PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisschema Dirks: Miami - Miami



Dirks
19-09-08, 14:59
Voor de eerste keer naar Florida! We hebben ervoor gekozen om met de auto rond te trekken. De hotels staan vast en een aantal excursies zijn al geboekt:

Onze reis zal duren van 8 oktober tot en met 19 oktober 2008.

De eerste dag komen we aan in Miami, we halen de huurauto op en rijden dan naar het hotel in het Art Deco District. Hier verblijven we 2 nachten.

Op dag 3 rijden we naar St.Augustine. Onderweg komen we langs het Kennedy Space Centre. In St Augustine hebben we 1 overnachting.

Op dag 4 rijden we naar Orlando. Hier zullen we tot en met dag 7 blijven.

Op dag 8 rijden we naar Sarasota, hier verblijven we 2 nachten.

Op dag 10 rijden we naar Key West. Onderweg komen we langs/door de Everglades. In Key West blijven we 2 nachten.

Op dag 12 rijden we weer terug naar Miami, vanwaar ons vliegtuig weer vertrekt.

De volgende excursies hebben we gepland:
Dinnershow - SeaWorld - Universal Studios - Kennedy Space Studio - Key West sunset cruise - Everglades safari.
Hoe we dit precies gaan indelen weten we nog niet. Natuurlijk is het logisch dat we de Everglades safari maken als we daar zijn, maar wanneer we naar Seaworld gaan of naar Universal Studios weten we nog niet.

Tips om ons programma te verbeteren zijn van harte welkom! We zijn nog nooit in Amerika geweest, dus we hebben interesse in alle informatie die we kunnen krijgen! Dankjewel!

Yvet
22-09-08, 15:56
De hotels staan vast en een aantal excursies zijn al geboekt:
Tips om ons programma te verbeteren zijn van harte welkom!

Ik wil best tips en adviezen geven, maar waarop???
Het programma verbeteren is erg moeilijk zeker als je de hotels al vast hebt staan, want daarmee staat ook gelijk je programma vast.....
Een aantal excursies staan al vast, maar je geeft niet aan welke... Ook hiervoor, ik kan wel adviezen geven maar als je al vast hebt staan welke excursie je wanneer gaat doen dan kan ik wel anders advies geven maar iets wat vaststaat is niet meer te veranderen.....

Of ik moet je verkeerd begrijpen en vast betekend niet geboekt en nog zeker voor verandering onderhevig??

Dirks
26-09-08, 15:09
Hey Yvet,

de hotels zijn inderdaad al geboekt, dus daar hoeven we geen tips meer over ;). Het programma staat nog niet vast, een aantal excursies zijn geboekt (die staan hierboven genoemd) maar de rest van de dagen staan nog helemaal open. Wat moeten we echt niet missen als we op 1 van de plaatsen zijn? We hebben totaal geen idee wat er overal te doen is, dus tips hierover zijn natuurlijk altijd gewenst! Dankje voor de reactie!

pascalbrouwers
26-09-08, 15:27
1 tip rust ook uit.
Druk programmaatje, wel leuk.

En houd rekening met de terugreis van Key West maar Miami.
Ik weet niet hoe laat jullie vliegtuig vertrekt.
Je moet de auto inleveren, inchecken.
Het is een lange trip naar Miami....

Ieder geval een fijne vakantie gewenst.
Groet,
Pascal

Groet,
Pascal