PDA

Bekijk Volledige Versie : [Reisverslag] Sylly: Orlando 2008



Syllvia
18-09-08, 03:06
Hier even een berichtje van mij.

We zijn er weer:) Deze keer zijn we via Chicago gevlogen, ik vind dat een fijner vliegveld dan Washington, alleen duurt de reis wel langer.


Het hotel is sup

Syllvia
21-09-08, 14:41
Hallo, hier nog even een berichtje uit een warm en (nu) mistig Orlando.
We hebben het weer enorm naar onze zin. Het hotel Hampton Inn, bevalt erg goed.

Gisteren zijn we naar seaworld geweest, het was er errrug warm, en best druk, maar dat heb je in het weekend natuurlijk.

We hebben de show van Shamu weer bekeken, ik blijf het machtig vinden.
Voor de rest hebben we heel anders rondgelopen zo zonder kinderen. Je ziet hele andere dingen, geen rollercoasters bv :) :)

Nu viel me pas op, hoe mooi zo'n park is.

Vandaag onze laatste dag in Orlando, morgen gaan we naar FT. Myers.
Ik hoop dat de laptop daar ook goed werkt, dan laat ik weer wat van me horen:)

heel veel groetjes Maarten en Sylvia

Syllvia
22-09-08, 04:12
Morgen vertrekken wij naar ons hotel in Ft. Myers, na al het geshop en geloop in Seaworld, zijn we wel toe aan wat rust:) Dus we zijn van plan om lekker op het strand te gaan liggen.

Heb gisteren een spijkerbroekje gekocht bij Tommy, maatje 0-3 maanden.....sow leuk:) jaja, 'k word oma rond de kerst:)

Seaworld was weer heeeeleeeemaal top, lekker warm daar, pffffffffff ik schat zo'n 35 graden. ff wennen:)

groetjes Sylvia

Syllvia
24-09-08, 14:56
Hoi hoi; het is super rustig hier in Ft. Myers beach, gisteravond-middag zaten we met ons 2 op het strand, in de verte liepen 2 vrouwtjes met vreemde jurken aan, later bleken het Amish people te zijn. Wel grappig hoor, ze lipene mooie schelpen te zoeken, en hadden een soort kanten mutsjes op.

Lekker Nel, vandaag neem ik een biertje van je haha.

Njit we kunnen steeds niet filmen omdat het vochtigheids gehalte te hoog is.
jammer, hebben gelukkig ook fototoestel bij ons.

zo nu ga ik even zwemmen , wat heb ik het toch slecht, haha

groetjes sylvia

Syllvia
27-09-08, 00:08
Gisteren op Key West aagekomen, echt leuk hier.
We zitten in het Heron House, echt supermooi hier, vooral de tuin /zwembad.

Key West vinden we erg leuk, echt egzellig we gaan zo weer naar de sunset celebration. Het weer is hier niet erg denderend, maar er is toch van alles te zien en te doen.

Morgen reizen we weer omhoog richting Melbourne.

Njt: camera doet hier hier goed :)

groetjes Sylvia

Syllvia
29-09-08, 04:00
Hallo Hier ben ik weer even :)

Nel, het heron House is een Bed & Breakfast in key west.erg leuk:)

We zijn inmiddels aangekomen in Melbourne, in '"ons" Radisson hotel. Het is hier weer helemaal top!

De weg van Key West naar Melbourne vond ik wel erg saai maarja we zijn er weer:)

Het hotel staat ongeveer op het strand, we zitten op de 14e verdieping, erg mooi uitzicht. Het is hier vrij rustig. We noemen Melbourne ook wel eens Melboring, maar wij vinden het wel relaxed hier. Veel oude mensen, met doorknoop vestjes en permanentjes in de restaurants. Ze maken graag een praatje:)

Veder is hier niet veel te doen, ja naar de zee kijken, wat ik een leuke bezigheid vind.

We blijven hier tot donderdag en vertrekken dan weer naar Orlando.
Het zal toch niet zo zijn dat ook aan onze vakantie een einde komt? ik moet er nog niet aan denken:)

groetjes Sylvia en maarten

Syllvia
05-10-08, 05:44
Hier weer even een berichtje van ons.

Na 5 heerlijke dagen in Melbourne, zijn we weer aangekomen in Kissimee/Orlando.

In Melbourne hebben we het weer geweldig naar onze zin gehad, het hotel aan zee, het mooie weer, en het heerlijke eten, zijn ons weer prima bevallen:)

We hebben heel Melbourne weer gezien, tijdens een wandelingetje langs het water zagen we ineens een paar dolfijnen voor onze neus zwemmen, echt leuk! ze zwommen heel langzaam richting zee, we hopen dat de foto's gelukt zijn :)


Vandaag zijn we naar Celebration geweest, dat is een model dorp, bedacht door Walt Disney. Alles in het dorp is 'goed'. Mooie tuinen, geen rommel op straat, en iedereen is blij, lijkt het wel.
Het is een gewoon dorp om in te wonen, maar het lijkt net een decor.

Morgen gaan we de laatste boodschapjes doen, en dan helaas is het maandag tijd om weer naar huis te gaan.

Het is hier steeds zon 32 graden, dus dat zal wel tegen vallen.

Maarrrrrrrrr zover is het nog niet, we gaan zo eerst eten in het Outback Steakhouse, onze favourite.
Maarten neemt daar de 13 oz ribeye, met een jacked potato, dat is een gepofte aardappel met boter, sour creme, spekjes, en kruiden.

dat is mij te veel, ik ga denk ik voor de kipfilet, maar ook met de aangeklede aardappel :) (word weer Sonja Bakkeren als ik thuis kom)


groeten, Maarten en Sylvia

Syllvia
10-10-08, 09:30
Brrr inderdaad, wat een weer, maar dit weekend wordt het weer mooi!

Terugreis is wel aardig verlopen, alleen 1,5 uur in een stilstaand vliegtuig gezeten, omdat het navigatie systeem niet werkte, en eerst gerepareerd moest worden.

Helaas niet veel kunnen slapen op de terugreis, door een baby die achter mij steeds tegen de stoel zat te schoppen:(

Het was weer een superrrrrrrrrrrrrrn vakantie :)

groetjes sylvia