PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisschema Teleton: Orlando-Orlando 2008



Teleton
25-09-08, 20:21
Donderdag 23 oktober Van der Valk A4
Vrijdag 24 oktober Amsterdam Atlanta Orlando
Zaterdag 25 oktober Winkelen
Zondag 26 oktober Vullen we later nog in
Maandag 27 oktober Epcot
Dinsdag 28 oktober Blizzard Beach
Woensdag 29 oktober Disney’s Hollywoord Studio’s
Donderdag 30 oktober Vullen we later nog in
Vrijdag 31 oktober Magic Kingdom (sluit vroeg i.v.m. Haloween)
Zaterdag 1 november Winkelen
Zondag 2 november Animal Kingdom
Maandag 3 november Winkelen
Dinsdag 4 november Blizzard Beach
Woensdag 5 november Orlando Atlanta Amsterdam

Wij reizen met z’n tweetjes en hebben deze keer voor een rustig, relaxed schema gekozen. Per slot van rekening gaan we maar 12 daagjes. We verblijven in een heerlijk nieuw appartement op Cane Island, in de buurt van The Old Town aan de 192 Auto (compact) via Alamo, we laten ons weer verrassen….! Als we zin hebben toeren we misschien een dagje naar de Tampa Bay area, misschien blijven we wel een nachtje over. Bij het vaststellen van het schema zijn we uit gegaan van de meest geschikte dagen om naar een Disney park te gaan, voor zover je dat van te voren kunt bedenken, natuurlijk. Wij “hoppen” ’s avonds naar Epcot om zoveel mogelijk optredens van de Eat to the beat concerts te zien. We hebben voldoende ruimte om ons schema aan te passen als het weer, de gezondheid of ons humeur daartoe aanleiding geeft.

Op de "parkdagen" eten we in een van de Disneyrestaurants. Op de overige dagen gaan wij graag naar TGI Friday, Crackerbarrel, Outback maar ook Denny’s, Sizzler en Golden Corral vinden wij helemaal niet erg. Ontbijten doen we "thuis" op het balcon van het appartement; sapje, sinaasappeltje, eitje met crispy bacon en yoghurt met fruit on the bottom...Zoals je ziet: wij reizen low budget. Zo lukt het ons de laatste jaren om twee keer per jaar van de sun en de fun te genieten.

De laptop gaat mee maar ik durf niet te beloven dat er een regelmatig reisverslag komt. Ik moet tot mijn schande zeggen dat het mij de vorige reis niet gelukt is om het reisverslag bij te houden, terwijl ik me dat wel had voorgenomen. Wat mij betreft hulde aan de Mattrob’s, Dr. Phloxen, Ta2Gerrits, Michaels 66, Ralphy’s en alle andere forumleden die dit wel is gelukt.

Natuurlijk zijn alle reacties en tips welkom. Ook al zijn wij de tel kwijt en hebben we geen idee hoe vaak we precies in Florida zijn geweest, we zijn nooit te oud om te leren!

Dr. Phlox
27-09-08, 22:16
Hoi Teleton,
Het is inderdaad een leuk rustig schema. Het zal gaande weg nog wel aangepast worden (denk ik). Maar waarom ga je op vrijdag 31 oktober naar Magic Kingdom als deze vroeg sluit. Of is het juist dat jullie wel langer mogen blijven. Nog minder dan een maand en jullie vertrekken al. Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen van deze vakantie.

Grz
Ton

PENPE
27-09-08, 22:27
Hoi Teleton,

Je hebt een mooi reisschema met veel rustdagen ( die gebruiken wij altijd als shoppingdagen ) , en die rustdagen hebben wij altijd best wel nodig.
( :-k of zal dat een smoes voor onze shopverslaving zijn ?? )

Groetjes vanuit 'onze' villa in Davenport,
( helaas vandaag alweer onze laatste dag... ),

Pieter & Petra & Bianca