PDA

Bekijk Volledige Versie : Dine With Shamu



Maureen
10-05-05, 16:59
Hallo,

Wij willen als we naar Sea World gaan naar the dinershow:Dine with Shamu gaan.
Is iemand hier geweest en hoe was dat en is het slimmer om die tickets van te voren reserveren i.v.m. de drukte?

Groetjes,Maureen.

Maureen
10-05-05, 20:14
O'ja wat ik ook nog wilde weten is of als je van te voren de entreetickets besteld je dan via een aparte kassa naar binnen kan of dat je gewoon in de rij moet!
Ik hoor n.l. van veel mensen dat je bij Magic Kingdom etc. zo'n 1,5 uur in de rij staat!
Nou zag ik dat je de meeste tickets al van te voren op internet kan bestellen.


Groetjes,Maureen.

Eric
10-05-05, 20:54
Eh...misschien ben ik niet zo slim, maar wil je de vraag wat duidelijker stellen? Als je bij Disney jr tickets gewoon bij de kassa wilt kopen, hoef je echt niet langer dan een paar minuten in de rij te staan, en verder kun je ze bij de meeste hotels aan de balie ook kopen. er zijn ook diverse kiosken in Orlando, waar ze soms leuke aanbiedingen hebben.
Eric

Maureen
10-05-05, 21:43
Hallo Eric,

Wat ik bedoel is dat ik hier op het forum al een paar keer heb gelezen dat mensen bij Magic Kingdom (bij de kassa) wel 1,5 uur in de rij hebben moeten staan om een entreekaartje te kopen!
Wat ik weet van hier in Nederland dat als je bijv. naar de Efteling gaat en je koopt je kaartje van te voren dan mag je bij een aparte ingang gelijk doorlopen dus hoef je niet in de rij te staan.
Ik denk dat het wel hetzelfde is als Euro Disney, daar kan je ook gelijk doorlopen naar de ticket controle!
1,5 uur in de rij met een kleintje in de buggy met 28 graden is niet zo'n succes denk ik!

Groetjes,Maureen.

Eric
10-05-05, 23:22
Bij Disney hoef je uiteraard niet in de kaartjesverkoop rij te gaan staan, als je al tickets hebt, maar ook als die niet hebt, duurt het echt geen 1,5 uur. Ik heb er nooit meer dan 5 minuten hoeven wachten, maar ik ga dan ook niet zo vroeg, dus ik weet niet hoe het is om 9 uur als het park opengaat. Maar de Amerikaanse efficientie kennende, zal het echt max. een kwartiertje zijn. Er staat echterwel een behoorlijk lange rij bij de security controle, dat kan als je pech hebt ook wel 15 min. duren, en daar moet iedereen doorheen die een tas, pakje, kinderwagen, cameratas of wat dan ook bij zich heeft.
Ik denk dat die mensen met die 1,5 uur alles bij elkaar bedoelen, met het parkeren, wachten op het treintje wat je naar TTC brengt, wachten bij de tickets, dan naar de monorail of ferryboot, daar ook wachten (monorail kan lang duren) en dan weer de security. Dat alles bij elkaar kan op de drukke momenten inderdaad behoorlijk oplopen.
Neem als het druk is bij de monorail de ferry, daar kunnen iets van 1500 man op tegelijk.
Of parkeer je auto bij een resort (mag officieel niet), en neem de shuttlebus naar het MK, die gaat direct en niet via TTC.
Succes,
Eric

Maureen
11-05-05, 11:04
Thanks voor de tip, Eric!
Heb jij dat ook wel eens gedaan?
In Euro Disney zit er bij het hotel n.l. zo'n slagboom met een mannetje die echt vraagt naar je reservering voor hij je er door laat!
(we hebben vorig jaaar wel gelachen, het mannetje nam zijn taak nogal erg serieus)hahhaha.........
Misschien bedoelen ze inderdaad alles bij elkaar, maar dat is nog lang vind ik!

Groetjes,Maureen.

Eric
13-05-05, 01:28
Ik heb een keer mijn auto bij zo'n resort gezet, maar dat was vooraf niet geplanned. We waren nl. naar Animal Kingdom geweest, en wilden 's-middags naar een ander park. Ertussendoor nemen we dan soms een pauze bij een resort hotel, fff lekker zwemmen en een hapje eten bij de foodcourt. (trouwens een heerlijke break, kun je weer uitgerust verder !) We besloten toen spontaan de bus te nemen en de auto te laten staan.
Er is inderdaad meestal een slagboom, maar als je zegr dat je een hapje komt eten, bv. met kennissen die in het resort logeren of een dergelijke smoes mag je er altijd door !!
Eric