PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Jojo



Jojo
14-09-08, 20:01
Hey hallo

Ik ga 29 oktober samen met mn vriendin voor 2 weken naar Florida.

We vliegen op Miami gaan dan met de auto via Palm beach en Cape canaveral naar Kissimmee (WDW) daar blijven we 5 dgn en rijden dan door via fort myers naar Naples en dan door naar Marathon (keys) en daarna dag naar Key west en dan weer terug naar Miami.

Tips over onze reis zijn van harte welkom.

mvg

Joost

Teleton
15-09-08, 11:01
Hi Joost,

welkom op dit vrolijke Forum vol verslaafde Floridafanaten. Voor tips over jullie trip kan je het best even wat reisverslagen lezen. En vergeet ook de info over de tickets voor de parken niet, het loont de moeite om hier even naar te kijken. Heb je nog vragen, stel ze gerust als er nog geen topic over bestaat.

Jullie hebben een vrij vol programma, dit heeft zo zijn voors en tegens. Een voordeel is dat je het hele rondje Florida een keer hebt gemaakt. Een nadeel is dat je wel erg veel kilometers maakt en veel in de auto zult zitten.

Is dit jullie eerste trip naar Florida of waren jullie er al eerder? Misschien is het handig om in jullie reisplan te vermelden waar de stops precies zitten; overnacht je bijvoorbeeld in Miami, daarnaWest Palm Beach en Kennedy Spacecenter of is het de bedoeling dat je via deze plaatsen naar Kissimmee rijdt?

Wat de keuze ook is, geniet er van!

Mickey99
15-09-08, 16:27
Welkom op dit leuke forum http://img172.imageshack.us/img172/6637/wave2yh2.gif (http://imageshack.us)

Ik wens jullie veel plezier met de voorbereidingen!

Yvet
15-09-08, 16:44
Welkom,

Tips is een beetje moeilijk te geven met een reisplanning die je zo geeft.
Om echt hier iets over te kunnen zeggen raad ik je aan onder het kopje reisschema's jouw reisschema te plaatsen van dag tot dag.
Ik kan nu niet zien of je 1 volle dag in de keys bent of alleen een ochtend en dan terug gaat naar Miami.

Jojo
15-09-08, 18:30
Beste allemaal

Ik zal zodadelijk mijn precieze reisschema vermelden.

Joost.

eventuele tips verneem ik graag.

Jojo
15-09-08, 18:48
Beste Teleton,

Dank je voor je tips.
Het is de eerste keer dat we naar florida gaan.
We hebben vorig jaar 3 weken door Californie gereden en hebben toen 500 miles gereden dus vindt de afstanden nu wel meevallen.

We hebben er in ieder geval heel veel zin in. Mijn reisschema heb ik net ook gepost.

Dank je.

joost

utah
21-09-08, 19:41
Jojo, bedoel je niet eerder 5000 miles ipv 500? 500 is niks in Florida...

Teleton
22-09-08, 08:04
We hebben vorig jaar 3 weken door Californie gereden

@ Utah: ..we maken allemaal wel eens en foutje......;-)