meisje
1 oktober 2008, 15:00
Wie kan mij zeggen welke natuurparken er "in de buurt" van Orlando zijn. En dan bedoel ik niet Kellypark of Silversprings, daar zijn we nl al geweest...:razz:
meisje
meisje
![]() |
|
Natuurparken / State parksmeisje 1 oktober 2008, 15:00 Wie kan mij zeggen welke natuurparken er "in de buurt" van Orlando zijn. En dan bedoel ik niet Kellypark of Silversprings, daar zijn we nl al geweest...:razz: meisje FloridaVerslaafde 1 oktober 2008, 15:25 Wat versta je onder "in de buurt" ? Kijk eens op http://www.myakkariver.org/. Dat is de website van Myakka River State Park. Die ligt ongeveer op 2 uur rijden van Orlando. Erg mooi.....een aanrader Groetjes, Walter:cool: meisje 1 oktober 2008, 15:34 hey Walter, ja dat bedoel ik hoor met in de buurt, we hebben een auto dus dat is geen probleem... En dit soort parken bedoel ik... thnx meisje FloridaVerslaafde 1 oktober 2008, 15:53 Graag gedaan. Op google maps kan je precies de route uitprinten van je hotel/huis naar Myakka. Het adres van het park is: 13208 State Road 72,Sarasota 34241 Een ander park is Babcock Wilderness Adventures. http://www.babcockwilderness.com/home2.htm 8000 State Road 31 Punta Gorda 33982 Veel plezier Walter:cool: A3 1 oktober 2008, 16:21 Wat vond je van kelly Park en Silver Springs? Ook in de buurt van Orlando zijn: * Wekiwa (of Wekiva) State park * Osceola Schools Envorinmental Center (alleen op zondag open voor publiek) Ook leuk om te zien: de 'slangengifmelkshow' in Reptiel World Serpentarium in St. Cloud (iets voorbij Kissimmee). MVG A3 Ebelix 1 oktober 2008, 17:07 Homosassa Springs is ook een zeer mooi State park. Hier kan je Manatee's in het wild zien. Is ongeveer 2 uur rijden van Orlando. meisje 1 oktober 2008, 17:17 A3, Kellypark en Silversprings vond ik erg mooi alleen het water in Kellypark..KOUD!!! te erg...brrr. Homossasa ben ik ook al geweest...hihi was ik even vergeten...ook dit vonden we een mooi park. Het lijkt natuurlijk helemaal niet op de grote parken van Disney ed. Maar een dagje een natuurpark is een hele aangename afwisseling. Net als het strand, vind het altijd wel moeilijk kiezen...Golf van Mexico of de Atlantische Oceaan... meisje rembrandt 23 november 2008, 18:30 @FloridaVerslaafde: Wij zijn hier in 2006 ook geweest toen we een paar dagen in Bradenton zaten. Echt de moeite waard, veel alligators gespot daar en veel vogels ook. carmen1988 30 augustus 2010, 21:06 Een vraagje, Ik wil graag de komende vakantie naar juniper Springs gaan Nu weet ik dat er een soort park ligt, die wil ik dus niet bezoeken. Wil echt alleen het natuurpad bezoeken. Heeft iemand het adres wat ik daar voor op de TomTom moet intoetsen? Alvast bedankt Greetz | |
EZ Archive Ads Plugin for vBulletin Copyright 2006 Computer Help Forum