PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Dirks



Dirks
19-09-08, 14:12
Hallo! Wij zijn een gezin met 2 dochters met een leeftijd van 19 en 22 jaar. Met z'n vieren gaan we dit jaar (8 oktober) voor het eerst naar Florida, we zijn nog nooit eerder in Amerika geweest! 2 weken zullen we met een gehuurde auto van hotel naar hotel trekken. We vinden het allemaal super spannend! Fijn om lid te zijn van dit forum, nu kunnen we antwoorden krijgen op al onze vragen!

HenkR
19-09-08, 20:26
Dirks,

Welkom en je zult inderdaad antwoord krijgen/vinden op bijna al je vragen.
Gaan jullie met z'n 4'en of is er ook aanhang als ik de leeftijd van je dochters zie?
Heb je zelf al iedeeen?
Kijk gezellig rond. Zet je reisideeen en vragen die je nog mocht hebben in de juiste groep en wij zullen reageren:-\".( Ik zie dat je dat al gedaan hebt:grin:)

Yvet
22-09-08, 15:50
Welkom op dit forum.

Om je vragen beantwoord te zien raad ik je ten sterkste aan om heel veel reisverslagen te lezen, veel leesplezier, veel voorpret en ook nog eens een bron aan tips en informatie.

Daarnaast gebruik de zoekfunctie (heb ik ook al aangegeven in een topic met vragen die je hebt), veel vragen zijn al meerdere keren gesteld en vele antwoorden zijn er al gegeven.
Mocht je toch een vraag hebben waarvan je het antwoord niet kunt vinden, stel je vraag dan gerust.