PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisschema JoJo



Jojo
15-09-08, 18:32
Hey,

hierbij ons reisschema. We Vertrekken 29 Oktober

eventuele tips zijn van harte welkom.

Dag 1 Dusseldorf- Miami
Dag 2 Auto Ophalen (AVIS) en op naar CoCoa Beach (Wakulla Beach Front)
Dag 3 Kennedy space centre 's avonds door naar Kissimmee
Dag 4t/m 8 Kissimmee (WDW Seaworld)
Dag 9 naar Fort Meyers
Dag 10 naar Naples via Sanibel
Dag 11 via Everglades naar Marathon (eiland van de Keys)
Dag 12 naar Key west 's avonds weer overnachten op Marathon
Dag 13 naar miami beach
Dag 14 Miami Beach
Dag 15 20.00 uur vliegen op Dusseldorf.

We willen eigenlijk nog ergens met een airboat mee. iemand een idee waar ik dat het best en natuurlijk goed en goedkoop kan doen. ik denk zelf dat we dat ergens op dag 11 moeten doen.

Ik kan niet wachten tot het 29 Oktober is!!

Joost

utah
15-09-08, 19:06
Van Naples naar Key West ga je over de Tamiamitrail.

Daar heb je mogelijkheden genoeg voor airboat tours.

HenkR
15-09-08, 19:08
Joost,
Ik zag je aankomst al op even voorstellen:-P.
Heb je al een hotel in Miami. Probeer er dan 1 tje in de buurt van de AVIS verhuur anders "kost" het je nog een taxi.
Inderdaad als je op dag 11 van Napels naar de Keys rijdt heb je tijd zat om een boottocht te maken. Op het forum staan verschillende verhalen over de mogelijke tochten/bedrijven.

Jojo
15-09-08, 19:42
Joost,
Ik zag je aankomst al op even voorstellen:-P.
Heb je al een hotel in Miami. Probeer er dan 1 tje in de buurt van de AVIS verhuur anders "kost" het je nog een taxi.
Inderdaad als je op dag 11 van Napels naar de Keys rijdt heb je tijd zat om een boottocht te maken. Op het forum staan verschillende verhalen over de mogelijke tochten/bedrijven.

Beste HenkR,

we hebben een hotel op miami airport met een shuttle van en naar het vliegveld. Avis heeft ook een shuttle vanaf het vliegveld. Dus de eerste dag komen we aan op miami. vrij laat eten we wat en gaan we slapen en kunnen we de volgend emorgen met de shuttle naar het vliegveld op daar de shuttle van avis te nemen.
Misschien gaat de shuttle van het hotel ook wel langs car rentals en kunnen we al eerder uitstappen. Maar in ieder geval bedankt voor de tip.

Joost