PDA

Bekijk Volledige Versie : Thema 2009: What will you celebrate?



Yvet
19-09-08, 14:31
http://disneyparks.disney.go.com/disneyparks/en_US/WhatWillYouCelebrate/index?name=WhatWillYouCelebratePage

Disney heeft voor het komende jaar weer een nieuw thema.
Na 2 jaar year of a million dreams is het dan zover, ze stappen over op een ander theme: Celebrations.

1 heel erg leuk iets:
op de dag van je verjaardag mag je gratis naar binnen (of als je al kaartjes hebt een kadobon ter waarde van een 1 daags ticket).
Alleen op de dag van je verjaardag!!!

Njit
19-09-08, 14:37
Grappig. Hier de FAQ: http://disneyparks.disney.go.com/disneyparks/en_US/WhatWillYouCelebrate/index?name=WDWCelebrationFAQsPage

Je kan ook een Verjaardags-Fastpass-Button krijgen (als je al een ticket hebt voor die dag).

Yvet
19-09-08, 16:33
Ja die button is niet zozeer waar ik voor zou gaan....
Ik ga meer voor de $75 aan kadobon waarvoor je verjaardagskadootjes mag gaan shoppen...

Mickey99
19-09-08, 18:21
Jammer dat ik in het hoogseizoen (29 juli) jarig ben. Weinig kans dat ik ooit op mijn verjaardag in Disneyworld of Disneyland ben :-( Wij gaan namelijk nooit in het hoogseizoen.

ferret
19-09-08, 18:37
Ik ben er wel over 3 weken. Dan word ik 50. Maar ja, dan hebben ze het nieuwe programma nog niet. Nog 1 reden om volgend jaar weer te gaan.!!!!

Marjol
19-09-08, 18:43
Erg leuke actie.

Jammer dat ik in februari jarig ben en Gerbert net twee weekjes na ons bezoek aan Disneyland Anaheim.

cloggie68
19-09-08, 21:36
Zal ik dan discovery cove toch maar om boeken en op m'n verjaardag naar WDW gaan? Dit is wel erg leuk....

Yvet
20-09-08, 15:28
Heey Sonja,

Ik herken dit heel erg ben zelf 8 juli jarig en Emiel 28 Juni.
Maar de kans dat wij dan volgend jaar in het park zitten of mss zelf het jaar daarop is ongeveer 0,0.......

Marjol
20-09-08, 16:10
Zal ik dan discovery cove toch maar om boeken en op m'n verjaardag naar WDW gaan? Dit is wel erg leuk....

Dat zou ik zeker doen, een giftcard van $75 is toch mooi meegenomen! :)

DC is op een andere dag net zo leuk, lijkt mij! :)

cloggie68
20-09-08, 16:37
Jaaa die giftcard is wel genoeg waard om het om te boeken :)...... heb nog tijd genoeg maar de kans is nu groot dat het toch MK wordt.... en dat op m'n 41e haha....nooit te oud voor disney!

Marjol
20-09-08, 17:23
Leuk toch? Je bent inderdaad nooit te oud voor Disney! :)

Tielemans
21-09-08, 16:15
Wat een leuk thema!!! 70 dollar is altijd mooi meegenomen...je zou er bijna toch maar wel naar toe gaan op je verjaardag!!! \\:D/

calypso
21-09-08, 17:33
Wat een leuk thema!!! 70 dollar is altijd mooi meegenomen...je zou er bijna toch maar wel naar toe gaan op je verjaardag!!! \\:D/
Tja en dat is nu ook het hele doel van deze actie om mensen te lokken.
Want uiteraard wil Disney natuurlijk aan de actie verdienen en hop dat als er iemand jarig is de rest van de familie natuurlijk mee komt en die moeten dus wel betalen. Dus het is altijd een win win situatie voor Disney, niet dat het geen leuke actie is, maar het is vooral commercieel goed in elkaar gezet.

Trouwens die 70 dollar krijg je alleen als je dus geen gratis toegang hebt, dan heb je daar recht op anders niet, en uiteraard alleen op de dag van je verjaardag zelf.

Yvet
21-09-08, 22:01
Er zullen maar weinig Nederlanders zijn (dus de forumbezoekers hier) die geen kaartjes hebben gekocht vooraf.
Dus zal wrs 99% van de Nederlanders gaan voor de funcard waarmee je lekker mag gaan shoppen...

suzanne
07-10-08, 16:39
Supergaaf!
Ik ben namelijk 20 april jarig, de derde dag dat we in Orlando zijn :d

Ga deze actie zeker benutten! Voor mij een reden om juist die dag Disney te bezoeken!

Echt top!

veghel
07-10-08, 20:34
waaauw
wij gaan van 27 april tot 6 mei 2009
en op 30 april is mijn man jarig!!!
komt dat goed uit!
even goed plannen in welk park we dan zijn

Nou Yvet, bedankt voor de tip!!!
groet Germa

fitnessmouse
08-10-08, 11:02
Ja dat is leuk! Wij zijn er van 25 april t/m 9 mei 2009 en op 29 april wordt mijn zoon 6 jaar.

monica_lausberg
08-10-08, 11:19
pfffffffffff.
Kom 27 april aan en ben de 28ste jarig.
Word dan disney aandoen met dikke jetlag!!!

cloggie68
08-10-08, 11:59
Ja dat is leuk! Wij zijn er van 25 april t/m 9 mei 2009 en op 29 april wordt mijn zoon 6 jaar.

Ik word die dag 41 (en we gaan met onze zoons van 5 en 6)... dus wij zijn er ook!!

wendy1
15-10-08, 10:39
Jippie!!! Ik ben jarig als we daar zijn :-)

rembrandt
26-11-08, 19:10
Jammer, wij gaan helaas op de verjaardag van mijn zoon naar huis :| ;-)

Michael66
26-11-08, 20:13
In september werd "Celebrations" aangekondigd, en dat is inmiddels omgedoopt tot "What will you celebrate?"

Ook zijn de opties wat uitgebreid voor het geval je al een ticket hebt:
Q: I am a Passholder (or have a valid Multi-Day Ticket or a Seasonal Pass that I will use for admission on my birthday in 2009), so I don't need to take advantage of this offer. If I register, is there anything else I could receive on my birthday?

A: Yes, you have several options which are available for you to select once you arrive at the Park with your confirmation message and your proper ID. You can receive:

A birthday fun card in an amount equal to the price of a 1-day Magic Your Way base ticket* for you to use on your birthday for merchandise, recreation or fun activities at select participating locations at Walt Disney World® Resort; or
A special birthday FASTPASS® badge+ for certain attractions at the Theme Park you visit on your birthday; or
A 1-day Magic Your Way base ticket for you to use any time until your next birthday.
*Ticket price at gate, excluding tax. Adults receive card in the amount of an adult ticket; children (ages 3-9) receive card in the amount of a child ticket. For terms and conditions of the card and details on participating locations

Website (http://disneyparks.disney.go.com/disneyparks/en_US/WhatWillYouCelebrate/index?name=WDWCelebrationsOverviewPage) / FAQ (http://disneyparks.disney.go.com/disneyparks/en_US/WhatWillYouCelebrate/index?name=WDWCelebrationFAQsPage)

shockblade
09-04-09, 22:44
Je kunt beter vragen; wat is er niet te koop? De card kun je o.a. besteden aan merchandise. En als er iets is waar men in WDW goed in is, dan is het; merchandise!

Kleding, pins, mok, beker, sieraden, fotolijst, antennatopper, sleutelhanger, verzamelobjecten, je kunt het écht zo gek niet bedenken of je kunt het krijgen.

AlexFL
10-04-09, 01:01
Alle disneymerchandise winkels blijven dan nog over.

Het gaat daar alleen over 3rd party winkels (downtown disney en enkele epcot pavillions)

dennis_diana
10-04-09, 12:18
The Birthday Fun Card may also be used for other select purchases including Disney's PhotoPass® on–site services and tour experiences, klinkt ook wel goed!

cloggie68
10-04-09, 13:01
The Birthday Fun Card may also be used for other select purchases including Disney's PhotoPass® on–site services and tour experiences, klinkt ook wel goed!

Inderdaad... laat ik nou alleen al een pre purchase hebben gedaan voor de PhotoPass... dan gaat die vlieger zeker niet meer op? Nou ja, er is vast nog wel genoeg leuks te koop in WDW, ik hou de kaart gewoon onder het gat in mijn hand :):p

suzanne
15-04-09, 15:19
Heeft iemand hier inmiddels gebruik van gemaakt?
Wij vertrekken namelijk zaterdag naar Florida, en maandag a.s. ben ik jarig!
Uiteraard wil ik dan gebruik maken van deze gave actie!

Magdalena
15-04-09, 21:20
Jammer dat het nu pas is....ik het op 10 juli 2008 mijn 40e verjaardag gevierd in Disney's Magic Kingdom. Ook zonder de cadeaus was dit een verjaardag om nooit meer te vergeten!

sonj@
04-05-10, 22:05
Weet iemand van het forum of je in 2010 nog steeds gratis op je verjaardag naar een WDW park mag ? Ik kan het niet terug vinden op de site van WDW. Mijn dochter is nl. in onze vakantie jarig en wil heel graag naar Magic Kingdom op die dag.

corrus
04-05-10, 22:29
Voor 2010 geldt dit niet meer...

Dus nu ga je niet??? :D