PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: miranda1983



miranda1983
09-05-05, 18:34
:lol: hey allemaal :lol:

nou ik zal me maar ff voorstellen ik ben miranda en ik ben 22 jaar en ik kom uit schiedam.
ik wil al heel lang naar florida enne deze zomer is het dan zover ik ga 13 dagen op vakantie naar florida, samen met mijn vriend.
omdat het de eerste keer is dat we naar florida gaan hebben we er voor gekozen om met een busreis mee te gaan om zo te kijken wat florida allemaal te bieden heeft.

Eric
09-05-05, 18:44
Nou, ik zou zeggen welkom op dit forum, en als je vragen hebt, horen we het wel. ook is het leuk (en leerzaam) als je na afloop van je bustrip ons verteld hoe je dat hebt ervaren, en of je volgende keer weer voor zo'n georganiseerde reis zou kiezen.
Eric

ekkie50
10-05-05, 08:44
hallo!

de bus is op dit forum niet vaak voorbij gekomen. Ik ben ook benieuwd hoe dat jullie bevallen is.

veel plezier

Michael66
12-05-05, 07:36
:lol: hey allemaal :lol:

nou ik zal me maar ff voorstellen ik ben miranda en ik ben 22 jaar en ik kom uit schiedam.
ik wil al heel lang naar florida enne deze zomer is het dan zover ik ga 13 dagen op vakantie naar florida, samen met mijn vriend.
omdat het de eerste keer is dat we naar florida gaan hebben we er voor gekozen om met een busreis mee te gaan om zo te kijken wat florida allemaal te bieden heeft.

Altijd heel spannend zo'n eerste keer. Ik wens je vooral heel veel plezier toe!! En: ga absoluut nog een keertje terug!! Na de eerste keer weet je vast nog je allerleukst plekken, en die kun je de volgende keer wat beter leren kennen, in je eigen tempo.

Have fun!!