PDA

Bekijk Volledige Versie : Hervulbare beker



yviera24
18-09-08, 17:12
Dag Allemaal !!

Toen wij 4 jaar geleden ook in Florida waren hebben we in de disney en universal parken drink bekers gekocht. Ik dacht dat ze rond de 10$ waren en dan kon je die gratis bijvullen.

Is dit nog steeds het geval? Zou je dan niet gewoon samen kunnen doen, misschien een leeg flesje mee nemen en dan de drank over gieten, mag neem ik aan niet , maar ach wie controleerd dit nou :lol:!

Weet iemand wat deze nu kosten?

Thnx alvast, groetjes yviera

Njit
18-09-08, 17:34
Die kun je alleen nog in de resorts kopen en niet meer in de parken. Zie http://allears.net/din/mugs.htm (voor $12.49)

En volgens mij kun je ook nog steeds in Typhoon Lagoon / Blizzard Beach kopen. Daar waren ze $10, weet niet of dat nog steeds zo is..

yvonne
18-09-08, 18:04
Ja in Blizzard Beach is het nog steeds Hoorde ik van vrienden die in juli geweest zijn.
Dus de beker gaat weer mee.

kentcourt
18-09-08, 18:47
Blizzard Beach en Typhoon Lagoon hebben idd de bekers nog echter deze hebben hebben een streepjescode, en elke dag van de week heeft zijn eigen streepjescode. Dus heb je thuis nog een moet je wel op de juiste dag gaan anders werkt de beker niet.

yvonne
18-09-08, 19:21
Nu ik dacht dat je gewoon een nieuwe sticker kon kopen hoor. Hebben we vorig jaar ook gedaan toen zijn we ook verschillende keren geweest en de beker gebruikt.

ferret
18-09-08, 21:22
Wij nemen de beker van de vorige keer weer gewoon mee op vakantie.
Je krijgt inderdaad alleen een ander sticker op je beker geplakt.

Dr. Phlox
18-09-08, 21:34
Voor Universal kosten de bekers volgens mij incl. een drankje ± $ 8,-- en dan elke refil is ± $ 0.80 Voor Disney weet ik het niet.
Grz
Ton

pascalbrouwers
18-09-08, 21:34
Klopt je kunt daar en nieuwe sticker kopen. Kost ( afgelopen mei) 6 Dollar. Als je de beker inclusief sticker bewaard kun je hem een week later op de zelfde dag weer gebruiken. Scheelt je 6 hele dollars.

Pascal

rembrandt
07-12-08, 20:15
Daar kwamen wij 2 jaar geleden ook achter toen wij een nieuwe sticker wilden kopen :D Een attente medewerker zei dat we dit niet hoefden te doen omdat we al een Sundaysticker hadden. En als zuinige hollander maak je daar gebruik van natuurlijk :twisted: :oops:

breaker9240
21-01-09, 13:30
Even over die bekers uit de waterparken!
Wij hebben er zo eentje gekocht in September 2008
Kunnen wij die beker terug meenemen en hergebruiken?

Teleton
21-01-09, 13:36
Kunnen wij die beker terug meenemen en hergebruiken?

Geen probleem, je koopt een nieuwe barcodesticker bij de ingang en je kunt weer vooruit.......

flopete
21-06-09, 20:01
Hallo,

In augustus gaan we voor de 1ste keer naar WDW Orlando en we dachten al veel te weten, maar nu komen er ineens vragen...
• Ik heb al veel gelezen over hervulbare bekers (refill mug), maar hoe werkt dat precies?
We (2 volwassenen en 1 tiener van 12) verblijven 8 dagen in het Pop Century Resort. Waar kunnen we die beker kopen en vooral, waar kunnen we die gebruiken en hoeveel?

Flopete

Mickey99
21-06-09, 20:05
Zo'n beker koop je bij de kassa in het foodcourt van het hotel en mag je, voor de duur van je verblijf, onbepekt vullen met frisdrank, koffie, thee en warme chocolademelk.

Je kunt de beker alleen vullen in het hotel van aanschaf (al heb ik al eens gezien dat sommige bekers ook gevuld worden in andere Disneyhotels dan het hotel waar hij gekocht is).

cindy74
21-06-09, 20:10
^^^ wij verbleven in verschillende disneyhotels en je mag ze in heel het resort gebruiken enkel niet in de waterparken . Deze info is mij door het personeel gegeven . En wij hebben dan ook 1 maal een beter gekocht en die in alle 3 de hotels zonder probleem kunnen gebruiken zelfs in het ijssalon bij beachresort waar je de beker moet afgeven en ze hem voor je vullen .
Ik dacht dat ik in april 12 dollar heb betaald maar weet het niet meer zeker

Tinkerbell
21-06-09, 20:38
Tja die bekers...
We hebben hem de eerste keer ook gekocht.Leek allemaal leuk en vooral de gratis refills waren aantrekkelijk.
Tot we er achter kwamen dat het een heel gedoe is om elke keer met die dingen rond te sjouwen.

Je moer elke keer wel weer naar het refill gebeuren lopen en vaak zijn de resorts zo uitgestrekt dat je weer dorst hebt voor je terug bent op je kamer

Ga je ontbijten en wil je daarna gelijk richting park ben je verplicht er heel de dag mee rond te zeulen.
Wil je s avonds nog wat drinken moet je weer naar het restaurant om hem te vullen en stonden we 's avonds gewoon aan de frisdrank automaat vlak bij de kamer. Uiteindelijk hebben we hem na drie dagen in de koffer opgeborgen.
De keer kregen we gratis bij het dining plan en hebben we hem helemaal niet gebruikt.

Verder stond het hele gebruik ons erg tegen. Iedereen zit aan de refill taps met zijn vuile handen. Krab krab in je onderbroek,kinderen met snotterbellen ,neuspeuteren en dan vullen maar en god weet waar de bekers nog meer voor gebruikt worden.http://bestsmileys.com/puking/2.gif

FrankS
21-06-09, 21:34
Officieel mag je ze alleen gebruiken in het resort waar je hem gekocht hebt en gedurende het verblijf dat je hem gekocht had. Enkele jaren terug was de policy nog dat je 'm jaar na jaar mocht blijven gebruiken, maar dat is afgeschaft. Het is wel zo dat het personeel er niet snel iets van zal zeggen als je hem toch in een ander resort gebruikt, maar het blijft tegen de regels.

fitnessmouse
22-06-09, 12:46
WIj vonden ze erg handig.
sochtends mee naar het restaurant, gebruik tijdens ontbijt. Vullen om mee te nemen. soms waren ze al op voordat we bij het park waren en dan lieten we ze in de auto.
smiddags terug voor de middagnap, maar eerst langs het restaurant om te vullen.
savonds bij het diner hetzelfde ritueel, en bij aankomst uit de parken idem ditto.

Wij zaten in Pop en redelijk dicht bij het restaurant. We hebben ze in ieder geval goed gebruikt.

Yvet
22-06-09, 16:18
Officieel mag je ze alleen gebruiken in het resort waar je hem gekocht hebt.Dit is veranderd. Vroeger was het alleen in het Hotel waar je verbleef. Sinds dit jaar mag je de beker in ieder resort bij vullen. Waar je de beker ook koopt, in ieder hotel kan en mag je dus een refill halen.

Wel is de beker alleen geldig gedurende je verblijf in een disneyhotel.

belinda680
04-02-10, 16:12
In welke parken kon je nu zo'n beker kopen? ben 't vergeten .
Wordt ook een jaartje ouder:(:(:(:(:(:(:(
gr Belinda

Teleton
04-02-10, 16:34
In welke parken kon je nu zo'n beker kopen? Het gaat hier volgens mij om bekers die je in de Disney resorts kunt kopen en gebruiken. Daarnaast zijn er de mugs die in de Disney zwemparken gebruikt kunnen worden.

beccie25
07-02-10, 13:05
als het goed is, tenminste 10 jaar geleden hadden ze deze bekers ook gewoon in de pretparken zowel van disney als van universal en seaworld, dacht ik, en hebben we daar veel gebruik van gemaakt...
zijn deze er ook nog steeds in de parken of nu alleen maar op de resorts?
groetjes rebecca

corrus
07-02-10, 13:50
Dit werkt niet in de (water)parken zélf... uitsluitend in de resort hotels

Teleton
07-02-10, 14:09
Hmmm, kleine correctie Corrus: (komt niet vaak voor.......:-D) in de Disney waterparken kan je een aparte sticker met barcode kopen die uitsluitend geldig is in dat waterpark. De sticker is op één dag geldig en die plak je op je mug.

In de Universal parken kennen ze ook zo'n systeem, zie hun site;
de Meal Deal Souvenir Sipper Cup: This ticket entitles you to one (1) day of unlimited soft drink fountain beverages at all participating Meal Deal locations at either Universal Studios Florida OR Universal's Islands of Adventure.

To purchase the 1-Day Meal Deal Sipper Cup ticket online you must also purchase a 1-Day Meal Deal ticket in the same online transaction.

Ik weet niet zeker of je zo'n beker in het park los van het Meal Deal kunt kopen, maar dacht het eigenlijk wel.

corrus
07-02-10, 16:22
Dan heb ik de vraag verkeerd begrepen, ik dacht dat er gevraagd werd of je de oude bekers van vroeger in de parken kon gebruiken...

Van de waterparken wist ik, hoewel daar de meest vreemde truken mee worden uitgehaald.

Teleton
07-02-10, 17:07
@ Corrus: Vergissen is menselijk......=D>Ik zie ook de truks in de waterparken en vraag me af hoe lang dat goed kan blijven gaan. Zelf kopen we geen barcodesticker meer, maar we hebben nog wel thuis de ouderwetsche halve pint mugs die ze vroeger verkochten. Sinds een paar jaar gebruiken ze nog maar één maat mug (van een pint dacht ik), één barcodesticker en één prijs.

beccie25
07-02-10, 19:32
Dan heb ik de vraag verkeerd begrepen, ik dacht dat er gevraagd werd of je de oude bekers van vroeger in de parken kon gebruiken...

Van de waterparken wist ik, hoewel daar de meest vreemde truken mee worden uitgehaald.


neeee, zo erge nederlander ben ik niet, van 10 jaar geleden de bekers weer meenemen... hahaha
maar sorry, misschien dat mensen dat nog willen doen
maar ik bedoelde idd of dit soort bekers nog verkocht worden in de parken en dat we er dan ok zeker weer gebruik van maken
dus zoals ik kan lezen nu alleen nog in Universal en IoA? en de disney waterparken?
niet meer in de gewone disney parken? en seaworld?
groetjes rebecca

Moniek
02-05-10, 20:26
Er is zoveel gepost, dat het me nu niet meer helemaal duidelijk is :oops:
Oude en nieuwe verhalen door elkaar...

Even een korte samenvatting om te kijken of ik het goed begrijp...

In november 2010 gaan wij naar WDW en verblijven 14 dagen in Disney's All-Star Music Resort \\:D/

Klopt het dat ik in dit hotel een beker kan kopen voor ongeveer $ 13??
Hoe groot is deze beker, 0,5l?
Is deze beker af te sluiten of kan deze lekken in een tas?
Klopt het dat ik deze beker mee kan nemen naar het ontbijt, lunch en diner om dan kosteloos te vullen (gedurende 14 dagen)??
En klopt het dat deze beker op plaatsen in de Disney parken te vullen is?
En als ik deze beker wil vullen in 1 van de 2 waterparken, dan dien ik een sticker te kopen en op deze beker te plakken??

Begrijp ik het zo goed?? Want dat kan toch nooit voor zo'n klein bedrag? :-k

Alvast bedankt voor jullie antwoord!!

Bqtje
02-05-10, 22:07
Klopt het dat ik in dit hotel een beker kan kopen voor ongeveer $ 13?? Ja, deze prijs was het ongeveer in 2007
Hoe groot is deze beker, 0,5l?Ook juist , ongeveer, nooit nagemeten.
Is deze beker af te sluiten of kan deze lekken in een tas?Er zit een deksel op, maar ik vrees dat hij zal lekken in een tas.
Klopt het dat ik deze beker mee kan nemen naar het ontbijt, lunch en diner om dan kosteloos te vullen (gedurende 14 dagen)??Ja, je kan hem dag en nacht bijvullen
En klopt het dat deze beker op plaatsen in de Disney parken te vullen is?Neen , alleen in je eigen hotel
En als ik deze beker wil vullen in 1 van de 2 waterparken, dan dien ik een sticker te kopen en op deze beker te plakken??Wij hebben geen waterparken gedaan, maar ik vrees dat dit niet gaat . Ben er niet zeker van, sorry.

Hopelijk kan je hier iets mee ! :grin:

Teleton
02-05-10, 22:12
Hopelijk kan je hier iets mee ! :grin: Lijkt mij zeer duidelijk. Kleine aanvulling: De bekers kan je wel meenemen naar de waterparken, maar je moet daar wel een nieuwe barcode kopen.

cindy74
02-05-10, 22:39
eu ..................wij hebben de eerste week in frensh quarter gezeten een beker gekocht en na een week terug in een disneyresort verbleven hier hebben we deze gewoon kunnen vullen in het beach resort en niet zelf neen hier moet je je beker afgeven aan de barman en hij vult hem voor je. Wij hebben dus een regel overtreden :o

Njit
03-05-10, 21:56
Hoe groot is deze beker, 0,5l?

De beker is 14oz. 14 US fluid ounces = 414.029414 ml
Dus minder dan een halve liter :)

Reza
14-05-10, 04:45
in Seaworld koop je een grote beker (Shamu) voor 7.99 dollar en refill is 0.99 als echte nederlander hebben we dus halverwege de eerste dag de beker gekocht en daarna voor de refills gegaan, ook de tweede dag gebruit. Dat scheelde behoorlijk ipv 4 x 2.69 per normale weggooi beker voor het gezin. De beker is goed schoon te maken dus we bewaren m of verkopen aan mede nederlanders -;-) voor hun komende vakantie.

[verwijderd]
14-05-10, 06:57
Pff, de echte Nederlander is weer duidelijk zichtbaar op de fora en de blogs. :lol:

De een wil zijn hervulbare beker verkopen, we willen al zelden een upgrade bij de auto verhuur en de ander rent naar de parken om gebruik te maken van het toilet om zo toilet papier uit te sparen. What's next ??

Een nagemaakte vinger om de vingerafdruk controle te omzeilen met jaarkaarten van de parken?

En nu weer serieus, het kan goedkoper zijn om die mug te kopen en dan ben je natuurlijk gek als je het niet doet. Zo ook overal in ieder geval je refill gebruiken die je in alle restaurants/fastfood ketens krijgt dat scheelt je toch het nodige aan drinken kopen.

En met zo'n mug heb je nog een leuke herinnering, de refill bekers van de Mc en waffel house gaan na gebruik gewoon in de prullenbak, zijn toch weggooi bekers. :wink: