PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: greetd



greetd
20-09-08, 05:58
Hallo allemaal, ik ben nieuw hier, maar eigenlijk geniet ik al enkele weken van dit fantastische forum. Ja jullie zijn allemaal geweldig. Door jullie reisverhalen zit ik precies mee in Florida in de winkels, in de restaurants, in de pretparken. Ja 't is soms echt genieten. Maar nu, wie zijn wij... Ik ben Omi, ben 62 jaar, woon bij Antwerpen. 20 jaar geleden heb ik met mijn dochter Dominique (die toen 11 jaar was)voor 't eerst Florida ontdekt, we waren weg van Amerika, en hebben daar een keer of 8 naartoe geweest. Steeds waren het zo'n gelukkige dagen...
Nu willen we dit volgend jaar 16 maart tot 31 maart voor het laatst nog eens terug doen. Het zal wel totaal anders zijn, want ondertussen heeft mijn dochter een gezinnetje. Haar man is geen disneyfan, zodus gaan wij met de twee meisjes Caro en Lenke die dan 2 en 5 zullen zijn. Het zal wel heel zwaar zijn, want de energie die ik mis, hebben de meisjes veel te veel. Het voornaamste zal zijn dat we heel goed voorbereid zijn, zo weinig mogelijk problemen tegenkomen, en het tempo van de kindjes in 't oog houden.
We hebben alle boekingen gedaan door raadgevingen te volgen in jullie forum. Een 10dagen pas voor de parken via American estates, en 1 jaarpas Disney omdat je dan gratis parking hebt en verschillende kortingen. We hebben een condo gehuurd in Windsor Hills, gelijkvloers. We durfden de verantwoordelijkheid van een villa niet aan, alarm, zwembad...
We zijn bij tourguide Mike. Onze vliegticketten zijn 2 maand geleden besteld bij Continental, maar daar zijn reeds problemen mee... als we er niet uitgeraken, vraag ik jullie raad zeker. Een auto moeten we ook nog huren, en voor de paspoorten van de kleintjes moet ook nog gezorgd worden. Tot zover het verhaaltje van een nieuwe 'floridaforum'fan.

brin
20-09-08, 09:47
Wat leuk zo'n moeder-(klein)dochter reis ! Veel plezier en maak je niet al te veel zorgen op voorhand, ik ben er zeker van dat de twee meisjes voldoende energie "kwijt" kunnen in de parken en s'avonds uitgeteld zullen zijn...

Wij wonen ook in Belgïe en hebben onze tickets en auto allemaal via Exit reizen geregeld en alles is naar wens verlopen.

Groetjes,
Brin

Teleton
20-09-08, 09:50
Hartelijk welkom op dit vrolijke FLorum, ook voor de familie die jij vertegenwoordigt. Mooi plan hebben jullie op stapel staan, daar is goed over nagedacht! Maar jullie hebben natuurlijk niet voor niets al een behoorlijke ervaring. Jammer dat de vliegtickets kennelijk voor hoofdbrekens zorgen. Zo lastig kan het toch niet zijn? Maart is een mooie, maar vrij rustige tijd, ben benieuwd wat het probleem dan kan zijn. Stel gerust je vragen, er is hier altijd wel iemand die je tips of advies kan geven. Veel plezier met de voorbereiding voor jullie Floridareis verder\\:D/