PDA

Bekijk Volledige Versie : Hotelervaring gevraagd: Sonesta Resort Orlando, Davenport



nancy1
18-09-08, 14:29
Ben op het internet wat informatie tegengekomen over townhouses op het nieuwe Sonesta Resort Orlando, volgens mij ook wel Tierra Del Sol Resort genoemd.

Ik ben er in mei langs gereden, toen was het nog 1 grote bouwput. Zelf kom ik er niet achter wanneer het klaar zal zijn.

Weet iemand dit toevallig?
Het lijkt mij een erg mooi resort om volgend jaar april/mei naar toe te gaan.

PENPE
19-09-08, 00:21
Hoi Nancy,

In april reden wij er dagelijks langs en nu ook weer dagelijks, maar heb het idee dat ze in 5 maanden tijd maar weinig opgeschoten zijn met de bouw 8-[. Het lijkt wel of het stil ligt...

Groetjes vanuit Davenport,
Pieter

nancy1
21-09-08, 15:09
Jammer hoor. We zullen dit zeker in gedachten houden voor een volgende keer!
Dit keer dan weer in een villa

Michael66
20-10-08, 12:35
Volgens de website heet het wel degelijk Sonesta Resort Orlando, Sonesta gaat het resort namelijk uitbaten. Tierra del Sol is de projectontwikkelaar.

Wat ik uit de info opmaak is dat medio 2009 pas alle huizen zullen zijn opgeleverd en de verdere faciliteiten zullen worden opgeleverd voordat/zodra het park aan Sonesta wordt overgedragen ter exploitatie. Wanneer dat dan ook mag zijn ...?

Laatste info is uit mei: http://www.tierradelsolresort.com/pdf/TdS_News_5_08_generic_final.pdf

In die info wordt al gesproken over het moeilijker kunnen verkrijgen van financiering door de toekomstige woningeigenaars. Of de nu uitgebarsten kredietcrisis hier verder roet in het eten gaat gooien? Ik hoor in ieder geval al veel berichten van vastgoedontwikkelaars dat ze moeite hebben hun ontwikkelingen gefinancierd te krijgen. Zie ook het laatste bericht daarover m.b.t. de ontwikkelaar van de faciliteiten voor de Olympische Spelen in London in 2012.