwoord blijft uit

FloridaVerslaafde
01-10-08, 21:35
Nou dat doet bij mij niet 1 maar alle bellen rinkelen. Mijn advies...niet doen

:cool:

monica_lausberg
01-10-08, 21:59
somethings ar to good to be true :-k Heb americanvac maar benaderd , heb geen zin meer om nog een keer op mijn plaat te gaan

Hij komt nu met dit adres voor de dag
Newby Bridge Road, LA23 3LR Bowness on Windermere, Cumbria Florida

Dit is toch niet in Hudson ?

Iemand enig idee hoe je dit soort dingen kan checken.
Al is het maar voor de toekomst

Tinkerbell
02-10-08, 06:57
Ga gewoon op je gevoel af. Meestal is dit de beste raadgever.
Als je zelf denkt of "voelt" dat er iets niet klopt gewoon niet doen toch?

Natasja L.
02-10-08, 08:39
Ga gewoon op je gevoel af. Meestal is dit de beste raadgever.
Als je zelf denkt of "voelt" dat er iets niet klopt gewoon niet doen toch?

In sommige gevallen moet je niet op je gevoel afgaan, maar gewoon je gezonde verstand gebruiken. In dit geval zou dat niet verkeerd zijn.

Arie
02-10-08, 09:28
somethings ar to good to be true :-k Heb americanvac maar benaderd , heb geen zin meer om nog een keer op mijn plaat te gaan

Hoi Monica, heb je eerder ergens een "te" goedkope villa gehuurd, wat een fiasco bleek te zijn?

monica_lausberg
02-10-08, 15:33
Nee, nog nooit.
Maar is altijd mijn geluk.
Zoveel aanbieders en ik trek weer net die ene eruit

utah
03-10-08, 19:47
Iemand enig idee hoe je dit soort dingen kan checken.Al is het maar voor de toekomst

Tja....Even naar Marcelg bellen zeker...Die zit toch in Florida? :-k
Of anders een [-o<doen....

Nita
05-10-08, 13:28
Hij komt nu met dit adres voor de dag: Newby Bridge Road, LA23 3LR Bowness on Windermere, Cumbria Florida
Dit is toch niet in Hudson ?Newby Bridge Road, LA23 3 LR Bowness on Windermere ligt in de Lake District in Engeland en dus niet in Cumbria Florida!!!

monica_lausberg
06-10-08, 10:51
idd ,daar was ik ook achter.
Ben ermee gekapt en heb nu alles in nederland geboekt.
Alleen de auto nog regelen ,maar bij usareisen zijn de prijzen nog niet bekent.
Maar daar hebben we nog tijd zat voor

edenanita
07-10-08, 07:36
Monica,

Wij komen elk jaar in Hudson (hebben daar familie wonen). Heb je voor mij een adres, dan weet ik misschien of het fake is of niet. Kan ik het nog altijd aan de familie daar vragen of ze willen kijken daar.

Gr,
Ed.